Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есеп жүйесін мемлекеттік
Кіріспе----------------------------------------------------------------------------------------3
I бөлім. Бухгалтерлік есеп, оның мәні және экономиканы
1.1. Шаруашылық есептің қазіргі таңдағы мақсаты мен міндеттері-------------
1.2. Бухгалтерлік есеп және оның атқаратын қызметі, тұжырымдамалары
II бөлім. Қазақстанда бухгалтерлік есепті нормативтік құқықтық реттеу
2.1. Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есеп жүйесін мемлекеттік
2.2. Бухгалтерлік есеп жүйесін мемлекеттік емес реттеу-------------------------20
2.3. Бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп беруді
Қорытынды--------------------------------------------------------------------------------25
Қолданған әдебиеттер------------------------------------------------------------------- 27
Кіріспе
Бухгалтерлік есептің мәні мен маңызын түсіну, бизнесті жүргізу
Бухгалтерлік есепті жүргізу әртүрлі құзыретке тиісті нормативтік актілермен
1- деңгей - заңның: «Бухгалтерлiк есеп пен қаржылық
2- деңгей - бухгалтерлік есеп және есеп беру
3- деңгей - әдістемелік ұсыныстар (жарлыңтар), нұсқаулықтар, қысқаша
4- деңгей - кәсіпорынның өзінің бухгалтерлік есеп
Бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк туралы Заң бухгалтерлік
Есеп стандарты есеп тәртібін белгілі бір объектілерді немесе
Есеп стандарттары бухгалтерлік есепке алу және қаржылық есеп
Әдістемелік ұсыныстар салалық ерекшеліктеріне байланысты есеп стандарттарын нақтыландыруға
Кәсіпорынның өзінің жұмыс бабындағы құжаттары ондағы есептің ұйымдастырылу
Есеп саясаты бойынша құжат;
Басшы бекіткен алғашқы құжаттардың нысандары;
Құжат айналымының кестесі;
Басшы бекіткен бухгалтерлік есепшоттарының жұмыс жоспары;
Басшы бекіткен ішкі есеп беру нысандары.
Көптеген ұйымдарда есеп саясаты туралы бұйрықпен ғана шектелетінін
Есеп саясаты - бұл бухгалтерлік есеп пен қаржылық
Шаруашылық әрекеттерді, активтерді, меншікті капиталды, міндеттемелерді, қызметтің нәтижесін
Есеп саясатының құрылуы әрбір стандартта ұсынылатын бір әдісті
Есеп саясатын құру қаржылық есеп берудің дайындығына және
Қазақстанда бухгалтерлік есепті нормативтік құқықтық реттеуде қабылданған нормативтік
Курстық жұмыстың мақсаты кәсіпорындағы бухгалтерлік есепті нормативтік-құқықтық реттеу
Осы мақсатқа жету үшін төмендегідей міндеттер қойылды:
шаруашылық есептің қазіргі таңдағы мақсаты мен міндеттерін анықтау;
бухгалтерлік есеп және оның атқаратын қызметі, тұжырымдамалары мен
бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік жүйесін мемлекеттік реттеу;
бухгалтерлік есеп жүйесін мемлекеттік емес реттеуді қарастыру;
бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп беруді реттеу
бухгалтерлік есепке алуды дамыту проблемлары мен перспективаларын анықтау.
Курстық жұмыстың теориялық және әдістемелік негізін отандық және
I. Бухгалтерлік есеп, оның мәні және экономиканы басқару
1.1 Шаруашылық есептің қазіргі таңдағы мақсаты мен міндеттері.
Материалдық өндіріс процесі адам қоғамының негізі мен оның
Өндіріс процесінде бөліну, айналу, тұтыну үзілмей қайталанады, олар
Осы процестерді басқару үшін олар туралы керекті мәліметтер
Табиғатта кездесетін құбылыстарды тексеру және басқару үшін жасалатын
Топтастыру нәтижесінен және басқа да мәліметтерден шаруашылық сапасының
Есептің сондай көрсеткіш жинақтары жоспармен салыстырылып, шаруашылық қызметінің
Басшылық жүргізудегі кемшіліктерді жою үшін шаруашылық есептен алынатын
Сонымен, есеп міндетті түрде шаруашылықты басқару мен басшылықта
Есеп біріншіден, шаруашылық өзгерістерінің санын көрсете отырып, олардың
Шаруашылық есеп дегеніміз – шаруашылық құбылысының сан көрсеткіші
Өндірістің қоғамдық түрінің дамуына байланысты есептің мағынасы мен
Нарықтық экономикаға көшу кезінде есептің маңызы ерекше.
Оның көмегі арқылы материал, еңбек, қаржы ресурстарын ұтымды
Адамзат қоғамының тіршілігі мен дамуының негізі материалдык өндіріс
Шаруашылық жүргізудің қазіргі заманғы жағдайында дер уақытылы, әрі
Шаруашылық есептін алғашқы құрамы – кәсіпорындар мен кәсіпкерлердің
Бақылау дегеніміз – осы жүмыстың мақсатынан туындайтын объективтік
Шаруашылық қызметтегі болып жатқан шынайы құбылыстар мен процестерді
Бақылау мен өлшеу арқылы алынған мәліметтерді есте ұстап,
Шаруашылық есептің тарихи шарттылығы. Шаруашылық есепті шаруашылық қызметті
Тарихи категория ретінде шаруашылық есеп материалдық өндіріс қажетінен
Шаруашылық өмір фактілерін тіркеу техникасы көптеген білімді адамдардын
Есепті ұйымдастыруды 1 Петр кезінде елеулі өзгерістер болды.
Шаруашылық есеп нарықтық қатыныстардың, яғни нарықтық экономиканың қалыптасу
Ал 1494 ж. итальяндык белгілі математик, монах Лука
Лука Пачолиден кейінгі көрнекті автор – Жак Савари
Шаруашылық есептің талаптары мен мақсаттары
Қазақстан Республикасының «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептік» туралы
1 ЕСЕП – Кәсіпкерлермен барлық кәсіпорындарға қызметтерін бақылап
2 ЕСЕП – ҚР заңдары талаптарының заңдық нормативтік
3 ЕСЕП – Халық шаруашылық жоспарының орындауын бақылап,
4 ЕСЕП – Мемлекеттік меншікті сақтау мен бақылауды
5 ЕСЕП – Әр қызмет орындарында үнемді шаруашылық
Жоғарыда келтірілген мақсаттарды орындау мемлекеттік есептің ең маңызды
Мемлекеттік есеп алдына қойылатын талап түрлері:
- есеп пен жоспардың көрсеткіштері бірыңғай болады. Осы
- есеп көрсетілген уақытында дайын болуы керек. Есептен
- есеп көрсеткіштері дәлме-дәл және ақиқат болуы тиіс.
Есеп орындалған шаруа ісін, болған оқиғаны, процестерді көрсетіп,
- есепте болған теріс бұрмалау мен артық жазу
- есепті қарапайым және түсінікті етіп жазуға өте
- Үнемділік. Есеп жүргізу шығындары ең аз (минимальды)
Санау техникаларын қолдану тәсілдерін оқып үйреніп, іс жүзінде
Қазақстан Республикасының «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есеп беру»
Нарықтық шаруашылық есеп еліміздің әлеуметтік-экономикалық даму жолдарын іздестіруге
Біртұтас мемлекеттік халық шаруашылығының есебі статистикалық, оперативтік-техникалық, бухгалтерлік
Статистика – қоғам құбылыстарының сан жағын зерттейтін ғылым.
Мысалы, өндіріс көлемін, заттың өзіндік құнын, тауар айналымының
Статистика есебі өзіне тән тәсілдерін қолдана отырып (жалпы
Статистикалық есеп басқа шаруашылық есеп түрлерінің де шаруашылық
Оперативті-техникалық есеп – шапшаң, тез, қолма-қол басшылық жасауға
Оперативті-техникалық есептің артықшылығымен қатар кемшілігі де кездеседі. Алынған
Бұл есеп түрінде өлшеуіштің үш түрі де қолданылады.
Бухгалтерлік есеп – үзіліссіз және бір-біріне байланысқан байқау
Мысалы, әртүрлі түсті материалдар, бұйымдар, ақша қаржыларының көлемдері,
Бухгалтерлік есепте барлық өлшеуіштердің натуралдық, еңбектік, ақшалық түрлері
1. Жаппай (тұтас) барлық шаруашылық операцияларын есеппен қамтып
2. Әр шаруашылық операциялары бухгалтерлік есебінде құжатталып барып
3. Бухгалтерлік есепке тән ғана тәсілдер мен методолгиялық
Шаруашылық қызметтің бүкіл бөліктерінің серпімді өзара байланыстағы ауқымдарын
Кәсіпорындардың қаржы ресурстарының қозғалысы мен жағдайы туралы ақпарат
Сөйтіп, бухгалтерлік есеп дегеніміз – экономиканы, пайданы бақылап
Бухгалтерлік есепті пайдаланушылардың талаптарына сәйкес ол: бухгалтерлік есеп
«Бухгалтерлік есеп принциптері» – бухгалтерлік есеп жүйесін ұйымдастырудың
Қаржылық есеп – шаруашылық операцияларын бухгалтерлік жағынан ретке
Қаржылық есеп арқылы іс қызмет атқарушы кәсіпорындардың мүлкі
Қаржылық есеп деректерін іс қызмет атқарушы кәсіпорындардың ішінде
Басқару (өндірістік) есеп – өнімнің (жұмыстар мен көмектердің)
Өндіруге және өткізуге жұмсалған шығындар туралы неғұрлым тиімді
Салықтық есеп – салық салуға қажетті ақпаратты зерттеп,
Бухгалтерлік есептің басқару (өндірістік), қаржылық, салықтық болып бөлінуі,
Шаруашылық есептің үш түрі мен шағын жүйелерінің бірлігі
Техникалық жағынан есептің осы үш түрі де бір-бірімен
Кез келген басқару жүйесі – мейлі ол әкімшілік
Нарықтық экономикада бухгалтерлік есеп мүлде өзгеше міндет атқарады.
- нарықтық жағдайда
- шаруашылықпен айналысушы кәсіпорын өзін жоғары қаржы нәтижелерімен
жоспарлайды, өнім берушілер мен сатып алушыларды табады, бағаны
- шаруашылық жүргізуші кәсіпорын нарық жағдайында коммерциялық банктердің
- нарық жағдайында да салықтар мен төлемдердің дұрыс
Нарықтык экономикаға көшуге байланысты шаруашылық жүргізуші кәсіпорындардағы бухгалтерлік
- капитал қоса алатын инвесторлар (сыртқы және ішкі),
оларды құнды кағаздарға салып және еншілес серіктестерді (тәуелді)
- несие берушілер, несие бола ма және олар
- кәсіпорын қызметінің үзіліссіздігі туралы, әсіресе ұзақ мерзімді
- өздеріне жұмыс берушілердің тұрақтылығы
- ресурстарды бөлу туралы, демек кәсіпорынның қызметі
туралы ақпаратқа мүдделі мемлекет және т.б.
Сөйтіп, шаруашылық қызмет фактілері туралы алғашкы деректер бухгалтерлік
Басқару міндетіне қарай экономикалық акпарат жүйесі нормативтік, жоспарлық,
«Ақпарат» деген ұғымды «Дерек» дегеннен айыра білу қажет.
Шаруашылық ресурстарының қозғалыс формасы ретіндегі шаруашылық процестері көптеген
Әрбір шаруашылық операциясы – бір белгілі уақыт пен
Шаруашылық операцияларының орындалуын белгі бір шаруашылық ресурстарының қозғалысы
Шаруашылық операциялары мен фактілерінің жалпы қасиеттеріне операцияның басталған
Сөйтіп, шаруашылық есеп дегеніміз – шаруашылық қызметтің баскару
Демек, шаруашылық есеп – экономикаға басшылык жасау үшін
1.2 Бухгалтерлік есеп және оның атқаратын қызметі,
Бухгалтерлік есеп – іс қызмет орындардың ақпараттық және
Заң бойынша бірде-бір кәсіпорын ұйымдастыру құқықтық негізіне және
Есептік ақпарат басқару және қаржылық шешім алудың негізін
Яғни, бухгалтерлік есеп ақпаратты басқарудың мынадай өте маңызды
Ақпараттау – кәсіпорынның қаржылық іс-қызмет жағдайы туралы, мерзімінде
Жоспарлау талап құру – қызмет жүргізу процесін анықтап
Бақылау – нақты жоспардың орындалуын шығарылған шығындарды болған
Сырт бақылауды жүргізушілер, олар: инвесторлар, есеп валютасы, банктер,
Сақтау – шот жоспары қолданылып (ХКЕС бойынша және
Талдау – басқару шешімдерін әрі қарай жақсарта
Реттеу – ол басқару шешімді іске асыруды шешу
Қолданылып жүрген стандарттар мен салық салу жүйесіне бағдар
Есеп саясаты – бұл бухгалтерлік және салық есебін
Есеп саясатының қалыптасу тәртібі, оның мақсаты мен қызмет
Қазақстан Республикасының экономикасын басқарудың қазіргі жүйесінде есеп саясатын
Есеп саясатын № 8 ХБЕС-на сүйене мына орындар
Қазақстан Республикасы Қаржы
Бұл органдар өз құқықтық шегінде әртүрлі ережелер, нұсқаулар
Шаруашылық жүргізуші кәсіпорындар есеп, салық салу жане қаржылық
Есеп саясаты бухгалтерік есеп пен салық салудың ағымдағы,
Есеп саясатын қалыптастырып, пайдалану барысында бухгалтерлік есептің мынадай
Есептеу. Табыс-нақтылы қолға
Үздіксіз қызмет. Кәсіпорын алдағы уақытта да жұмысын жалғастыра
Қаржылық есеп берудің мінездемелері:
Мәнділік. Бір жағынан, егер ақпарат болжамдық жөнінен құнды
Түсініктілік. Қаржылық есептен туындайтын ақпарат барлық тұтынушыларға түсінікті
Дұрыстығы. Ақпарат дұрыс болуға тиіс, яғни елеулі қателіктер
Шынайы және әсірелеусіз ұсыныс. Шынайлылық – мынадай
Есеп ақпаратты белгілі бір шығын топтың мүддесін білдірмеуге
Бейтараптылық. Қаржылык есеп арқылы берілетін ақпарат әркашан бейтарап,
Сақтық. Ол шаруашылық жағдайы әлі беймәлім күйде
Салыстырмалық. Ақпарат бір есепті кезеңнен екіншісіне салыстырмалы болуға
Тиянақтылық. Қаржылық есеп ақпараты үзіліп қалуға немесе қате
Сабақтастық. Кәсіпорын өзі таңдап алған есеп саясатын бір
Аталған принциптер мен мінездемелер кәсіпорынның мүліктік жағдайында бұрмалап
II бөлім. Қазақстанда бухгалтерлік есепті нормативтік құқықтық реттеу
2.1 Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік жүйесін мемлекеттік
Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік жүйесін мемлекеттік реттеу
Қазақстан Республикасында бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк жүйесiн
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнен басқа, мемлекеттiк мекемелердегi бухгалтерлiк
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнде бухгалтерлiк есеп пен қаржылық
Қаржы ұйымдарында және Қазақстан Республикасының секьюритилендiру туралы заңнамасына
Уәкiлеттi орган:
1) бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк саласында мемлекеттiк
2) бухгалтерлiк есептi жүргiзу тәртiбiн айқындайды;
3) бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк мәселелерi бойынша
4) ұлттық стандарттарды және оларға қатысты әдiстемелiк ұсынымдарды
5) Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк
6) бухгалтерлiк есеп шоттарының үлгi жоспарын әзiрлейдi және
7) ұлттық стандарттарды Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен
8) өзге де мемлекеттiк органдармен және кәсiби ұйымдармен
9) консультациялық органның Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен
10) кәсiби ұйымдарды, сертификаттау жөнiндегi ұйымдарды аккредиттеудi жүргiзедi;
11) кәсiби ұйымдарды, сертификаттау жөнiндегi ұйымдарды аккредиттеу ережелерiн
12) консультациялық органның ұсынымдарын ескере отырып, кәсiби бухгалтерлерге
13) аккредиттеу ережелерi сақталмаған жағдайда, кәсiби ұйымдарға, сертификаттау
14) кәсiби ұйымды, сертификаттау жөнiндегi ұйымды аккредиттеу жөнiндегi
15) кәсiби ұйымдардың, сертификаттау жөнiндегi ұйымдардың есептiлiктi ұсынуының
16) Қазақстан Республикасының бүкiл аумағында таратылатын, белгiленген тәртiппен
17) консультациялық орган туралы ереженi бекiтедi;
18) депозитарийге қаржылық есептiлiктi ұсыну тәртiбiн белгiлейдi;
19) сертификаттың нысанын келiседi.
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi:
1) қаржы ұйымдары үшiн:
уәкiлеттi органмен келiсiм бойынша халықаралық стандарттармен реттелмеген мәселелер
Заңның талаптарына сәйкес Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен
2) мемлекеттiк кәсiпорындар мен акцияларының (үлесiнiң) елу және
3) Қазақстан Республикасының секьюритилендiру туралы заңнамасына сәйкес құрылған
заңның талаптарына сәйкес бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк
Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк туралы
4) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң лицензиясы негiзiнде банктiк
2.2 Бухгалтерлік есеп жүйесін мемлекеттік емес реттеу.
Бухгалтерлік есеп жүйесін мемлекеттік емес реттеу жұмысын консультациялық
Консультациялық орган консультациялық-кеңесшi орган нысанында құрылады, оның құрамын
Консультациялық органның құрамына мемлекеттiк органдардың, коммерциялық емес ұйымдардың,
Консультациялық орган:
1) уәкiлеттi органға Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен
2) уәкiлеттi органға қаржылық есептiлiк стандарттарын қолдану жөнiндегi
3) ұлттық стандарттарды және олардың әдiстемелiк ұсынымдарын әзiрлеуге
4) бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк саласындағы халықаралық
Консультациялық орган:
1) Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк
2) бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк мәселелерi бойынша
Кәсiптiк ұйым мынадай талаптарға сай келуге тиiс:
1) кәсiби ұйымның құрамында бухгалтерлiк есеп немесе аудит
2) халықаралық практикаға сәйкес келетiн және оның барлық
3) өз мүшелерiнiң бiлiктiлiгiн арттыру жүйесiнiң болуы;
4) аккредиттеу ережелерiне сәйкестiк.
Кәсiби ұйымға аккредиттеу туралы куәлiк берiлген кезден бастап
Кәсiби ұйымның құрылымы мен жұмыс органдары оның жарғысымен
Кәсiби ұйымның басшысы төрт жылдан аспайтын мерзiмге сайланады
Кәсiби ұйым:
1) өз мүшелерiне қатысты өзiнiң жарғысында көзделген және
2) ұлттық стандарттарды және олардың әдiстемелiк ұсынымдарын әзiрлеуге
3) бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк мәселелерi бойынша
4) бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк саласындағы оң
Кәсiби ұйым:
1) Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк
2) консультациялық органның құрамына аккредиттеу ережелерiнде белгiленген мөлшерде
3) уәкiлеттi органға белгiлеген тәртiппен оған өзiнiң қызметi
4) халықаралық және ұлттық стандарттарды қолдану жөнiндегi сауалдарды
Кәсiби бухгалтерге кандидаттарды сертификаттауды сертификаттау жөнiндегi ұйым жүзеге
Сертификаттау жөнiндегi ұйым мынадай талаптарға сай келуге тиiс:
1) оқытуға тәуелсiз емтихан жүйесiнiң болуы;
2) Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк
3) бiр немесе бiрнеше кәсiби ұйымдармен өзара iс-қимыл
4) уәкiлеттi орган бекiткен аккредиттеу ережелерiне сәйкестiк.
Бiр немесе бiрнеше кәсiби ұйымдармен өзара iс-қимыл жөнiндегi
4. Кәсiби бухгалтерге кандидаттарды сертификат алу үшiн емтихандарға
5. Емтихан тапсырған адамдар уәкiлеттi органмен келiсiлген нысан
Халықаралық бухгалтерлер федерациясының толық мүшесi болып табылатын шетел
Ұйымдар Қазақстан Республикасының бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк
2.3 Бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп беруді
Бухгалтерлік есепке алуды және есептілікті реттеу жүйесін дамыту
Қазақстанның бухгалтерлік есепке алу саласының негізгі проблемасы –
Қазақстанда кәсіби қауымдастық аталған проблемалардың кейбіреуін шешу бойынша
- қолданыстағы бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп
- бухгалтерлік есепке алу жүйесін қайта құру шеңберінде
- кәсіби қауымдастықтың бухгалтерлік есепке алу саласындағы рөлін
- бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп беру
Кәсіби қауымдастықтың бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп
Қосымша ретінде уәкілетті органның құзыретіне басқа да функциялар
- қаржылық есеп беру стандарттарын және оның ХҚЕС-пен
- бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп беру
- өзге де мемлекеттік органдармен және кәсіптік ұйымдармен
- кәсіби ұйымдарды, бухгалтерлерді кәсіптік сертификаттау жөніндегі ұйымдарды
- кәсіби бухгалтерлерге қойылатын біліктілік талаптарын бекіту;
- Консультативтік орган туралы ережені бекіту.
Консультативтік органға мынадай құқықтар беріледі:
- уәкілетті органға бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық
- бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп беру
Өз кезегінде Консультативтік орган:
- Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық
- бухгалтерлік есепке алу мен қаржылық есеп беру
- ұлттық қаржылық есеп беру стандарттарын және оның
Қорытынды
Курстық жұмысты аяқтай келе, төмендегідей қорытындылар жасауға болады:
Шаруашылық есеп – бұл шаруашылық құбылыстарының сан көрсеткіші
Шаруашылық есепті жүргізудің кезеңдері:
- бақылау, өлшеу, тіркеу.
Талаптары:
- нақтылық, объективтілік, дер уақыттылық, салыстырмалық, үнемділік.
Принциптері және мінездемелері:
- есептеу, үздіксіз қызмет, түсініктілік, дұрыстық, шыншылдық, әсірелеусіздік,
Есептік өлшемдер:
- ақшалай, натуральды, еңбек.
Шаруашылық есептің түрлері:
- бухгалтерлік есеп (қаржылық және басқару, бухгалтерлік есеп
Бухгалтерлік есеп – үзіліссіз және бір-біріне байланысқан байқау
Қазақстан Республикасында бухгалтерлік есеп және қаржылық есеп беру
«Бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк туралы» Қазақстан Республикасының
Қазақстанның бухгалтерік есеп стандарттары,
Қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттары;
Әдістемелік ұсыныстар және оларға нұсқаулықтар;
Субъектінің есеп саясаты.
Қазақстан Республикасында бухгалтерлiк есеп пен қаржылық есептiлiк жүйесiн
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнен басқа, мемлекеттiк мекемелердегi бухгалтерлiк
Бухгалтерлік есеп жүйесін мемлекеттік емес реттеу жұмысын консультациялық
Консультациялық орган консультациялық-кеңесшi орган нысанында құрылады, оның құрамын
Консультациялық органның құрамына мемлекеттiк органдардың, коммерциялық емес ұйымдардың,
Қазақстанда бухгалтерлік есепке жалпы әдістемелік басшылықты Қазақстан Республикасы
Қолданған әдебиеттер
1. К.А.Китебаева. Бухгалтерлік есеп теориясы (принциптері) мен бухгалтерлік
2. Н. Қабылова, Ш. Доспалинова, Е. Оразалинов БУХГАЛТЕР
3. Р.С. Әбдішүкіров, Б.С.Мырзалиев. Бухгалтерлік есеп. Оқу құралы.
4. Назарова В.Л., М.С. Жапбарханова, Фурсов Д.А., Фурсова
5. Бухгалтердің және шаруашылық субъектісі есебін ұйымдастыру.// Бухгалтер
6. Назарова В.Л. Бухгалтерский учет: Учебное пособие. –
7. Толпаков Ж.С. Бухгалтерлік есеп: Оқулық, 1 том
8. ҚазақстанРеспубликасының 28 ақпан 2007 жылғы №234 Заңы
9. Путеводитель бухгалтера. – Алматы: Изд-во ТОО «Центральный
10. Нурcеитoв Э.O. Бухгaлтерcкий учет в oргaнизaциях -
11. Қазақстан Республикасы 1998 жылғы 20 қарашадағы №
12. Проскурина В.П. Бухгалтерский учет от азов до
13. Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің "Бухгалтерлік есеп тіркелімдерінің
14. Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2007 жылғы 22
6
Шаруашылық есептің тарихи шарттылығы
Бухгалтерлік есеп жүйесін реформалау және алдағы уақытта қр-да есеп пен қаржылық есептілікті жетілдірудің бағыттары
Бухгалтерлік есептің заң жүзіндегі реттелуі
Бухгалтерлік есепке алу туралы қазақстан республикасының заңы. 1995 жылғы 26 - желтоқсаннан, қосымшалары мен өзгертулері
Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізуді ұйымдастыру
Қаржылық есеп беруді жасау және ұсыну
ҚАРЖЫЛЫҚ ЕСЕП БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАРЖЫЛЫҚ ЕСЕПТІҢ СТАНДАРТТАРЫНА КӨШУ КЕЗЕҢДЕРІ
БУХГАЛТЕРЛІК ЕСЕПТІҢ ЗАҢНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бухгалтерлік есептің стандарттарын қарастыру
Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есепке алу және аудит жүйесін дамыту тұжырымдамасының жобасы