Шетел инвестицияларын басқарудың шетел тәжрибесі
МАЗМҰНЫ
Кіріспе..............................................................................3
І Шетелдік инвестициялар нарығын басқару және
реттеудің теориялық негіздері...............................................
1.1 Инвестиция түсінігі және оның мазмұны............................
1.2 Шетелдік инвестицияларды басқару әдістемесі..............................
1.3 Шетел инвестицияларын басқарудың шетел тәжрибесі..............
ІІ Қазақстандағы инвестициялық қызметтің даму жағдайын талдау.....
2.1 ҚР-дағы инвестициялық қызметінің бүгінгі тандағы жағдайы.......
2.2. Қазақстан Республикасының инвестициялық саясатының
Бағыттары..................................
ІІІ Шетелдік инвестицияларды басқару және реттеуді жетілдіру........
3.1 Шетелдік инвестициялардың пайдалану жолдары..............
3.2 Шетел инвестициялық тиімділігі халықаралық тәжрибеде.............
Қорытынды.................................................................. Сілтемелер.....................................................................
Пайдаланған әдебиеттер..........................
Ұсыныстар
Кіріспе
Жаһандану және халықаралық интеграция жағдайында кез-келген елдің әлеуметтік-экономикалық тұрғыдан
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына жолдауында қоғамның негізгі
Инвестициялар нақты инвестициялар және қаржы инвестициялары болып бөлінеді. Нақты
Қазақ халқының тәуелсіздік жолындағы күресі іске асып, 1991 жылы
1995 жылғы 30 тамызда өткізілген республикалық референдумда ”Қазақстан Республикасының”
1997 жылы Қазақстан халқына жасалған алғашқы Жолдауында Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев
Н.Ә.Назарбаев «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» жолдауында былай деген:
Қуатты мемлекеттік билік пен демократия – бір – бірінін
... Жаңа кезеңдегі негізгі міндет – жалпыға танылған демократиялық
Диплом жұмысымның мақсаты - тәуелсіз Қазақстан Республикасының инвестициялық
Диплом жұмысының өзектілігі-замана тудырған талаптар мен төндірген қатерлер әлеуметтік-экономикалық
Диплом жұмысы кіріспе бөлімнен, бес тарау мен қорытынды
Әлемдік экономиканың шамалы ғана өсуі салдарынан дүниежүзіндегі шетелдік инвестициялар
Мамандардың пайымдауынша, Қазақстан экономикасының көтерілуі қазіргі әлемдегі күрделі саяси
Республикадағы инвестициялық процесті сараптай келе мынадай негізгі даму бағыттарын
1) инвестициялық ахуалды үздіксіз жетілдіру;
2) инвестициялық іс-әрекеттің құқықтық қамтамасыз етілуін жақсарту;
3) инвестициялық процестегі мемлекет пен ұлттық инвесторлардың іс-әрекетін
4) даму институттарының (Қазақстан Даму банкі, Инвестициялық қор,
5) банктердің экономиканы
6) Астана және Астана қалаларында еркін экономикалык аймақтарды
7) инвестициялауға оңтайлы әрі өркениетті жанасудың негізі ретінде
Инвестициялық жобалардың тиімділігін анықтау және бағалауды, материялдық және заңды
Осы Методологиялық нұсқауларға байланысты инвестициялық жобалардың экономикалық тиімділігін бағалауда:
Инвестициялық жобалардың тиімділігі көрсеткіштер жүйесімен анықталады. Ондай көрсеткіштерге:
Таза дисконтталған (ТДҚ) немесе таза дисконтталған табыс (ТДТ)
Инвестициялардың рентабельдігі (ИР), табыс индексі (ТИ);
Табыстың ішкі нормасы (ТІН)
Қайтарым уақыты (Т қай)[10]
Осы көрсеткіштермен – пайданың жай нормасы, капитал беру, шығындардың
Инвестициялық жобаның коммерциялық (қаржылық) тиімділігі табыс нормасын қаржы шығындармен
Инвестициялық жобаның коммерциялық тиімділігін есептегенде инвестордың - инвестициялық,
Инвестициялық жобалардың коммерциялық тиімділігіне әсер ететіндер:
Жалпы инфляция – экономикадағы өндіріс ресурстарына (шикізат, капитал, қызмет,
Инфляцияның әртектес болуы (яғни оның әртүрлі көлемі) өнім түрлері
инфляция деңгейінің шетел валютасының курсынан
Бюджеттік тиімділіктің негізгі көрсеткіштері – жобаны іске асырудың нәтижелерінің
Бюджеттік тиімділіктің негізгі көрсеткіші болып бюджеттік әсер (эффект) есептеледі.
Интегралдық бюджеттік әсер - жылдық дисконтталған бюджеттік әсерлердің
Өзіміздің қандай бір дүрыстау бос дағдарысы қаражат болмаған жағдайда
Мысалы, Жапонияда, шетелдік осы салаларға жататын кәсіпорындардың акцияларын да
Алайда, дүниежізілік алдынғы қатардағылардан айтарлықтай артта қалған қорғаныс салалары
Шетелдік инвестициялары елдің экономикалық қызығушылығына айтарлықтай сәйкес келеді.
1.2 Шетелдік инвестицияларды басқару әдістемесі
Тікелей инвестициясы басқару түрінде сыртқа шығарылуы қабылдаушы ел территориясында
өзіне тұрақты нарықты жасауда қамтамасыз ету немесе трамплин ретінде
басқа бір елде орналасқан секторлар арқылы өзінің жеке «ішкі
мемлекетаралық қатынастарда өзінің жеке мүддесін аймақтық және одан кең
Халықаралық тікелей инвестициялардың маштабтарын бағалау, қазіргі дүниежүзілік шаруашылықта келесілерді
тікелей инвестициялардың жалпы масштабтарының динамикасын;
тікелей шетел инвестициялардың жалпы сомасындағы жеке елдер және аймақтардың
жылдық өзгерістердің динамикасын;
өзгерістер мен тенденциялардың себептерін.
1914 жылдан бастап екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғанға дейінгі кезенде,
Шетел инвестицияларын бұлай тез өсу қарқыны, тек қана ішкі
Жапон үкіметі мен бизнестің қабылдаған тікелей шетел инвестицияларының төмен
Ірі импортаушылар қатарына Қытай, Испания, Австралия, Нидерланды, Бельгия, Люксембург
«Триаданың» өз ішіне капитиалдың интенсивтік қатынастарының өсуі байқалды, яғни
Капиталдың халықаралық қозғалысының негізгі қалыптасушылары нарықтық процестері белсенді даму
Бәсекелестік қысымы;
Жаңа технологиялар;
Жекешелендіру;
Мемлекеттік қолдау;
Қазіргі кездегі шетел инвесторларын ойландырып жүрген бірқатар сұрақтарға, атқарушы
1.3 Шетел инвестицияларын басқарудың шетел тәжрибесі
Мемлекеттер экономикасындағы шетел инвестициялары. «Инвестициялар» түсінігі - көп қырлы
ең алдымен, инвестициялау жөнінде сөз еткенде, кұрал-
жабдық, технологиялар жөнінде
соңғы кездері бағалы қағаздарды, акцияларды сатып алу
жөнінде сөз болады;
• мұндай анықтама бірнеше шектеуші сипатта
• осы процестің әлеуметтік^экономикалық салдары бойын-
ша оны экономиканың дамуын қамтамасыз ететін белгілі бір
механизм ретінде бағалауға болады.
Экономикада "капитал" түсінігі синоним ретінде қолданы-лады. Бұл мағынада, халықаралық
Әлемдік аренада капитал әр түрлі институционалдық инвес-торлар арқылы екі
кәсіпкерлік капитал;
ссудалық капитал.
Кәсіпкерлік капиталдың өзі халық шаруашылығының кез келген саласына сапынуы
Салу формалары бағалы қағаздарды немесе мүлікті меншіктену құқығының болуына
Бақылау қызметін жүзеге асырудың толықтығы дәрежесіне байланысты ол екіге
Екінші жағдайда, шетелдік кәсіпорындарды бақылау құқығы едәуір тарылады және
Дегенмен, маңызды айырмашылық төмендегі белгілерде айқын көрініс тапқан: қолданылу
Табыс алу ауқымы бойынша, портфельдік инвестициялар банктік проценттен артық
Пайданы алу ауқымы мен оның тиімділігі бойынша тікелей инвестициялар
Инвестициялардың экономикадағы рөлі мен орны бойынша тікелей инвестициялар ішкі
Елдің ұлттық қауіпсіздігіне төнетін қауіп бойынша ұлттық меншік шетелдік
Бұл әлемдегі миграцияланатын капиталдың теңбе-тең күшеюі арқылы жүріп отырды.
Зерттеулер көрсетіп отырғанындай, инвестициялық ресур-стардың ағымын екі себеп ынталандырады:
Осылайша, 1990-1995 жылдары әлемдік экспорт 1,5 есеге өсті, өзгеріссіз
Дамыған елдердің инвестициялық саясатының ерекшеліктері.
Ғылыми-техникалық революция жагдайында инвестициялық ағымдардың өсуіне ықпал етуигі факторларды
Мысалы, егер 1960 жылы тікелей шетелдік инвестициялар көлемі 66
Бұл бәсекелестік күресті қатаң жүргізудін, негізі болып та-былады. Осы
Халықаралық капитал қозғалысының тарихында аталған ке-зең былайда ерекшеленеді, яғни
Екінші дүние жүзілік соғыстық аддында Ұлыбритания ка-питалының ірі экспортеры
АҚШ-тың алдыңгы қатарлы рөлі 60-жылдардың ортасына дейін байқалды, бірақ
Сонымен бірге, соғыстан кейінгі жылдары АҚШ-тың инве-стицияландыруының басты формасы
Сөзсіз түрде мынаны атап өту керек, яғни шетелдік жеке
Бұл американдық корпорацияларға, бәсекелестерге қарағанда өте жоғары көрсеткіштерге ие
Енгізілген американдық капитал дамушы елдердің жұмыс-шылары мен қызметкерлерінің мынандай
АҚШ капиталды шетке шығарудан мынандай экономика-лық тиімділік алады, яғни
Біздің ойымызша, шетелдегі американдық кәсіпорындар кешенін АҚШ-тың екінші экономикасы
Импорттық капиталды қабылдау, сонымен бірге оларды тарту стратегиясына деген
Сонымен бірге, Батыс Еуропадағы АҚШ-тың тікелей инве-стицияларының аймақтық кесіндісі
Американдық капиталды қолдану жүйесінің салалық палит-расы сан қырлы: коммуникация,
Әлемдік аренада 60-жылдардың соңында күштерді орнала-стыру күрт өзгерді, ол
Көптеген дамыған елдерде энергия ресурстары болмады да, белгілі бір
70-жылдардың басына қарай көптеген американдық өндірістер Батыс Еуропадағы өз
Сонымен бірге айта кететін жайт, американдық капитал негізінде құрылған
Капиталдың күшті экспортерларының бірі ретінде Жапония ерекше орын алады,
Соның арасында, Жапонияның өз капиталын орналастыру-дың негізгі аймақтары -
1985 жылы Жапония мен АҚШ-тың тікелей инвестицияла-ры 10 млрд.
70-жылдардың басына қарай тікелей инвестициялар 725 млрд. $ға жетті,
1980 жылғы жапондық мысал, ауыл шаруашылығы, мұнай және газ
Шетелдерден капиталдың ағылып келуіндегі түбегейлі өзгеріс 1984 жылы болды,
Капиталдың әлемдік экспортында Батыс Еуропа ерекше орынды алған және
- екінші дүние жүзілік соғысты қаржыландыру;
- Ұлыбритания, Франция, Голландия және Бельгия капиталды ұмтылатын Азия
- Батыс Еуропа интеграциясының күшеюі.
Соғыстьщ аяқталуы және ықпал ету сферасы батыс-еуропалық капиталдың инвестициялық
Еуропалық Одақ елдеріндегі сыртқы экономикалык қызметті ырықтандыру процесі еуропалық
70-жылдардың ортасынан бастап Еуропаның өнеркәсіптік саясаты бірқатар құрылымдық проблемаларды
мүмкіндік берді. Олар өнімнің техникалық деңгейі, ғылыми са-лаларының өсуі
АҚШ-тың, сонымен бірге Жапонияның экономикасы ба-сымды бағыт болып табылады.
Соғыстан кейінгі Еуропада елдердің дамуы әр түрлі жыл-дамдықтарында болды.
Соғыстан кейін, күйреген Германияға 1948 жылы дамыған мемлекеттердің қатарына
Капиталдың салынған жері бойьгаша Швейцария мен Гол-ландия едәуір өзгерістерді
80 - 90-жылдарда Канада елеулі инвестор болып отыр, ол
Көптеген шетел фирмаларының жарғылық қорларына кана-далық капиталдың қатысуы айқын
Осылайша, әлемнің саяси картасының басым бөлігі Жапо-ния, Батыс Еуропа
Олардың дамуының қазіргі таңдағы кезеңінің ерекшелігі мынада: яғни банктік
терді сатып алуда. Бұл құбылыста араб елдерінің қаржы инсти-туттары
Бәсекедегі маңызды рөлді 1978 жылғы АҚШ-тың федерал-дық заңы ойнады.
Мынаны зор сенімділікпен атап өтуге болады, яғни осы заңды
Олардың американдық экономикаға, сонымен қатар, Азия-Тынық мұхиты (АТМ), Шығыс
Дамушы елдердің инвестициялық саясаты.
70-жылдардың басында-ақ көптеген экономистер Чили өнеркәсібінің әлемдік деңгейден артта
Осылайша, Чилидегі реформалардың бірінші кезеңі сыртқы саудамен салыстырғанда капитал
Дегенмен, капитал нарығын ырықтандыру жолындағы кейбір қадамдардың болып жатқандығын
Проценттік мөлшерлемелер, банктік депозиттердің шартта-ры мемлекеттік бақылау шеңберінен шыға
Шетелдік банктер белгілі бір жеңілдетілген шарттарға ие болды және
Саудалық ырықтандыру бірқатар жағдайлар жасағаннан кейін, реформаның екінші кезеңінде
Бірақ өсіп бара жатқан қарыздық міндеттемелер реформа-лардың осы кезеңінде
Бұрын айтығандай, Чилиде елеулі күрделі салымдарды та-лап етпейтін модель
Елдің экспорттық саясаты күрделі салымдар қажеттілігінің белгілі құрылымын алдьін
Шетел инвесторларды өа каігиталын эшномиканьщ кез кея-ген саласына енгізу
Ол елге келетін инвеетицижгар көлешнің белгші бір дәрежеде өсуіне
Жана индустриялык елдер (ЖИЕ) экоиомикасындағы шетел инвестнцвялары. Азия елдерінің
- импортты алмастыратын стратегияны дамыту
— экспорттық потенциал мен базалық салаларды куру
- тылыми салаларды дамытпу
Импортты алмастыратын салалардьщ даму саясатын жүзеге асыру (50-жылдардың ортасы
Индустрияландырудың келесі кезеңі (60-жылдар аяғы) ха-лықаралық еңбек бөлінісіндегі өзгерістермен
ЖИЕ-ге дамыған елдердің нарықтарын толтыруға арналған жаппай өнімді өндіруші
1980-1987 жылдар кезеңінде ҒЗТКЖ-ға қажетті шығындар ЖҰӨ-де 0,6%-тен 2,2%-ке
Осы кезеңде электрондық және электротехникалық өнер-кәсіп, металл өндеу, автомобильдік,
Бұл қайта бағдарлану ЖҮӨ-нің даму қарқынын төмендегі деңгейге жеткізуге
1990 жылы Корея, Сингапур, Гонгконг, Тайвань сияқты "төрт айдаһардың"
1960 жылдарға дейін Оңтүстік Корея, АҚШ көмегі есебінен өмір
60-жылдардың басынан бастап Оңтүстік Корея дамудың экспортқа бағыттапған стратегиясын
Шетел капиталын нысаналы және тиімді қолдану "сеулдык экономикалық ғажайып
Кредитолардың кең пейілділігі стратегиялық ойлармен және еңбек ақының аздаған
1963-1969 жылдар аралығында шетел капиталы ішкі күрделі салымдардың 44%-ін
Уақыт өте шетел капиталының келіп түсуінің белгілі бір формалары
Несиелік капиталдық экспорт өте маңызды болды және ол күрделі
1980-1985 жылдар аралығында қаржылық құралдардың жалпы ағымы 100 млрд.
Жинақталудың қайнар көзі ретіндегі тікелей инвестициялар шетелдік қарыздармен салыстырғанда
1981 жылға дейін тікелей жапондық инвестициялардың жалпы санының 55%-і
1981 жылдың аяғына таман тікелей шетел инвестициялары-ның жалпы санының
Бұл "сеулдық ғажайыптың" құраушылары инвестициялық саясат ерекшеліктерінен туындап отыр:
- елдің материалдық
- Оңтүстік Кореядағы өндіріс Батыс технологиясы мен ме-неджметіне негізделді,
- Оңтұстік Кореяның инвестициялық саясаты экономика-ның өте жабық
Оңтүстік Кореяға шетелдік салымдардың өте қатаң және шатысқан регламенттеуі
Тізім саны 100-ден асатын ауыл және орман шаруашылығы, қаржы
1997 жылғы экономиканы ырықтандыру процесіне Сыртқы сауда ұйымының араласуы
Оңтүстік Кореядағы сияқты барлық азиялық ЖИЕ-де неси-елік капиталдың экспорты
Оңтүстік Кореяда-Американдық көмектің 51%-і, ал Тай-ваньда - 23%-і шоғырланған.
Барлық жапондық несиелер мен қарыздардың 85%-ке жуығы ЖИЕ-дің үлесінде,
1986 жылы азиялық ЖИЕ Үлыбританиядан жалпы сомасы 166 млн.
1986 жылғы халықаралық ұйымдар тарапынан Оңтүстік Ко-рея 8,9 млрд.
ЖИЕ экономикасына кәсіпкерлік капитал салатын жетекші инвестор - АҚШ
Қазба өнеркәсібі (негізінен мұнай шығару), өңдеуші өнеркәсіп және қызметтер
1981 жылдың аяғында таман барлық ЖИЕ-дегі күрделі қаржылар көлемі
Кәсіпкерлік капиталды шығарудың екінші орнын Жапония алды.
1987 жылдың басында ЖИЕ-ге салынған күрделі қаржылар көлемі
Өндеуші және шикізат өнеркәсіптері - жапондық транс-ұлттық корпорациялар үшін
Тікелей инвестициялар көлемі бойына Үлыбритания үшінші орынды алады.
80-жылдардың ортасында күрделі қаржылар 5,3 млрд-қа тең болды, ағылшын
1987 жылдың аяғында азиялық ЖИЕ экономикасындағы тікелей инвестициялар көлемі
Оңтүстік-Шығыс Азиядағы (ОША) Қытай капиталының рөлін ерекше атап өту
Бұл кездегі экономикалық дамудың айырықша құбылыстарының бірі - қытайлық
ошақтардан тыс жерлерде өмір сүретін Қытай диаспорасы бо-лып табылады.
Ұлттық экономиканың қытайлыққа қарсы бағытталуына жауап бере отырып, жеке
Қытайларға тән ерекше қасиет (үнемділік, ұқыптылық, есептілік) Қытай капиталының
Көптеген қытай зертеушілердің айтуынша, жетекшілер эко-номиканы саясаттан жоғары етіп
Қытайлық бизнестің дәстүрлі белгісі - Қытай қауымының өзі. Халықтық
Тәжірибе көрсеткендей, салынған елдегі қытайлық капитал, мысалы, Индонезияда үкімет
Өйткені капиталдың қызметі бір орталықтың біртүтас басқаруымен жеңілдетіледі, ол
70-жылдардьщ ортасында олардың саны Малайзияда -^479, Филиппинда - 368,
Оңтүстік-Шығыс Азия нарығындағы өз позициясын нығайту мақсатында қытайлық компаниялар
Экономикасы өтпелі кезендегі елдердің капитал тарту саясаты.
Шығыс Еуропа елдерінің дамудың жаңа моделіне көшу тұжырымдамасы өз
Оның позитивті аспектілеріне мыналар жатады:
- экономикалық дамуына ықпал ету;
- жүмыспен қамтамасыз ету;
- жаңа технологиялар базасына көшу;
- білікті мамандарды дайындау.
Өз ресурстарының жеткіліксіздігі әсерінен бүкіл экономи-каны реформалау үшін Шығыс
Инвесторлардың өз капиталын салу мынандай себептерге байланысты болды:
- тауарлар мен қызметтер нарығының толығуы;
- білікті жұмысшы күші, шикізат пен энергия ресурстары-ның
Бұл шетел инвесторларына инвестициялар мен тұтыну тау-арларын өткізуді кеңейтуге
Дамыған елдер халқының қоршаған ортаны қорғау норма-ларын қатаңдатуға қатысты
Қабылдаушы жақтың шарттары есебінен пайданы жоғарылатудың және технологиялық өндірістер
Бірақ шетел инвестицияларының барлық формаларының ішінде Шығыс Еуропа капиталдың
Капиталды тартудың мұндай сандық параметрлері төмендегідей:
- әлеуметтік және саяси жағдайдың тұрақтылығы; -жекешелендіру процесінің үлкен
- «ашық есік» саясатын ертерек қолдану.
Тәжірибе көрсетіп отырғандай, жекешелендіру қарқыны төмен, экономика мен саяси
Шетел капиталы ағымының елдік векторы ең алдымен Ба-тыс Еуропа
Шығыс және Орталық Еуропа, Ресей бұл кезде елеусіз па-раметрлерге
Шетел капиталын басқарудың институционалдық құрылымы кеп қырлы және онда
Сонымен бірге, Шығыс Еуропадағы капитал ағымының барлық көлемін елдер
Мысалы, Венгрияда - АҚШ капиталы, ал Чехия мен Болга-рияда
Еуропадағы шетел капиталын тартудың төмендегідей ерек-
шеліктері бар:
- салалық құрылым бойынша шетелдік салымдарды пайда-лану палитрасы әр
- алғашқы жылдары қаржылар өнеркәсттщ дәстүрлі сала-ларына салынды;
- өңдеуші өнеркәсіп сферасына капиталды орналастырудың жоғары үлес салмағы;
- халық шаруашылығының жоғары технологиялық салала-рына тікелей шетел
- өңдеуші өнеркәсіптегі капиталдың жоғары үлесі, көлік өндірісінің
- жердің сауда айнальшына кіру проблемасы, сонымен бірге оны
Өзіміз білетіндей, шетел капиталы белгілі бір елге әр түрлі
Өйткені, жаңа бизнес инвесторға маңызды қосымша шығындарсыз өндірісті жүзеге
Бірақ бірлескен кәсіпорындардың 50%-тен астамы шетел капиталын 100%-тік тарту
Әсіресе соңғы формалар Болгария, Венгрия және Румыния сияқты елдерде
Салыстырмалы түрдегі аз уақытқа қарамастан, капиталды тарту процесі үлттық
- жекешелендіру процесін жеңілдетті;
- бәсекелестік ортаны қалыптастырды;
- өндірістердің халықаралық бірлесуіне елдердің қатысу дәрежесін арттырды;
Осылайша, тарихи қысқа мерзімдерде автомобиль, компью-терлік жүйелер өндірісі және
- банктік және сақтандыру жүйелерін реформалау белсенді түрде жүрді;
- көптеген елдер шетелдерге тауар шығаруда өз орнын
Шетел капиталдарын тарту салдарынан туындаитын нега-тивті параметрлер санынан мыналарды
• елдің экспорттық саясатын
• Шығыс Еуропа елдері территориясындағы жоғары рента-бельсіз, прогрессивті емес
ру;
• елдің сауда баланысындағы пассивтің ұлғаюы;
• экономикалық өсу қарқыны - тікелей шетел инвесторла-рын
ІІ Қазақстандағы инвестициялық қызметтің даму жағдайын талдау
1.1 Қазақстандағы инвестициялық қызметінің бүгінгі тандағы жағдайы
Техникалық көмек дегеніміз – іс жүзінде техниканы интеллектуальдық меншік
Мемлекеттік меншік обьектілерін жекешелендіру мен монополиясыздандыру процестеріндегі техникалық көмек
Донорлар міндетті медициналық қамсыздандыру мен медицинаны жаңа экономикалық
Білім беру саласында бұл көмек кәсіптік оқытудың жүйесін реформалауға
Экология саласында техникалық көмек жобалары экологиялық кризистерді болдырмау мен
Тәуелсіздік алғашқы жалдыранда сыртқы көмек елімізге бей – берекет,
Біз көбіне келетін көмек мөлшерлерін өз мүмкіндігімізге сай болуын
Осы жұмыстармен негізінен Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Қаржы министрлігінің
Біздің бір проблемамыз қаржылық және экономикалық процедуралармен таныс квалификациялы
Дүниежүзі қауымдастығы біздің Үкіметімізге сеніммен қарап, еліміздің дербес те,
Инвестицияларға немесе несиелерге салық үзілістерін, жеңілдетілген ставкаларды, салық шегерімдерін
Әрине, тым шашырау берудің де еш пайдасы жоқ.
Қолайлы инвестициялық ахуал жасаудың тағы бір желісі инфрақұрылым обьектілері
Басым болып табылатын салаларды (отын-энергетика, қара және түсті металлургия,
Баяндамада Қазақстанның пайдалы қазбалары өте көп аймақ екені айтылған.
Дамыған елдер фирмаларының республикада өндірісіндегі үлесі де әртүрлі. Алғашқы
Қазақстан үкіметінің баспасөз қызметі арқылы алынған мәліметтер көп нәрсені
Жалпы, инвестициялармен үйлестірген және оралымды жұмыс жүргізу бір кезеңнің
1.2 Қазақстандағы инвестициялық саясаттың бағыттары
Елімізде инвестициялардың әлеуметтік-экономикалық
Шетел инвестицияларын басқарудың шетел тәжрибесі
Аймақтық саясатты жүргізуде қолданылатын механизмдер
Мемлекеттік мүлікті жекешелендіру және ұлттық экономиканың тиімділігін арттыру
Қазақстан жағдайында экономиканы мемлекеттік реттеудің шетелдік тәжірибесін пайдаланудың қажеттілігі: мүмкіндіктері мен тиімділігі
Республикаға шетел инвестицияларын тартудың қағидалары
Қазақстандағы инвестицияны басқару ерекшеліктері
Мемлекеттік шешім
Инвестиция, бизнеске инвестиция тартуды жүзеге асыру және жетілдіру жолдары
Инвестиция және инвестициялық тартымдылық
Мемлекетті басқарудың мәні мен ерекшелігі