Руссоның педагогикалық теориясының мәні
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Л. Н. ГУМИЛЕВ АТЫНДАҒЫ ЕУРАЗИЯ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
ТАҚЫРЫБЫ: «Жан Жак Руссо – қоғамдық келісім, халық
050502 – Саясаттану
Қабылдаған:
Орындаған:
АСТАНА – 2009
ЖОСПАР
КІРІСПЕ...............................................................................................3
І. Жан Жак Руссоның саяси-құқықтық ілімдері және әлуметтік
1.1 Жан Жак Руссоның әлеуметтік саяси көзқарастары...................6
1.2 Руссоның педагогикалық теориясының мәні............................10
IІ. Жан Жак Руссо – қоғамдық келісім, халық
2.1 Жан Жак Руссо: Қоғамдық келісім-шарт немесе саяси
2.2 Еркін тәрбие теориясы.................................................................18
ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................21
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР...........................................24
Кіріспе
Тақырыптың өзектілігі: XVIII ғасырдағы Франция саяси ойының радикалдық
Пәленің басы байлар мен кедейлер арасындағы қайшылықта жатқандығын
Тақырыптың зерттелу деңгейі: Руссоның “Қоғамдық шарт туралы, немесе
Руссоның пікірі бойынша оның тұсындағы феодалдық құрылыс қоғамдық
Руссо халық егемендігінің иманы кәміл жақтаушысы. Алайда, бұл
Тақырыптың мақсаты: Руссоның саяси теориға қосқан баға жетпес
Жұмысты зерттеудің міндеттері: Жұмыстың міндетіне келетін болсақ, ең
Курстық жұмыстың құрылымы: Курстық жұмыс кіріспеден, негізгі
ЖАН ЖАК РУССОНЫҢ САЯСИ ҚҰҚЫҚТЫҚ
ІЛІМДЕРІ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК КӨЗҚАРАСТАРЫ
Жан Жак Руссоның әлеуметтік саяси көзқарастары
Жан Жак Руссо саяси және құқықтық ілімдер тарихындағы
Табиғи жағдайда, Руссоның ілімі бойынша, жеке меншік болмайды,
Шарт арқылы жасалған мемлекет пен заңдар “әлсіздерге жаңа
Қоғам мен мемлекет дамуының адамзат үшін теріс, зиянды
Руссоның қоғамдық шарт концепциясындағы басты идеясы оның
Руссоның ойынша егемен (“Егемен” сөзі бұл жерде “билік”
Руссоның сөзімен айтсақ, қоғамдық шарт мемлекет құзырына оның
Атқарушы билікті кімнің атқаратынына қарай Руссо басқарудың демократия,
Руссо заңдарды төрт түрге – саяси, азаматты., қылмыстық
Заңдардың күші мен ықпалы сол елдің географиялық жағдайы
Заңдар жүйесін жасау – ұлы да, мәртебелі және
Мемлекеттік құрылыс пен отанға қауіп төнген төтенше жағдайда
Жан Жак Руссоның мемлекетті ұйымдастыру принциптері мен қоғамдық
Руссоның педагогикалық теориясының мәні
Өз өмірінде гуманистік бағытты берік ұстаған ағартушы-педагог Руссо
Демек, Руссоның педагогикалық концепсиясының негізіне феодалдық әдет-ғұрыптардан арылған,
Осындай келелі міндеттерді шешудің жолдарын қарастыра келе феодалдық
Тәрбие бағыты жөніндегі Руссоның негізгі педагогикалық талаптары –
Баланың өсу кезеңдері және әр кезеңдегі тәрбие ерекшеліктері.
1- кезең - баланың туған күнінен 2 жасқа
2- кезең - 2 ден 12 жасқа
3- кезең - 12 ден 15 жасқа дейінгі;
4- қезең - 15 жастан ер жетуіне дейінгі
Баланың осындай жетілу дәуірінің әрқайсысына тәрбиенің негізгі бір
Баланың жетілуінің әр дәуірін Руссо өзінің саяси және
Екі жасқа дейінгі бала тәрбиесінің негізі дене тәрбиесі
Романда 12 жастағы тәрбиеленуші Эмильдің денесі шынығып, өзін-өзі
Ақыл-ой тәрбиесі мен білім беру мәселелерінде Руссо ең
Руссо дидактикасының негізі баланың өзіндік әрекетін, зеректігін, зейінділігін,
Руссоның әдеби және педагогикалық мұраларында дене еңбегі адамнан
Жас өспірімнің жетілуінің төртінші дәуірінде (15 жастан бастап)
Шығарманы Руссо Эмильдің болашақ зайыбын - серігін тәрбиелеу,
Руссо бірқатар педагогикалық мәселелерде қателік пен қайшылыққа ұшырай
Себебі оның педагогикасының бүкіл жаңашыл мазмұны феодалдық педагогикаға
Руссо өз шығармаларымен адам баласының ең қымбат болашағы
Педагогикалық теорияны Руссо оқудың қызықты да белсенді әдістерін
"Эмильдің" санаулы алғашқы даналары Петербургте 1763 жылы февральда
ХҮІІІ ғасырдағы Россияның жалынды революцияшыл ағартушы А. Н.
Кейінгі революцияшыл демократтар да Руссо мұрасын жоғары бағалады.
Қазіргі қоғамның прогрессившіл педагогтары Жан-Жак Руссоны атақты ағартушы
IІ. Жан Жак Руссо – қоғамдық келісім, халық
Жан Жак Руссо: Қоғамдық келісім-шарт немесе саяси құқық
Жан Жак Руссо – ХVIII ғасырдағы француз ағартушыларының
Руссо көпшіліккке философ ретінде таныс. Ал оның әлеуметтанымдық
Руссо қолданған “суверен” немесе “саяси организм” ұғымына жеке
Ж.Ж. Руссоның шығармаларына талдау, сараптау ісімен айналысушы ғалымдар
Еркін тәрбие теориясы.
"Болжамалы, болжам! Мен қайталап айта бергім келеді. ешқашан
Ж.Ж. Руссо баланың табиғатпен байланыста жетілетінін жақтады. Оның
Француз буржуазиялық революциясы кезінде оның ең революцияшыл партиясы
Саяси пікірлерінде Руссо батыл түрде ескі қоғамның негізіне
Руссо өзінің саяси пікірлері баяндалған "Адамдар арасындағы теңсіздіктің
Әрине, бұл ойлар көркем әдеби түрде баяндалған корольді
Руссо адамда-адам қанау болмайтын, барлық адамдар өз еңбектерімен
Жан-Жак Руссоның педагогикалық теориясы негізінен көркем шығармасы "Эмиль"
Қорытынды
Халық егемендігі мәселесін алғаш көтерген Жан Жак Руссо
Сондықтан, онда XIX ғасыр – ұлтшылдық ғасыры деп
Міне, либералдық ұлтшылдықтың бастапқы ұстанымы – осы. Бұл
Біреулері ұлттың шығуын XVI ғасырдың екінші жартысынан басталған
Бұдан байқалғандай, алдыңғы топтағылар азат азаматтардың ортақ еркін
Бірақ, екі топтың екеуін де ұлт құрайтын мемлекеттің
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Педагогика тарихы. Ж.Әбиев Алматы, 2006 ж.
Бастауыш мектеп 2007 – 1
2. Педагогика. Ж.Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев, Алматы, 2000 ж.
3. Жалпы бастауыш білім беру педагогикасы. Р.М.Қоянбаев, Қ.Т.Ыбырайымжанов,
4. Тәрбие теориясы. Р.М.Қоянбаев, Алматы, 1991 ж. Бастауыш
5. Саяси құқықтық ілімдер тарихы. Мұхамедов М., Сатершинов
6. Қоғамдық келісім-шарт немесе саяси құқық принциптері. Ж.
7. Әлемдік саясаттану антологиясы. Мәдени мұра бағдарламасы. 6-том
8. Ғабитов Т.Х., Құлсариева А.Т. Философия және мәдениеттану.
9. Нысанбаев Ә., Әбжанов Т. Ойлау тарихының белестері.
6
ЖАН ЖАК РУССОНЫҢ САЯСИ ҚҰҚЫҚТЫҚ ІЛІМДЕРІ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК КӨЗҚАРАСТАРЫ
Француз материалистері мен ағартушыларының педагогикалық көзқарастары
Жан - Жак Руссоның педагогикалық теориясы
Қоғамдық келісім теориясы қоғамның мәні және пайда болуы туралы (XVII-XVIII ғасырлар)
Педагогика тарихы курсының мазмұны
Педагогика тарихы пәнінен лекция тезистері
Руссоның педагогикалық теориясы мен көзқарастары
ОРТА ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАҢДАҒЫ ТӘРБИЕ, ОҚЫТУ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙ-ПІКІРЛЕР
Педагогика тарихының әдіснамалық негіздері және басқа ғылымдармен байланысы жөнінде
Иоганн Генрих Песталоццидің педагогикалық теориясы