Кеден органдарының міндеттері
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ…………………………………………………………………………....5
1. КЕДЕН БАҚЫЛАУЫ ОРГАНДАРЫНЫҢ РӨЛІ
1.1. Қазақстан Республикасының кеден органдарының құрылымы................12
1.2. Кеден органдарының міндеттері..................................................................21
1.3. ҚР кеден органдары мемлекеттік басқару саласы ретінде........................26
1.4. Кеден органдарының құқық қорғау қызметтері.........................................29
2. КОНТРАБАНДАНЫҢ ҚЫЛМЫС РЕТІНДЕГІ КЫЛМЫСТЫҚ МӘНІ
2.1. Контрабанданың қылмыс ретіндегі түсініктері және белгілері................34
2.2. Контрабанданың қылмыс ретіндегі
3. КЕДЕН БАҚЫЛАУЫ ОРГАНДАРЫНЫҢ КОНТРАБАНДАНЫҢ АЛДЫН
3.1. Кеден бақылауы органдарының контрабанданың алдын алу жөніндегі жалпы
ҚОРЫТЫНДЫ…………………………………………………………………..71
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ……………………………....76
КІРІСПЕ
1995 жылдың 20 тамызында референдум нәтижесінде қабылданған Қазақстан Республикасының
Бірақ, бірнеше онжылдықтар бойында қалыптасқан қоғамның “социалистік” қарым-қатынастарының
Президент Н.Ә. Назарбаевтің «Қазақстан 2030». Барлық Қазақстандықтардың гүлденуі, қауіпсіздігі,
Біздің алдымызда көлемі жағынан өте ауқымды істерді орындау, және
Сонымен қазіргі Қазақстанынның бүкіл құқығы, құқық
Соңғы кезеңдегі Қазақстанның, әсіресі оңтүстік шегіндегі геоcаяси ахуалдың шиеленісуі,
Сонымен қатар, Қазақстан мемлекетін саяси аренада саяси құралдармен қорғау
Осыған орай, қоғамда өзгерістерге сай материалдық қана емес, рухани
Тіркелеген қылмыстар бойынша, республика бойынша, қылмыс саны ақырғы он
Әрине, экономикалық қылмысты жасау - кеңестік қоғамдық қарым-қатынастардың
Экономикалық қылмыс санының басым көпшілігі, бірқатар себептерге де байланысты:
Төлемдердің біртұтас, белгілі бір мақсаттары бар жүйесін құру, және
Жаңа сыртқы экономикалық қарым-қатынастарға көшу құбылысы, оның кейбір кері
Соған орай, Қазақстан Республикасы Президенті 1998 жылдың 12 –
- өз уәкілеттігі шегінде Қазақстан Республикасының экономикалық мүдделерінің қауіпсіздігін
- мемлекет алдындағы салықтар, бюджетке төленетін төлемдер, басқа да
- ішімдік өнімдерінің өндірісі және айналымына мемлекеттік бақылауды;
- мемлекетке шығын клтіретін экономикалық қылмыстар мен
Контрабанданың қоғамға келтіретін нұқсаны тек экономикалық шығын ретінде ғана
Қазақстандық кеден заңдарының дамуы, рыноктық қарым- қатынастардың құрылу жағдайларындағы
Бұл зерттеулердің барлығында дерлік, негізінен қылмыстық - құқықтық мәселелер
Сонымен бірге, кеден саясаты, ішкі және сыртқы саясаттың басты
Әкімшілік әдістердің мәні күрт төмендедеі, бірақ мемлекет олардан толық
Сонымен қатар, тағы бір мәселені атай кетейін. Меншік түрлерін
Зерттелген саланың криминалдық жағдайын құқық қорғау және бақылау органдарының
Кеден қылмыстарының алдын алудың бүгінгі күнге дейін, криминалистік негізі
Сондықтан, кеден саласындағы қылмыстарының алдын алуды тиімді ұйымдастыру, оларды
Жоғарыда айтылғандарды қорытындылай келе, қорғалуға ұсынылып отырған дипломдық
- кеден бақылауы органдарының рөлі
- кеден органдарының міндеттері
- Қазақстан Республикасының кеден органдары мемлекеттік
- кеден органдарының құқық қорғау қызметтері
- контрабанданың қылмыс ретіндегі түсініктері және белгілері
- контрабанданың қылмыс ретіндегі жағдайы, құрылымы
- кеден бақылауы органдарының контрабанданың алдын алу
1. КЕДЕН БАҚЫЛАУЫ ОРГАНДАРЫНЫҢ РӨЛІ
1.1. Қазақстан Республикасының кеден органдарының құрылымы
Қазақстан Республикасының кеден органдары – өзінің құзыры шегінде кеден
Бұл басқармаларды сыныптарға бөлуге болады. Соның ішінде, оперативтік қызметі
Әрбір басқарманың негізін құраушы бөлімдердің атаулары бойынша, басқарманың қызметтері
Бөлімдердің атаулары осы басқарманың қызметіне кейбір айқындықты береді: сауда
Статистикамен талдау, тораптық және техникалық қызмет көрсетудің автоматтандырылған ақпараттық
Құқықпен қамсыздандыру бөлімінде заңды кодтау және кеден заңы мәселелері
Қазақстан Республикасының қаржы министрлігінің 1995 жыл 30 шілде №163
Кеден ісін ұйымдастырудың маңызды элементтерінің бірі кеден қызметінің ұтымды
Кеден органдарының біркелкі жүйесінің принциптері кеден ісін ұйымдастыру мен
Қазақстан Республикасының Кеден Кодексі кеден органдарының біркелкі жүйесі түсінігіне
Осы жүйелердің әрбірі Қазақстан Республикасының кеден органдары болып табылады
Кеден ісі мен кеден саясаты негіз қалаушы институттар бола
Көптеген жылдар бойы сыртқы экономикалық қызметке жүріп келген мемлекеттің
Кеден кодексіне сәйкес, кеден саясаты Қазақстан Республикасының ішкі және
Қазақстан Республикасының кеден саясатының осы мақсаттары мен тапсырмаларын Қазақстан
Қазақстан Республикасының Конституциясында мемлекеттік билік тұтас және ажыратылмайды, олар
Кеден органдары биліктің атқарушы тармағына жатады. Кеден ісінің даму
Республикалық кеден қызметі Қазақстан Республикасының Кеден комитеті 1991 жылы
Осы органдарды сипаттау кезінде олардың келесі негізгі қасиеттері мен
Кеден органдарының атқарушы және жарлық қызметін жүзеге асыруы кеден
Кеден органдары әр түрлі әдістер мен формаларды пайдалана отырып,
Қазақстан Республикасының кеден органдары жарлық, сондай-ақ атқарушы-ұйымдастырушылық қызметтерді жүзеге
Кеден органдарының құқық қорғау қызметтерін жүзеге асыруы олардың ерекшелігі
В.М. Семенов құқық қорғау органдарының келесі анықтамасын жасады: «құқық
Кеден органдарының құқық қорғау қызметтерін жүзеге асыруы, көп жағдайларда
Кеден ісі мен кеден органдарының өзі бастапқыда кеден ісінің
Кеден органдары қызметінің құқық қорғау сипаты едәуір нақты айрықша
Кеден органдары құқық қорғаушы ретінде келесі белгілерімен сипатталады: кеден
Кеден органдары жоғарыда тұрған атқарушы билік органдары арқылы жасалады,
Кеден органдары қызметінің ерекшеліктері мен бағыттары жайлы барлық айтылғандар
Қазақстан Республикасының кеден органдары өз қызметтерін тиімді орындау үшін
Қазақстан Республикасының кеден органдары 1991 жылы желтоқсан айында
Өткен жылдар ішінде Қазақстанның кеден заңын құру бойынша белгілі
Қазақстанның территориясында қазіргі заман талаптарына сай тек нақты екі
Логикалық және психологиялық әдістердің негізінде талдау жасау кедендік бақылау
Немесе басқаша тиімді бақылаудың жоқтығы еліміздің қылмыстық жағдайына
Облыстық кеден басқармалары, ірі кедендер және шекаралардағы кеден бекеттері
Кеден органдарының құрылымы мен штаттық қызметкерлер саны Қазақстан Республикасының
Қазақстанның құқық қорғау органдарының барлық қызметкерлері арнайы әскери атаққа
1.2. Кеден органдарының міндеттері
Кедендік бақылау Агенттігінің негізгі міндеттеріне мыналар жатады: Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасының кедендік бақылау Агенттігі өзіне жүктелген міндеттер мен
Кедендік күзет пен режимдерді басқару мақсаттары мен міндеттерін кедендік
Қазақстан Республикасының кедендік бақылау Агенттігі жайлы Ереженің 10 пунктінде
Кеден органдары қызметінің құқық қорғау сипаты жайлы олардың орындайтын
Құқық қорғау органдары секілді, Қазақстан Республикасының кеден органдары да
Кеден ережелерін бұзғаны үшін кеден органдарының өндіріп алуларының ішінде
Кеден органдары кеден ісі саласында қатаң анықталған құзырға ие.
Кеден ісін жүзеге асыру барысында кеден органдарының қызметі өзінің
Қазақстан Республикасының атқарушы билігінің біркелкі жүйесінің ішінде бола тұрып,
Кеден органдарының негізгі міндеттеріне мыналар жатады: Қазақстан Республикасының кеден
Қазақстан Республикасының кеден және өзге заңдарын сақтауды қамтамасыз ету,
Қазақстан Республикасының кедендік шекарасы арқылы өтетін тауарлар мен көлік
Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттерін орындауды және кеден ісі саласында
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік шекарасында радиациялық бақылау жүргізу; халықаралық терроризммен
Қазақстан Республикасының мүддесі үшін өте қажетті стратегиялық және өзге
Қазақстан Республикасының кеден органдарына бақылау қызметін, фискалдық сипаттағы қызметтерді
1.3. Қазақстан Республикасының кеден органдары мемлекеттік
басқару саласы ретінде
Егеменді Қазақстан үшін кеден саясаты сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік
Нақты бақылаудың Қазақстаннан әртүрлі шикізаттарды кедергісіз шығарып әкетуге әсерін
Кедендік жүйе біртіндеп қалыптасып келеді, кедендік құқық құрылып, даму
Ол ұлттық экономиканың жан-жақты дамуын ынталандыруға, оны сырттан келетін
1992 ж. 19 тамыздағы 127 «Қазақстан Республикасының мемлекеттік
Қазақстан Республикасының кеден органдары өздерінің сыртқы экономикалық қызметтерінде мемлекеттік
әлемдік экономика жүйесіне интеграциялану;
ұзақ мерзімді стратегиялық сипатқа ие және оларды жүзеге асыру
Осыдан, екі топқа бөлуге болатын, алғашқы кезектегі міндеттер шеңберін
Міндеттердің екінші тобы біріншісін толықтырады және келесі мәселелерді шешумен
Бірінші және негізгі мәселе, бүгінгі күні республикалық экспорт құрылымында
Қазіргі кезде Үкімет тарифтік және тарифсіз реттеудің әртүрлі тәсілдері
Елдің экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету экономика сәтті қызмет етіп,
1.4. Кеден органдарының құқық қорғау қызметтері
Қазақстанда белгіленген кеден ережелері Кеден одағы елдерінде және кейбір
Кеден заңнамаларында қарастырылған кеден ережелерін бұзудың 40 құрамы мен
Кеден заңнамалары жақсы болашаққа және резервке ие, себебі халықаралық
Кеден құқығы мемлекеттің және кедендік қатынасқа қатысушы өзге мүшелердің
Басқаша айтқанда, - бұл тауарларды кедендік шекарадан өткізген
Рас, сонымен бірге кеден органдарының өз өкілеттіктерінің бір
Кеден заңының бағытталған мақсатына тоқталайық. Осылайша, профессор Сәрсембаев М.А.
кеден саясатын шынайы жүзеге асыруға көмек бере алатын құрылымдарды
құрылған кеден мекемелерінің қалыпты және тиімді жұмыс істеуі үшін
кеден қызметін жүзеге асыру барысында Қазақстан азаматтарының құқығы мен
қазіргі заманғы халықаралық құқықтың субъектісі ретінде, мемлекет ретінде Қазақстан
Әлібеков С.Т. бұл тізімге кеден аясы мен кеден саясатының
Кеден саласында жоғары білікті мамандар жұмыс істеуі керек, сонымен
Қазақстан Республикасының Конституциясын қабылдауға алғашқы өзіндік жеке заңдарды және
Кеден ережелерін бұзудың тікелей нысаны болып табылатын тауарлар
Кеден ережелерін бұзудың тікелей нысаны болып табылатын тауарлар
Кеден ережелерін бұзудың тікелей нысаны болып табылатын тауарларды
«Кеден ісі жайлы» Кодексінде кеден ережелерін бұзғаны үшін өндіріп
Кедендік заң бұзуды анықтаған күн ретінде кеден органдарының лауазымды
Кедендік заң бұзу үшін салынған өндіріп алу мерзімінің жүрісі
Өте маңызды мәселе – кеден ережелерін бұзғаны үшін
Жоғарыда айтылған талаптарды сақтау былай қамтамасыз етілуі керек:
жоғары тұрған кеден органдары мен олардың лауазымды тұлғалары жағынан
прокурорлық бақылау;
кедендік заң бұзу жайлы істер бойынша кеден органдарының қаулысына,
«Кеден ісі жайлы» Кодексі кеден ережелерін бұзу жайлы
Осылайша, кедендік қатынастарды реттеу саясаты біздің республикамыздың мемлекеттік құқық
2. КОНТРАБАНДАНЫҢ ҚЫЛМЫС РЕТІНДЕГІ КЫЛМЫСТЫҚ МӘНІ
2.1. Контрабанданың қылмыс ретіндегі түсініктері және белгілері.
“Контрабанда” термині итальяндық “contrabando” сөз тіркестерінен (“contra”-қарсы, “bando”-
Біздің еліміздегі кеден ісі - Заң күші бар, Қазақстан
Қоғамға әкелетін қауіптілігінің қауіптілік дәрежесі – қатаң құқық
Кеден саласындағы құқық бұзудың басқа тобы - кеден органдарының
Солай, кеден ісіндегі құқық бұзулар болып, мыналар саналады :
Қылмыстың кез- келген түрі, ақырғы нәтижесінде қоғамның өмір сүрудің
Қазақстан экономикасын құрудағы шешуші рөл атқаратын, маңызы зор салалардың
Стратегиялық шикізат қоры мен энергоресурстарға бай Қазақстан Республикасы үшін,
Контрабанда санының өсуіне байланысты, оған қатысты жауапкершілікті күшейту
Онда айтарлықтай, бұдан да басқа, контрабанданы сұрыптайтын белгілер
Екіншідін, “бұдан бұрын контрабанда үшін жауапқа тартылған тұлғаны” тағы
Үшіншіден, “аса ірі көлемдегі” контрабанда жасағаны үшін жауапкершілікті анықтау;
Төртіншіден, осы қылмысты “тұлғалардың ұйымдасқан тобымен” жасағаны үшін жауапкершілікті
Есесіне, қарастырылған баптан, “арнайы қоймаларда сақталған тауарлар мен заттарды
Жаңа Қылмыстық кодексіне сәйкес, “экономикалық контрабанда”,бұл - “аса ірі
Бұл баптың екінші бөлімі контрабанданы сұрыптау түрлерін қарастырады, бұлар:
Бұл баптың үшінші бөлігі осы қылмысты ұйымдасқан топпен жасаған
Берілген қылмыстың объектісі болып, кеден бақылауының, кеден шекарасы арқылы
Экономикалық контрабандаға, қылмыс құрамының туынды және тікелей объектісін дұрыс
Н.А. Беляев анықтағандай, бұл қарама - қайшылықтардың себебі, бұрынғы
А.Н. Ералин мен К.А.Бакишев “қарастырылатын қылмыстың туынды объектісі болып,
Тікелей контрабанданың объектісінің тұжырымдағы және тәжірибедегі мәселелері одан да
В.В.Лукьянов объектінің екіге бөлінуінен шыға отырып, негізгі тікелей
А.Н.Ералин мен К.А.Бакишев “тікелей контрабанда объектісі болып, бюджетке кеден
Б.Г. Саматова Қазақстан рыногы - тікелей контрабанда объектісі деп
Солай, жалпы пайымдау бойынша, кез- келген қылмыстың тікелей объектісі
Бірақ, “қоғамдық қарым-қатынастардың” жалпы категориясын “тікелей” деген түсінікке қолдану,
Бұл түсінбестіктер қылмыстық объектілерді классификациялауға жалпы, ерекше, бір бөлек
Мүдде – бұл да қоғамдық қарым- қатынас, бірақ оның
Мүддеде тек өзінің тасымалдаушысының ғана емес, “объектісі” де
Қоғамдық қарым-қатынастардың нәтижесі болып табылатын мүдделер, “қабыршақ” атты, белгілі
Солай, қылмыстардың барлығы, қорғалған қылмыстық заңдарға, сонымен қатар, қоғам
Объектілерді классификациялаудың келесі дәрежесі бізді нақтырақ мүдделерге және нақтырақ
Қылмыстың арнайы немесе туынды объектісі болып, мүдделердің белгілі бір
Бұл топтамалар, арнайы болып мына жағдайларда анықталады: қоғамдық қарым-қатынастар
ҚК негізге бөлімінің негізгі тараулары осындай: “тұлғаға қарсы, жанұя
Қылмыстық кодекстегі туынды объектіні әрі қарай анықтағанда, топтық қана
Бұл жағдайларда процесс екі бағытта жылжиды: мүдде субъектісі бойынша
Былайша айтқанда,тікелей объект тек қана берілген қылмыс құрамын анықтау
Контрабанданың объективті жағдайларын белсенді әрекет анықтайды, немесе, бұл кеден
- кеден бақылауынан тыс тауарлар мен басқа заттардың өтуі;
- кеден бақылауынан жасыру арқылы өткізу;
- құжаттарды немесе кедендік идентификациялау құралдарын алдаушылық жолмен;
- ҚР кеден шекарасы арқылы өткізуге тиым салынатын немесе
Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізілетін тауарлар мен көлік
Әкелу мен әкету түсініктері контрабанда заттарының әртүрлі жолдармен өтуін
Кеден бақылауынан тыс, контрабанда заттарының немесе басқа құндылықтарың өткізу
Кеден бақылауынан ҚР кеден шекарасы арқылы тауарлар мен басқа
Кеден мағлұмдамасы - кеден заңдарының талаптарына сәйкес, кеден органын
Қылмыстық құқық теориясындағы қылмыстың “бұйымдық” мәселелесі даулы болып табылады.
Қазақстан Республикасы Президентінің 1995ж. 20 шілдеде жарияланған, “Қазақстан Республикасындағы
Одан басқа, контрабанда заттары болып кеден шекарасы арқылы тасымалдауға
Қазақстан Республикасының Министрлер кабинетімен 1993 жылы 19 ақпанда қабылданған
Астыртын әкелу мен әкету кезінде қылмыс шекараны өтуінен бастап
Қазақстан Республикасының кеден территориясына құрлық территориялары, территориялық сулар, ішкі
Қазақстан Республикасының территориясында еркін кеден аймақтары мен еркін қоймалар
Егер тұлға жалғыз немесе басқа тұлғамен бірігіп бір емес,
Заң жарлығымен қарастырылғандай, бірнеше мәртелік контрабанда жағдайында Контрабанда жасаудың
Қоғамдық қауіптің ең үлкен дәрежесі, қызметтік жағдайын пайдаланған лауазымды
Кеден ісіне белгілі бір қатысы бар және арнайы жеңілдіктерге
Экономика секторларындағы қоғамдық- қауіпті іс-әрекеттер, экономика саласындағы қызметтік қылмыстары
Қылмыстық құқық ғылымының арнайы әдебиеттерінде қызметтік жағдайын пайдаланып, контрабанда
Контрабанда құрылымының маңызды және заңмен талап етілетін (ҚР ҚК
ҚР ҚК 209 бап 3 бөлімі бойынша, ұйымдасқан қылмыстық
Осы квалификациялық белгілер бойынша жауапкершілікті тарту Қазақстан Республикасының кедендік
Ұйымдасқан топ ретінде контрабанда жасау әрекеті көптеген жағдайлада, қалыптасқан
заңды кәсіпкерлік жұмыстарды атқаруға бөгет жасау
(ҚР ҚК, 189 - бап);
заңсыз жолмен мүліктенген ақшалай немесе басқа заттарды заңдастыру (ҚР
коммерциялық немесе банкілік құпиядан тұратын мәліметтерді заңсыз жолмен алу
экономикалық контрабанда (ҚР ҚК, 209 - бап);
контрабанда субъектісі болып кез- келген саналы, жалпы қылмыс жауапкершілігінің
Субъект қосымша тән белгілермен мінезделуі де мүмкін, мысалы кейбір
Қасақана қылмыс екі түрлі болатыны баршаға мәлім, олар: тура
Ақыл-есінің дұрыс болмауын заң және медициналық қағидалар бойынша анықтайды,
әдеттегі ақыл- есінен айырылу ауырулары;
уақытша ақыл- есінен айырылу ауырулары;
кешелік;
басқа да жүйке ауырулары.
Ақыл-есінің дұрыс болмауын заң бойынша анықтаудың қағидалары мыналардан тұрады:
Бұл ақыл-есінің дұрыс болмауын заң бойынша анықтаудың қағидаларыөзара тығыз
Қылмысты контрабанда түрінде сұрыптаған кезде, әдетте, қылмыстың мақсаты мен
Компетенттік органдарын ақырғы 10 жыл ішінде Қазақстанда есірткі заттарының
Заң шығарушы пікірі бойынша, ҚК 250 бабында қарастырылғандай, қылмыстың
Ал қалған жағдайларда, айналымнан алынған заттардың немесе айналымы шектелген
Берілген қылмыстың қарастыру заты: есірткі заттарын, психотроптық, күшті әсері
Қарастырылған қылмыстың объективті жағы, мемлекеттік кедендік шекара арқылы кеден
Қарастырып отырған қылмыс құрамының объективті жақтары әрекеттері
Қарастырылған қылмыстың субъектісі болып, 16 жасқа жеткен, кез- келген
Контрабанда әкімшілік- құқықтық түсінікте мыныаны білдіреді:
- кеден заңының тәртібін бұзу арқылы, кеден мекемелерінен тыс
- егер сақтаушылар немесе меншікті иегерлері заңды түрде алғандығын
- берілген рұқсат бойынша баж төлеумен, шет елден алу
- шет елге валюта, валюталық құндылықтар, төлем құжаттарын, зергерлік
- аталған тәртіп бұзуларды іске асыру үшін дайындық істерін
Бірқатар алыс шет ел мемлекеттерінде аталған контрабанда тізіміне мыналар
2.2. Контрабанданың қылмыс ретіндегі жағдайы, құрылымы және қарқыны
Қазақстан Республикасының қылмыс санының өсу жағдайында, олардың ішіндегі,
Қазақстан Республикасының кеден құжаттарын зерттеу барысында көрсетілгендей, ақырғы 6
Соған байланысты, кеден құқық бұзуларына қарсы күрес саласында,ы жағдайларды
Прокурор анықтама органдарынан және тергеушіден келіп түскен айыптау қортындыларымен
Айыпталушының сотқа табысталуы туралы қаулы қабылдап, одан кейін
Анықтама органдары мен алдын – ала тергеу органдарының қылмыстық
3. КЕДЕН БАҚЫЛАУЫ ОРГАНДАРЫНЫҢ КОНТРАБАНДАНЫҢ АЛДЫН
3.1. Кеден бақылауы органдарының контрабанданың алдын алу жөніндегі жалпы
Нақты қылмыс түрлерін талдауға және ерекшеленген алдын алуға көшу,
Шынайы өмірде, қылмыстық - нақты индивидуум жасаған бөлек
Оның криминологиялық мінездемесін қылмыстың белгілі бір түрлерінің мәліметтерінің жиынтығы
Криминологиялық мінездеме – бұл, қылмыстардың алдын алу шараларын құрастыру
Криминологиялық мінездеменің нақты мазмұны құрылымын түзетін құрамдар мен байланыстардың
Криминологиялық мінездеменің элементтері өзінің айқындалуы мен маңызына қарай, объективті,
Алғашқы топқа, мыналар жатады: қылмыскердің жеке басының сипаты;
Криминология ғылымы тек қылмыстың себептерін ғана зерттеп қоймайды. В.Н.Кудрявцев
Қылмыстың алдын алу – кешенді және көпжақты, әрі күрделі
Медицина ғылымының “ауыруды емдегеннен гөрі, алдын алу жақсы” деген
Сонымен бірге, бұл жөніндегі пікірталастар зерттеу жұмыстарында әлі күнге
Бұл ғылыми тұжырымдардың тарихы қандай екен деген сұраққа тоқтала
Онда авторлар, қылмыстың алдын алу саласында қолданатын терминдерінен бастады,
70-жылдары еңбектері жария болған басқа авторлар, керісінше, берілген терминдерге
Г.А. Аванесов айтқандай, барлық аталған терминдерзаты бойынша –аралас түсініктер
Бұл ұғымды бір тұғырдан қарастырғанда, профилактика сөзі белгі лі
Біріншіден, қылмыстардың алдын алу тәжірибесі мен құқық бұзудың алдын
Екіншіден, анықталғандай, “алдын алу”, “профилактика”, “сақтандыру” терминдеріне әртүрлі
Заңларда, аталған терминдер арасында ешқандай айырмашылыұұа мән бермейді. Ақыры,
Сонымен қатар, аталған терминдерден “қылмысты кесуі” терминін ерекшелеп алу
“Қылмыстардың алдын алу” немесе “қылмыс профилактикасы” терминдерінің мағынасының бір
Криминологиялық қылмыстың алдын алу немесе арнайы криминологиялық қылмыстың алдын
Қылмыстың алдын алу түсінігін анықтау оны классификациялаумен тығыз байланысты.
Бірақ менің көзқарсасым бойынша, ерте алдын алу кезеңінде құқық
Казіргі кезде алдын алудың екі түрі жалпыға мәлім болды,
Бұл пікір бірқатар құқық қорғау, алдымен ішкі істер, мекемелерінің,
Сонымен, “жалпы алдын алу” – бұл, қоғамның кез –
Жалпы әлеуметтік іс –шаралар, әрқашан өзгерістегі материлдық, рухани сұраныстарын
Жалпы алдын алу шаралары мыналарға бөлінеді: негізгі, қандай да
Қосымша, өз уәкілеттігіне байланыста осы қызметті атқаратын нақты
Жекеленген алдын алу әдістері болып мыналар табылады: сендіру; қоғамдық
Ерте, бұнда алдын алу шараларының объектісі болып, қылмыс жасаудан
Тікелей, бұнда алдын алу шараларының объектісі болып, қылмыс жасауға
Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, мыналарды қортындылауға болады, контрабанданың алдын
Біздің пікірімізше, оларға жоғарыда айтылып кеткен жалпы және арнайы
Кез келген қылмыстың, ондай – ақ контрабанданың, алдын алудағы
Жалпы іс – шаралар объективті тұғырдан және жалпы алғанда,
Жекелеме алдын алу шараларына тоқталсақ, онда ол, біздің пікіріміз
Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылы 20 шілдеде қабылданған “Қазақстан
Қазақстан Республикасындағы кеден ісі - Қазақстан Республикасының кеден шекарасы
Қазақстан Республикасында жалғыз кеден саясаты іске асырылады, ол Қазақстан
Қазақстан Республикасының кеден саясатының негізгі мақсаттары мыналардан тұрады:
Берілген Нұсқау бойынша және Қазақстан Республикасының басқа заң актілеріне
Қазақстан Республикасының кеден территориясына құрлық территориялары, территориялық сулар, ішкі
Қазақстан Республикасының кеден территориясында одан басқа, еркін кеден аймақтары
Қазақстан Республикасының кеден территориясы мен еркін кеден аймақтары мен
Алдымыздағы жыл басының көрсеткіштері бойынша, Қазақстан Республикасының жалпы пайдаланудағы
Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә. Назарбаев өзінің Қазақстан халқына жолдауында
Бірінші мүмкіндік, евразииялық аймақтағы жолдар түйісуіндегі біздің географиялық орналасуымыздан
Қазақстан Республикасы Президентінің 20 мамыр 1995 жылғы Жарлығы.11 бап.
Қазақстан Республикасының кеден органдары негізгі келесі міндеттері атқарады: Қазақстан
- кеден ісі бойынша заңдардың және Қазақстан Республикасының заңдарын
- өз уәкілеттілігі шегінде Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігі мен
- кедендік реттеу кезінде кеден – сауда
- Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізілетін тауарларға қатысты,
Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізілетін тауарларға байланысты, контрабандамен
Кеден бақылауы мен кеден рәсімдеуін іске асыру және дамыту,
Қазақстан Республикасының сыртқы экономикалық қарым – қатынастарының дамуына атсалысуға,
Мемлекеттік қауіпсіздігі; халықтың құлықтылығын қорғау, адамның өмірі мен денсаулығын
Қазақстан Республикасының мүддесінің аса маңыды және стратегиялық маңызы бар
Қазақстан Республикасының кеден ісіне байланысты халықаралық міндеттемелерді орындауын қамтамасыз
Кеден ісі саласында ғылыми – зерттеу жұмыстарын жүргізуге және
Мемлекеттік үкімет органдарына, ақпараттық мекемелер мен азаматтарға заңмен белгіленген
Аталған міндеттерді орындау, кеден құқық бұзуларының талайын, сонымен қатар
Шектеулер әртүрлі болып келеді, олар: тауар түріне қарай, әкелу
1995 жылы 20 шілдеде қабылданған Жарлықтың 248 бабы бойынша,
1995 жылы 20 шілдеде қабылданған “Қазақстан Республикасындағы кеден ісі
Лауазымды қызметкерлер егер құқық бұзу кезінде қызмет міндеттеріне,
бақылауды Қазақстан Республикасының кеден органдарына жүктеген, Қазақстан Республикасының заңдарымен
Жеке тұлғалар мен лауазымды қызметкерлер әдейі немесе кездейсоқ, және
Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлер, жеңуге мүмкін емес болған
1995 жылдың 20 шілдеде қабылданған Нұсқау бойынша, кеден құқығын
Егер мәніне қарай, құқық бұзу Қазақстан Республикасының қылмыстық жауапкершілік
1995 жылы 20 шілдеде қабылданған Нұсқау бойынша, 254 бап
- ескерту; айыппұл; берілген Нұсқау бойынша, Қазақстан Республикасының кеден
- кеден ережесін бұздың тікелей объектісі болып табылатын тауарлар
- кеден ережесін бұздың тікелей объектісі болып табылатын тауарлар
- кеден ережесін бұздың тікелей объектісі болып табылатын, тауарлар
Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылы 20 шілдеде қабылданған Нұсқауы
Егер құқық бұзулар, төменде аталған қызметкерелердің, лицензия мен квалификациялық
Кеден ережесін бұзғаны үшін жауапкершілікті тауарлар мен транспорт көліктерінің
“Кеден ісі туралы” заңымен кеден ережесін бұзғаны үшін салынған
Кедендік құқық бұзудың анықталу күні болып әдетте, кеден органдарының
Мерізімнің басталуы - қылмыстық істі бастау немесе тоқтату
Соған байланысты, кеден ережесін бұзғаны үшін салынған өндіріп алу
Жоғарыда аталған талаптар, біздің пікірімізше, мыналармен қамтамасыз етілуі тиіс:
“Кеден ісі туралы” заң кеден ережесін бұзғаны туралы істерді
“Кеден ісі туралы” заң белгілеген процессуалды әрекеттер жүйесі, онымен
Кедендік құқық бұзу жағдайларын анықтау кезіндегі процессуалды және басқа
Екінші топқа кеден органдарының уәкілетті қызметкерлері орындайтын процессуалды
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстан Республикасының президентінің 2030-жылғы жарлығында дамыған стратегиялық мемлекеттер қатарына
2001 жылы Қазақстан мемлекетінің тәуелсіз мемлекет ретінде өмір сүруінің
Кеден органдары құқықтық мәртебесін осы органның атқаратын функцияларының жиынтығы,
Кеден органдары атқарушы билік органдарының қатара еніп, өз қызметін
Ежелгі тарихи дәуірлерден осы кезеңге дейін мемлекеттің басқару механизміндегі
Қазіргі әлемдік мемлекет басқару практикасында кеден ісін жүргізіп отыру,
Халықаралық қарым-қатынастарға Қазақстанның мемлекеттік егемендігін, тәуелсіз іс-әрекет жасауын қамтамасыз
Кеден органдары алдына қойылатын міңдеттер мемлекеттің ішкі және сыртқы
Кеден органдары қызметінің басты мәні кедендік басты мәні кедендік
Менім пікірінше, кедендік-қоғамдық қатынастардың едәуір мәнді бөлігі тек қана
Кеден саласы, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық, қаржылық, кең
Кеден құқығының өзіндік ерекшеліктерінің бірі ол өз аумағында бірнеше
Кеден органдары функцияларының сан алуан болуына
Мемлекеттік органдардың, соның ішінде кеден органдарының құзырлығы, функциялары мен
Бұл дипломдық жұмыста кеден органдарының құқықтық мәртебесі, оның бүкіл
Сондай-ақ кеден органдарының мемлекеттік басқару механизміндегі бүкіл іс-әрекет ету
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан Республикасының Конституциясы 30 тамыз 1995 ж.
Қазақстан Республикасының Кеден кодексi – Алматы: Юрист, 2004ж.
Қазақстан Республикасының «Әкiмшiлiк құқық бұзушылық» кодексi 30.01.01 ж. №
Қазақстан Республикасы кеден ұйымдарына кеден қоймаларын беруі және осы
Қазақстан Республикасының Салық Кодексi. 12.01.01 ж.
«Кедендiк баж және тарифтер» туралы ҚР Заңы
Қазақстан Републикасының қылмыстық Кодексі. Алматы 2002ж.
Закон РК «О ратификации Соглашения о единых условиях транзита
«Қазақстан Республикасының мемлекеттiк шекарасы» туралы ҚР заңы. 15
Қазақстан Республикасының «Лицензиялау туралы» Заңы 1995ж 17 сәуір.
Законодательства о государтсвенной службе в Республике Казакстан/ сос. Р.А.
Постановление Правительства РК от 25.03.96 г. N 342 «О
Постановление Правительства РК от 6.06.97 г. N 932 «Об
Постановление Правительства РК от 13.01.2000 года N 71 «Об
Постановление Правительства РК от 29.11.2000 года N 1787 «О
Сборник нормативных правовых актов по таможенному делу.- Алматы :Изд-во
Тауарды уақытша кіргізуге кеден тәртібін қолданудын кейбір
Транспорт құралдарын әкелуді куәләндіру және тауарды кедендік бақылау
Айтпаев Қ. Қазақстан Республикасының кеден саясатының қалыптасуы. Алматы., 2003ж.
Алибеков С.Т. Таможенное дело в Республике Казахстан. – Алматы:
Алибеков С.Т. Казахстанское таможенное право. Алматы. 2003
Әлібеков С.Т. Қазақстан кеден құқығының жалпы және ерекше бөлімі.
Бахрах Д.Н. Таможенное право как институт административного права/ государство
Габричидзе Б.Н. Таможенное право - М.: 1999 г.
Беляев Н.А. Уголовно-правовая политика и пути ее реализации Л.,
Ералин А.Н., Бакишев К.А. ответственность за контрабанду по новому
Қазақстанның 2030 жылға дейінгі даму стратегиясы: проблемалар және оларды
Лукьянов В.В. Уголовно-правовая характеристика контрабанды и ее предупреждения: Л,
Н.Ә. Назарбаев. Қазақстанның болашағы – қоғамның идеялық бірлігінде.
Некрасов Л.А., Джандарбеков И.А. Основы таможенного дела. – Алматы,
Ноздрачев А.Ф.и др.Таможенное право.- М.: Юрист, 1998 г.
Нурахметов Б. Қазақстан Республикасының кеден ісі Алматы 2000ж.
Пименов А.В. Кадыров Б.Ш. Некоторые проблемы с экономической контрабандой
Петров Ю., Кудрявцева И. Практика таможенного регулирования. (пособие).М.: Изд-во
Сапарғалиев Ғ.С. Қазақстан мемлекеті мен құқығының негіздері. – Алматы:
Сарсембаев М.А. Таможенное право Республики Казахстан, учебник, Алматы:2002 г.
Тілемісов Н.Х. Қазақстандағы кеден тарихы. Алматы 2001ж
Шалтыков А.И. История таможенного дела. Алматы 1999г.
Цветков В.В., Шербак А.И. Дисципилина и ответственность в аппарате
Экономикалық саясат. Әлеуметтік саясат. Д.Қ. Қабдиев Т.К. Оралтаев Б.Х.
Қазақстан Республикасының кеден органдары
Қазақстан Республикасының кеден саласын мемлекеттік реттеу
Орталық Кедендік орган
Кеден Органдарының мақсаттары
Кеден бақылауы органдарының рөлі. Контрабанданың қылмыс ретіндегі кылмыстық мәні
Контрабанданың қылмыс ретіндегі кылмыстық мәні
Арнайы кедендік статистика
Кедендік құқықтық қатынастар. Кедендік құқықтық қатынастардың мазмұны. Кеден құқығының субъектілері
ҚР әділет органдарының қызметі: құрылымы, маңызы, мақсаттары мен міндеттері
Қазақстан Республикасы кеден ісі негіздері