Жеке капиталды қолдану тиімділігінің коэффициенті



Кіріспе...............................2
І Қонақ үй шаруышылығы кәсіпорындарында қонақтарға қызмет
1.1 Қазақстандағы қонақ үй шаруашылық кәсіпорындары
1.2 Қазақстандағы Республикасындағы қызмет көрсету саласы
ІІ «Достық» АҚ қонақ үйінің шаруашылық қызметінің
2.1«Достық» қонақ үйіне жалпы сипаттама..............
2.2«Достық» қонақ үйінің қаржылық жағдайына талдау жасау...........................
ІІІ Қонақ үй клиенттеріне қызмет көрсетуді жетілдіру жолдары
3.1Қазақстандағы қонақ үй қызметінің даму келешегі...........................
3.2 «Достық» қонақ үйінде қонақтарға қызмет көрсету түрлерін
Қорытынды...........................
Қосымша............................
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі..................
КІРІСПЕ
Зерттелініп отырған тақырыптың өзектілігі: Елімізде соңғы бес жылда
Мәселенің қазіргі жағдайын бағалау:
Написать современное состояние обслуживания в гостиницах, какие проблемы
Зерттеу тақырыбының әзірленуі:
Зерттеу барысында Қазақстан Республикасы Статистика жөніндегі агенттігі мен
Қонақ үй қызметін ұйымдастыру формаларының бірқатар басымдықтары ел
Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты:
Қонақ үй қызметі шаруашылығын заманға сай бәсекеге қабілетті
Алға қойған мақсатқа жету үшін келесі міндеттер шешілуі
- қонақ үй шаруашылығын ұйымдастырудың қазіргі заманғы тенденцияларын
- қонақ үй шаруашылығын дамытуға және оның
- Отандық қонақ үйлердің қазіргі жағдайына баға беру;
- «Достық» қонақ үйінің қаржылық жағдаятына талдау
- осы саланы реттеу тетігін жетілдіруге ықпал ету;
- қонақ үйлік сервис сапасын белгiленген талаптарға сәйкес
Зерттеу нысаны:
Көкшетау қаласындағы «Достық» қонақ үйі.
Зерттеу пәні:
Зерттеу нысаны болып қазіргі экономикалық жағдайда қазақстандық қонақ
Ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдістемелік негіздері:
Жалпы зерттеудің теориялық және әдістемелік негізі ретінде заң
Зерттеу нәтижелері салыстырмалы талдау, сараптамалық, есептік-құрылымдық, экономикалық-математикалық, болжамдау
Зерттеудің негізгі әдістері: ……………………………
Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы мынада:
Қонақ үй шаруашылығы қызметін ұйымдастыру бойынша берілген ұсыныстар
мейманхана секторын ілгерілетудің алғышарттары анықталды;
теориялық сараптама негізінде қазақстандық қонақ үй саясатының ерекшеліктері
қонақ үй қызметін жетілдіру алға тартылып, оның даму
Зерттеудің практикалық маңыздылығы:
Қонақ үй шаруашылығының әлеуетін қалыптастыру жолында оның экономикалық
Зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу (апробациясы):
Зерттеу жұмысы қазақстандық, ресейлік және шетелдік басылымдар деректеріне
І Қонақ үй шаруышылығы кәсіпорындарында қонақтарға қызмет
1.1 Қазақстандағы қонақ үй шаруашылық кәсіпорындары
Адам баласының негізгі мекені - жеке үйі. Осыған
Тұтынушылардың көзқарасынша мейманхана – коммерциялық негізде тұру үшін
Қонақ үй шаруашылығының шығуы және дамып жетілуі қоғамымыздың
Ерте дәуірлерден-ақ римдіктер мемлекет мұқтаждықтарына қарай саяхат жасаушыларға
Саяхат жасаушыларды түнету мақсатында сауда жолдарын жағалай керуендерді
Орта ғасырлардағы қонақжай орындарын дамытудың діни дәстүрлерге де
Қонақ үй шаруашылығын дамытудағы тағы бір елеулі кезең
ХV ғасырларда тұрғын сарайлар пошта бекеттеріне біріктірілді. Оларға
«Отель» сөзі ХVІІІ ғасырда қолданысқа енді. Кезінде Францияда
Кейiнгi жылдары елiмiзде жанданып келе жатқан саланың бiрi
ҚР Үкіметінің «Экономиканың басымдық секторындағы пилотты кластерді құру
Халықаралық консалтингтік IPK компаниясы келтірген деректер бойынша еліміздегі
2006-2007 жылдардағы республикамыздағы қонақ үй бизнесінің қарқынды дамуы
Қазақстанда туризмді дамытудың 2007-2011 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын
Көрсетілген қызметтің жалпы көлемі 45%-ға өсіп, 34557,3 мың
2006 жылғы есеп бойынша республикамыздағы мейманхана, мотель және
2000-2006 жылдары елімізде мейманханалар саны күрт өсті. Бұл
2000 жылмен салыстырғанда мейманханалар, мотель және келушілерге арналған
Қор нөмірінің көлемі жағынан аса ірі қонақ үйлер
Қазіргі таңдағы өзекті мәселе - қонақ үй шаруашылығын
Ал 340 кәсіпорын жеке меншіктікі десек, соның 37-сі
Еліміздегі 385 қонақ үй орынжайларының 350-і қалалық жерлерде
Қазақстандық қонақ үй рыногын төмендегіше топтастыруға болады:
Бес отель «5 жұлдызды», жиырма үші «4 жұлдызды»
Халықаралық желіге жататын бес жұлдызды отельдер: Алматыдағы Hyatt
Тәжірибе көрсеткендей, қонақ үйдегі қызмет түрінің сапасы мен
Қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындары түрлі мақсатпен түрліше
Кесте-4, Орналастыру нысандарымен көрсетілген қызметтер көлемі,
(мың теңге)
1-кесте
Көрсеткіштер Жылдар
2004 2005 2006
Қызметтер көлемі, барлығы 2539020,3 3129741,1
соның ішінде:
мейрамханалары бар қонақ үйлер 1821046,0
олардан – мейрамханалар 201468,7 786724,9
мейрамханалары жоқ қонақ үйлер 707016,3 290426,6
жастар туристік лагері және тау туржазбалары 10958,0
басқа тұру орындары - 36176,0
Демек, орналастыру нысандарында көрсетілетін қызметтерге сұраныс 2006 жылы
Кесте-5, Келермендердің сапар мақсаттарына қарай бөлінуі,
2-кесте
Көрсеткіштер Жылдар
2004 2005 2006
Барлығы 128041 144378 202129
соның ішінде:
жұмыстан бос уақыт, рекреация және демалыс, барлығы 448
олардан: аңшылық, балық аулау -
таныстар мен туысқандарға бару 926
іскерлік және кәсіби мақсаттар, барлығы 89847
олардан спорттық 501 2467
Емделу 2
дін-қажылық 2
коммерциялық (шоп-турлар) 48
өзге де мақсаттар 36768
2006 жылғы келушілер саны 9,69 %-ға көбейсе, соның
Кесте – 6, Келермен – резидент еместер,
3-кесте
Көрсеткіштер Жылдар
2004 2005 2006
Барлығы 18229 25313 46236
соның ішінде:
жұмыстан бос уақыт, рекреация және демалыс, барлығы
олардан: аңшылық, балық аулау -
таныстар мен туысқандарға бару -
іскерлік және кәсіби мақсаттар, барлығы 18278
олардан: спорттық
Емделу
дін-қажылық
коммерциялық (шоп-турлар)
өзге де мақсаттар
Бұл кестеден 2006 жылғы бейрезидент келушілер санының 1,82
Кесте – 7, Келермен – резиденттер, (адам)
4-кесте
Жылдар
2004 2005 2006
Барлығы 109742 119065 155893
соның ішінде:
жұмыстан бос уақыт, рекреация және демалыс, барлығы
олардан: аңшылық, балық аулау -
таныстар мен туысқандарға бару 923
іскерлік және кәсіби мақсаттар, барлығы 71569
олардан: спорттық 501
Емделу
дін-қажылық
коммерциялық (шоп-турлар)
өзге де мақсаттар
Алдыңғы жылдармен салыстырғанда 2005 жылғы жалпы келуші-резиденттер қатары
1.2 Қазақстандағы Республикасындағы қызмет көрсету саласы
Еліміздің базар экономикасына көшу процесі мен оның әлемдік
Ал Батыс елдеріндегі мейманханалық қызмет түрлерін дамыту тенденцияларының
Басқа елдер тәрізді Қазақстанда да қонақ үй шаруашылығын
Қызмет көрсету сапасы жағынан Отандық мейманханалардың дамыған шетел
Қазақстанның ірі қалаларында комфортты жағдай жасайтын қонақ үйлер
Мұндағы қызмет көрсетудің жоғары сапасы қымбат төлемді талап
Іс жүзінде елімізде «үш жұлдызды» категориясына сәйкес келетін
Қазіргі таңда қазақстандық қонақ үй шаруашылығын жетілдірудегі ең
Туроператорлардың өз топтары үшін сақтаулы нөмірлерді алдын ала
Ал орынжай жағына келгенде туроператорлар да өз серіктестеріне
Қазақстандық қонақ үй шаруашылығын ұйымдастыру жолындағы желілік қатынас
Жалпы қонақ үйлер мынадай екі сегментке бөлінеді: Желілік
Қазақстандық желісіз мейманханалардағы еңбек персоналдары өнімінің төмендеуін тұрғындардың
Қонақ үй бизнесін дамытуға кедергі – транспорттық инфрақұрылым:
Қазіргі уақытта шетелдерге демалысқа, емделуге, іскерлік сапарға, шоп-турға
Нашар дамыған инфрақұрылым, туробъектілердің материалдық-техникалық базасы, кәсіптік кадрлардың,
Ұлы Жiбек жолы бойында орналасқан Қазақстан аймағындағы көрікті
Қазақстанның туристiк фирмалары бүгінде дүние жүзiнiң 80 аса
Бүкіләлемдік туристік ұйымның болжамы бойынша Қазақстан тұрақты туризмді
Төменде туристердің, бейрезиденттер мен резиденттердің Қазақстанға келу мақсаттары
Сурет-3, 2005 жылғы Қазақстанға туристердің келу мақсаттары бойынша
Сурет – 4, 2005 жылғы туристер мен бейрезиденттердің
Сурет -5, 2005 жылғы туристер мен резиденттердің
Ұсынылған суреттердің үшеуінде де іскерлік және кәсіби мақсаттағылар
Елімізде жылдан-жылға туристік қызметке деген сұраныс өсіп келеді.
Туризмнің қазіргі индустриясы әлемдік экономиканың ең жоғары табысты
2. «Достық» қонақ үйінің экономикалық қаржылық жағдайына
2.1 «Достық» қонақ үйіне жалпы сипаттама
«Достык» қонақ үйі 2001 жылдың 10
Кесте – . «Достық» қонақ үйіндегі нөмірлер құны.
№ Категория 1 орынға тәуліктік тұру бағасы
А 1 2
1 Бір кісілік стандарт бөлмесі 8800
2 Екі кісілік стандарт бөлмесі 9800
3 Бір бөлмелі жартылай люкс 5100
4 Екі бөлмелі жартылай люкс 10000
5 Бір бөлмелі люкс 20000
6 Екі бөлмелі люкс 30000
Барлығы: 155 нөмір
Люкстер кондиционерлермен де жарақтандырылған. Люкстер осы замандық жиһаздар
Нөмірлік қорлардың жай-күйі жаман емес, мейманхананың нөмірлерінде
Жоғарыда келтірілген деректерден қонақ үйдің нөмірлік қоры әр
«Достық» қонақ үйінің мейманханасы бірінші қабатында жұмыс істейді.
Мейманхананың жертөлесінде кафе-бар бар. Кафе-бар түнгі сағат
Сапасыз тағамдардан клиенттердің ұшынуын болдырмау үшін азық-түлікті дайындау
Қонақ үй ғимаратында әйелдер мен ерлерге арналған шаштараз
Қонақ үйде клиенттердің факс хабарламаларын алып әрі жібере
Тұтынушылар бірнеше орынға есептелген мәжіліс залын да
«Достық» қонақ үйінде сауықтыру кешендері қызмет көрсете бастады.
Бәсекеге қабілеттілігін көтеру мақсатында «Достық» АҚ бұқаралық ақпарат
Халықаралық аэропорт ғимаратында, автовокзалда және темір жол вокзалында
«Достық» қонақ үйінің негізгі сипаты, оның жұмысы
2.2 «Достық» қонақ үйінің қаржылық жай-күйіне талдау
Алдымен есептік мерзімдегі кәсіпорынның материалдық-техникалық базасының қолданылуын талдап
2011 жылы «Достық» қонақ үй кешенінің жалпы сыйымдылығы
Кесте «Достық» қонақ үйінің номірлік қорының пайдаланылуы
5-кесте

п./п. Кезең «Достык» қонақ үйінің толықтырылуы
2009 жыл 2010 жыл 2011 жыл
Толық, кереует-күн нақты., кереует-күн Жүктелу коэф. , %
1 Қаңтар
2 Ақпан
3 Наурыз
4 Сәуір
5 Мамыр 9300 90 0,97 10850 126
6 Маусым 9000 3254 36,16 10500 5496
7 Шілде 9300 11045 118,76 10850 15090
8 Тамыз 9300 12886 138,56 10850 15455
9 Қыркүйек 9000 2570 28,56 10500 3673
10 Қазан 9300 45 0,48 10850 56
11 Қараша
12 Желтоқсан
Барлығы жыл бойынша: 55200 29890 54,15 64400 39896
Барлығы кезеңде 45900 29823 64,97 53550 39805
Деректер кәсіпорынның есептік мәліметтері негізінде құрастырылған.
Кәсіпорынның қаржылық-шаруашылық қызметінің анализі қаржылық есеп жайлы мәліметтер
Кәсіпорын үшін мұндағы қаржы негізгі басымдық, ал олардың
Негізгі қаржылық кіріс пен шығыс коэффициенті негізгі қаржылық
Кіріс коэффициенті жыл соңындағы негізгі қаржы нарығына қарай
«Достық» АҚ бойынша бұл көрсеткіштің құрайтыны:
2009 жылы 6686 мың теңге / 63836 мың
2010 жылы 8168 мың теңге / 72004 мың
2011 жылы 12109 мың теңге / 84113 мың
Шығыс коэффициенті жыл басындағы негізгі қаржы нарығына қарай
Төлем қабілеті көрсеткіштерінің біріне меншікті айналымдық қаражат мөлшері
«Достық» АҚ аталған көрсеткіштері:
2004 жылы 12463 – 8497 = 3966 мың
2005 жылы 16880 – 12078 = 4802 мың
2006 жылы 17709 – 15472 = 2237 мың
Кәсіпорынның төлем қабілетінің коэффициенттік тізбектері бар. Төлем қабілеті
Ағымдық өтімділік коэффициенті ағымдық активтердің ағымдық пассивтерге қатынас
Жылдам өтімділік коэффициенті ағымдық пассив көлеміне ағымдық активтердің
Абсолютті өтімділік коэффициенті жоғарыда қаралған екі коэффициентті толықтыра
Меншікті айналым қаражатын қамту коэффициенті де төлем қабілеті
Жоғарыда аталған коэффициенттердің есептік маңызы 6 - кестеде
Кестеде көрсетілгендей, 2005 жылы меншікті айналым мөлшері 836
Кесте - 3. 2009-2011 жылдардағы «Достық» АҚ төлем
Көрсеткіш Дерек Дерек Дерек Өзгеріс, +/-
Жылдар жылдар
2009 2010 2011 2009-2010 2010-2011
1. Жеке айналымдық қаражат мөлш/і (мың.тг.) 3966 4802
2. Ағымдық өтімділік коэффициенті 1,467 1,398
3. Жедел өтімділік коэффициенті 0,907 0,970
4. Абсолютті өтімділік коэффициенті 0,235 0,307
5. Жеке айналым қаражат/ң жалпы үлес мөлшері 0,318
Деректер кәсіпорынның есептік мәліметтері негізінде құрастырылған.
2005 жылы ағымдық өтімділіктің 2004 жылмен салыстырғанда 0,069
Жылдам өтімділіктің есептік коэффициенті 2004 жылмен салыстырғанда 2005
Абсолюттік өтімділік коэффициенті 2006 жылы 0,009-ға кішірейді. Дегенмен
Меншікті қаражат айналымын қамту коэффициентінің жылдан жылға азаю
Қаржылық тұрақтылық кәсіпорын пассивтері мен активтерінің өзара белгіленген
Меншікті капитал концентрациясының коэффициентінен шаруашылық қаржы көлемінің жеке
Жеке капитал жарғылық капиталдан, қосымша капиталдан, резервтік капиталдан,
Қаржылық тәуелділік коэффициенті жеке шаруашалық қаржылар көлемінің капитал
Жоғарыда сипатталған коэффициенттер 4-кестеде ұсынылған.
Кестеде келтірілгендей, жеке капитал концентрациясының коэффициенті «Ақмолатурист» АҚ
Кесте – 4. Қаржылық тұрақтылық көрсеткіштерінің салыстырмалы талдамасы.
Көрсеткіштер Дерек Өзгеріс, +/-
жылдар жылдар
2009 2010 2011 2009-2010 2010-2011
1. Жеке капитал концентрациясының коэффициенті 0,847 0,796
2.Қаржылық тәуелділік коэффициенті 1,180 1,257
Деректер кәсіпорынның есептік мәліметтері негізінде құрастырылған.
Қаржылық тәуелсіздік коэффициенті 2004 жылмен салыстырғанда 2005 жылы
Кез келген кәсіпорынның басты міндеті - шаруашылық істерді
Кәсіпорын қызметінің экономикалық эффектілік критерийлерінің бірі – белгілі
Осы көрсеткішке орай, кәсіпорын қызметінің қорытынды көрсеткіштерін төмендегідей
- ағымдық қызмет нәтижелерінің көрсеткіші;
- кәсіпорын ресурстарын қолдану нәтижесінің көрсеткіштері.
Кәсіпорынның ағымдық қызмет нәтижелілігін шығын шығара отырып, алынған
Өндіріс тиімділігі түсім мен қызметтің өзіндік құнының арасындағы
Өнімнің тиімділігі де түсім мен өнімнің өзіндік құнын
Жоғарыда көрсетілген қатынастарда көргендей, тиімділік коэффициенті келіп түскен
Ресурстарды қолдану нәтижесі туралы түсінік алу үшін пайдаланылған
Негізгі капиталды қолданудың тиімділік коэффициенті қолданылған шаруашылық қаржыға
Жеке капитал тиімділігі бірнеше рет толықтырылады әрі жоғарыдағы
«Достық» қонақ үйі АҚ арнап есептелген 2009-2011 жылдарда
Кесте – 5. «Достық» АҚ ағымдық қызмет тиімділігінің
Көрсеткіштер
жылдар
2004 2005 2006 2004-2005 2005-2006
1. Негізгі капиталды қолдану тиімділігінің коэффициенті 0,061
2. Жеке капиталды қолдану тиімділігінің коэффициенті
3. Жеке капиталдың өтімділік кезеңі, жыл 12,9
4. Жалпы түсім бойынша өндіріс тиімділігінің коэффициенті
5. Жалпы түсім бойынша өнім тиімділігінің коэффициенті
22,2 12,0 14,6 - 10,2
Деректер кәсіпорынның есептік мәліметтері негізінде құрастырылған.
Негізгі капиталды қолданудың тиімділік коэффициенті қонақ үйге бөлінген
Негізгі капиталды қолданудың тиімділік коэффициенті компаниядағы қаражатты ұтымды
Өндіріс пен өнім тиімділігі коэффициентінің есебінен жалпы түсім
ІІІ Қонақ үй клиенттеріне қызмет көрсетуді жақсарту жолдары
3.1 Қазақстандағы қонақ үй қызметінің даму келешегі
Мейманханаларды бірқатар зерттеушілер бизнестің өзгеше түрі деп қарастырған.
Қонақты жайғастыру, оған тағам өнімдерін ұсыну – мейманхананың
Мейманхана клиентінің негізгі талаптарының бірі – сыртқы әлеммен
Мейманхана имиджіне ішкі және сыртқы көрінісі, қонақтардың тамақтануына
Ал мейманханадағы баға оның орналасқан жеріне, комфорттылығына, қызмет
Жоғарыда аталған бес элемент әрқашан бір-бірін сабақтаса толықтырып
Мейманхананың ішкі не сыртқы географиялық орны белгілі бір
Барлар, мейрамханалар, жатын бөлмелер, қабылдау орындары, кеңес өткізу
Нақты мейманханалық қызметтер мен олардың сапалы болуы -қонақ
Мейманхананың аса маңызды деген тағы бір функциясы -
Мейманхананың бұл аталған басты функциясы оны басқа бизнес
Қонақ үйлердегі қосымша қызметтердің бірі – маркетинг. Маркетинг
Қонақ үйдегі келесі қызмет түрі – франчайзинг. Франчайзинг
Франчайзинг біздің мемлекетімізде шағын және орта бизнесті ұйымдастырудың
Франчайзингтің келесі бір айқын көрінісі 60-70 жылдары жылдам
Қазақстанда франчайзингті пайдалану ісі шетелдік компаниялардың көмегімен қалыптасуда.
Франчайзингтің артықшылықтары мен кемшіліктерін франчайзер мен франчайзи үшін
Франчайзер үшін артықшылықтар мыналар:
1. Минималды салымдармен бизнесті кеңейту.
2. Қосымша пайда алу;
3. Заң кедергілерін болдырмау;
4. Жалпы шығындарды үнемдеу.
Келесі кезектегі франчайзи үшін артықшылықтар:
1. Тәуекелдің төмендеу дәрежесі және табысты дамушы
Маркенигтік қолдау;
Персоналды оқыту және дайындау;
Қаржылық қолдау;
Франчайзердің сатып алу қабілетінің жоғарылығы;
Эксклюзивті тарату құқығына қатысты пайда.
Кемшіліктері:
Франчайзер үшін:
1. Жүйедегі бір франчайзи бизнесінің құлдырауы бүкіл желіге
2. Франчайзинг жүйесіндегі франчайзи орнының қарама-қайшылығы.
Франчайзи үшін:
1. Франчайзингтік төлем;
2. Стандарттық тәртіпті қатаң сақтау;
3. Сатып алуға қатысты шектеулер;
4. Тауар ассортиментінің шектеулігі;
Кейбір оқыту бағдарламаларының сәйкес келмеуі;
Тұтынушының тек франчиза аумағында тұтынуын талап ету;
Франчайзи өз франчайзизасын сатуға құқы жоқ;
Франчайзидің франчайзерге қарағанда ықпалы аз.
Аталған артықшылықтар мен кемшіліктерге қарамастан, франчайзинг бүкіл
Соңғы уақытта Қазақстанда да франчайзинг көмегімен даму туралы
Шағын және орта бизнесті дамытуды алға тартып отырған
Солтүстік Америкада франчайзингтік желімен барлық отельдердің 70 %
Туризм ісін дамытуды көздеген елдерде туристік инфрақұрылымдарды, соның
Басты өлшемдерге мыналар жатады:
- Қонақ үй тұрғызу үшін жер телімін бөлуге
- Маркетингтік зерттеулер жүргізуге көмек ету;
- Төлем мерзімін ұзарту;
- Жобалау үшін мемлекеттік инфрақұрылымдарды дамыту;
- Жоба жабдықтарымен қамтуда салықтық және кедендік жеңілдіктер
Шет мемлекеттердегі туристік инфрақұрылым қаржылық сипатта маңызды жеңілдіктерге
Израилдің қонақ үй саласындағы 30%-ға дейінгі инвестиция көздері
Испанияда испан турөнімдерінің бәсекеге қабілеттелігін арттыру жоспары қабылданған.
Тенериф аралын да арнайы зона деп жариялап, ол
Қоғам қажет еткен осы заманғы өндірістік өгерістер кезеңінде
90 жылдардың соңына қарай әлемнің жетекші мемлекеттерінде алып
Қазақстанда да кейінгі онжылдықта қонақ үй қызметін дамытуды
Еуразия кіндігінде орналасқан Қазақстан да кезінде қарап қалмай,
Серпінді даму үстіндегі экономикасы бар қазақ елінің
3.2 «Достық» қонақ үйінде қонақтарға қызмет көрсету түрлерін
Қонақ үй шаруашылығы – елдің экономикалық әлеуетінің негізі.
Қазіргі қонақ үй сервисінің классикалық стандарттық құрылымы:
- Нөмірді брондау
- Мейманхананың автотұрағы
- Рецепция
- Нөмірге орналастыру
- Нөмірді құрамдау/оның тазалығы
- Қызметшінің көрсететін қызметтері
- Мейрамханадағы сервис
- Қызметкерлердің сыртқы сымбаты.
Кез келген рыноктағы секілді қонақ үй бизнесінде де
Халырақалық сапа менеджменті жүйесінің принциптері бизнестің маркетингтік философиямен
Бірінші принцип – тұтынушыға бағыттау. «Кәсіпорын өз тұтынушысына
Екінші принцип – жетекшінің көшбасшылығы. «Жетекші ұйымның қызмет
Үшінші принцип – қызметкерлерді тарту. «Барлық қызметкер –
Төртінші принцип – процесстік тәсіл. «Қызмет пен ресурсты
Бесінші принцип – менеджментпен жүйелі қатынас. «Жүйе іспетті
Алтыншы принцип – ұдайы жақсарту. «Кәсіпорын қызметін ұдайы
Жетінші принцип – Фактілерге негізделген шешімдер шығару. «Тиімді
Сегізінші принцип – серіктестермен өзара тиімді қарым-қатынас. «Кәсіпорын
Сонымен ISO сапа менеджменті жүйесінің принциптері қонақ үйдің
Ғылыми зерттеу нәтижесіне сүйеніп, «Достық» қонақ үйінің клиенттеріне
Мейманхана қызметкерлері көптеген клиенттер сұранысына сай кездесулер ұйымдастырады
Қонақ үйде кондитер цехы да жұмыс істеуде. Онда
Қорытынды
Қонақ үй кешені - қоғамдық өндірістің эффектілігін көтеруде
Нарықтық экономика және бәсекелестіктің дамуы жағдайында қонақ үй
Отандық экономикалық теорияда және тәжірибе жүзінде қонақ үй
Бүгінгі таңдағы әлемдік жетекші компаниялардың іскерлік стратегиясы бәсекелестік
Қонақ үй шаруашылығы қызметі өмірдегі қажеттіліктің бірі болып
Жаңа әлемдегі жаңарған Қазақстан үшін экономиканы әртараптандыру және
Пайдаланылған әдебиеттер
1. А. С. Манап «Франчайзингтің жіктелуі», Әл-Фараби атындағы
2. А. Манап, «Қазақстандағы франчайзингтің артықшылықтары және кемшіліктері»,
3. К. И. Ахметова «Тұтыну тауарларының бәселестігін қамтамасыз
4. Ә. Сәрсенбаев, «Кәсіпорынның бәсекеге қабілеті», «Экономика и
5. Ю. Ф. Волков «Экономика гостиничного хозяйства», Ростов-на-Дону,
6. Ж. С. Рахимбекова «Гостиничный бизнес в Казахстане»,
7. «Туризм и гостиничное хозяйство» учебное пособие, Л.
8. А. Т. Бейжанов «Туризмдегі маркетингтің ерекшелігі», Әл-Фараби
9. Ж. Рахимбекова, «Теоретические основы туризма и гостеприимства»,
10. Е. Я. Морозова, Э. Д. Тихонова «Экономика
11. Г. И. Хотинская, Т. В. Хаританова «Анализ
12. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. СПб.; Питер Ком, 1999.
13. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Сокр.пер.
14. Кретов И. И. Маркетинг на предприятии: Практическое
Қосымша А
Кесте-1, Қонақ үйлер мен басқа да орналастыру нысандарының
6-кесте
Көрсеткіштер Жылдар
2004 2005 2006
Барлығы 28 36
соның ішінде:
шағын кәсіпорындар 14 20 28
орта кәсіпорындар 10
ірі кәсіпорындар 4
Қосымша Ә
Кесте-2, Қонақ үйлер мен басқа да орналастыру нысандарының
7-кесте
Көрсеткіштер Жылдар
2004 2005 2006
Меншік түрлері бойынша барлығы
оның ішінде:
мемлекеттік меншік 6
жеке меншік 20
одан шетелдің қатысуымен бірлескен кәсіпорындар меншігі 2
басқа мемлекеттердің, олардың заңды тұлғалары мен жеке азаматтарының
Қосымша Б
Кесте-3, Қонақ үйлер мен басқа да орналастыру нысандары
8-кесте
Көрсеткіштер Жылдар
2004 2005 2006
Барлық нөмірлер саны-барлығы, бірлік 1083
1381
1577
соның ішінде «люкс» сыныбындағы 145 171
Бір жолғы сыйымдылығы, төсек-орынның барлығы 1928
Ұсынылған төсек-тәулік 225489 286990
Толтырылымдығы (%) 32
Есепті кезеңдегі қызметкерлердің орта есеппен алғандағы жалпы саны,
1167
1373
1611
Құрылыстың жалпы ауданы, барлығы, шаршы метр 85657,2
одан:
тұрғын ауданы (нөмірлер ауданы) 45907,4






Ұқсас жұмыстар

Өндірістік жабдық құны
«Халлибертон Интернэшнл Инк.» компаниясының қаржы коэффициенттерін қолдану арқылы қаржылық жағдайын талдау
Мұнай саласындағы кәсіпорындардың тиімділігін жоғарылатудағы негізгі бағыттар
Өндіріс тиімділігінің көрсеткіштері
Ұлттық экономика жүйесіндегі кәсіпорын
Достық қонақ үйінде қонақтарға қызмет көрсету түрлерін дамыту
Меншікті капиталды пайдалану көрсеткіштері
Кәсіпорынның еңбек өнімділігі түсінігі
Коммерциялық банктің меншікті капиталын басқару
Кәсіпорынның инвестициялық қызметін басқару