ЖОСПАР КІРІСПЕ



ЖОСПАР
І.КІРІСПЕ.
1. Демократияландырудың мемлекеттік бағдарламасын
ІІ.НЕГІЗГІ БӨЛІМ
1.Қазақстанда білім беру жүйесі.
2.Білім берудің мазмұны
3.Білім жүйесін жетілдірудің өзекті мәселелері.
ІІІ.Қорытынды.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Кіріспе
Қазіргі таңда біздің мемлекетіміз, жалпы қоғамымыз
Бүгінгі күн тәртібіндегі ең басты міндеттердің
Мен саяси жүйені демократияландырудың Мемлекеттік бағдарламасын
Мен жаңа Мемлекеттік комиссия өзіне жүктелген
Қазақстан халқына Жолдауымда мен біздің даму
Ең алдымен, бұл – Қазақстанның экономикалық
Одан әрі, бұл – ең жоғары
Әлбетте, бұл – Қазақстанның ұлттық мүдделерін
Мен осыншалықты ауқымды міндеттерге мемлекеттік биліктің
Сондықтан біз дәйекті демократиялық өзгерістер мен
Президент елді одан әрі саяси жаңғыртудың
Бірінші. Демократиялық реформалардың жалпыұлттық бағдарламасын бүкілхалықтық
Өткен жылдың ішінде елімізде Демократиялық реформалардың
Саяси реформаларды бүкілхалықтық талқылау белгіленген реформаларды
Мына мәселелер мен ұсыныстар, деді одан
– мемлекеттің негізгі саяси институттарын одан
– биліктің түрлі тармақтарының неғұрлым тиімді
– биліктің түрлі тармақтарының қызметіне тәуелсіз
– Парламенттің жауапкершілігін ұлғайту және рөлін
– саяси тежемелік және тепе-теңдік жүйесін
– саяси партиялардың елдің саяси өміріне
– біздің қоғамымыздың өмірінде ҮЕҰ өзінің
– азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын кепілдендіру
Бұрынғысынша мына мәселелер көкейкесті болып отырды:
– биліктің халық алдында есептілігі, оның
сыбайлас жемқорлық проблемалары.
Алайда, ең бастысы, қоғамдық пікірталас мынаны
Келіп түскен ұсыныстардың бүкіл ауқымына тағы
Мұның өзі конституциялық реформа жүргізуді талап
Бұл ретте саяси реформаларды әзірлеу мен
Азаматтық қоғам
Азаматтық қоғам құру мәселесі кеңестік жүйенің
Бір сөзбен айтқанда, азаматтық қоғамға деген
Қалың жұртшылық қатты зейін қойып отырған
Көпшілікке мәлім, бұл күнде біз азаматтық
Өндіргіш күштердің пайда бола бастауымен, жеке
Мемлекеттің іргесі қаланып, оның құрылымдық шарттары
Америка мен Еуропа елдерінде либералдық демократияға
Дамудың демократиялық жолына түскен посткеңестік мемлекеттерде,
Сонымен, халықтың басым бөлігі – саясаткерлер
Кез келген адам белгілі аумаққа иелік
Қоғамда мемлекет билігінен, оның институттарынан басқа
Саясаттану сөздіктерінде азаматтық қоғамның анықтамасы біркелкі
Гегель кезінде мемлекеттің әрекет ететін аумағы
Астанада Әлемдік және дәстүрлі діндер лидерлерінің
Діннің әлемдік деңгейдегі адамзатқа тән ойлау
Есте болатын жай, Қазақстанда ислам діні
Дүние жүзінің әртүрлі діни конфессиялары өкілдерінің
Адамзаттық келісім – адам баласына нендей
Бүгінгі танда жас ұрпақ алдында "Қазақстан
Орта білім беру саласында Үкімет азаматтардыц
Жоғары білім беру саласында. Үкіметтің қызметі
Орта білім беру жүйесінде блаларды мектепке
Жоғары білім беру жүйесінде білім берудің
Ел азаматтарының кәсіптік білім алуы үшін
Жоғары оқу орындарын, олардың меншіктік нысандарына
Жоғары оқу орындары рейтинггерінің жүйесі енгізіледі;
Ғылым мен жоғары білімді кезең-кезеңімен интеграциялау
Білім берудің бірқатар объектілерін 3-5 жылғы
Білім берудің барлық деңгейлеріне арналған оқулықтар
Орта білімнің екінші сатысы:
Бұл сатыдағы оқу 15-16 жаста міндетті
Үшініші білім деңгейі (жоғары білім). Бұл
Үшінші білім деңгейінің бағдарламалары төрт өлшем
Білім деңгейін жіктеу мен білім түрлерін
Халыққа білім беру ісін жетілдіру мемлекет
Білімнің мазмұны оқу процесі компоненттерінің бірі,
Білім мазмұны мына мәселелерді қамтуы керек:
- табиғат, қоғам, техника, мәдениет, адам
— диалектикалық-материалистік көзқарасты тәрбиелеу;
- адамды жан-жақты дамыту міндеттерін шешу;
— жастарды өмірге, еңбекке мамандық тандауға
Білім мазмұынына қойылатын критериилер:
Білім мазмұнының тұтастығы;
Жоғары ғылыми және практикалық мәнділігі;
Мазмұны көлемінің уақытқа сай болуы;
Халықаралық тәжірибені есепке алу;
5. Оқу-әдістемелік және материалдық базасына білім
Білім берудің құрамдас белігі
1. Жалпы білім. Жалпы білім мазмұнына
циклі кіреді: ғылыми-жаратылыс, гуманитарлық, еңбек және
дене дайындығы.
а) ғылыми-жаратылыс пәндері - табиғат заңдары
оқушыларға терең білім береді, олардың ойлау
дамытудың негізгі құралы болып табылады .
ә) гуманитарлық пәндер — оқушыларды педагогикалық
б) еңбек, дене шынықтыру пәндері ~~
денсаулығын нығайтады, түрлі іс-әрекеттер процестерінде олар
іскерлікке, дағдыға иемденеді, кәсіптік бағдар береді.
2. Политехникалық білім — оқытудың әр
Білім мазмұнын анықтайтын құжаттар
1. Оқу жоспары ~ оқу пәндерінің
2 Оқу бағдарламалары — мұнда білім
3. Оқулықтар-оқу бағдарламасының негізінде жасалады, олар
Білім беру ұғымы — өте күрделі,
Білімді адам деп көптеген фактілер мен
Білім беру — мектептен басталады. Мектеп
Жалпы орта білім берудің мазмұның қалыптастырудың
1. Оқу материалының жалпы білім берушілік
2. Білім мазмұнының азаматтық және гуманистік
Оқу материалының қоғамдағы өзгерістермен байланыстылығы;
Гуманистік - этикалық бағыттылығы;
Оқу материалының дамытушылық сипаты;
Пәндердің өзара байланыстылығы;
Білім мазмұнының эстетикалық аспектісі;
Жалпы білім баланың адамгершіліктік қасиеттері мен
Әрбір пән өз зерттеу мәселесіне байланысты
Соның салдары бүгінгі күні табиғи тепе-тендіктің
Қазіргі қоғамның тағы бір басты сипаты:
Жаһандану құбылысы біртұтас азаматтық қоғам, экономикалық
Білімді тұрақты далсыту стратегиясын басшылыққа алғаң
Еуропалық және Азиялық өркениеттің аралығында орналасқан
Қорыта келгенде қазақстандық білім беруді
Пайдаланылған әдебиеттер
1.Боревская Н.Е. "Тағы да компаративистік контекстегі
2.Боревская Н.Е. "ҚР мектептерінде оқу жоспарларын
4. Стародворцева Н. АҚШ-тың орта мектеп
5.Дүйсебек.Ә.Білім жүйесінің жетілдірудің өзекті мәселері.-Қазақстан мектебі,2006,
2





Ұқсас жұмыстар

Негізгі міндеттер
Допты билеу техникасы
Кәсіпорыннын жұмыс жоспары
Қазақстан Республикасының территориясында бизнесті ұйымдастыру түрлері
Эссені жазу кезеңдері
Бизнес жоспарлаудың түсінігі және мазмұны
Самал сұлулық институты - Бизнес жоспар
Шығарма жазуға дайындау жолдары мен әдістері. Көркем шығармамен жұмыста оқушы шеберлігін шыңдау
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Бизнес жоспар. Жоспар кәсіпорынның тиімді қызметінің негізі ретінде