Астана қаласы мәслихатының құрылымы


Мазмұны
КІРІСПЕ 3
1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӨКІЛЕТТІ ОРГАНДАРЫ 4
1.1. Мемлекеттік орган түсінігі және классификациясы 4
1.2.Жоғары өкілетті орган - Парламенттiң ұйымдастырылуы мен қызметi
1.3. Қазақстан Республикасының Парламенті депутатының өкілеттігі 11
2. МӘСЛИХАТТАР ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖЕРГІЛІКТІ ОРГАНЫ РЕТІНДЕ
2.1.Мәлихаттардың функциялары және ел тәуелсіздігін қалыптастырудағы ролі
2.2.Мәслихат депутаттарының өкілеттігін талдау 18
2.3 Астана қаласы мәслихатының қызметін талдау 21
3. қазақстан республикасындағы өкілетті органдардың қызметін жетілдіру мәселелері
3.1.Жергілікті органдардың мәртебесін жетілдірудегі конституциялық өзгерістер 24
3.2.Астана қаласы мәслихатының 2011-2015 жылдарға арналған 27
Астана қаласын дамыту бағдарламасы 27
ҚОРЫТЫНДЫ 32
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 34
Астана қаласы мәслихатының 2011-2015 жылдарға арналған Астана қаласын
КІРІСПЕ
Қазақстан Республикасының 1995 жылы 30 тамызда қабылданған жаңа
Қарастырып отырған курстық жұмыстың тақырыбы «Қазақстан Республикасындағы өкілетті
Курстық жұмыстың мақсаты – Қазақстан Республикасындағы өкілетті органдар
Курстық жұмыстың өзектілігі.
Қазақстан енді әлемнің бәсекеге қабілетті, дамыған 50 елдің
Ата Заңға енгізілген өзгерістер мен толықтырулар өзек жарды
Курстық жұмыстың міндеті - Жоғары өкілетті орган -
Курстық жұмыстың құрлымы. Кіріспеден, 3 бөлімнен, қорытындыдан және
1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӨКІЛЕТТІ ОРГАНДАРЫ
1.1. Мемлекеттік орган түсінігі және классификациясы
Мемлекеттік орган дегеніміз – мемлекеттік аппараттың
тікелей өзі басқаратын мемлекеттік, қазыналық мүлкінің болуы.
бюджеттен қаржыланатын қаржы көзінің, банкті
қызмет түріне және қызмет тәртібіне қатысты
міндетті заң қимылдарын жүргізу үшін
Мемлекет органдар анықталған сапалы белгілерге
Заңдастырылған тәртіппен мемлекет еркінде органдардың құрылуы.
Мемлекет құрылымдағы органдардың ролі мен алатын орны.
Мемлекет функциясы және міндеттерінен туындайтын қызметтің формасы ұйымдастырушылық
Қызметтегі тиісті сферада мемлекеттік басқару
Ұйымдастырушылық құрылымды заңдастырып бекітеді (бөлім, мемлекеттік лауазым,
Кәсіпқойлық негізде мемлекеттік органдардың қызмет бабын
Мемлекет атынан және өз атынан сөйлейтін.
Азаматтардың заңды қызығушылығы мен құқықтарын қорғауға
Мемлекет алдындағы жауапкершілігі.
Мемлекеттік органдардың жоғарыда атап көрсетілген
Мемлекеттік органдар бірнеше топқа бөлінеді, олар атқаратын қызметтеріне
Мемлекеттік билік органдары үш топқа бөлінеді: өкілетті органдар,
Мемлекеттің органдар өкілеттігінің шеңберіне қарай үш топқа бөлінеді:
1.Парламент, Президент және Маслихаттар;
2.Мемлекеттік атқару органдары: үкімет, министрліктер, ведомстволар, жергілікті басқару
3.Сот немесе құқық қорғау органдары.
Мемлекеттік органдарда қызмет істеу саласына
Мемлекеттік қызметті іске асыру түрлеріне қарай мемлекеттік
Билікті бөлу принципіне қарай: заң шығарушы, атқарушы және
Қызметтердің құқықтық түрі бойынша: құқықтық шығармашылық,
Иерархиясы бойынша: Республикалық және жергілікті.
Өкілеттік мерзіміне қарай: тұрақты және
Өкілеттік сипатына қарай: жалпылама құзыретті органдар (үкімет)
Республика Президенті мемлекеттік аппаратта ерекше орын алады, ол
Егер Парламент қалыпты жұмыс істей алмайтын болса немесе
Президент Парламенттің келісімімен премьер-министрді және Республиканың Ұлттық Банкінің
Президент халық пен мемлекеттік билік бірлігінің, Конституцияның мызғымастығының
Президент атқарушы билік тармағына: үкіметке, жергілікті атқару органдарына
премьер-министр лауазымына адам ұсынады;
үкіметтің құрылымын анықтайды;
министрлерді қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
министрліктерді, мемлекеттік комитеттерді құрады және таратады;
үкімет мүшелерінің антын қабылдайды;
үкіметтің ерекше маңызды мәселелер жөніндегі отырыстарына төрағалық етеді;
Мәжіліске заң жобаларын енгізу жөнінде үкіметке тапсырма береді;
үкімет шешімдерінің күшін жояды немесе тоқтата тұрады.
Президент жергілікті атқарушы органдардың жұмысына да басшылық етеді.
Президенттің сот билігіне де қатысы бар: ол Жоғары
Президенттің басқа да өкілеттіктері болады. Солардың бірі -
Өзінің өкілеттігін орындау үшін Президент жарлықтар мен бұйрықтар
Көріп отырғанымыздай, Президент жауапты жұмыстар атқарады. Ол -
1.2.Жоғары өкілетті орган - Парламенттiң ұйымдастырылуы мен қызметi
Парламент - Қазақстан Республикасының заң шығару қызметiн жүзеге
Парламенттiң ұйымдастырылуы мен қызметi, оның депутаттарының құқықтық жағдайы
Парламент Республиканың бүкiл аумағында мiндеттi күшi бар Қазақстан
Республиканың заңдары Республика Президентi қол қойғаннан кейiн күшiне
Конституцияға өзгертулер мен толықтырулар әр Палата депутаттары жалпы
Конституциялқ заңдар Конституцияда көзделген мәселелер бойынша әр Палата
Парламент пен оның Палаталарының заң актiлерi, егер Конституцияда
Қазақстан Республикасының Конституциясына өзгерістер мен толықтырулар енгізу мәселелері
Республиканың заңдары, Парламент пен оның Палаталарының қаулылары Конституцияға
Республиканың заң және өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiн
Парламент тұрақты негiзде жұмыс iстейтiн екi Палатадан: Сенаттан
Сенат конституциялық заңда белгіленген тәртіппен әр облыстан, республикалық
Қазақстан Республикасының азаматтығында тұратын және оның аумағында соңғы
Сенаттың қызметіне мыналар жатады:
1) Қазақстан Республикасы Президентiнiң ұсынуымен Республиканың Жоғарғы Сотының
2) Республика Президентінің Республика Ұлттық Банкінің Төрағасын, Бас
3) Республиканың Бас Прокурорын, Жоғарғы Сотының Төрағасы мен
4) Мәжілістің өкілеттіктері мерзімінен бұрын тоқтатылуына байланысты, ол
5) Конституциямен Парламент Сенатына жүктелген өзге де өкілеттіктерді
Мәжiлiс депутаттарының өкiлеттiк мерзiмi - бес жыл.
Мәжілістің қызметіне мыналар жатады:
1) Парламентке енгізілген конституциялық заңдар мен заңдардың жобаларын
2) Палата депутаттарының жалпы санының көпшілік даусымен Республика
3) Республика Президентінің кезекті сайлауын хабарлау;
4) Конституциямен Парламент Мәжілісіне жүктелген өзге де өкілеттіктерді
Мәжілістің тоқсан сегіз депутатын сайлау жалпыға бірдей, тең
Парламенттің сессиясы оның палаталарының бірлескен және бөлек отырыстары
Мәжіліс пен Сенаттың бірлескен отырысында неғұрлым маңызды мәселелер
Мәжіліс пен Сенаттың бірлескен отырысында республикалық бюджет, оның
Мәжіліс пен Сенаттың бірлескен отырысында Президентке Парламенттің заң
Мәжіліс пен Сенат бірлескен отырыста басқа да маңызды
Мәжіліс заң жобаларын қарайды. Парламент депуттары мен Үкіметке
Мәжіліс заң жобасын егжей-тегжейлі қарайды. Жобаның әрбір бабы,
Президент заңға қол қоймауы да мүмкін. Бұл вето
Көріп отырғанымыздай, заңдарды қабылдау тәртібі онай емес. Олай
Парламент жұмысы демократиялық негізде жүргізіледі. Заң жобаларын әзірлеуге
Мәжіліс пен Сенат өз қызметтерінің мәселелері бойынша үкімет
1.3. Қазақстан Республикасының Парламенті депутатының өкілеттігі
Депутат Парламент сессиясында және оның өзі құрамына кіретін
Депутат Парламенттің және оның өзі құрамына сайланған органдарының
Депутаттық сұрау салу депутаттың мемлекеттік органның лауазымды тұлғасына
Парламент депутаты премьер-министр мен үкімет мүшелеріне, Ұлттық банкінің
Лауазымды тұлға сұрауға жауапты Парламенттің немесе Палатаның пленарлық
Депутат өз жұмысында ешкімге де тәуелді емес. Депутаттық
Қазақстан Республикасының Конституциясы депутаттың аманатты мандатынан бас тартты.
Депутат халықтың Парламенттегі өкілі ретінде әдептілік нормаларын сақтауға
депутаттар бір-біріне және Парламент Палаталарының жұмысына қатысушы барлық
депутаттар өздерінің сөйлеген сөздерінде депутаттардың және басқа адамдардың
депутаттар заңсыз және зорлықты әрекеттер жасауға шақырмауға тиіс;
депутаттар Парламент Палаталарының, оның үйлестіруші және жұмысшы органдарының
Депутаттар Парламентте мынадай бірлестіктер құруға құқылы:
фракция - депутаттардың ұйымдасқан тобы. Бұл саяси партияның
депутаттық топ - депутаттардың өз өкілеттігін жүзеге асыру,
Парламент өзінің жұмысын сессия тәртібімен жүргізеді. Сессия біріккен
2. МӘСЛИХАТТАР ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖЕРГІЛІКТІ ОРГАНЫ РЕТІНДЕ
2.1.Мәлихаттардың функциялары және ел тәуелсіздігін қалыптастырудағы ролі
Мәслихат — тиісті әкімшілік-аумақтық бөлініс қарамағындағы аймақтың жай-күйіне
Жергілікті мемлекеттік басқару – жергілікті өкілетті және атқарушы
Маслихаттар жалпыға бірдей, тең, төте сайлау құқығы негізінде
Тиiстi маслихат депутаттарының санын ҚР – ның Орталық
Қазақстан Республикасының Орталық сайлау комиссиясы белгiлеген оның депутаттары
Мәслихатты сайлау және оның пайда болуы халықаралық стандарт
аумақтың жоспарын, экономикалық және әлеуметтік даму бағдарламаларын,
қоршаған ортаны қорғау бойынша бағдарламаларды бекіту;
әкім ұсынған әкімшілік — аумақтық бірлікті басқару
әкімнің ұсынысы бойынша әкиматтың жеке құрамын мәслихат сессиясының
атқарушы органдар жетекшілерінің есептерін қарау, мәслихат шешімін орындамаған
ҚР заңдарына сәйкес азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін
ҚР әкімшілік құқық бұзушылық Кодексіне сәйкес тәртіпті
жергілікті бюджеттің , жоспарларының, экономикалық және әлеуметтік даму
мәслихаттың тұрақты комиссиясын және басқа да органдарын құру,
халықты еңбекпен қамту және кедейшілікпен күресу бағдарламасын бекіту;
ведомствоаралық сипаттағы мәселелер бойынша акимат жанынан консультативтік-кеңестің жеке
ҚР Жер заңдары бойынша жер қатынастарын реттеуді жүзеге
ҚР Конституциялық нормаларын, заңдарын, Президенттің актілерін, ҚР
Мәслихаттың маңызды міндеті: әкімшілік-территориялық бірлікке сәйкес халық еркін
Мәслихат мекеме жоспарларын, экономикалық жоспарлар мен аймақтың экономиалық
- жергілікті әкімшілік -аумақтық құрылғыдағы
- заң бойынша мәслихат құзіретіне жатқызылған мәселелер
- мәслихат қызметінің ұйымдастырылуымен байланысты, басқа да мәселелерді
- азаматтардың заңды түрдегі мүдделері мен құқықтарын
Мәслихат қызметі биліктің өкілді органы ретінде толық Конституция
талаптарына, Қазақстан Республикасының “Жергілікті мемлекеттік басқару” Заңына негізделіп,
Мәслихат өзінің өкілетін сессияда (сессия жылына 4 рет
Мәслихат құрылымында хатшының атқаратын рөлі зор, ол мәслихаттың
Мәслихат аппараты жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекеме болып
Бүгінде жиырма жылдығы аталып өтіп отырған ел тәуелсіздігін
Қазақстан тәуелсіздік алған 20 жыл ішіндегі Парламент тарихында
Біздің тәуелсіз еліміздің алғашқы мәслихат сайлауы 1994 жылғы
Қазір еліміздегі түрлі деңгейдегі мәслихаттарда 3300-ден астам депутаттар
Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 21 мамырдағы «Қазақстан Республикасының
Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарында жергілікті өзін-өзі басқару органдары автоматты
Қазіргі кезеңдегі мәслихаттар қызметінің ең басты жаңалықтары саяси-бақылау
2.2.Мәслихат депутаттарының өкілеттігін талдау
«Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару
1. Мәслихат депутаты жалпы мемлекеттiк мүдделердi ескере отырып,
2. Мәслихат депутатының өкiлеттiгi тиiстi аумақтық сайлау комиссиясы
3. Мәслихат депутатының өкiлеттiгi мынадай жағдайларда:
депутат Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес депутаттық мiндеттердi орындаумен
депутатты әрекетке қабiлетсiз немесе әрекет ету қабiлетi шектеулi
мәслихаттық өкiлеттiгi тоқтатылса;
депутат қайтыс болған, депутатты хабар-ошарсыз кеткен деп тану
ол Қазақстан Республикасының азаматтығынан тоқтатса;
соттың депутатқа қатысты айыптау үкiмi заңды күшiне енсе;
тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiстен тысқары жерге тұрақты тұруға кетсе;
депутаттың орнынан түсу туралы жеке өтiнiшiне байланысты;
депутат өз мiндеттерiн жүйелi түрде орындамаса, оның iшiнде
Депутаттың өкiлеттiгiн мерзiмiнен бұрын тоқтату туралы шешiм аумақтық
Өз қызметiн мемлекеттiк бюджет есебiнен ақы төленетiн тұрақты
Қабылданған заңға сәйкес жергілікті өзін-өзі басқаруды жергілікті қоғамдастық
Мәслихаттың депутаты болып Қазақстан Республикасының жиырма жасқа толған
Депутаттығына кандидат бола алмайды сoтталғандығы бар немесе сотталғандығы
Сайлауға соттың шешімі бойынша іс-әрекетке қабілетсіз деп саналған,
Республика азаматы тек қана бір мәслихаттың депутаты бола
Мәслихаттар дeпутаттығына кандидаттар ұсынуды бeлгілeнгeн тәртіп бoйынша тіркeлгeн
Республикалық немесе жергілікті қоғамдық бірлестіктердің, олардың құрылымдық бөлімшелерінің
Рeспубликалық нeмeсe жeргілікті қoғамдық бірлeстік жoғары oрганының шeшімі:
ұсынылған үміткердің назарына жeткізілeді;
кандидаттың дауысқа түсугe кeлісімі туралы өтінішімeн біргe тиісті
Азаматтардың мәслихат дeпутаттығына кандидаттар ұсынуы өзін-өзі ұсыну тәртібімeн
Eшкім бірeудeн артық сайлау oкругіндe кандидат бoлып ұсыныла
Oкругтік сайлау кoмиссиясы үш күн ішіндe кандидаттың Кoнституция
Депутаттың өз өкiлеттiгiн жүзеге асыруы кезiндегi құқықтары мен
1.Депутат:
сайлауға және мәслихат сессиясының төрағасы, мәслихат хатшысы, тексеру
мәслихат сессиясы мен оның тұрақты комиссияларында және өзге
өз округiнiң сайлаушыларымен, сондай-ақ жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен
сессияда тиiстi мәслихат аумағында орналасқан жергiлiктi атқарушы орган
тиiстi әкiмдiк отырыстарының жұмысына қатысуға;
мәслихат пен оның органдары отырыстарының стенограммаларымен және хаттамаларымен
фракциялар мен депутаттық топтар түрiнде депутаттық бiрлестiктер құруға
Қазақстан Республикасының заңнамасында және мәслихат регламентiнде көзделген өзге
2. Депутат:
мәслихаттың және өзi құрамына сайланған оның органының жұмысына
өз округi сайлаушыларымен тұрақты байланыс жасауға, оларға мәслихаттың
сайлаушылардың өзiне келiп түскен өтiнiштерiн қарауға, азаматтарды жеке
тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiсте тұруға мiндеттi.
3. Мәслихаттың әрбiр депутатына оның құқықтарының, ар-намысы мен
Мәслихат депутаты, қызметi мемлекеттiк құпиялармен байланысты ұйымдарды қоспағанда,
Мемлекеттiк органдардың, қоғамдық бiрлестiктердiң және мемлекеттiк ұйымдардың басшылары
2.3 Астана қаласы мәслихатының қызметін талдау
Астана қаласының атқарушы органы ретінде қалалық мәслихат табылады,
Мәслихат депутаты ретінде Қазақстан Республикасының жиырма жасқа жеткен
Қалалық мәслихат аппараты мәслихаттың ұйымдық, құқықтық, ақпараттық-аналитикалық және
Мәслихат келесі заңды құзіреттіліктерге ие болады:
- қаланың әкімшілік-территориялық ауыл әкімдіктеріне сай бөлінуін
- салықтар, алымдар, баждар, төлемдерді алау тәртібін бекіту;
- қала бюджетін бекітеді және оның орындалуы жөніндегі
- табиғи ресурстарды пайдалану тәртібін бекітеді, табиғатты, мәдени-тарихи
- қаланы жүргізуге қатысты заңды және құқықтық актілерді
Астана қаласының мәслихаты жергілікті өкілеттік орган бола тұрып,
Астана қаласының мәслихатының қалалық аппаратының төрайымы сессия кезінде
Мәслихат жұмысын қамтамасыз ету үшін комиссиялар құрылған. Мәслихат
- шаруашылық-экономикалық саясат, бюджет, қаржы сұрақтар комиссиясы
- депутат құзіреттілігі,этикасы,заңдылығы,құқық тәртібі,қоғамдық органдармен байланысы сұрақтар комиссиясы.
Астана қаласының мәслихатының негізігі міндеттері келесілер болып
-мәслихат және оның органының жұмысының тиімділігіне жағдайлар жасау;
-мәслихатқа түскен хаттар, үндеулер, азаматардың өтініштерін қарастыру.
Жергілікті бюджеттің орындалуын бақылау үшін мәслихат уақытша белгілі
Ревизиялар жылына бір рет немесе сирек түрде жүргізе
Сессия – мәслихат қызметінің негізгі түрі. Сессия заңға
- бюджет, экономика, өнеркәсіп және кәсіпкерлік мәселелері жөнінде;
- заңдылық, құқық тәртібі және жұртшылықпен жұмыс мәселелері
- құрылыс, экология, көлік, сауда және тұрғын үй
- әлеуметтік– мәдени даму мәселелері жөнінде.
Маңызды және қоғамдық мәнді мәселелерді талқылау мақсатында тұрақты
1-кесте. Астана қаласы мәслихатының құрылымы
3. қазақстан республикасындағы өкілетті органдардың қызметін жетілдіру мәселелері
3.1.Жергілікті органдардың мәртебесін жетілдірудегі конституциялық өзгерістер
Қазақстан Республикасының егемендік алғаннан кейінгі өркендеуін саяси саладағы
Міне, осы кезең ішінде еліміз кездейсоқ даму жолынан
Осы кезеңде еліміздегі жергілікті мемлекеттік басқару мен өзін-өзі
Елімізде жергілікті билік жүйесінде маңызды орындардың бірін жергілікті
Елбасымыздың бастамашылығымен жүргізіліп келе жатқан саяси реформалар барысында
Өзгерістерге сәйкес бұдан былай қарай облыс әкімдері, республикалық
Сонымен қатар, өзгерістер туралы Конституциялық заңға сәйкес мәслихаттардың
Ендігі кезекте Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы
Бүгінгі таңда мәслихаттардың жергілікті жерлердегі мәселелерін шешуге байланысты
Ал Парламент Мәжілісіндегі “Нұр Отан” партиясының фракциясы “Мәслихаттармен
Сонымен бірге, еліміздегі жергілікті өкілетті органдардың қызметін одан
Халықтық биліктің негізгі буыны мәслихаттар үшін уақыт көшінен
Бүгінгі күннің болмысына сай жергілікті өкілетті органдар туралы
Біздің ойымызша, Елбасымыз бастаған саяси өзгерістер – еліміздің
3.2.Астана қаласы мәслихатының 2011-2015 жылдарға арналған
Астана қаласын дамыту бағдарламасы
2011-2015 жылдарға арналған Астана қаласын дамыту бағдарламасы (бұдан
Даму бағдарламасы аумақтың негізгі әлеуметтік-экономикалық проблемаларын шешуге және
Өңірлік проблемаларды шешу Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі
Даму жоспарының шегінде қала жағдайының осы заманғы әлеуметтік-экономикалық
Астана – елдің негізгі желілерінің қиылысында тұрған Қазақстанның
Қолда бар бәсекелестік басымдықтарды, мүмкіндіктер мен қауіптерді
Бағдарлама бағыттары:
Қаланың экономикалық саласының дамуы;
Әлеуметтік саланың және адами капиталдың дамуы;
Инфрақұрылымдық кешеннің дамуы;
Аумақтық (кеңістіктік) құрылғының дамуы;
Мемлекеттік жергілікті басқару жүйесінің дамуы;
Жеделдетілген диверсификация жолымен елорданың тұрақты экономикалық өсуін қамтамасыз
Бизнес-ортаның жақсаруы, сауда және кәсіпкерліктің дамуы;
Туризмнің дамуы;
Білім сапасын, қол жетімділігін, тартымдылығын жақсарту және балалардың
Азаматтардың денсаулығын жақсарту саясатын жүргізу жолымен елорданың адами
Өнімді жұмысбастылықты және халықты тиімді әлеуметтік қорғауды қамтамасыз
Міндеттері:
Қаланың индустриалдық дамуы
Инвестицияны тарту үшін жағдай жасау және қала экономикасының
Ауыл шаруашылығы өнімін қайта өңдеудің жалпы көлемінің артуы
Құрылыс қызметінің және құрылыс материалдары өнідірісінің дамуы
Сауда және кәсіпкерліктің дамуы
Бизнес жүргізу үшін қолайлы жағдай жасау
Бәсекелестікті дамыту жүйесін тиімді қалыптастыру
Туризм инфрақұрылымының дамуын қамтамасыз ету
Халықаралық және ішкі нарықта астаналық туристік өнімді жылжыту
Туристік қызметтердің сапасын қамамасыз ету
Мектепге дейінгі ұйымдар желісін ұлғайту және мектепке дейінгі
Мектепке дейінгі қызметтердің сапасын көтеру
Электрондық оқыту жүйесін енгізу үшін жағдайлармен қамтамасыз ету
Педагогикалық кадрлардың кәсіпкерлігін және мұғалім кәсібінің
Дамуда мүмкіндігі шектелген балалардың білімге қол жеткізуін қамтамасыз
Қараусыздықтың, қадағалаусыздықтың, әлеуметтік жетімдіктің алдын алу және жетім
Кадрларды дайындаудың және бәсекеге қабілеттіліктің сапасын көтеру
Әйелдер мен балалардың денсаулығын бекіту, бала тууды ынталандыру
Негізгі аурулардың (әлеуметтік маңызды), сынықтың, кәсіптік аурудың және
Қоғамда салауатты өмір салтын жүргізу идеологиясын қалыптастыру
Денсаулық сақтауда қаржыландыру және басқару жүйесін жақсарту, медициналық
Дәрі-дәрмек қаражаттарының қол жеткізімділігін және сапасын арттыру
Кадрлық ресурстар жүйесін дамыту. Астана қаласындағы денсаулық сақтаудың
Еңбек ресурстарының санын көбейту және жұмыссыздықты азайту
Арнайы әлеуметтік қызметтер көрсетудің мемлекеттік стандарттарын енгізу
Гендерлік теңдікті бекіту
Бұқаралық спорт пен дене тәрбиесі-сауықтыру қозғалысын дамыту
Жоғары дәрежедегі спортты дамыту
Шаңғы спортын дамыту
Мәдениетті дамыту үшін қолайлы жағдай жасау
2011-2020 жылдарға арналған тілдерді қолдану және дамыту бағдарламасын
Елорда қаласы тұрғындарының лингвистикалық капиталын сақтау
Дінге сенушілік, сондай-ақ, Қазақстанда тұратын барлық этностардың мәдениеті
Мемлекет пен қоғам азаматы, өкімет пен бизнес, өкімет
Жастар ортасында қоғамдық-саяси тұрақтылықты арттыру
Жалпы қылмыстық қылмыстардың деңгейін азайту
Қылмыскерлікпен күрестің, нашақорлықпен және есірткі бизнесімен күресудің тиімділігін
Елорданың жол-көліктік инфрақұрылымын дамыту
Инфокоммуникациялық технологияны дамыту, оның ішінде электрондық әлеуметтік маңызды
Халыққа көрсетілетін тұрғын үй-коммуналдық қызметтердің сапасын арттыру
Экономиканы электр жылуының қажеттілігімен қамтамасыз ету
Энергетикалық ресурстарды өндіру және тарату барысында энергияны үнемдеу
Халықтың тұруына қолайлы орта құру үшін қала аумағының
Қала төңірегін дамыту
Техногендік апаттардан, катастрофалардан және стихиялық апаттардың қатерін түсіру
2020 жылдарға қарай экожүйелерді сақтау және қалпына келтіру
Мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру және мемлекеттік қызметтер көрсету
2012 жылға қарай мемлекеттік органдарда үздік принциптер мен
Қала бюджетін орындау мониторингі
Іске асыру кезеңдері: 1 кезең – аралық (3
2 кезең – қорытынды (2 жыл) – 2014-2015
Қаржыландыру көздері: республикалық және жергілікті бюджет, инвесторлардың өз
Қаржыландыру көлемдері:
2011 жыл – 207 913,1 млн. теңге,
2012 жыл – 160 068,7 млн. теңге, оның
2013 жыл – 107 011,1 млн. теңге, оның
ЖБ – 33 611,4 млн. теңге, жеке инвестициялар
2014 жыл – 64 688,3 млн. теңге, оның
2015 жыл – 229 976,1 млн. теңге, оның
БАРЛЫҒЫ – 769 657,3 млн. теңге, оның ішінде:
РБ – 338 652,8 млн. теңге,
ЖБ – 131 434,0 млн. теңге,
жеке инвестициялар және қарыздық қаражат – 299 570,5
ҚОРЫТЫНДЫ
Мемлекеттік орган дегеніміз – мемлекеттік аппараттың
Мемлекеттің органдар өкілеттігінің шеңберіне қарай үш топқа бөлінеді:Парламент,
Парламент - Қазақстан Республикасының заң шығару қызметiн жүзеге
Парламенттiң ұйымдастырылуы мен қызметi, оның депутаттарының құқықтық жағдайы
Мәслихатты сайлау және оның пайда болуы халықаралық стандарт
аумақтың жоспарын, экономикалық және әлеуметтік даму бағдарламаларын,
қоршаған ортаны қорғау бойынша бағдарламаларды бекіту;
әкім ұсынған әкімшілік — аумақтық бірлікті басқару
әкімнің ұсынысы бойынша әкиматтың жеке құрамын мәслихат сессиясының
атқарушы органдар жетекшілерінің есептерін қарау, мәслихат шешімін орындамаған
ҚР заңдарына сәйкес азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін
ҚР әкімшілік құқық бұзушылық Кодексіне сәйкес тәртіпті
жергілікті бюджеттің , жоспарларының, экономикалық және әлеуметтік даму
мәслихаттың тұрақты комиссиясын және басқа да органдарын құру,
халықты еңбекпен қамту және кедейшілікпен күресу бағдарламасын бекіту;
ведомствоаралық сипаттағы мәселелер бойынша акимат жанынан консультативтік-кеңестің жеке
ҚР Жер заңдары бойынша жер қатынастарын реттеуді жүзеге
ҚР Конституциялық нормаларын, заңдарын, Президенттің актілерін, ҚР
Жергілікті өкілетті және өзін-өзі басқару органдарының құзіретін кеңейту
Мемлекеттік өкілетті органдар адам игілігі үшін жұмыс істеуге
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Мемлекет және құқық негіздері. Оқулық -2001.
Қ.Д. Жоламан, А.Қ. Мұхтарова, А.Н. Тәукелев. Мемлекет және
Қ. Сапарғалиев, А. Ибраева. Мемлекет және құқық теориясы.
Қайрат Сапарғалиев. Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық негiздерi.
А. Ибраева, Н. Ибраева. Теория государства и права
А. В. Малько Теория государства и права М.:
В. Н. Хропанюк Теория государства и права М.
Основы права: Учебно-методическое пособие./ Под ред. профессора В.В.
Платон, диалоги «Законы», «Государство»; Аристотель «Афинская полития»; Цицерон,
Протасов В.Н. Теория права и государства. Проблемы теории
Теория государства и права: Учебник / Под ред.
Теория государства и права: Учебник. — М.: Юристь,
Теория права и государства. Под ред. проф. Г.Н.
Лазарев В.В. Теория государства и права. М., 1993.
"Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару туралы"
ҚР Парламенті қабылдаған 2007 жылдың 21 мамырындағы Қазақстан
"Қазақстан Республикасының кейбір заң актілеріне жергілікті
Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасы Парламентiнің Жаршысы, 2001 ж., N 3
"Қазақстан Республикасының кейбір заң актілеріне мемлекеттік
Қазақстан Республикасының мемлекеттік билік органдары
Астана қаласы мәслихатының 2011-2015 жылдарға арналған Астана қаласын
Қаланың даму артықшылықтары мен мүмкіндіктердің негізгі мәселелерін, қауіпін,
Қаланың даму артықшылықтары мен мүмкіндіктердің негізгі мәселелерін, қауіпін,
БАСЫМДЫ ЖАҚТАРЫ
А Басымдылығы
- өнеркәсіптің құрамында өңдеуші өнеркәсібінің басымдығы – құрылыс
- қала экономикасында шағын және орта бизнесінің жоғары
- инвесторларға салық және кеден жеңілдіктерін ұсынатын, жаңа
- инновациялық білім беру қызметінің халықаралық орталығы
- көлік инфрақұрылымның нысандарын қарқынды құрылысы
- тиімді географиялық орналасуы – көлік мгистралінің қиылысы
В басымдылығы
- Қаладағы Қазақстанның барлық ірі банктерінің филиалдары бар,
- қаладағы дамыған сауда мен қызметтерінің саласы;
- неке және туу санының жыл сайынғы өсуі
- тұрмыс деңгейінің тұрақты өсуі
- қаланың жылумен жабдықтау жүйесінде қазіргі заманғы предизолиронған
- қала, оның кедергісіз дамуы үшін масштабты жер
- ішкіелдік миграциялық ағымына байланысты халық санының тұрақты
- қала халқының жоғары тығыздығы
- қаланың агломерациялық аймағының салыстырмалы құрылғаны
C басымдылығы
-орташа айлық еңбек ақының тұрақты өсуі
- қаланың түрғын үй қор жайлығының жоғары деңгейі
НАШАР ЖАҚТАРЫ
А басылымдығы
- өнеркәсіптік кәсіпорындағы еңбек өнімділігінің төмен деңгейі;
- Қаланың өнеркәсіптік кәсіпорының өндірістік құаттарының төмен жүктелуі
- Қаланың ірі және шағын кәсіпорындарындағы өндірістің тиімділігі
- Қалалық кәспорындардың инновация саласындағы төмен деңгейі
- Қолданыстағы рұқсат беру рәсімдерінің қиын механизмі;
- шағын бизнестің несие ресурстарына қол жеткізудің төмен
кәсіпорындар технологиясының артта қалу және өнім бәсекелестігінің төмен
- мектеп мекемелерінде орындардың тапшылығы;
- мектепке дейінгі мекемелердің нашар материалдық техникалық базасы
- түрғын ұйге қол жеткізудің төмен деңгейі
- Қала ішіндегі жолаушы тасымалдау көліктің альтернативалық түрлерінің
- Су және кәріз құбырларының тозуы;
- санитарлық аймақтарын сақтамай селитеб аймақтарында өнеркәсіптік кәсәпорындарының
- кеңістіктің бөліктері мен элементтерін экономикалық байлайтын қарқындылығын
В басылымдығы
- Қала бюджетіне салық түсімдердің төмен улесі;
- өнеркәсіптік және сауды кәсіпкерлердің, сонымен қатар қызмет
- алдыңғы технологиялар мен өнеркәсіптік жаңалықтарына ішкі төлем
- бәсекеге қабілетті отандық құрылыс материалдарын жетімсіз өндіру;
- емханалардың жетіспеушелігі;
- оқу орындарына тапшлылық және мектептердің нашар материалдық
- көлік шешімдерінің, кең автомобиль жолдарының және жерасты
- тура шығатын және транзит жолдарының болмағаны;
- жолдардың жобаланған мүмкіндіктердің және шындық коліктің саны
- ластайтын заттарды тастайтын нысан-көздерінің тазарту құрылыстармен төмен
- қатты тұрмыстық қалдықтардың жинауының жоғары деңгейі;
- қатты тұрмыстық қалдықтарды қайта өңдейтін кәсіпорындарынң болмағаны;
С басылымдығы
- қаланың тағамдың өнімдерін сырттан жеткуден жоғары тәуелі;
- ғылымның өндіріспен тиімді байланысы болмағаны;
- қаланың шеттерін нашар инфрақұрылымдық қамтамасыз ету
МҮМКІНДІКТЕР
А басылымдығы
- астананың бар кадрлық потенциалының негізінде инновациялық технологияларды
- қаланың жол желісін жетілдіру және дамыту;
- энергияны сақтауға көшу, энергия салмағы жоқ өндірісті
- қуатты астаналық потенциялына байланысты елдің бүкіл солтүстігі
«Астана-жаңа қала» АЭА мамандырудың кеңейту
В басылымдығы
- Туристерді тарту және халықаралық туризмді дамыту мүмкіндігі
- мәдениеттік және спорт инфрақұрылымын пайдалу ұшін қал
- қаланың сумен жабдықтау және кәріз жүйесінің сенімді
- қаладағы тұрғын үй саясатын жақсарту;
- импортты ауыстыруды дамыту жолымен Астананың қала маңындағы
С басылымдығы
- Еуразияның қазіргі заманғы, ғылым-білімдік, мәдениетті, туристік орталығы
ҚАУІПТЕР
А басылымдығы
- өнімге төлем қабілеттігінің төмендеуіне, инвестициялар көлемінің қысқартылуына,
- бюджеттік қаржыландыруға жоғары тәуелділік;
- тұтынушылық сұранымның төмендеуі;
- жеке меншік ЖОО бітірушілердің еңбек нарығындағы сұранымсыздығы;
- энергия сақтауға және жаңару энергия көздерін дамуға
В басылымдығы
- мемлекеттік қолдаудың тоқталуынан кейін қаладағы тұрғын үйлерді
- табыстар мен шығыстар қарқынына сәйкес келмеуіне байланысты
- орта білім беру жүйесінде білім сапасының төмендеуі;
- мемлекеттік қолдану саласында құқықтық олқылықтардың болуы;
- нормативтік құқықтық актілердің жетілдірілмеген формасы салдарынан, балалар
- қаланың экономикалық дамуының құлдырауына байланысты құрылыс және
С басылымдығы
- көші-қон ағымына байланысты әлеуметтік қауырттылығы;
- көп еңбекті нарық қызметтері секторының дамуынан қала
- агломерациялық даму үшін қаланың шеткі аймақтарында адами
- таиғи-климат жағдайларының табиғи-мәдени мұралар объектілеріне келеңсіз әсері;
- мұрагерлер мен коллекция жинаушылардан сатып алу жоспарланатын
НЕГІЗГІ БАҒЫТТАР, МАҚСАТТАР, МІНДЕТТЕР, МАҚСАТТЫҚ ИНДИКАТОРЛАР МЕН НӘТИЖЕЛІК
1 БАҒЫТ. ҚАЛАНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЛАСЫН ДАМЫТУ
1 мақсаты. Жеделдетілген әртараптандыру жолымен елорданың тұрақты экономикалық
№ Индикаторлардың, көрсеткіштердің атауы 1 кезең 2
2011 2012 2013 2014 2015
Мақсаттық индикаторлар:
Жалпы өңірлік өнімнің көлемі, млрд. теңге (2009 ж.
Жалпы өңірлік өнімінің ұлғаюы 2015 жылы іс жүзіндегі
2001-2005 жылдары тұтыну бағалар индексі 6-8% деңгейінде ұсталынады
Өңдеу өнеркәсібінде еңбек өнімділігі 15% 2015 жылы 1,7
Жеңіл өнеркәсібінің ЖҚБ ұлғаюы, млн. теңге
(2009 жыл – 243,5 млн. теңге) 257,1 262,4
Ішкі нарықтың жеңіл өнеркәсіп өнімдеріне деген қажеттілігін қанағаттандыру,
Жеңіл өнеркәсіп саласында еңбек өнімділігі ұлғайту, (млн. теңге/адам)
Машина жасау саласында ЖҚБ ұлғайту, млн. теңге (2009
Машина жасау саласында ЖҚБ өсуі 2009 жылы (2009
Машина жасау саласында еңбек өнімділігі, (мың долл./адам
Металлургия саласында ЖҚБ ұлғайту, (млн. тенге) (2009 жылы
Металлургия саласында еңбек өнімділігін ұлғайту, (млн. теңге/адам) (2009
Металлургия өнеркәсібінің экспортын ұлғайту, (мың тенге) (2009 жыл
Құрылыс материалдардың отандық үлесін ұлғайту, 2015 жылға қарай
(2009 – 7,86%) 8,31 8,34 8,5 8,6 8,6
Құрылыс өндірісінде жалпы қосылған құнды 2015 жылға қарай
(2009 – 102,0%) 114,1 120,85 127,60 128,2 133,67
ККБ
2015 жылы Құрылыс материалдырын өндіруде еңбек өнімділігін
Мемлекеттік мекемелер мен ұйымдардың, жүйе құрамы кәсіпорындарындағы Қазақстан
Мемлекеттік мекемелер мен ұйымдардың, жүйе құрамы кәсіпорындарындағы Қазақстан
Халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес келетін менеджмент жүйесін енгізген
Инновациялық белсенді кәсіпорындардың үлесі % (2009– 2,1%) 2,6
Индустриялық парк аумағында өнеркәсіптік өнімдерін шығару көлемі, млрд.
Агроөнеркәсіп кешеніндегі еңбек өнімділігі, мың теңге 591,2 669
Аграрлық саланың экспорттық әлеуеті, % 11,9 12,3 13,5
Негізгі міндеттер
№ Индикаторлардың, көрсеткіштердің атауы 1 кезең 2
2011 2012 2013 2014 2015
1 міндет. Қаланың индустриалдық дамуы
Көрсеткіштер:
2015 жылы ЖӨӨ құрылымында өнеркәсіп үлесінің ұлғаюы 4%-ға
2015 жылы өнеркәсіп өнімдері көлемінің ұлғаюы 1,3 рет,
Өнеркәсіптік өнімнің ФКИ ұлғаюы 2015 жылы 1,2
2015 жылы өнеркәсіпте еңбек өнімділігінің ұлғаюы 1,4 рет,
2015 жылда өнеркәсптің ЖҚҚ ұлғаюы 1,4 рет, (млн.
Өнеркәсіп кәсіпорындары мен өндірістерінің саны, бірлік (2009
2015 жылы өнеркәсіп құрылымында өңдеу өнеркәсібінің үлесін ұлғаюы
(2009 – 78,3%) 78,3 78,1 77,9 77,7 77,6
2015 жылы ЖӨӨ құрамында өңдеу өнеркәсібі үлесінің ұлғаюы
2015 жылы өңдеу өнеркәсібінің өндірісі үлесінің ұлғаюы 1,3
Өңдеу өнеркәсібінде ФКИ үлесінің ұлғаюы 1,2 рет, (%
Өңдеуші кәсіпорында еңбек өнімділігін ұлғайтуы 1,7 рет,
(2009 жылы – 19,5 мың долл./адам) 24,4 26,8
Өңдеу өнеркәсібінде ЖҚҚ ұлғаюы 1,4 рет, млрд. теңге
Тағамдарды қосып өндіріс көлемінің ұлғаюы 1,2 рет, млн.
Тағам өнімдерін өндірудің, сусындарды қоса алғанда ФКИ ұлғаюы
Өңдеу өнеркәсібінің жалпы көлемінде, % (2009 – 20,9%)
Машиналар мен жабдықтарды қоспағанда металлургия өнеркәсібіндегі өнімдерін шығару
Металлургия өнеркәсібінің ФКИ, машиналар мен жабдықтарды қоспағанда дайын
Металлургия өнеркәсібінің, машиналар мен жабдықтарды қоспағанда дайын меттал
Машина құру өнімдерінің үлесі, млн. тенге (2009
Өңдеуші саласындағы Машина құру өнімдерінің шығару үлесі, %
Машина жасау ФКИ, % өткен жылға (2009 –
Жеңіл өнеркәсіп өндірісінің көлемі, млн. теңге
Жеңіл өнеркәсіптің ФКИ, % өткен жылға (2009 –
Фармацевтика өнімдерін шығарудың көлемі, млн. бірлік - -
Фармацевтика өнеркәсібінің ФКИ, % өткен жылға қарағанда
Құрылыс материалдарын шығару көлемі, млн. теңге (2009 –
Өңдеуші өнеркәсібіндегі құрылыс материалдардың үлесі, % (2009 –
құрылыс материалдарын шығару ФКИ, % өткен жылға қарағанда
Құрылыс және құрылыс материалдары экспортнының ұлғаю көлемі, %
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік органдар
18






Ұқсас жұмыстар

Мәслихат депутаттарының өкілеттігін талдау
Мақтаарал ауданының топонимиясына тарихи — лингвистикалық және сөзжасамдық сипаттамасын, тілдік ерекшеліктері
Оралмандар
Жергілікті өкілді және алқалы органдар
Жергiлiктi мемлекеттiк басқару
Бюджеттің түрлері мен деңгейлері
Жергілікті басқару органдарының теориялық аспектілері
Жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қызметтерін дамыту мәселелері және бағыттары
Тасмағамбетов Иманғали Нұрғалиұлы
Семей қаласы жергілікті өзін-өзі басқаруының құрылымының сызбасын келтіру және толық сипаттама беру