Білім - педагогикалық процесс
Жоспар
Кіріспе 1
Негізгі бөлім 2
1 Білім – жалпыадамзаттық құбылыс 2
2 Білім - әлеуметтік қажеттілік 5
3 Білімнің жүйелігі 10
4 Білім – педагогикалық процесс 14
5 Қазіргі замана білім жүйесінің реформалаудың
Қорытынды 18
Кіріспе
Мемлекеттік білім беру мекемелерін немесе олардың
Білім жүйсінде қалаған деңгейдегі басқару қатнастары
Мектеп көп тарапты байланысқа ие. Оның
Негізгі бөлім
1 Білім – жалпыадамзаттық құбылыс
Қаншалықты кең тараса да, бір қарағанға
Категориялық тұрғыдан білім жалпыадамзаттық құндылық ретінде
«Құндылық» термині қоғамдық мұраттар қамтыған, сонысымен
Құндылық ретінде әлеуметтік ілгерілеумен (прогресс) байланысты
Адамзат дамуының әрқилы кезеңдерінде де өзгеріске
Жалпы құндылықтар арасында педагогикалық құндылықтар өз
Педагогикалық құндылықтар білім саласында қалыптасқан қоғамдық
Барша құндылықтар сияқты педагогикалық құндылықтар да
Білім – қоғамдық құндылықтардың аса маңыздысы.
Білім, өз кезегінде, мемлекеттік, қоғамдық және
Білімнің мемлекеттік тұрғыдан құндылықты болуының себебі
Білімнің қоғамдық құндылығы да жоғарыда аталған
2 Білім - әлеуметтік қажеттілік
Әрқандай адамзат қауымдастығының шарты – оның
Педагогикада қолданылып келе жатқан білім түсінігі
Бұл тұрғыдан білім барша қоғамдар мен
Білімнің әлеумет өміріндегі ерекше сала сипатына
Алғашқы қауым сатысында балалардың қоғам өміріне
Қоғамның әрбір ересек мүшесі күнделікті тіршілік
Қоғамдық қатынастар шеңберінің өрістеуі, тіл мен
Әлеуметтік құблыс ретінде танылған білім –
Сонымен, білім – салыстармалы дербес жүйе.
Білімнің жеке тұлғалық құндылығы әрбір адам
Білім, әлеуметтік – қажеттілік болуымен бірге
Адамның ғылым және мәдениетәлеміне енуінің ең
Тұлғаның әлеуметтенуі мен ұрпақтар жалғастығын қамтамасыз
Адамның қоғамдық және рухани өмірін, сонымен
Мәдени қалыпқа енген жеке мінез-құлық және
Аймақтық жүйелер мен ұлттық салт- дәстүрлердің
Тұғырлы мәдени құндылықтар мен қоғамның даму
Жеке адам мен қоғамдық өмірдегі мәдени
3 Білімнің жүйелігі
Жүйе ретінде білім – бұл өзара
Еліміздегі осы заманғы білімдену жүйесі Қазақстан
Білімнің адамилық (гуманистік) сипаты, жалпы адамзаттық
Аймақтық мәдени білім кеңістіктерінің бірлігі, білім
Жалпы халықтың білімге теңдей қол жеткізе
Мемлекеттік, жеке меншік білім мекемелеріндегі оқудың
Білім жүйесіндегі еркіндік пен әрқилы пікірлер
Білім басқарудың демократиялық, мемлекеттік -
Заң өзіндік сипатарымен, әсіресе, деңгейі
Қазіргі қалыптасып жатқан білім жүйесінде білім
мектепке дейінгі: ясли, бала-бақшалар.
Жалпы білімдік (бастауыш, жалпы, негізгі жалпы,
Бастауыш кәсіби (училищелер), орта кәсіби (техникумдар,
Дамуында ауытқуы бар оқушыларға арналған арнайы
Қосымша білім мектептері: ән күй, өнер,
Жетім балалар мен ата – ана
Білімдену процесін іске асырушы басқа да
Жеке тұлға қажеттері мен мүмкіндіктерін ескеруге
Қ.Р. «Білім туралы Заңына» орай білім
Жалпы білімділік бағдарламалардың міндеті тұлғаның жалпы
Кәсіби білім бағдарламалары кәсіби және жалпы
деңгейлерді бірізді көтеру міндеттерініске асыруға,белгілі талаптарға
Осы заманғы білім жүйесінің аса бір
Білімнің мемлекеттік сипатын елде Қ.Р. «Білім
Білім кеңістігінде мемлекет саясатын бірізді асырып
Білім жүйесін басқарудың мемлекеттік органдары құзырына
- Білім бағдарламаларымен стандарттарың дайындау, стандарттар
- оқу мекемелері мен оқушыларды акредитациялайды
- білімдік құрлым біліктерін қалыптастырады;
- білім мекемелері торабының дамуын қамтамасыз
- білім жүйесіндегі бюджеттік және қаржылық
- бүгінгі таңда білімді басқару жүйесі
4 Білім – педагогикалық процесс
Білім – бұл мұғалі мен оқушының
Педогогикалық процесс осыдан білім беру, тәрбиелеу
Мәндік, мағналық тұрғыдан педагогикалық процесс -
Педагогикалық ең алдымен көзге түсер, тілге
Педагогикалық процесс атқаратын қызметер түрі:
- ақпараттық (тәрбиеленушіні сауаттандыру);
- тәрбиелік (тәрбиеленушінің тұлғалық өзгеріске келуі).
- дамутушылық (тәрбиеленушінің жан – жақты
- аксиологиялық(тәрбиелеушінің құндылық сезіну бағдары, заттар
- әлеуметтік икемдестіру (тәрбиеленушіні нақты өмір
Педагогикалық процестің құрлымы екі тұрғыдан қарастырылады:
Педагогикалық процестің субьектері - тәрбиеленуші
Педагогикалық процесс субьектері өзара байланысты іс
Педагогикалық процестің іс- әрекеттік (процесуалды) құрлымда
Педагогикалық процес қозғалысы (динамика) педагогикалық процестегі
педагогикалық процесте тұлғаның дамуы педагогикалық
Оқу – тәрбие процесің басқару педагогикалық
Ынталандыру: педагогикалық процестің өнімді болуы оқу
Педагогикалық процестегі сезімдік, логикалық және іс
Сыртқы (педагогикалық) және ішкі (танымдық) іс
Педагогикалық процестің себебтілік негізінің болуы. Оқу
Жоғарда аталған және басқада заңдылықтар негізінде
педагогикалық процесс принциптері – (яғни, кейбір
Қай педагогикалық процес болмасын, - өз
Дайындық кезеңі,
Орындау (негізгі) кезеңі:
Нәтижелі талдауы (қорытынды) кезеңі.
5 Қазіргі замана білім жүйесінің реформалаудың
Қазіргі уақытта Қ.Р – сында әлем
білімді адамиластыру(гуманизациялау)
оқуды үздіксіз жүргізу бағыт – бағдары
білім техналогиясындағы пән аралық бірігім -
оқу процесің компьитерлестіру және технллогизатциялау:
білім берудің ақпареттандыру формасынан проблемдық, ғылыми
оқу желісінде мұғалімнің оқыту жұмыстарынан гөрі
оқу – танымдық процесің ұйымдастыру мен
білімнің дамутышылық және азаматтық баулу қызметтерін
Қазақстан білім кеңістігінде қалыптасып жатқан осы
Қорытынды
Білім мен тәрбие өте тығыз байланысты.
Ата – бабаларымыз айтқаны сияқты мақал
Білекті бірді жығар
Білімді мыңды жығар.
Білім алу – ине мен құдық
Оқу - білім бұлағы
Білім - өмір шырағы. т.б.
Білм ол педагогикалық процестің негізгі бөлігі.
Білімді үйреніп басқаларға үйрету тек ғана
1
Білім-педагогикалық процесс
Педагогикалық процесс
Педагогикалық процестің негізгі міндеттері
Тұтас педагогикалық процесс
Педагогикалық процестің принциптері
Педагогиканың негiзгi мiндеттерi
Тұтас педагогикалық процес
Тұтас педагогика ұғымы
Тәрбие процесі
Педагогикалық процесс компоненттері