Баға саясаты – Қытайдағы рынок экономикасына өту құралы ретінде
Жоспар
Кіріспе 2
1-тарау. «Қытай қайта түлеуде» 4
1.1 Рыноктық реформалардың алғашқы кезеңі 4
1.2 Реформаның бірінші кезеңінен екінші кезеңіне өту 8
1.3 Қытай реформасының нәтижелері 10
2 тарау. Баға саясаты – Қытайдағы рынок экономикасына өту құралы ретінде 11
2.1 жоспардан рынокқа - баға саясатының үш сатысы 11
2.2 Шаруашылық жүйесін жетілдіру 14
2.3 Мемлекеттік кәсіпорындарды реформалау 19
Қорытынды 23
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Қытай реформасының нәтижелері
Рыноктық реформалардың алғашқы кезеңі
Инфляция және Қазақстан Республикасының инфляцияға қарсы саясаты
Нарықтық экономика жағдайындағы өнім сапасын арттыру және маркетинг
Нарықтық экономиканы реттеудегі экономиканың ролі
ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасыр басындағы Америка Құрама Штаттарының Жапония мен Қореяға қатысты саясаты
Жекешелендіру: еуропа және азия тәжірибесі
Экономикалық интеграция туралы
Қазақстандағы ауыл шаруашылықты жекешелендірудің ерекшеліктері
Маркетинг пайда болуының және дамуының экономикалық алғы шарттары