Қазақстан Республикасының Статистика агенттігі


МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
1. ҚОНАҚ ҮЙ ТЕОРИЯСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ 5
1.1. ҚОНАҚ ҮЙ ТИПОЛОГИЯСЫ 5
1.2. ҚОНАҚ ҮЙДЕГІ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ 8
1.3. ҚАЗАҚСТАН ҚОНАҚ ҮЙЛЕРІНДЕГІ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫ 13
2. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОНАҚҮЙ ИНДУСТРИЯСЫ 16
2.1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ
ҚАЗІРГІ ДАМУ БАҒЫТТАРЫ
16
2.2. ҚОНАҚҮЙ БИЗНЕСІН ИНВЕСТИЦИЯЛАУ 19
2.3.ҚАЗІРГІ КЕЗДЕГІ ҚОНАҚ ҮЙ БИЗНЕСІНІҢ ДАМУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. 21
2.4. ҚОНАҚ ҮЙ ДАМУЫНДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ. 23
ҚОРЫТЫНДЫ 30
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 32
КІРІСПЕ
Қонақжайлылық индустриясы» қонақтарды күту және оларға қызмет көрсетуге байланысты
Бүгінгі таңда қонақ жайлылық индустриясы экономикамыздың дамуының әлуетті және
Қазақстанның туризм саласында келесідей қайта құрулар орын алды: туристік
Қазақстандық туризмнің стратегиялық міндеті-туристік қызметтердің жалпы көлемінде келу туризмінің
Сыртқы нарыққа бағытталған қонақ үй қызметі бұрынғы ҚСРО территориясында
Қазақстандық кәсіпорындарың басқару жүйесінде, өкінішке орай, қонақ үй кешенінің
1. ҚОНАҚҮЙ ТЕОРИЯСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ
1.1. ҚОНАҚ ҮЙ ТИПОЛОГИЯСЫ
Қонақ үй кәсіпорындарын орналасуына, көрсетілетін қызметтің деңгейіне және қызметтердің
орналастырған орнына қарай қонақ үйдің келесідей түрлерін ерекшелеп көрсетуге
қала орталығында орналасқан қонақ үйлер;
жол бойындағы, ережеге сай ашық автотұрақтарымен бірге аз қабатты
қала шетінде және әуежайларда орналасқан қонақ үйлер;
Жүзбелі отельдер – бұл қонақ үй етіп жасалынған, теңіз,
Деңгейіне, ассортиментіне және қызмет құнына қарай қонақ үй
минимум қызмет көрсететін арзан қонақ үйлер немесе шектеулі қызмет
«люкс» қонақ үйлері – фешенебельді декормен көркемделген, жоғары сапалы
Бүкіл Әлемдік Туристік ұйымның қазіргі заманғы қонақ үй нарығында
100 – 400 нөмірлік «люкс» қонақ үилер қала орталығында
Жоғарғы класты қонақа үйлер 400 – ден 2000 –
Орта деңгейлі қонақ үйлер тұтушылардың кең ауқымына бағытталған, нөмірлердің
Апарт – отель, әдетте 100 – 400 – ге
Мотель – авто көлікпен саяхаттап жүрген туристерге арналған нөмірлер
Бунгало – туристерді орналастыруға арналған, жеңіл материалдан тұрғызылған кішігірім
Акватель – стационарлы кеме.
Курортты қонақ үйлер 100 – ден 500 – ге
Таймшер – 50 – ден 250-ге дейін нөмір санына
Таймшерді сату ауқымы Еуропада 1991 жылы 3,74 млрд АҚШ
2002 жылы сату ауқымы 30 млрд долларға тең болған.
Транзиттік қонақ үйлер – қысқа уақытқа тұрақтау жағдайымен кез
Іскерлік мақсаттағы қонақ үйлер іс – сапарларда немесе
Көгалдандырылған территориясыз қаладағы әкімшілік, қоғамдық және басқа да орталықтарға
Нөмірлік қорында бір орындық нөмірдің болуы.
Нөмірде міндетті түрде жұмыс орнын жадбықтаулы болуы қажет.
Нөмірлерді сыртқы шудан оқшаулау.
Келіссөздер, жиналыстар және семинарлар, т.б. өткізетін орындардың болуы
Бизнес – орталық.
Қаржылық қамтамасыз ету қызметі болуы керек.
Демалуға арналған қонақ үйлерге қойылатын талаптар:
Қаланың шетінде, көгалдындаралған массивтерде орналасуы тиіс.
Міндетті түрде көгалданған территориясы, спортпен шұғылданатын және демалыс үшін
Нөмірлік қорда екі орынды нөмірлердің боуы керек.
Ойын – сауық және көңіл көтеру үшін алаңдар, балалар
Сонымен қатар әр бір қонақ үй өзіндік ерекшеліктергше ие
Курортты қонақ үйлер емдік-медициналық, сауықтыруға арналған жабдықтар мен бөлмелері,
Стационарлы қонақ үйлер көбіне отбасымен демалуға арналады, сондықтан олардың
Туристтік-экскурсилық қонақ үйлер өздеріндеэкскурсоводы, топты басқаратын, спорт нұсқаушылары, ал
Арнайы қонақ үйлердің ішінде ерекше орынды мына қонақ үй
кемпинг – демалыс немесе қала сыртында орналасқан, автотуристерге арналған
ротель – екі - немесе бір орынды нөмір ұсынатын,
ботель – судағы кішігірім қонақ үй.
флотель – «судағы курорт» деп аталатын ірі қонақ үй.
Флотелдер 1990 жылдары жойқын даму алды, круиздік демалыс
Қазақстанда мұндай туризм түрін дамытуға көптеген жағдайлар мен орындар
Бүгінгі таңда мұндай туризмнің түрін таңдаудың бірнеше әдістері бар:
қымбат теңіз курорттарында демалу мүмкіндігінің жоқтығы;
ауылдық жердегі адамдардың қаражат көзінің жоқтығы;
табиғатқа жақындық, таза ауада, орманда және көлдердің жағалауында көп
экологиялық таза және табиғи өнімдерді пайдалану мүмкіндігі;
жергілікті жердің мәдениетімен, дәстүрімен және салтымен танысуға мүмкіндіктің көптігі;
Финляндияда, Солтүстік Карелияда, көлдер көп жерде екі және сегіз
Коттеджде су және ыстық су, кішігірім асхана, онда
Туризмнің бұл бағыты жақсы ұйымдастырылған индустрияны қажет етеді.
1.2. ҚОНАҚ ҮЙДЕГІ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
Қонақтарға қызмет көрсетудідің технологиялық циклдің жүзеге асыруына қонақ үйде
брондау;
қызмет көрсету;
қабылдау және есептесу бөлмесі;
номерлер қорының эксплуатациялау қызметі.
Бұл қонақ үй қызметінің негізгі минимальды қызметтер түрі.
Түрлі типті және түрлі сиымдылығы бар қонақ үй кәсіпорындарында
Қонақпен қатынасуына байланысты қонақ үй қызметі екі сатыда орналасады.
сырт пішіні тартымды және таза (сәйкес прическа, маникюр, макияж,
жүріс-тұрыс манерасы;
этика мен қарым-қатынас психологиясының білімі;
коммуникабельді;
шет тілінің білімі;
адам жасына шектеу қою (мысалыға, қабылдау портьсіне 30 жасқа
Брондау қызметінің міндеттері келесідей:
қабылдау мәлімдемесі және оларды өңдеу;
қажетті құжаттарды құрастыру: күнделікті кесте құру (апта, ай, квартал,
Мәлімдеуді қабылдау сымтетік, факс, телекс, пошта, хат немесе телеграмма,
Әр мәлімдеме келесі хабарламаны қамту керек:
келушілердің күні мен уақыты;
кетудің күні мен уақыты;
қонақтар саны;
номер категориясы (люкс, апартамент, эконом-класс, бизнес-класс);
номер қызметі (ванна, душ, теледидар, мұздатқыш, сейф, мини-бар және
тамақтандыру қызметі (тек теңғы ас, жартылау пансион, толық пансион);
баға (бағаны көрсеткенде, қонақ неге төлегенін анықтап көрсету керек);
есептесушісінің аты жөні (немесе фирманық аты);
төлем түрі (қолма-қол ақшасыз есеп);
ерекше жағдай (мейрамханада столды алдын-ала брондау, трансферт, номерде жануарды
Брондау қызметіндегі қызметкердің мәлімдемені өңдегеннен кейін қонаққа растау немесе
Брондау жасаған қонақтардың келмеуінен шеккен зиянын төмендету үшін, қонақ
Қонақтың келмеуі қосалқы шығын болып есептеліп баға саясаты есепке
Есептің айып төлеуін қонақ үй көрсетеді (номерге кеткен шығынның
Брондаған кезде алдын ала төлеу немесе кредиттік карта
«Қос брондау» -ды қонақ үй қолданады, басқаша айтқанда брондалған
Брондалған орынды үстінен қайта брондау жүйесі ұқыпты ойластырылып, нақтылы
Қонақтардың көзқарасы бойынша, қызмет көрсету қажетті орын алады. Себебі,
Менеджер адамгершілік тұрғысынан қарағанда өте ақылды, жоғарғы мәдениетті, өз
Менеджердің қызметі басқару қызметіне жатады. Ол үнемі қонақүй қызметкерлерінің
Менеджер барлық уақытта адамдармен бірге болуы керек. Ол тек
Оған швейцалар, коридоршылар, жүк тасушылар, лифтерлар, консьерждер, таратушылар, жүргізушілер
Қонақ үй туралы клиенттің алғашқы әсерінің қажеттілігіне байланысты, қызмет
Нөмірге қонақтарды шығарып салып, багаждарын жеткізушілер коридоршылар. Шығарып салған
Номерге келген кезде коридоршы қонаққа орналасуына көмек көрсетуі керек:
Консьерждер қонақтарға көп қажетті қызметтер көрсетеді. Оларды весибюльдегі арнайы
театрға билеттерді тауып, жеткізушілер;
қалалық мейрамханаларда столға тапсырыс беру;
авиа-, темір жол, автобус билеттеріне тапсырыс беріп жеткізу, халықаралық,
жергілікті назар аударарлық жерлер, мұражай жұмысы, дүкендер, көрмелер
экстренді жағдайда көмек көрсету (мысалы, дәрігерді, юристі, нотариусті шақыру);
клиенттердің аса жеке сұранысын орындау (визаны дайындау, сатып алу
Қабылдау қызметін отельдің «жүрегі» немесе «жүйке орталығы» деп жиі
Қабылдау қызметінің қажетті функциясына қонақты қарсы алғанда және орналастырғанда
қабылдау қызметі қонақ үйдің кіре берісіне жақын орналасу керек.
Администратордың басты міндеті, тіркеу журналын тексере отырып сұраныс ақпаратын
Портье қызметі – бөлме кілттерін қонақтардың қолдарына тіркеу, карточкасын
Есептеу операторы уақытылы есеп айырысуды бақылай отырып, бухгалтерлік есеп
Қонақтарды тіркеуге алу жұмысы барлық қонақ үйлерде бірдей. Ол
Кейбір қонақ үйлерде келушілер үшін, іскер адамдарға арнап бизнес
Қонақ үйлік және туристік бизнестің негізгі кәсіпорындарына келесілер жатады:
Қонақүй туристік кәсіпорындарының барлығын негізгі іс - әрекетін қызмет
Жұмыс істейтін персоналдар саны бойынша, бұл қызмет қонақ үйдің
Номерлік эксплуатациялау қызметін менеджер басқарады, оған этаж бойынша дежурныйлар,
Жинаушының негізгі қызметі номерлерді жинау. Номерлерді жинау 3 түрлі
Кейбір қонақ үйлерде супервайзерлер қызметі жұмыс істейді, олар стандартқа
Жоғары категориялы қонақ үйде, екінше күннің жартысынан бастап жұмыс
1.3. ҚАЗАҚСТАН ҚОНАҚ ҮЙЛЕРІНДЕГІ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫ
Қазақстанда қонақ үйдің даму ерекшелігіне тоқталатын болсақ, 2001жылы ірі
Қонақ үй түрін, оның негізгі функционалдық белгіленуі, территориясына деген
Туристтердің кәсіби ісінің негізгі мотиві мен мақсаты (коммерция, бизнес,
Кәсіби белгіленген қонақ үй категорияларына : бизнес-отельдер, конгресс
Туристтердің негізгі мақсаты мен мотиві – демалыс және емделу
курортты қонақ үйлер;
демалыс үйлер мен пансионаттар;
туристік-экскурсиялық қонақ үйлер (туркешендер);
туристтік-спорттық қонақ үйлер (туркешендер);
ойынхана-отельдер (азарт ойындарына қызығұшылар үшін);
арнайы;
Сапалы қызмет көрсету мәселесіне зор көңіл бөлетін
Қазақстандағы қонақ үй мекемелерінің қызмет көрсету сапасының өз
Басқару тәжірибесінде, сипаттамалары мен талаптары жоғарыда қарастырылып кеткен,
Қонақжайлық индустриясында туындайтын мәселелер Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік
ұсынылатын қызмет деңгейінің номенклатурасы мен сапасының дүниежүзілік стандарттарға сәйкес
материалды-техникалық жабдықталу деңгейінің төмендігі;
ақпаратты-техникалық жаңалықтарды енгізу деңгейінің төмендігі (орын тағайындау жүйесінің
өзіне-өзі қызмет көрсету терминалдарының болмауы;
туристік өнімнің маусымдылығымен байланысты мәселелер, түрлі деңгейдегі қонақ үйлердің
қазақстанның көпшілік қонақ үйлері төтенше жағдайларда туристердің қауіпсіздігін қамтамасыз
іскер мақсаттармен ел аралап жүрген туристер үшін қонақ үйлерде
амортизациялық мерзімі 10-15 жыл бұрын өтіп кеткен қонақ үй
шағын орналастыру мекемелері күрделі жөндеуді талап етеді, олардың көбісі
жастар жатақханаларының шектен тыс орналастырылуы.
Қонақжайлық индустриясының жағдайын зерделей отырып, дәрежелілік қонақ үйдің абыройына,
2. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОНАҚҮЙ ИНДУСТРИЯСЫ
2.1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ
Қонақ үй кәсіпорындары кез-келген туристік өнімнің базасы болып отыр.
Статистика мәліметтері бойынша Қазақстан Республикасында 2011 жылы қонақ үйлердің
2011 ЖЫЛЫ 1 ҚАҢТАРДАҒЫ ҚР-ДАҒЫ ҚОНАҚ ҮЙЛЕР ЖӘНЕ ҚОНАҚ
КЕСТЕ 2.1
Кәсіпорын түрлері Барлығы Соның ішінде Облыс
орталық-тарында
Қалалық
Жерлерде Ауылдық
Жерлерде
2010 2011 2010 2011 2010 2011 2010 2011
Кішігірім кәсіпорындар 109 125 98 115 11 10 64
5 адамға дейін 30 38 26 33 4 5
6-10адамға дейін 17 24 15 21 2 3 7
11-20 адамға дейін 17 22 14 22 3 -
21-30 адамға
дейін 9 13 9 13 - - 6 -
31-40 адамға дейін 19 14 19 13 - 1
41-50 адамға дейін 17 14 15 13 2 1
Орташа кәсіпорындар 48 51 47 50 1 - 40
Ірі кәсіпорындар 8 19 8 19 - - 8
Барлығы 165 195 153 184 12 11 112 -
Ескерту: Қ.Р-ң Статистика Агенттігі
2011 жылы 1 қаңтарда республикада 195 қонақ үйлер, мотельдер,
Қонақ үйлердің санының қарқынды өсуі 2005-2007 жылдарға келеді. Ол
1.Соңғы кездері жалға берілетін пәтерлер санының артуымен;
2.Туристік фирмалар мен қонақ үй кәсіпорындарының салық ауыртпалығына байланысты
3. Қонақ үйлердегі қызмет көрсетудің төмен деңгейін.
Орналастыру құралдарының 195-інің ішінде 16 кәсіпорын мемлекет меншігінде, 167
Жалпы Қазақстан бойынша орналастыру обьектілерінің көрсеткіштері кестеде көрсетілген. Қонақ
Қазақстандық стандарттау жүйесі бойынша қонақтарды қабылдау нарығы келесідей жіктеледі:
2010 жылы жалпы Қазақстан бойынша орналастыру обьектілерінің саны -273,
Қазақстан Республикасының статистика агенттігінің мәліметтері бойынша қонақ үйлік секторды
Соңғы жылдардағы экономиканың интенсивті өсуіне байланысты қонақ үй қызметтеріне
Аймақтарда қонақ үйлер аз көлемде орналасқан. Бұл жерлердегі олардың
Аймақтарда 8-40 нөмірлі жанұялық пішімдегі жаңа қонақ үйлер белсенді
Саладағы баға белгілеу үдерісіне бренд, орналасқан жері, қонақ үй
Статистикалық көрсеткіштерге сүйенсек, 2010 жылы қонақ үйлердің орташа жылдық
Қазақстандағы үш-төрт жұлдызды қонақ үйлер сапаның әлемдік стандарттарына сәйкес
Жақын арада бәсекелестіктің күшеюіне байланысты қонақ үйлердің басым бөлігі
Менеджмент жүйесіне келсек қала мен аймақтардағы қонақ үйлерде маркетинг
2.2. ҚОНАҚҮЙ БИЗНЕСІН ИНВЕСТИЦИЯЛАУ
Қонақүйді бизнесін инвестициялауда ең бастысы – дүрліккен фирманың активтерін
Дәстүрлі емес қонақүйлерге, мысалы, шалғайдағы аңшылық үй кенттеріне, тарихи
Қонақүйдің өзіне емес, атауына немесе брендіне инвестиция салуға болады.
«Окан Холдинг» компаниясының Қазақстан мен Орта Азияда Kempinski
Сонымен қатар Қазақстанда «Марриот» халықаралық желі қонақүйінің пайда болғанын
Алғаш рет Қазақстанда 5 жұлдызды қонақүйдің құрылысы мемлекеттің емес
Бірінші себеп – бұл жоба қатысушыларының кәсіпқойлығы мен тәжірибелілігі:
Екінші себеп – елдегі қонақүй бизнесінің қарқынды дамуына қарамастан,
Қонақүй бизнесін инвестициялау тәуекелдігі жоғары. Макроэкономикалық тәуекелдерден басқа қонақүй
2.3.ҚАЗІРГІ КЕЗДЕГІ ҚОНАҚ ҮЙ БИЗНЕСІНІҢ ДАМУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Қонақүй бизнесінде келесідей шешімін таппаған мәселелер бар:
қонақүй номерлерінің бағасының жоғарылығы;
қонақүйлерді жіктеудің бірыңғай тәсілінің жоқтығы;
сервис сапасының бағасына сәйкес келмеуі;
Қазақстан территориясында қонакүйлердің әркелкі орналасуы;
шағын, арзан қонақүйлердің санының аздығы.
Қонақ үй индустриясына қатысты бүгін туындап жатқан мәселелер шешілу
Шығу тіризмі керісінше қолайсыз уақыттарды бастан кешуде. 1994 жылы
Көрсетілетін қызмет сапасының төменділігі, даму жобалары мен ұзақ уақыт
Қазақстандық қонақ үй және мейрамханалар ассоциацияның нәтижелері бойынша
Көптеген инвесторлар құрылысқа, объектілерге басшылық ету және оны безендіруге
Үш жұлдызды қонақ үйлердің тапшылығы қонақ үй типтік пәтерлер
Тағы да бір өзекті мәселелердің бірі – елде барлық
Қорытындылай келе, Қазақстандағы қонақ үй бизнесінің даму мәселелері бүгінгі
2.4. ҚОНАҚ ҮЙ ДАМУЫНДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ.
Қазақстандағы қонақ үй секторы ұзақ уақыт бойы коммерциялық жылжымайтын
Қазақстандағы қонақ үй бизнесінің дамуы мен қалыптасуын зерттеу мен
кәсіпкерлік қызмет ретіндегі қонақ үй бизнесі нарықтағы ұсыныс пен
Астана қаласындағы «қалқыма» немесе «жоғары» қалпындағы қонақ үй кешендерінің
басқару жүйесінің инфрақұрылымын жасау ірі инвестицияларға байланысты емес. Осы
қонақ үй бизнесін басқаруда кең өріс алған үш деңгейді
қонақ үйлердің толтырылуы және қонақ үй қызметінің толыққанды көрсетілуі
диверсифицирілген менеджмент (56%);
дұрыс басқарылмауы, бірінші және екінші бағыттар симбиозы (22%).
Еліміздегі соңғы он жылдық аралығында нақты дами бастаған қонақ
қонақ үй және мейрамханалық ұсыныстың терең мамандануы;
мейрамхана жолдары мен халықаралық қонақ үйлердің пайда болуы;
кішігірім кәсіпорындардың дамуы;
қонақ үй индустриясына жаңа комрьютерлік технологияларды енгізу.
Соңғы кездері дәстүрлі қонақ үйлер және мейрамханалармен қатар нарықтың
Қазіргі таңда қонақ үй индустриясы туристік орталық немесе аймақ
Қазақстандық қонақ үй және мейрамханалар ассоциацияның нәтижелері бойынша
Көптеген инвесторлар құрылысқа, объектілерге басшылық ету және оны безендіруге
Үш жұлдызды қонақ үйлердің тапшылығы қонақ үй типтік пәтерлер
Тағы да бір өзекті мәселелердің бірі – елде барлық
Қонақ үй индустриясына қатысты бүгін туындап жатқан мәселелер шешілу
Шығу тіризмі керісінше қолайсыз уақыттарды бастан кешуде. 1994 жылы
Еліміздегі қонақ үйлердің «жұлдызды» деңгейіне талдау жасау үшін ҚР
СУРЕТ 2.1. ОРНАЛАСТЫРУ ОБЪЕКТІЛЕРІН ДЕҢГЕЙЛЕР БОЙЫНША ЖІКТЕУ.
Соңғы алынған 2010 жылғы нәтижелерді 2008 және 2009 жылғы
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің қонақ үйлер сыйымдылығының орташа деңгейі
ҚОНАҚ ҮЙЛЕР СЫЙЫМДЫЛЫҒЫНЫҢ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БОЙЫНША ОРТАША ДЕҢГЕЙІ (%).
КЕСТЕ 2.2
Аудандар 2009 жыл 2010 жыл 2011 жыл
каңтар-желтоқсан каңтар-желтоқсан каңтар-наурыз каңтар-маусым каңтар-қыркүйек
Қазақстан Республикасы 20,4 21,3 18,8 21,7 23,4
Ақмола облысы 12,6 13,9 7,9 11,7 17,0
Ақтөбе облысы 31,2 24,9 22,2 26,8 26,8
Алматы облысы 14,6 11,9 6,2 8,1 8,0
Атырау облысы 62,7 60,0 55,0 57,4 50,6
Батыс Қазақстан обл. 24,9 20,9 44,2 30,2 25,5
Жамбыл облысы 25,3 28,0 24,9 25,7 28,7
Қарағанды облысы 13,4 13,7 7,8 11,6 16,5
Қостанай облысы 27,6 26,7 26,8 32,0 30,8
Қызылорда облысы 17,1 23,0 13,8 16,0 16,7
Маңғыстау облысы 55,3 64,0 49,5 59,9 73,6
Оңтүстік Қазақстан обл. 13,7 17,4 12,9 15,8 18,0
Павлодар облысы 11,4 13,3 9,0 16,9 20,3
Солтүстік Қазақстан обл. 14,4 10,5 14,1 9,0 10,6
Шығыс Қазақстан обл. 11,0 11,5 5,1 10,8 16,4
Астана қ. 27,4 29,7 28,8 31,3 31,1
Алматы қ. 22,3 23,3 26,8 26,2 23,6
Ескерту. Қазақстан Республикасының Статистика агенттігі
Кестеден көріп отырғанымыздай, ең жоғары орташа деңгейге Атырау мен
«Қазақстанға келуші туристердің басым көпшілігі іскерлік немесе конгресстік туризм
СУРЕТ 2.2. 2010 ЖЫЛЫ ІС-САПАРЛАР МАҚСАТЫНА БАЙЛАНЫСТЫ ҚОНАҚ ҮЙЛЕРДЕ
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің мәліметтері бойынша 2009 жылы еліміз
Қазіргі таңда Қазақстан Республикасының қонақ үй шаруашылығын дамытуға мүмкіндіктері
ҚОРЫТЫНДЫ
Менің курстық жұмысымның тақырыбы «Қазақстандағы қонақүй индустриясы».
Қонақ үй бизнесі қазіргі заманда көптеген бағыттарда қолданылады -
Туристік бизнестің инфраструктурасы ретіндегі қонақ үйлердің рөлі ерекше. Туризм,
Қазақстан экономикасында қонақүй бизнесінің алатын үлесі зор. Соңғы жылдары
Қазақстанның дүниежүзілік шаруашылық кеңістігіне интеграциясын жеделдету мәселелерін шешу -
Бұл біріншіден шетелдік жоғары дэрежелі қонақтарды күтуге арналған жоғары
Қонақ үйдің номиналды және нақты сервистің деңгейі айтарлықтай жоғары
Қонақ үйде тұруға мүмкіндік беретін тек маңызды ғана шектелген
Қонақ үй экономика кешенінің кейбір құрамдастарын қолданады, баға белгілеу
Бірақ кейбір экономикалық элементтерін қолдануға қаржылық және еңбек ресурстары
Қонақүй перспективасы Қазақстан экономикасының қарқынды даму болашағы мен елімізге
Қонақ үй қызметін жанжандыру үшін төмендегідей ұсыныстар бар:
барлық маркетинг элементтері бойынша нақты маркетингтік жоспар қүру қажет;
кадрлік саясат мәселелері бойынша қонақ үй кешеніне штатына қойылган
жеңілдіктер жүйесін қарастыру;
ұсынылатын қызметтер саласын кеңейту бойынша жұмыстар жүргізу, мысалы, спорттық
тұтынушылар талғамын анықтау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу;
мотивация ерекшеліктерін қолданып фирма қызметкерлерінің еңбегін ынталандыру;
өткізуді ынталандыру жүйесін кеңейту;
фирма ең алдымен қандай бәсекеге кабілеттік артықшылығына ие болуы
Қазақстандағы қонақ үй бизнесінің даму мәселелері бүгінгі күні ең
Қазіргі таңда Қазақстан Республикасының өз қонақ үй шаруашылығын дамытуға
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
ДАНИЯРОВ, Т. А.
«ТУРИЗМДЕГІ СЕРВИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН БОЛАШАҒЫ»
ТҮРКІСТАН: ТҰРАН, 2011
КУСКОВ А.С.
«ГОСТИНИЧНОЕ ДЕЛО»
М.: «ДАШКОВ И К’», 2009
МАЗБАЕВ О. Б, ОМАРОВ Қ. М.
«ҚОНАҚ ҮЙ ШАРУАШЫЛЫҒЫ»
АЛМАТЫ: ҚАЗ. ҰПУ, 2007
ФИЛЛИПОВСКИЙ Е.Е., ШМАРОВА Л.В.
«ЭКОНОМИКА И ОРГАНИЗАЦИЯ ГОСТИНИЧНОГО ХОЗЯЙСТВА»
М.: ФИНАНСЫ И СТАТИСТИКА, 2007
ШМАТЬКО Л.П.
«ТУРИЗМ И ГОСТИНИЧНОЕ ХОЗЯЙСТВО
М.: ИКЦ «МАРТ», 2007
WWW.COUNTRY.KZ.HORECA.
«РЕСТОРАННЫЙ И ГОСТИНИЧНЫЙ БИЗНЕС В КАЗАХСТАНЕ»
WWW.COUNTRY.KZ.HORECA.
«ИНВЕСТИЦИИ В ГОСТЕПРИИМСТВО»
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ СТАТИСТИКА АГЕНТТІГІ//WWW.STAT.KZ
2
Резиденттер
Резидент еместер




Ұқсас жұмыстар

Статистика туралы жалпы түсінік және оның даму кезеңдері
Қазақстандағы статистика ғылымы
Халықаралық статистика ұйымы
Статистика туралы жалпы түсінік және оның даму процестері
Әлеуметтік - демографиялық статистика жүргізу әдістемелерін талдау
Жедел есеп және ұлттық статистика
Статистика агенттігінің ұйымдастырылуы және оның міндеттері
Ұлттық Статистика агенттігі
Қазақстандағы кедейшіліктің жағдайы
Мемлекеттік басқарудың теориялық негіздері