Шаруашылық салаларында автомобиль салаларын пайдалану



-
Мазмұны
Кіріспе.........................................................................................................................3
ІІ.Көлік геграфиясы.................................................................................................4
І.1Авомобиль кешені........................................................................................4
І.2 Шаруашылық салаларында автомобиль салаларын пайдалану..............7
ІІ.Қазақстанда машнна жасаукешені.
ІІ.1 Машина жасаудың экономикадағы ролі......................................................8
ІІ.2 Машина жасаудың қалыптасуы мен дамуы..............................................
ІІ.3 Орналасу факторлары мен географиясы....................................................15
ІІІ.Қорытынды .......................................................................................................16
IV.Әдебиеттер..........................................................................................................18
Кіріспе.
Көліктің жеке алғанда ешкандай өнім өндірмейтіні
Көліксіз шаруашылық салаларын дамыту мүмкін емес.
І. Көлік геграфиясы.
І.2Авомобиль кешені.
Көліктік тораптар дегеніміз — көліктің бірнеше
Көлікгің жұмыс нәтижесін жүк айналымьшан білуге
Жүк айналымы дегеніміз белгілі бір уақыт
Көлік түрлерінің, оларды жасай және пайдалануға
Көліктің еңбекті көп кажет ететін түрлері-автомобиль
Көліктің климат жағдайларына қарамай, жыл бойы
маңызы хор. Су көлігінің маусымдық сипаты
ауыр машина жасау өнеркәсібі күшті дамыған
Автомобиль көлігі — қазір басты катынас
Республикада жақсы жабдықгалған автомобиль жолдары желісі
Шығыс Қазақстанада "Шығыс шеңбері" Кеңді Алтайдың
орталықгарын (Өскемен~Алтай~Самар—Көкпекті—Георгиевка—Өскемен)
байланыстырады. Оның Көкпектіден Зайсан казаншұңқырына баратын
Казақстанда тас жол, кара жол желісі
Халық жиі қоныстанған Іле Алатауьшың етегімен
Тасымал көлемі жағынан автомобиль көлігі републикада
Казақстанда дүние жүзілік бес негізгі автокөліктік
Шымкент—Қызылорда—Ақгөбе—Орал—Самара;
Алматы-Карағанды—Астана-Қостанай—Екатеринбург-Петропавл;
Астрахань-Атырау-Ақтау;
Омбы-Павлодар—Семей-Майкапшағай;
2001-2005 жьшғы Республиканың автомобиль жолдарын дамьпу
Кызыл-Әскер-Киров- 1,9 млрд.теңге (14 км)
Астананың солтүстік бөлігі — 1,85 млрд.теңге
Орал өзеніндегі көпір — 330 млн.теңге
Астана-Борабай жолы — 3,4 млн.теңге (260
Лениногор (ШҚО) —Ресей шекарасына дейін—1000 млн
Сороковая-Павловка—26 млн теңге (12 км).
Катты жамылғысы бар автомобиль жолының ұзындығы
І.2 Шаруашылық салаларында автомобиль салаларын пайдалану.
Қазақстандағы тас жолдар мен жақсартылған қара
Республикадағы аса ұзын және қолайлы автомобиль
Алматы — Шелек — Нарынқол, Қарағанды
Транпорттың басқа түрлерінен Қазақстанда мұнай, мұнай
ІІ.Қазақстанда машнна жасаукешені.
ІІ.1 Машина жасаудың экономикадағы ролі.
Машина жасау - көптеген өндірісті қамтитын
Алғашқыды салынған кейбір кәсіпорындар, негізінен, Ұлы
Алдағы уақытта Қазақстан машина жасау өнеркәсібінің
Машжна жасаудың экономикадағы рөлі. Машина жасау
машина жасау (машиналар мен құрал-жабдық шығару);
металл өңдеу (металл конструкцияларын даярлау, маши-
налар мен құрал-жабдыктарды жөндеу;
«кіші металлургия» (машина жасау зауыттарында металл
балқыту).
Жалпы өнім шығаруда машина жасау көшенінің
Машина жасау кешенінің маңызы - оның
қару-жарақ, халыққа қажетті тауарлар (мысалы, автокөліктер,
ІІ.2 Машина жасаудың қалыптасуы мен дамуы.
XX ғ. басында біздің елімізде машина
Соғыска дейінгі уакытта республикада ірі механикалық
Машина жасау өндіріс саласы ретінде Ұлы
Соғыстан кейінгі жылдарда ондаған машина жасау
Бірақ кешеннің кұрылымы Қазакстан үшін қолайлы
Машина жасауда дайын өнім шығаратын зауыттар
1990 жылдары машина жасау кешені, оның
Көптеген ірі зауыттар дағдарыс кезінде ұсақ
Сіздер, Қазақстанның шағын тұрғын халқының шамасына
Машина жасаудың дамуына шет елдік серіктестермен
Машина жасаудағы мамандану мен кооперативтендіру. 'Машина
Маманданудың үш түрі - бұйымдың, тетіктер
Машина жасаудың ор саласы белгілі бір
Машина жасау зауыттары, көп жағдайда, дайын
Машина жасау зауыттарының үшінші бір мамандану
Машина жасауда кез келген мамандану (технологиялық,
Сонымен, машина жасау кешені қалааралық емес,
ІІ.3 Орналасу факторлары мен географиясы.
Машина жасау зауыттары әр түрлі факторлардың
Дайын өнімдерді тасымалдауға кететін шығын (кұрал-жабдық,
Көптеген машиналар түрлерін шығару үшін өнім
Кейбір машина жасау салалары, мысалы, аспап
Металды көп кажет ететін өнімдер (ірі
Қорытынды.
Кең-байтақ территориясы бар Қазақстан Республикасы үшін
Сондықтан оның даму қарқыны ілгері болып,
Әдебиеттер.
1.Қазақстан экономикалық және әлеуметтік географиясы.-А.2004.
2.Дүйсенов С. Қ. Географиялық белдеулер –ХБГ,
3.Госпадинов В. Г. Топография
4.Түсіпбекова Г. Географиялық карта туралы
5.География және табиғат –2006,N 2.
6.Коринский В.А. , Щенев В. А.
7.Төкенов Б.Географияны оқыту әдістері –География және
9.Қазақстанның физикалық герграфиясы.-Алматы,1999.
10.Қазақстан экономикалық және әлеуметтік географиясы.-А.2004
17





Ұқсас жұмыстар

Көлік геграфиясы
Саланың бәсекеге қабілеттілігі
Көлік қызметтерін реттеу қажеттілігі
Экономикалық қатынастар жүйесіндегі инфрақұрылымның даму приоритеттері
Экономикалық қатынастар жүйесіндегі инфрақұрылымның даму мәселелері
Қазақстанның көлік инфрақұрылымының қазіргі жағдай
Өнеркәсіп. Өнеркәсіп түрлері
Қазақстан Республикасының Индустриялық-инновациялық дамуының 2003-2015 жылдарға арналған стратегиясы туралы
Индустриялық–инновациялық даму қажеттілігі мен стратегияны жүзеге асыру жолдары
Ғылыми-техникалық және инновациялық саясаттың экономикалық мәні