МАРКЕТИНГ НАРЫҚҚА ӘСЕР ЕТЕТІН БЕЛСЕНДІ ЖҮЙЕ ОЛ ӨМІР CYPETH СҰРАНЫМ ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСАТЫН ҰСЫНЫМ
ЖОСПАРЫ
КІРІСПЕ 3
1. МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯСЫ. МАРКЕТИНГТІҢ МӘНІ ЖӘНЕ ҚЫЗМЕТТЕРІ 4
2. КӘСІПОРЫНДЫ (ФИРМА) БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ ОРНЫ. МАРКЕТИНГ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ 7
3. МАРКЕТИНГ - НАРЫҚҚА ӘСЕР ЕТЕТІН БЕЛСЕНДІ ЖҮЙЕ. ОЛ - ӨМІР CYPET1H СҰРАНЫМ ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСАТЫН ҰСЫНЫМ 13
ҚОРЫТЫНДЫ 20
ҚОЛДАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Маркетингтің теориясы. маркетингтің мәні және қызметтері
МАРКЕТИНГТІК БАСҚАРУ ТЕОРИЯСЫ НАРЫҚТЫҚ ҚЫЗМЕТТЕР ЖҮЙЕСІ РЕТІНДЕ
Маркетингтің тероиясы
Нарықтың әлеуметтік – экономикалық мазмұны
Маркетингтің негізгі принциптері
Баға теориясы. Нарықтық экономикадағы бағаның ролі
НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДА БАҒАНЫҢ ҚҰРАЛУ ФАКТОРЛАРЫН ТАЛДАУ
Экономикалық жүйе және, оның экономикалық заңдылықтары
Баға құрылымы және бағаны тұрақтандыру
ВАЛЮТАЛЫҚ ЖҮЙЕ ЖӘНЕ ВАЛЮТАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МӘНІ МЕН МАҢЫЗЫ