Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлер



Мазмұны
Кіріспе...........................................................................................................................3
1 Мемлекеттік қызметтің ғылыми-теориялық негіздері.........................................6
1.1 Мемлекеттік қызметтің теориясы
1.2 Мемлекеттік қызмет және
1.3 Мемлекеттік қызметтің шетелдік
2 Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызметке өтудің қазіргі жағдайы......................................................................................................................25
2.1 Мемлекеттік қызметтің обьективті
2.2 Еліміздегі мемлекеттік қызметтің қалыптасуы және қазіргі ахуалы.........................................................................................................................30
2.3 Ақтөбе облысындағы мемлекеттік қызметтің
3 Мемлекеттік қызмет саласындағы мәселелерді шешу жолдары
3.1 Мемлекеттік қызмет саласындағы мәселелерді шешу
3.2 Мемлекеттік қызметтің тиімділігін арттырудың негізгі бағыттары.............58
Қорытынды.................................................................................................................65
Қолданылған әдебиеттер тізімі...............................................................................67
Қосымшалар...............................................................................................................69
Кіріспе
Мемлекеттік қызмет – әр елдің барлық даму сатысындағы
Осыған орай, әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің
Дипломдық жұмыстың өзектілігі – бәсекеге қабілетті жоғары сұраныс
Дипломдық жұмыстың зерттеу нысаны: Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызмет
Мемлекеттік қызмет саласында орын алған барлық оң өзгерістерге
Дипломдық жұмыстың мақсаты – мемлекеттік қызметтің жалпы теориялық
Осы мақсатқа жету үшін төмендегідей міндеттер орындалады:
мемлекеттік қызметтің теориясы, және оның принциптерін анықтау;
мемлекеттік қызмет және оның құрылымын зерттеу;
шетелдік тәжірибедегі мемлекеттік қызметті зерттеу;
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызметтің қалыптасуы және қазіргі ахуалын
Ақтөбе облысындағы мемлекеттік қызметтің дамуын талдау;
Мемлекеттік қызмет саласындағы мәселерді шешу жолдарын саралау;
Мемлекеттік қызметті арттырудың негізгі бағыттарын айқындау.
Дипломдық жұмыстың құрылымы: кіріспеден, үш тараудан, оның ішінде
Кіріспеде дипломдық жұмыстың мақсаты мен міндеттері, өзектілігі мен
Бірінші тарауда мемлекеттік қызметтің теориясы мен принциптері, мемлекеттік
Дипломдық жұмыстың екінші тарауында ҚР-дағы мемлекеттік қызметтің қалыптасуы
Үшінші тарауда ҚР-дағы мемлекеттік қызметтің даму болашағы мен
Қорытынды бөлімде барлық айтылған және сараланған мәселелерге тұжырым
Дипломдық жұмыстың әдістемелік негізі: ҚР Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан
“Мемлекеттің мемлекеттілігін мығымдай түсуде мемлекеттік қызмет саласында жүрген
Мемлекет межелеген міндеттердің ішінде мемлекеттік қызмет жүйесіне осылайша
Бұл зерттеу жұмыста міне осының бәрі және де
Мемлекеттік қызметтің ғылыми-теориялық негіздері
1.1 Мемлекеттік қызметтің теориясы,
Нарықтық қатынастарға көшу жағдайында мемлекеттік аппараттың қызметі нарықтық
Соңғы кезге дейін заңнамаларда «мемлекеттік қызмет» ұғымының
Мұндай жағдай 1995 жылға дейін сақталып келді. ҚР-ның
«Мемлекеттік қызмет туралы» заңмен және оған өзгерістер мен
Мемлекеттік қызметшілер лауазымдары оларды жасақтау мақсаттарына қарай саяси
Саяси лауазымдарға:
1. ҚР-ның Президенті тағайындайтын мемлекеттік саяси қызметшілер, олардың
2. ҚР-сы Парламентінің Палаталары және Парламент Палаталарының Төрағалары
3. ҚР-сы Жоғарғы Сот аппаратының басшысы, оның орынбасарлары;
4. Конститутцияға сәйкес Президент пен үкіметтің өкілдері болып
5. Орталық атқарушы органдар мен ведомстволарды басқаратын мемлекеттік
Мемлекеттік әкімшілік қызметші – мемлекеттік саяси қызметшілердің құрамына
Мемлекеттік қызмет – мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік органдардағы мемлекеттік
Мемлекеттік қызметтің маңыздылығы, мемлекеттің шешетін барлық мәселелерінің
Мемлекеттік қызметшілер әкімшілік құқықтың субьектілері ретінде демократия мен
Мемлекеттік қызметтің принциптері мемлекеттік қызметті ұйымдастыру мен
«Мемлекеттік қызмет туралы» заңның 3-бабында мемлекеттік қызметтің төмендегідей
Заңдылық принципі мемлекеттік қызметшілер лауазымдық міндеттерін атқарған және
Мемлекеттік қызметші құқықтық актілерді, азаматтардың құқықтарын қатал сақтауға,
Заңдылық идеясын іске асырудың мынадай бағыттарын атап айтуға
Қазақстандық патриотизм принципі, (гректің patriotes – отандас,
3. Мемлекеттік билік заң шығарушы, атқарушы және сот
Сонымен бірге бұл биліктің әрбір тармағының атқаратын қызметінің
4. Азаматтар құқықтарының, бостандықтарының және
5. Республика азаматтарының мемлекеттік қызметке кіруге тең құқығы
6. Азаматтардың мемлекеттік қызметке кірунің еріктілігі принципі. ҚР-сы
7. Мемлекеттік қызметшілердің кәсібилік жәнежоғары біліктілік принципі. Мемлекеттік
8. Мәні бірдей жұмыстарды орындағаны үшін
9. Жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымды
10. Мемлекеттік қызметшілердің бақылауда болу және есептілік
11. Қоғамдық пікір мен жариялықты
12. Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық және әлеуметтік қорғалу принципі.
13. Мемлекеттік қызметшілерді қызметтік міндеттерін адал, ынталы атқарғаны,
14. Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік міндеттерін орындағаны не тиісінше
15. Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыруды үздіксіз жүргізу принципі.
Мемлекеттік органдарда саяси партиялардың ұйымдарын құруға жол берілмейді.
1.2 Мемлекеттік қызмет және оның құрылымы
Заңмен саяси тағайындаудың шектері көрсетілген, бұл жәй саяси
Мемлекеттік қызметкерлердің 96-97 пайызын құрайтын әкімшілік қызметкерлер саяси
Сурет 1- Нақты мемлекеттік органдардың құрылымы
Ескерту: [5]
Әкімшілік мемлекеттік қызметте жылжу және келу кезіндегі міндетті
Мемлекет басшысының бұйрығы бойынша өткен жылдың ақпан айынан
1) Төлем ақының төмен болған жағдайында кадр
2) Үкімді іске асырмай
3) Мемлекеттік
Конкурсты 2000 жылдың 1-ші қаңтар айынан бастап вакансиялары
Сол уақытта біздің реалилерді еспке ала отырып конкурсың
Мемлекеттік қызметте әкімшілік қызметкерлердің тұрақты әрекет етуі үшін,
Бұл заңда келесідегі жазылған, саяси қызметкерлердің ауысуы әкімшілік
Әкімшілік мемлекет қызметкерлерінің құқықтық қорғалуы:
• Саяси қызметкерлердің
• Әкімшілік мемлекеттік қызметке белгілі бір
• Мемлекеттік органның реоргазизациясының жағдайында жаңа
• Тәртіпке салу немесе жұмыстан жығарып
Мемлекеттік қызмет заңының коррупцияға қарсы сипатының бар екендігін
Мемлекеттік қызметкер жоғарыдан келген бұйрықтың засыздығы туралы күмәндаса,
Сурет 2 - Коррупцияға қарсы шаралар
Ескерту: [5]
Мемлекеттік қызметтке конкурс негізінде тұрумен қатар конкурстан тыс
Зандарда және заң актілерінде мемлекеттік қызметкерлердің мамандығын жоғарлатуға
Мемлекеттік қызметтің жоғары
Сурет 3 - Әкімшілік мемлекеттік қызметті мамандандыру
Ескерту: [5]
Аттастациялық комиссия нәтижелері бойынша әр - мемлекеттік органда
Мемлекеттік органдарда негізінен жоғары кәсіби білім алғаннан кейін
Осылайша, мемлекеттік қызметкерлердің көп бөлігінің кәсіби деңгейі мемлекеттік
Типтік квалификациялық міндеттемелердің негізінде әр мемлекеттік орган өз
Сурет 4 - Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлерге квалификациялық талаптар
Ескерту: [5]
Қызметтерді мемлекеттік қызметкерлердің әкімшілік категорияларына бөлу қызметкерлерді сәйкес
Сурет 5 - Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің санат топтары
Ескерту: [14]
Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің шен реестрлері мемлекеттік қызмет шендерін
Мемлекеттік қызметкерлердің проффессионализімін жоғарлатудағы
Өкінішке орай біздің елімізде мемлекеттік қызметкерлеріне білім берудің
Сонымен бұл бағдарламалардың негізгі міндеті мемлекеттік қызметтің және
Келесі маңызды талап - мемлекеттік қызметкерлерге білім беру
Сол уақытта мұндай жүйені жасау мен білім беру
Жоғарыда айтылып кеткеннің барлығын есепке ала отырып мемлекеттік
Мемлекеттік қызметі жетілдіру мақсатында қызметке қабылдау мен қызметтеті
Болашақта тестті бағдарламалар
Мемлекеттік қызметтің қарқындылығын жоғарлату туралы айтқанда «мемлекеттік қызмет
Мемлекеттік қызметтің профессионалдылығын жоғарлататын
Персоналды тиімді басқару әдістеріне мемлекеттік қызмет кадрларына мониторингті
Халқаралық эксперттердің
Бұл жағдай Орталық Азия бойынша Дүниежүзілік банктін Департаментінің
Реформаларды жасағанда басқа сфераларда да қалыптасып қалған стереотиптпрді
Мемелкеттік қызмет сферасы сияқты сфераларда ұтысқа келу бірқатар
Бірақ бұдан былай мемлекеттік қызмет туралы заң мен
Өмір бір орында тұрмайды, сондықтан ел басының "Қазақстан
• Қызметтер класификацияларын жетілдіру;
• Мемелекет қызметкерлерінің төлем ақы жүйесін
• Мемлекеттік қызмет жайлы заңды жасау;
• Мемлекеттік қызметтің адекватты
• Білім беру
• Мемлекеттік
• Дистанциялық тесттеу мехенизмін енгізу;
• Мемлекеттік қызмет
• мемлекеттік қызметтің кадрлық потенциалына мемлекеттік
Мемлекеттік қызметкерлердің кәсібилігі:
- Біріншіден, ол үшін компетенттілік керек. Жұмысшының білімі
- Екіншіден, атқарушы билікті жүзеге асыру ұйымдастыру қабілеттілігін
- Үшіншіден, әкімшілік биліктің оперативті, күнделікті, шығармашылық сипаты
- Төртіншіден, әкімшілік іс-әрекет жоғары дәлдікті, тәртіптілікті, жоғарыдағы
1.3 Мемлекеттік қызметтің шетелдік тәжірибесі
Соңғы он жылдың бедерінде, Қазақстанда мемлекеттік қызметтің тиімділігін
Оған қоса Еліміз Президентінің биылғы Жолдауында Қазақстанның әлемдегі
Демек, Қазақстанды алда әлеуметтік экономикалық және саяси демократиялық
Әрине, бұл мақсаттарға жетуіміз үшін өзімізден көш ілгері
Бұл ретте, мемлекеттік қызмет саласында сыртқы тәжірибелерді
Басқарудың мемлекеттік әкімшілік жүйесі дамыған елдерде олардың мемлекеттік
Сондықтан да, Қазақстан үшін басқару саласында едәуір нәтижелерге
Дамыған елдердің мемлекеттік басқару саласында, кадр әлеуетін басқару
АҚШ, Ұлыбритания, Жапония, Францияда заманауи мемлекеттік қызметтің негізі
Шетелдерде мемлекеттік қызметпен және кадр саясатымен айналысатын, шенеуніктердің
Дамыған мемлекеттердің кадр қызметтері өз қызметінде ұйымдағы басқару
Халықаралық тәжірибені саралау нәтижесі негізінен әлемде екі
Мансаптық жүйенің елеулі ерекшеліктері болып – мемлекеттік қызметке
Екі жүйеде де, олардың белгілі бір ауытқуларына қарамастан
Шет мемлекеттердің мемлекеттік қызметшілерінің корпусын қалыптастыруы мәселесіне
Болашақ шенеуніктерді дайындау, мемлекеттік аппараттың түрлі құрылымдарында олардың
Францияда қызметке іріктеу жүргізу конкурс емтиханын тапсыру барысында
Жапонияның мемлекеттік қызметшілерінің кадр әлеуетін пайдалану тәсілі тиімді
Қазақстан үшін АҚШ-тың мемлекеттік қызметке мамандарды іріктеу тәжірибесі
Реформалауда озық нәтижеге қол жеткізген елдердегі мемлекеттік қызметшілерге
Шетелдердегі мемлекеттік қызметшілерді даярлау және біліктілігін арттыру
Бүгінгі күні еліміздің мемлекеттік қызметі интенсивті қарқында дамуда.
Қазақстанда мемлекеттік қызметтің қалыптасуы салыстырмалы түрде алғанда соңғы
Демек, бәсекеге қабілетті ең үздік 50 мемлекеттің қатарына
2 Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызметке өтудің қазіргі жағдайы
2.2 Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызметтің қалыптасуы және қазіргі
Жоғары мемлекеттік басқару органдарының толыққанды әрекет етуі, оның
XX ғасырдың 80-ші жылдарының соңы мен 90-шы жылдарының
Егер сол тұста мемлекеттік басқарудың бүкіл жүйесін реформалау
1991 жылы
Айта кетейін, мемлекетгік қызметтің тиімді кәсіби жүйесін құру
Қазақстан Республикасында осы заманғы мемлекеттік басқару жүйесінің қалыптасу
Қазақстандық қоғамтанушылар мен
Бұл процестің әрбір кезеңі күн тәртібіндегі нақты тарихи,
1991 жылғы желтоқсанда Қазақстанның тәуелсіздік алуымен мемлекеттік басқару
Жаңа мемлекеттік билік органдарының қалыптпсуы КОКП диктатының, жоспарлы
Нақ осы кезеңде Қазақстанда жаңа тәуелсіз мемлекеттің базалық
Бұл кезенде Қазақстанда кеңестік социалистік республика моделінен президенттік
Бірінші кезекте атқару билігінің жоғарыдан төмен қарай ретті
Атқару билігінің жүйесін нығайтумен бір қатарда жергілікті өкілетті
Іс жүзінде жаңадан құрыла бастаған мемлекеттік басқару Құрылымы
Мемлекеттік оргаңдарды реформалаудың екінші кезені контитуциялық реформа
1995 жылғы Конституция Қазақстан Республикасында президенттік басқару нысанының
Елдің қолданыстағы Конституциясы бойынша Қазақстанда атқару билігінің жүйесін
Осылайша, 1995 жылғы Конституцияның негізінде түзілген Қазақстандағы мемлекеттік
Мемлекеттік аппараты рефоралау мақсатында осы кезенде Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік аппаратты реформалаудағы үшінші кезеңнің басталуы 1997 жылы
Алға қойылған міндеттерді орындау мақсатында мемлекеттік органдарды қайта
Ел призеденті Нұрсұлтан Назарбаев 2008жылдың 17 маусымында өткен
Батыста қазіргі замаңғы мемлекеттік қызмет негіздері он сегізінші
Ең қарапайым түсінікте еңбек сіңіру жүйесі азаматтардың мемлекеттік
Еңбек сіңіру жүйесі қалыптасқан елдерде мемлекеттік қызметке алуда
Еңбек сіңіру жүйесін мынадай принциптер құрайды:
Мемлекеттік қызметке тұру конкурс негізінде жүзеге асырылады.
Үміткерлерді бағалау олардың жеке қабілеттері, ьілімі мен іскерлік
Осы екі принцип әлеуметтік жағдайына, ұлтына, жынысына, саяси
Қысым көрсетпеу мақсатында барлық мемлекеттік қызметшілермен бірдей қарым-қатынаста
Тең мәнді жұмысты орындағаны үшін тең дәрежелі еңбек
Барлық мемлекеттік қызметшілер өз өкілеттіктерін жүзеге асырған кезде
Мемлекеттік қызметшілер өкілеттіктерін жүзеге асырған кезде заңдылықты сақтауы.
Мемлекеттік қызметте адам ресурстарын тиімді пайдалану.
Өз қызметінде тиімді нәтижелерге қол жеткізген мемлекеттік
Мемлекеттік қызмет нәтижелерін жақсарту мақсатында мемлекеттік қызметшілерді тұрақты
10. Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық әлеуметтік қорғалуы.
Меритократия принциптерін енгізу және патронаждан біртіндеп бас тарту
Бейімделу сатысы( 1991-1995 жж.) Бұл сатыны мемлекеттік қызметтің
Бұл кезеңде партиялық-кеңестік басқару жүйесі түпкілікті ысырылып, бір
Саяси жүйедегі өзгерістер Қазақстан Республикасының 1993жылғы Конституциясында тиісінше
Сонымен бірге мемлекеттік аппаратқа мемлекеттік басқару органдарында тиісілі
Институттану сатысы (1995-2000 жж.). Бұл жылдарда қазіргі заманғы
Алғаш рет «мемлекеттік қызмет» ұғымы қалыптасып, оны ұйымдастырудың
Кадрларды басқару саласында кадрларды басқарудың тиімділігін арттыруға негіз
1996-1998 жылдары мемлекеттік қызметшілер кадрлармен жұмысты жетілдіру жөнінде
1998 жылдың қыркүйегіндегі мемлекеттік қызмет саласында біртұтас мемлекеттік
Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру және оны кадрлық қамтамасыз ету
Даму сатысы (2000-2006 жж.). Қазақстанда мемлекеттік қызметтің осы
мемлекеттік қызмет лауазымдарын саяси және әкімшілік түріне заңды
әкімшілік мемлекеттік қызметке келу мен жоғарылаудағы міндетті конкурстық
әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызметтегі кезіңдегі тұрақтылықты қамтамасыз
мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаты;
мемлекеттік қызметшілердің әкімшілік мемлекеттік лауазымдар категориясына қойылатын біліктілік
басқарудың қолданыстағы құрылымына сәйкес әкімшілік мемлекеттік лауазымдарды категориялар
Қазақстан Республикасында мемлекеттік қызметтің жаңа моделін құру барысында
Мемлекеттік қызметтің сапасын арттыру үшін қоғамның алға жылжуына
Мемлекеттік қызмет дегеніміздің өзі мемлекет мүддесіне адал болу
Ал әкімшілік пен саяси мемлекеттік қызметкерлердің ара-жігін ажыратып
«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» планетаның озық үлгілі
2.2 Мемлекеттік қызметтегі кадр саясаты
Мемлекеттік қызметтің кадр саясатындағы ұлттық басымдылықты негізге алу
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев 2008 жылдың 17 маусымында «елдің
Сонымен мемлекеттік қызметкерге тән қасиеттер қандай? Біріншіден,
Ертеде Қаз дауысты Қазыбек би «Өз елімнің басы
Саяси қызметшілер, идеологтар мен іс басындағылар
Мемлекеттік қызметкерді іріктеу үшін Мемлекеттік қызмет жөніндегі Агенттіктің
Мемлекеттік қызметші қолы таза, халықтың қамын көбірек ойлайтын
Бүгінгі таңда мемлекеттік қызмет ұрымтал тұста ұтқырлық таната
Ал мемлекеттің мемлекеттілігін мығымдай түсуде мемлекеттік қызмет
Мемлекет межелеген міндеттердің ішінде мемлекеттік қызмет жүйесіне осылайша
Сурет 6. Мемлекеттік қызметшілердің орта жас шамасы, 2010жыл.
Ескерту: [12]
Қазақстан Республикасында 2010 жылғы көрсеткіш бойынша мемлекеттік қызметшілердің
Жоғары айтып кеткеніміздей «әкімдер өз командасымен келеді» деген
Осы тұста білікті мемлекеттік қызметкерлерді даярлап шығарудың
Бізде мемлекеттік қызметкерлердің білімділігі мен біліктілігін арттыруға
Мемлекеттік қызмет істері Агентігі қазіргі таңда стратегиялық жоспарлау
Мемлекеттің қызметін арттырудағы халықаралық ғылыми-практикалық конференцияда Елбасы әкімшілік
Сондықтан саяси және әкімшілік мемлекетік қызметтерді шектеуге
Жоғарыда айтып кеткеніміздей, бұдан бұлай мемлекеттік қызметтің жаңа
Жауапты хатшының құзырына мемлекеттік әкімшілік қызметшілерді тағайындау,
Әліде болса, барлық билік министрліктердің қолында. Жауапты хатшылардың
Елбасының тапсырмасымен енгізілген жауапты хатшы кадрлардың «қотарылуы»
Әлемдік тәжірибеде жауапты хатшы лауазымының біріңғай деңгейі жоқ.
Шындығында да, Қазақстанда хатшы лауазымын енгізу идеясы негізінде
Демек, бүгінгі таңда мемлекеттік қызметшілерге деген сенімділікті
Жалпы біліктілікті арттыру, тұрақты оқу мемлекеттік қызметтің басым-бағытына
Мемлекеттік қызмет кадрларын оқудың бағдарламалық құжаты – Оқыту
Жергілікті деңгейдегі оқуға деген қажеттілікті қамтамсыз ету
Қазақстан қоғамында одан әрі жалғасқан экономикалық, саяси және
Мәселен, мамандардың пайымдауынша, конкурстық іріктеуді енгізу ашықтық, конкурстардың
Соның нәтижесінде мемлекеттік аппаратта сыбайлас тәртіп бұзушылыққа негіз
Мемлекеттік қызметшілердің кәсіби біліктілігін және өз лауазымдарына лайықтылығын
Сарапшылардың пікірінше, мемлекеттік қызметшілердің әлеуметтік қамтамасыз етілуі әлі
Мемлекеттік органдардағы кадрлар қызметінің беделі мен рөлі өте
Мемлекеттік қызметшілерді құқықтық қорғауды қамтамасыз ету, әсіресе негізсіз
Әкімшілік қызметте де, саяси қызметте де кадрлар резерві
Мемлекеттік қызметшілерге ақы төлеу жүйесіндегі түбегейлі өзгерістер болған
Мемлекеттік қызметшілердің бір мемлекеттік органнан екінші мемлекеттік
Мемлекеттік қызметшілерді Мемлекеттік басқару академиясында және өңірлік
«Қазақстан-2030» Страгиясын, еліміздің әлемнің бәсекеге неғұрлым қабілетті елу
Елбасы Қазақстанның алдына әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті
Елімізге ісіне берілген, кәсіби даярланған, басшылық шешім қабылдау
Осыған орай, яғни экономикалық және қоғамдық модернизация қажеттілігіне
Мемлекет басшысының Жарлығымен ҚМЭБИ құрылды, оны жыл сайын
Оқуды өмір бойы жалғастыру әр адам үшін заңдылыққа
Аймақтық қайта даярлау және біліктілік көтеру орталығында 2010
Аймақтар бойынша мемлекеттік қызметкерлердің саны салыстырмалы түрде 2008
Жарты жылдың қорытындысы бойынша Президент жанындағы мемлекеттік басқару
Конкурстық іріктеу негізінде мемлекеттік қызметке жастардың түсуіне жол
Осы мәселені шешу үшін облысымызда мемлекеттік органдармен бірлесіп,
Сондай-ақ саяси және әкімшілік мемлекеттік қызметтің кадрлар резервін
Жуырда “Мемлекеттік қызмет туралы” Заңның саяси мемлекеттік қызметшілер
Бұдан басқа, мемлекеттік органдарда аппарат басшысы – статс
Бірінші кезектегі міндеттердің бірі – мемлекеттік қызметті ұсынудың
Еліміздің заңнамасында “мемлекеттік қызмет” және “мемлекеттік қызметтердің
Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі агенттігінде дайындалған мемлекеттік қызметтердің
Мемлекеттік басшысы атап көрсеткендей, Мемлекеттік саясаттың ұлттық жоғары
Ел Президенті Н.Назарбаевтың идеясы бойынша мектепті бітірушілер «А»
Қазақстанның мемлекеттік қызметін Меритократия, Адалдық және Тиімділік
Жоғары тиімділікте жұмыс жасайтын мемлекеттік аппарат Қазақстанның 2020
2020 жылға дейін Стратегиялық жоспарды жүзеге асырудың 2010
Мемлекеттік қызметтің болашағы жайлы сөз қозғайтын болсақ, оның
Осылайша, қазіргі заман мемлекеттік қызмет жүйесін қалыптастыру бойынша
2.3 Ақтөбе облысындағы мемлекеттік қызметтің
Бүгінгі таңда мемлекеттік қызмет ұрымтал тұста ұтқырлық таната
Мемлекеттік қызметкерді іріктеу үшін Мемлекеттік қызмет жөніндегі Агенттіктің
Мемлекеттік қызмет кадрларының мониторингіне сәйкес, 2010 жылдың 1
1-кесте
Ақтөбе облысындағы мемлекет қызметкерлердің штаттық санының өсуі
Мерзімі Мемлек.
қызметші.жалпы саны,адам
саяси Әкімшілік Санаттары бойынша
СО CR Д ДО Е R EG
1.01.2004 ж.
3885
159
726
2106 -
656
-
64
-
-
1.01.2005 ж.
4538
162
376
2222
665
-
489
-
-
1.01.2006 ж.
4613
162
451
1182
1072
65
614
90
12
316
1.01.2007 ж.
4813
173
640
1212
1079
64
78
96
55
556
1.01.2008 ж.
5296
167
117
1345
1140
69
92
08
158
505
1.01.2009 ж.
5390
167
103
1354
1151
70
69
11
147
501
1.01.2010 ж.
5386
168
155
1401
1148
70
81
11
144
500
Ескерту: ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Ақтөбе облысындағы
Бұл көрсеткішті өткен жылдармен салыстырсақ:
2004 жылдың 1 қаңтарында 3885 болған, 2010 жылғы
2005 жылдың 1 қаңтарында 4538, 2010 жылғы 1
2006 жылдың 1 қаңтарында 4613 болған, 2010 жылғы
2007 жылдың 1 қаңтарында 4813 болған, 2010 жылғы
2008 жылдың 1 қаңтарында 5284 болған, 2010 жылғы
2009 жылдың 1 қаңтарында 5270 болған, 2010 жылғы
Сурет 7 - Ақтөбе облысындағы мемлекет қызметкерлердің штаттық
Ескерту: ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Ақтөбе облысындағы
Облыстың барлық мемлекеттік органдарында 2986 әйел жұмыс атқарса,
Мемлекеттік қызметкерлердің нақты саны үстіміздегі жылдың 1 қаңтарына
Сурет 8. Облыстағы мемлекеттік
Ескерту: ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Ақтөбе облысындағы
Олардың 2404-і немесе 48,2 ( мемлекеттік қызметші орталық
Ал жергілікті мемлекеттік органдарда 2581 немесе 51,8( мемлекеттік
Сурет 9. Орталық және жергілікті органдардағы мемлекеттік
Ескерту: ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Ақтөбе облысындағы
2006 жылы мемлекеттік қызметкерлердің орташа жасы 44,1 жасты,
2010 жылдың 1 қаңтарына мемлекеттік қызметкерлердің орташа жасы
Сурет 10-Мемлекеттік қызметкерлердің орташа жас шамасы
Ескерту: ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Ақтөбе облысындағы
Барлық мемлекеттік қызметшілердің арасында жоғары білімді қызметшілердің үлесі
Мемлекеттік қызметшілердің 11,3 пайызының мемлекеттік қызметтегі еңбек өтілі
Облысымыздағы мемлекеттік қызметшілердің ұлттық құрамы келесі бейнеде: мемлекеттік
Сурет 11-Облысымыздағы мемлекеттік қызметшілердің ұлттық құрамы
Ескерту: ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Ақтөбе облысындағы
Бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға конкурсқа үміткерлердің саны да
Сурет 12-Бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға конкурсқа үміткерлердің саны
Ескерту: ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Ақтөбе облысындағы
Мемлекеттік қызметке конкурстық іріктеу және мемлекеттік әкімшілік қызметтің
Мысалы, Ақтөбе облысы бойынша соттар әкімшісінде болған Ақтөбе
Конкурстық комиссиялардың ұсынысымен 232 қонкурсқа қатысушы кадр қорына
Ал мемлекеттік органдардың сұранысы бойынша 170 адам кадр
Мемлекеттік қызмет туралы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес
2010 жылы Облыс бойынша мемлекеттік аттестациялаудан өткен мемлекеттік
2010 жылдың қорытындысы бойынша 294 мемлекеттік органға тексеру
2010 жылы тексерулер барысында 11320 заң бұзушылық
33 материал құзыретті органдардың қарауына жіберілді, 22 мемлекеттік
2009 жылы мемлекеттік қызметшілердің қызмет этикасы Ережелері талаптарына
2010 жылы мемлекеттік қызметшілердің этикасын бақылау кітабынан сенім
Ақтөбе облысы бойынша мемлекеттік органдар басшылары тарапынан өз
21 – ескерту;
44 – сөгіс;
6 – қатаң сөгіс;
2 – атқарып отырған қызметіне толық сәйкес еместігі
6 – атқарып отырған лауазымдық қызметінен босату
Ал өткен 2008 жылы осындай тәртіптік шаралар саны
40 – ескерту;
22 – сөгіс;
9 – қатаң сөгіс;
5 – атқарып отырған қызметіне толық сәйкес еместігі
2009 жылдың 12 ай көлемінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік
Тәртіптік кеңеспен 119 тәртіптік іс қозғалды, оның 69-ы
Жыл көлемінде Тәртіптік кеңеспен 13 отырыс өткізіліп, онда
38 тұлғаға ескерту, 26-сына сөгіс, 3-уіне қатаң сөгіс,
Егер Тәртіптік кеңес ұсыныстарымен тәртіптік жазаға тартылғандарды жіктейтін
Есепті кезеңде Тәртіптік кеңестің 5 шешіміне шағым келтіріліп,
Тәртіптік кеңес отырыстары қорытындысымен әкімдер мен мекеме басшыларына
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес заңдылықтарының сақталуы мен Ар-намыс
Мемлекеттік әкімшілік қызметшілерді аттестациялау қорытындысы бойынша, 2010 жылы
Аттестациялау нәтижесі бойынша атқарып отырған лауазымына сәйкес келетіні
Мемлекеттік қызметшілерді оқытуда облыста Елбасының 2004 жылғы 11
Ақтөбе облысының мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру және оларды
2006 жылы 1,2 млн. теңгеге 82 адам оқытылған,
2007 жылы 11.9 млн. теңгеге 795 адам оқытылған,
2008 жылы 14,0 млн. теңгеге 863 адам
Ал, 2010 жылдың қорытындысы бойынша Ақтөбе облысының мемлекеттік
Сурет 13- Ақтөбе облысындағы мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру
Ескерту: ҚР Президенті жанындағы мемлекеттік қызмет Академиясының
2007 жылы шетелдерде оқыған мемлекеттік қызметшілердің саны 7
2008 жылы 14,2 млн. теңгеге 10 мемлекеттік органның
Ал өткен жылы 3 аудан әкімі мен 9
«ҚР ақпараттық теңсіздікті төмендетудің 2007-2009 жылдарға арналған Бағдарламасының»
Бұқаралық ақпарат құралдарымен жүргізілген жұмыс нәтижесі 2008 жылдың
Тұрғындардың тарапынан түскен, мемлекеттік қызмет туралы және сыбайлас
2008 жылы облыстық және республикалық басылымдарда кеңейтілген 48
Атап айтсақ, республикалық басылымдар «Антикоррупционный вестник» газетінде «Вместе
Бос орындарға тағайындалуына келісім беру бойынша 2010 жылы
Орталық мемлекеттік органдардың аумақтық басқармалары мен департаменттерінен 523
Жергілікті мемлекеттік органдардан 424 мемлекеттік қызметшінің құжаты келіп
Мемлекеттік әкімшілік лауазымдарының санаттарының біліктілік талаптарына немесе
3 Мемлекеттік қызмет саласындағы мәселелерді шешу жолдары мен
3.1 Мемлекеттік қызмет саласындағы мәселерді шешу жолдары
Мемлекеттік қызмет саласындағы алғашқы мәселелердің біріне мемлекеттік қызмет
Қолдағы деректерге жүгінсек, мемлекеттік қызметшілердің кәсіби біліктілігінің төмен
Мұндай көрсеткіштер мемлекеттік қызметшілерді тиімді іріктеу жүйесінің болмауына
Конкурстық рәсімдерге сенім білдірудің төмен деңгейде болуы, көбінесе,
Нәтижесінде, әсіресе аймақтық деңгейдегі мемлекеттік қызметшінің кәсіби біліктілігі
Жоғары білікті, оның ішінде батыстан білім алған («Болашақ»
Сондықтан, Елбасының тапсырмасы бойынша, Агенттікпен іріктеу жүйесін жақсарту
Тағы бір проблема, мемлекеттік қызметшілер еңбегін бағалаудың жетілдірілмегендігі
Бағалау рәсімі мемлекеттік қызметшінің жұмыс нәтижелеріне тұспалданбаған және
Маңызды мәселе мемлекеттік қызметтің персоналын дамыту болып
Мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілерін оқыту, зияткерлік өсіру, дене
Осыған байланысты, Агенттікпен мемлекеттік қызметтің персоналын дамыту жүйесін
Мемлекеттік қызметтің тартымдылығы жоғары болмауы – маңызды мәселе
- Еңбекақы мөлшерінің төмендігі. Лауазымдық айлық ақы мөлшеріне
- Әлеуметтік қамтамасыз ету жеткіліксіз. Мемлекеттік қызметшілердің тек
- Мемлекеттік қызметшілерге қатысты еңбек заңнаманың бұзылуы (нормаланбаған
Осыған байланысты Агенттік мемлекеттік қызмет тартымдығын өсіру және
Мемлекеттік қызмет институттары жұмысының жетілдірілмегендігі.
2010 жыл бойы мемлекеттік органдары жұмыстарының сапасына қанағаттанғандық
Ойдағыдай мемлекеттік қызмет көрсетулер сапасы төмен болуда. «Мемлекеттік
Нәтижесінде, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы
Мемлекеттік қызмет туралы заңнамасы және Ар-намыс Кодексі сақталуының
Мемлекеттік қызмет саласында заңнаманың сақталуын бақылау Тәртіптік кеңестерге
2010 жылы Тәртіптік кеңестер 2522 тексеріс өткізді, олардың
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы сақтау мақсатында, мемлекеттік
Агенттік міндеттерінің бірі және де «Электронды Үкімет» жүйесі
Бүгінгі күнде мемлекеттік қызметшілердің республика бойынша штаттық саны
Нақты саны 94061 адамды құрайды.
Тұтастай алғанда, ақпаратты іріктеу және оны басқару рәсімін
Онымен қоса, олар қазіргі заманғы мынадай талаптарды: өзара
Сонымен, осы мезетте бірізді орталықтандырылған ақпараттық жүйесін құру
Аталған барлық мәселелер осы стратегиялық жоспардың негізгі мақсаттары
Мемлекеттік қызметке жұмысқа орналасудағы туындайтын процедуралармен мен мәселелердің
Конституцияның нормалары секілді «Мемлекеттік қызмет туралы» Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызметтің басшылық құрамының орта және жоғары буындарына
Бұл хабарландыруларда мемлекеттік қызметке қойылатын барлық талаптар, мемлекеттік
Мемлекеттік тапсырыс негізінде мемлекеттік қызметшілерді даярлау және қайта
«Болашақ» бағдарламасының түлектері әкімшілік мемлекеттік қызметтің кадрлық резервінен
Осылайша, тәжірибенің жоқтығы мемлекеттік қызметке кірудің кедергісі бола
Мемлекеттік қызметтегі еңбек нормаларының сақталмауына қатысты мәселелер; Мемлекеттік
Мемлекеттік қызметті жетілдіру бойынша іс-шаралар жоспарын жасақтау аясында
Мемлекеттік қызмет сапасының төмендігіне қатысты мәселелер:
Мемлекеттік қызмет персоналының кәсібилігін арттырудың мақсатты шарасы дамудың
Маңызды шара ретінде кадрлардың кәсіби дамуы бойынша кешенді
Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару жүйесін енгізу
Мемлекеттік қызметтің статусы мен имиджіне байланысты мәселелер:
Халық санасында мемлекеттік қызметтегі бюрократизммен, сыбайлас жемқорлықпен, ең
Агенттікпен мемлекеттік органдар жұмысының тиімділігін арттыру үшін мемлекеттік
Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын бақылау мемлекеттік қызметшілер жұмысының
Сонымен бірге Агенттікпен мемлекеттік қызметтің оң имиджін қалыптастыру
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңдылықты одан әрі жетілдіру, мемлекеттік
Мемлекеттік қызметшілер санын қысқартуға қатысты мәселелер:
Ағымдағы жылы бюджет тапшылығының жағдайында мемлекеттік органдар штаттық
Мемлекеттік қызметшілерді тұрғын-үймен қамтамасыз етудегі мәселелер, оны шешудегі
Азаматтарды, соның ішінде мемлекеттік қызметшілерді тұрғын үймен қамту
Тұрғын үйлерді іріктеу және бөлу мәселелері бойынша ұсынысты
Ағымдағы жылда мемлекеттік органдардың орталық аппараттарындағы жас мамандар
3.2 Мемлекеттік қызметтің тиімділігін арттырудың негізгі бағыттары
Республикамызда табысты жүзеге асырылып жатқан мемлекеттік қызмет жүйесінің
Біздің республикамызда соңғы онжылдықтар көлемінде мемлекеттік
Еліміз аталған мәселеде айтарлықтай жетістіктерге қол жеткізсе
Ал, күтілетін нәтижелерге келетін болсақ, біздің ойымызша, олар
Сонымен бірге, мемлекеттік қызметшілердің кәсібилігі мен қызметінің тиімділігіне
Мемлекеттік қызметтің басты проблемаларының бірі - кадрлардың тұрақтамаушылығы
2010 жылғы 19 наурызда Қазақстан Республикасы Президентінің «Орталық
Аталған құжатқа сәйкес Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері
Мемлекеттік қызметті жетілдіру шарттарының біріне, біздің ойымызша,
Мемлекеттік қызметшілерді қызмет баспалдағымен жылжуында, жуырда Мемлекет Басшысы
Әдетте, персоналды басқарудың тиімділігі мемлекеттік органдар құрамының
Мемлекет басшысы әкімшілік реформасының мақсаты ретінде корпоративтік басқару,
Реформаның негізгі бағыттары – мемлекеттік органдардың құрылымын жетілдіру,
Бұларға қол жеткізу үшін төмендегідей кешенді әрі нақты
Біріншіден, мемлекеттік органдардың құрылымын жетілдіру. Басқарушылық шешімдерді қабылдағанда
Екіншіден, мемлекеттік қызметкерлердің жалақыларын еңбектің нақты нәтижелерімен ұштастыра
Үшіншіден, мемлекеттік қызмет көрсетудің жоғары сапасына қол жеткізу.
Мемлекеттік қызмет көрсету түрлерін ұсынатын барлық мемлекеттік органдарда
Төртіншіден, бюджеттік үдеріске рейтинг пен жаңа тәсілдер енгізу.
Бесіншіден, мемлекеттік аппараттың тұрақтылығын, орнықтылығын және басқаруға оңтайлылығын
Алтыншыдан, сыбайластықтың төмендеуі. Жоғарыда сөз болған шаралардың бәрі
Және жетіншіден, мемлекеттік қызметтің позитивтік имиджін қалыптастыру және
Елбасы Қазақстанның алдына әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті
Елімізге ісіне берілген, кәсіби даярланған, басшылық шешім қабылдау
Осыған орай, яғни экономикалық және қоғамдық модернизация қажеттілігіне
Мемлекет басшысының Жарлығымен ҚМЭБИ құрылды, оны жыл сайын
Оқуды өмір бойы жалғастыру әр адам үшін заңдылыққа
Аймақтық қайта даярлау және біліктілік көтеру орталығында 2009
Жарты жылдың қорытындысы бойынша Президент жанындағы мемлекеттік басқару
Конкурстық іріктеу негізінде мемлекеттік қызметке жастардың түсуіне жол
Осы мәселені шешу үшін облысымызда мемлекеттік органдармен бірлесіп,
Сондай-ақ саяси және әкімшілік мемлекеттік қызметтің кадрлар резервін
Жоғары тиімділікте жұмыс жасайтын мемлекеттік аппарат Қазақстанның 2020
2020 жылға дейін Стратегиялық жоспарды жүзеге асырудың 2010
Мемлекеттік секторды реформалау бес негізгі бағыт бойынша жүзеге
1) мемлекеттік органдардың өкілеттігі мен жауапкершілігінің нақты аясын
2) стандарттар дайындау және тиімді мемлекеттік қызмет көрсетуге
3) мемлекеттік қызметтегі реформаларды жеделдету, соның ішінде мемлекеттік
4) нәтижиеге бағытталған мемлекеттік басқару жүйесінің толыққанды әрекет
5) әкімшілік реформаларды басқаруды жақсарту және мемлекеттік секторды
Мемлекеттік сектордың тиімділігі мен нәтижиелігін арттыру үшін жағдайлар
2011 жылдан бастап, мемлекеттік органдардың қызметіне жүйелі түрде
Мемлекеттік аппарат жұмысының тиімділігі қолайлы және сапалы қызмет
2011 жылға қарай:
- «бір терезе» принципі бойынша халыққа қызмет көрсету
- мемлекеттік қызмет көрсету реестрі кеңейтіледі және реестрге
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы тұрақты түрде бақыланатын болады
Мемлекеттік қызметті реформалау мемлекеттік қызметшілерді оқыту жүйесін жетілдіру,
Кәсіби мемлекеттік қызметтің қалыптасуына мемлекеттік қызметшілер лауазымдарының жаңа
2012 жылға қарай:
- мемлекеттік қызмет лауазымдарының үш корпусқа негізделген реестрі
- мемлекеттік қызметке орналасу және мемлекеттік қызметтің кадрлық
- заманауи білім беру технологияларына және нәтижиеге бағдарланған
- жоғары білікті мемлекеттік қызметшілерді дайындайтын базалық білім
- жауапты хатшы лауазымына тағайындалған жауапты тұлғаның ролі
2020 - Стратегиялық жоспарын жүзеге асыру мемлекеттік қызметшілердің
Мемлекеттік аппарат қызметінің сапасын арттыру үшін 2012 жылға
- адам ресурстарын басқарудың озық принциптері мен әдістерінің
- мемлекеттік секторда жеке сектордағы еңбекақы деңгейімен бәсекелесе
- мемлекеттік қызметшілерге еңбек ақы төлеудің жаңа жүйесін
Мемлекеттік жоспарлауды сапалық тұрғыдан өзгертуді, мемлекеттік басқарудың нәтижелігі
- мемлекеттік саясатты әзірлеп, жүзеге асыруда кешенді стратегиялық
- барлық мемлекеттік органдардың ағымдағы қызметтері бесжылдық стратегиялық
- барлық мемлекеттік органдардың оперативтік жоспарларды жүзеге асыруларына
- барлық мемлекеттік органдарда ішкі мониторинг, бақылау және
- 2012 жылға қарай тиімділік және нәтижиелілік индикаторларына
2011 жылға қарай әкімшілік реформаларды басқарудың әрекет етуші
2012 жылға қарай мемлекеттік басқару саласындағы реформалардың ағымдағы
Қорытынды
Тәуелсіздік алғаннан кейінгі соңғы он жылдың бедерінде, Қазақстанда
Оған қоса Еліміз Президентінің өз Жолдауында Қазақстанның әлемдегі
Әрине, бұл мақсаттарға жетуіміз үшін өзімізден көш ілгері
Халықаралық сарапшылардың бағалауы бойынша, қазіргі уақытта Достастық мемлекеттері
Қазақстанның қазіргі таңдағы мемлекеттік қызмет жүйесінде мынадай проблемалар
Аймақтық деңгейдегі мемлекеттік қызметшінің кәсіби біліктілігінің төмен болуы;
Конкурстық рәсімдерге сенім білдірудің төмен деңгейде болуы;
Мемлекеттік қызметшілер еңбегін бағалаудың жетілдірілмегендігі және мансаптық өсу
Мемлекеттік қызметтің тартымдылығының жоғары болмауы;
Өз кезегінде мемлекеттік қызметтің кадр резерві жүйесіндегі кең
Мемлекеттік қызметшілерді тұрғын-үймен қамтамасыз ету басқа да әлеуметтік
Мемлекеттік қызметшілерге қатысты еңбек заңнамасының бұзылуы (нормаланған жұмыс
Мемлекеттік қызмет институттарының жұмысының жетілдірілмегендігі
Ар-намыс кодексі және Мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың сақталуының
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасының төмен болуы;
Осыған байланысты төмендегідей ұсыныстар келтіруге болады:
Жоғары білікті, оның ішінде батыстан білім алған (“Болашақ”
Агенттік үшін мемлекеттік қызметке орналасу үшін тестілеудің жаңа
Лауазымға қабылдау кезінде субьектизмнің жиі кездесуіне жол бермеу;
Мемлекеттік қызметшінің бағалау жүйесін жетілдіру және кадрлық жоспарлауды
Мемлекеттік қызмет тартымтылығын өсіру,
Мемлекеттік қызметтің персоналын дамыту жүйесін жетілдіру бойынша, мемлекеттік
Мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасын арттыру шаралары:
2011 жылға қарай:
- «бір терезе» принципі бойынша халыққа қызмет көрсету
- мемлекеттік қызмет көрсету реестрі кеңейтіледі және реестрге
мемлекеттік қызмет көрсету сапасы тұрақты түрде бақыланатын болады
2012 жылға қарай:
заманауи білім беру технологияларына және нәтижиеге бағдарланып, мемлекеттік
жоғары білікті мемлекеттік қызметшілерді дайындайтын базалық білім беру
жауапты хатшы лауазымына тағайындалған жауапты тұлғаның ролі мен
«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» планетаның озық үлгілі
Қолданылған әдебиеттер тізімі
«Болашақтың іргесін бірге қалаймыз» Қазақстан Республикасының Президенті Н.
Е.Баянов «Мемлекеттік қызмет» оқу құралы Алматы 2005жыл
Лазарев Б.М. Государственная служба. – М., 1993. 1,20
Қазақстан Республикасының Конституциясы - 1995 жылы 30 тамыз
«Мемлекеттік қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23
«Мемлекеттік қызмет өткеру туралы ережені бекіту туралы» Жарлық
«Сыбайлас жемқорлыққа қарыс күрес» туралы Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшiлерiнiң ар-намыс кодексі туралы Қазақстан
Бахрах Д.Н. Государственная служба: основные понятия, ее составляющие,
Пихало В.Т. Государственная служба (комплексный подход): учебное пособие.
Романов В.Л Социальный вектор
Дятлов В.А., Кибанов А.Я., Государственная служба: теория и
Управление персоналом государственной службы. М. РАГС. 1997 41стр
А.В. Оболонский «Государственная служба», М., «Дело», 1999г 189стр
Лекция по курсу «государственная служба» от 9.09.2000г 3-5
Государственная служба основных капиталистических стран. - М. Наука,
Мемлекеттік саяси қызметшілер лауазымдарының тізілімі мен мемлекеттік саяси
Мемлекеттiк қызметтiң кадр резервi туралы Қазақстан Республикасы
www. Google. kz.
Жұмабайқызы Г. Кадр саясатын қалай көтереміз? // Егемен
Абдырахманова Е.,Мемлекеттік қызмет:бүгін және ертең. Мемлекеттік мәселе //
Нугманова К.Ж.Мемлекеттік қызмет: мансап және мақсат. // Айқын
Алдижаппаров Н.К., Әкімшілік реформаның негізгі бағыттары қандай?//Заң газеті,
Алимов Н.Т., Мемлекеттік қызмет мемлекет басшысының назарында тұр.
ҚР-сының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы «Жаңа онжылдық-
Граждан В.Д. Государственная служба как профессиональная деятельность. М.,
Правила об организации переподготовки и повышения квалификации государственных
www.kyzmet. kz
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің 2009-2011 жылдарға
«Жаңа онжылдық – жаңа экономикалық өрлеу – Қазақстанның
«Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар
1-Қосымша Мемлекеттік қызмет істері Агенттігі аумақтық басқармаларының Типтік
2-қосымша
ҚР-дағы мемлекеттік қызметкерлердің облыстардағы саны
3-Қосымша
2010 жылдың 1 қаңтарына жергілікті мемлекеттік органдардағы мемлекеттік
р/с Мемлекеттік органдардың атауы жоғары білімі бар мем.қыз.
саны %-дық үлесі
Облыс әкімі аппараты 64 98,5 13,7 2,1 41,5
Облыстық мәслихат аппараты 6 100,0 18,8 4,8 46,7
Ақтөбе қалалық әкімдігі 57 93,4 8,0 2,1
Ақтөбе қалалық мәслихаты 5 100,0 4,5 1,3 31,0
Алға ауданы 19 90,5 13,3 2,7 41,7
Әйтеке би ауданы 17 77,3 12,3 3,1
Байғанин ауданы 18 94,4 12,9 5,6 40,0
Ырғыз ауаны 15 75,0 11,2 3,4 41,0
Қарғалы ауаны 17 81,0 7,5 1,9 38,8
Мәртөк ауданы 15 75,0 11,3 2,4 40,5
Мұғалжар аданы 21 87,5 10,0 3,0 36,3
Темір ауданы 14 70,0 11,8 4,3 41,5
Ойыл аудан 18 85,7 15,2 2,1 41,2
Қобда аудаы 18 90,0 11,1 4,9 36,5
Хромтау ауданы 22 100,0 8,7 3,5 40,9
р/с Мемлекеттік органдардың атауы жоғары білімі бар мем.қыз.
саны %-дық үлесі
Ақтөбе облысының ішкі саясат басқармасы 25 96,2 10,2
Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы 41
Ақтөбе облысының қаржы басқармасы 48 98,0 10,3 2,1
Ақтөбе облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы 31 100,0
Ақтөбе облысының энергетика және коммуналдық шаруашылық басқармасы 18
Ақтөбе облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы 8
Ақтөбе облысының мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауы басқармасы 20 100,0
Ақтөбе облысының мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау басқармасы 49 79,0
Ақтөбе облысының мәдениет басқармасы 13 86,7 6,4 1,8
Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы 36 92,3 9,5
Ақтөбе облысының білім басқармасы 33 91,7 11,0 3,8
Ақтөбе облысының жұмылдыру дайындығы, азаматтық қорғаныс, авариялар мен
Ақтөбе облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы
Ақтөбе облысының құрылыс басқармасы 21 87,5 5,7 5,4
Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы 34 97,1 14,0
Ақтөбе облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу
Ақтөбе облысының жер қатынастары басқармасы 13 92,9 9,9
Ақтөбе облысының тілдерді дамыту басқармасы 13 100,0 9,9
Ақтөбе облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы 14
Ақтөбе облысының мұрағаттар және құжаттама басқармасы 9 81,8
Қосымша 4
Кадр резерві жөніндегі мәлімет
р/с
Көрсеткіштер
2009ж
2010ж
1
Бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға жарияланған конкурстар саны 620
2
Конкурс жеңімпаздар саны, адам 398 542
3
Кадр қорына есепке алынғандар, адам 188 232
4
Кадр қорынан бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасқандар саны,
4.2 Жас шамасына қарай қатысушылар құрылымы, адам 133
- 30 жасқа дейін 99 157
- 30-40 жасқа дейін 27 13
- 40-50 жасқа дейін 6 -
- 50 жастан жоғары 1 -
4.3
Ұлттық құрамы
133
170
- Қазақтар 119 167
- Орыстар 11 3
- басқа ұлттар 3 -
4.4
Жоғары білімі барлары, адам
127
125
- Экономистер 43 52
- Инженерлер 8 6
- Заңгерлер 44 43
- Педагогтар 12 10
- Журналистер
- ауыл шаруашылық саласындағы мамандар 5 -
- Бухгалтерлер 3 -
- Қаржыгерлер 6 -
- басқа да мамандар 6 14
Қосымша 5
2010 жылы аттестациядан өткен мемлекеттік
қызметшілер жайлы мәлімет
аттестациядан өткені үлес салмағы Дәлелді себептермен аттестациядан өтпегендер,
басқа қызметке ауысуы үлес салмағы еңбек демалысында үлес
1503 98,0 % - - - - 16
73
вакансиялар
Саяси мемлекеттік мекемелер
Экономика мүмкіншілігі
Қызметті кез келген уақытта тоқтата алады
Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлер
Мемлекеттік қызмет бойынша белгісіз мерзімге тағайындалады
Оның ішінде еңбек шарты бойынша
Штат күнделігінің 20 пайызынан артық емес
Уақытша жұмысшылар
3 айға дейін алуы мүмкін
Мемлекеттік қызметкерлерге сый ақы беру үшін қолданылауы мүмкін
Конкурстық таңдау
Ант
Қызмет этикасының ережесі
Қақтығымдар жайлы ақпарат беру
Мемлекеттік қызметкерлердің құқықтық қорғалуы.
Жақын туыстығы бар адамдардың бірге қызмет етуіне және
Табыс декларациясының нәтижесі
Сенімді басқармаға мүлікті тапсыру
Табыстар туралы нақтылықтар
Мемлекеттік органдар
Мемлекеттік қызмет туралы ҚР Агенттігі,
Фискалды органдар,
Құқық қорғау органдары
Мемлекеттік әкімшілік лауазым санаттары
А санаттағы топ Қазақстан Республикасының Президентінің әкімшілігі
В-санаттағы топтарға Парламент Палатасының Аппараттары, Премьер –Министр канцеляриясы,
С санаттағы топтарға Республика Президентіне есеп беретін органдар,
Д санаттағы топтарға Облыс, аудан, ауыл аппараттары, Облыс
Е санаттағы топтарға жергілікті орындаушы органдар






Ұқсас жұмыстар

Мемлекеттiк саяси қызметке кiру тәртібі, А және В корпустарының ерекшеліктері
Мемлекеттік қызметкерлер
Мемлекеттік қызметкерлер туралы
Франция, АҚШ, Қытай қаржы нарығы
Қазақстандағы мемлекеттік қызмет пен қызметкерлердің тиімділігі мен әкімшілік құқықтағы жағдайы
Қазақстан Республикасының және шетелдердің мемлекеттік қызметі: әкімшілік құқықтың институты ретінде
Мемлекеттік басқару жайлы мәлімет
Мемлекет механизмінің құрылымы
Мемлекеттік қызметшілердің әкімшілік – құқықтық мәртебесі
Президент әкімшілігі мен Үкімет аппаратының жетекшілерінің орынбасарлары