Тест редакторы, тест редакторында тест


МАЗМҰНЫ
ПРОГРАМАЛАУ ТІЛДЕРІ ПӘНІ, ТЕКСЕРУ ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ
1.1 1 Програмалау тілдері пәні, ерекшелігі
1.2 Тексеру жұмысы, оны жүргізу әдістемесі
ТЕКСЕРУ ЖҰМЫСТАРЫН ӨТКІЗУДІҢ БІР ЖОЛЫ ТЕСТ СҰРАҚТАРЫН
2.1 Тест редакторы, тест редакторында тест
2.2 Тест сұрақтары, олардың жазылу реті
3. МЕКТЕП ЖУРНАЛЫНЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫК ТҮРІ ТЕКСЕРУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
3.1 Мектеп журналының электрондык түрі
3.2 Бақылау жұмысына даярлық және оны өткізу
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
КІРІСПЕ
Жиырма бірінші ғасырдың басталуы жаппай ақпараттық
Қазақстан Республикасы ғылыми-техникалық прогрестің негізгі белгісі болып
1997 жылы 22 қыркүйекте Қазақстан Республикасының Президенті
Қазіргі таңда республика мектептерін жаңа компьютерлік технологиялармен
Ақпараттандырудың негізгі міндеттерінің бірі – мектепте компьютерлерді
Оның себебін олар оқытуды компьютерлендірудің теориялық негіздерінің
Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру – барлық
Осыған орай оқыту технологияларын жаңарту, педагогикалық
Бәсекеге қабілетті білім беру кеңістігін құруға
Сондықтан, бүгінгі таңда мектеп пәндерін компьютер көмегімен
ПРОГРАМАЛАУ ТІЛДЕРІ ПӘНІ, ТЕКСЕРУ ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ
1.1 Програмалау тілдері пәні, ерекшелігі
Қазіргі ақпараттандыру заманында жалпы білім беретін мектептердің
Ақпараттық-қатынастық технологияларды (АҚТ) білім беру процесіне ендіру
Еліміздің ақпараттандыру жүйесін ары қарай дамыту процесін
Арнайы өңделген компьютерлік бағдарламалар қазіргі заманғы компьютерлік
Оқытудың тиімді жүйелерін жасағанда компьютерлік жүйе мен
Егер оқушы мен компьютер арасында тығыз қарым-қатынас
Өзіміздің зерттеуімізде біз интерактивті тапсырмалардың компьютерлік бағдарламасын
Реактивті интерактивтілік: оқушылар бағдарлама ұсынған сұрақтарға жауап
Іс-әрекетті интерактивтілік: оқушылар бағдарламаның жұмыс істеуін өздері
Өзара интерактивтілік: оқушы мен бағдарлама бір-біріне бейімделуге
Бұл модельдердің үшеуінде де оқушы және бағдарлама
Курсқа және ақпараттың мазмұнына әсер ету үшін
Интерактивті компьютерлік бағдарламаларды жасағанда біз дидактикалық принциптерді,
Қажетті мақсатқа лайықтылық принципі. Жасалатын компьютерлік бағдарлама
Модульді пайдалану принципі. Жобалау кезеңінің өзінде қолданылатын
Оқу сәйкестігі принципі. Оқытуға арналған компьютерлік бағдарламаларды
Ұйымдастырылған эргономикалық принцип. Бұл принцип компьютерлік бағдарламаларды
Ашықтық принципі. Қолданушы өзінің әдістемелік тәжірибесіне байланысты
Зерттеу барысында аталған принциптермен қатар компьютерлік бағдарламаларды
компьютерлік бағдарламалардың мазмұнының жалпы орта білім берудің
компьютерлік бағдарламалардың мазмұны ұлттық дәстүр мен оқушылардың
оқу материалын бергенде ғылыми терминдерді оқушылардың жас
интерактивтіліктің кері байланыс арқылы жүзеге асуы
Сонымен қатар біз Г.Қ.Нұрғалиеваның, Е.Ы.Бидайбековтың, Б.Бөрібаевтың және
берілген оқыту әдістемесін толықтыру немесе жаңа оқу
оқу құралының жалпы сценарийін және пәннің әрбір
даярланған бағдарламаның «ашықтық» деңгейін анықтау, яғни оны
Оқу процесінде қолданылатын ашық интерактивті тапсырмалардың компьютерлік
Жоғарыда айтылғандарды қорытындылай келе, компьютерлік бағдарламаларды білім
Алдымен ашық интерактивті тапсырмалардың компьютерлік бағдарламаларының эксперименттік
Редакторларда мұғалім келесі әрекеттерді орындайды: сұрақтың мәтінін,
2а сурет – 2-режімнің
«Сұрақ» бөлімін толтыру
«Информатика» оқу пәні ретінде Қазақстан Республикасы жалпы
Мектептік информатика курсы білім алушыларға осы курсты
1.2 тексеру жұмысы, оны жүргізу әдәстемесі
Мектеп информатикасының мазмұнын дамыту келешегі оқушылардың ақпараттық
Информатика пәні оқушыларда әлемдік ақпараттық бейнені қалыптастыру
Мектептің білім мазмұнында информатиканы оқытудың жалпы мақсаттарын
ақпараттық қоғам жағдайында оқушыларды жан-жақты даярлау;
ақпараттық қоғам мен технологиялардың мүмкіндігіне бейімделген
информатиканың ақпаратты беру, түрлендіру және оны қолдану
әлемдік ғылыми бейнені қалыптастырудағы ақпараттық процестердің мәнін
оқушыларды компьютерді оқу үрдісіне, бағдарлы бағытқа
мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ақпараттық-коммуникациялық технологияны енгізу үшін
Бұл мақсаттарға жету келесі мiндеттердi шешу
ғылыми дүниетанымдық көзқарастарын қалыптастыру (ғылыми әлемдік бейнені
оқушылардың ойлау қабілетін дамыту (жеке
оқушыларды практикалық және бағдарлы бағыттарға даярлау
Информатиканы оқытудың басты мiндеттерi негiзiнде оқу бағдарламасында
2009-2010 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім
Базистiк оқу жоспарында мектептiң негiзгi сатысында (7-9
7 сыныпта - аптасына 1 сағаттан, оқу
8 сыныпта - аптасына 1 сағаттан, оқу
9 сыныпта - аптасына 1сағаттан, оқу жылында
Еліміздегі білім беруді жаңарту үрдістерінің басты бағыттарының
Базистiк оқу жоспарында 10-11 сыныпта жаратылыстану-математикалық бағытта
7-9 сыныптарда информатиканы оқытуда 7-сыныпқа арналған «Информатика»
ҚР Білім және Ғылым Министрлігінің 18.10.2005 ж.
Жалпы білім беретін мектептердің жаратылыстану-математикалық бағытта
Жалпы білім беретін мектептердің қоғамдық-гуманитарлық бағытта
Бағдарламаға ескерту. Бағдарламада техникалық қате жіберілгендіктен, 3-бетте
2009-2010 оқу жылында білім беру ұйымдарына пайдалануға
Информатиканы тереңдетіп оқығысы келетін оқушылардың саны жеткілікті
Жоғары сыныптарда информатиканы оқыту кезінде мектептің
Оқушылардың таңдауы бойынша оқу пәні ретіндегі информатиканы
Жоғарыда аталған оқу бағдарламалары мен оқулықтар информатиканы
Ұйғыр, өзбек тілдерінде оқытылатын жалпы білім
Информатиканы оқыту бағдарламаларын арнайы жабдықталған мультимедиялық кабинетте
Мектептің кітапхана қорында «Информатика» оқу пәні бойынша
2.ТЕКСЕРУ ЖҰМЫСТАРЫН ӨТКІЗУДІҢ БІР ЖОЛЫ ТЕСТ СҰРАҚТАРЫН
2.1 Тест редакторы, тест редакторында тест
Бағдарламаның сырқы бейнесі
Бұл бағдарлама тес жұмыстарын өткізу мен дайындау
Компютерлік бағдарламалық комплекс «Тесттер» сапалы тестілерді даярлап
Ол екі бағдарламадан тұрады «тесттер редакторы» және
Тест редекторы бағдарламасы кез келген көлемде сұрақтарды
Құрастырылған тест магнитті дисіде шифрланған түрде және
Сіздің жұмысыңыздың қорытыныдысы ретінде жекке папка ашылады,
Одан әрі қарай тестпен жұмыс істеу үшін
Жұмыс істеу ережес:
Бағдарламаны ашу барысында экранда тесттің тақырыбын енгізуді
Тестке ат қойылмайынша тессі жалғастыру мүмкін емес.
"Test Edit" папкасына атау берген соң, оның
Жаңа папкаға мәтіні бар файлдар енгізіледі (ол
Атау берілген соң "Ок" пернесін басу керек
"Сұрақтың мәтінін енгізіңіз",
"Жауап нұсқасын енгізіңіз",
"Сурет"
"Дыбыс".
"МӘТІН СҰРАҒЫН ЕНГІЗІҢІЗ" БӨЛІМІ
Бұл жолақта кезектегі сұрақтың мәтінні енгізіледі
Сұрақтағы жолдар саны шектеусіз.
Тілі мен шрифт кез келген болуы мүмкін.
Келесі сұраққа көшкенге дейін берілген жолақ
Егер сұрақ бір берілген жолаққа сыймаған
"ЖАУАП НҰСҚАСЫН ЕНГІЗІҢІЗ" БӨЛІМІ
Бұл жолақта жоғарыда берілген сұрақтарға берілген барлық
Әр бір сұрақ жекелеген жолда жазылады.
Жауаптың максималды көлемі - 5.
Жауаптың минималды көлемі - 2.
Дұрыс жауап белгіленуі керек. Ол үшін дұрыс
Дұрыс жауаптар бірнеше болуы мүмкін.
Болмағанда бір жауабы болсын дұрыс белгіленуі керек.
"АЛДЫНҒЫ СҰРАҚ" ЖӘНЕ "КЕЛЕСІ СҰРАҚ" ПЕРНЕСІ:
Бұл пернелер мына қызметтерді атқарады: сәкесінще өткен
Ең басқы немесе ең соңғы сұраққа жекткен
"БАҒАЛАУ КРИТЕРИН ЕНГІЗУ" БӨЛІМІ
Бұл бөлімде редакторға қанша дұрыс жауапқа "5",
Егер дұрыс жауап саны берілген цифрлардан төмен
2.2 Тест сұрақтары, олардың жазылу реті
1. Информатика ғылымы ¬¬¬ -
А) техникалық тасылмалдаушыға ақпараттарды орналастыру ;
В) ақпарат , оны сақтау және мәліметтерді
С) ақпарат , оның қасиеттері өрнектеу тәсілдері,
D) оқу процесіне пайдалануға
2. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі
A)Кбайт )Гбит; C) бит; D)Мбайт;
3. Информатика кабинетінде … болмайды!!!
A) орнында отырып амандасуға С) қауіпсіздік ережесін
B) пернені ақырын басуға D) ашық тұрған
4. Компютердің негізгі құрамына мыналар кіреді:
А) монитор, тышқан, пернетақта; С) принтер, жүйелік
В) дисплей, жүйелік блок, пернетақта; Д) тышқан,
5. Компьютерге ақпаратты енгізу жабдығы:
А) перне тақта; В) монитор; С) тышқан;
6.Компьютердің қандай бөліктері мәтіндер мен суреттерді басып
A. Жүйелі блок
B. Монитор
C. Принтер D. Сканер E. Пернетақта
7.Ақпарат дегеніміз не ?
A. қоршаған ортада болып жатқан құбылыстар;
B. белгілі бір нәрсеге берілетін мағлұматтар;
C. деректер жиыны;
D. түрлі құбылыстар;
8. Ақпаратты қандай түрде бере аламыз?
A. бейнелі және таңбалы;
B. жазбаша ;
C. тек ауызша;
D. компьютер арқылы;
9. Ақпаратты тарату құрылғыларын ата?
A. теледидар, радио, компьютер;
B. газет,журнал, радио, теледидар, телефон, интернет;
C. компьютер, адамдар, түрлі желілер;
D. теледидар, телефон,интернет, компьютер;
10. Бит, байт дегеніміз не?
A. ақпараттың өлшем бірлігі;
B. ақпарат туралы термин;
C. өлшем бірлік;
D. ақпараттың өлшеу құралы;(слайдты көрсету)
ІІІ. Жаңа сабақ
Бүгінгі өтілетін сабағымызды Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен бастағым келіп
1 тапсырма:
1. Есептеуіш техниканың даму тарихы бойынша хронологиялық
Бэббидж машинасына негізделген программаны ойлап тапты.
Блез Паскаль
1642 жылы «Паскалин» немесе «Паскаль дөңгелектері» деп
Готфрид Вильгельм Лейбниц
1670 жылы тұңғыш рет арифметикалық амалдарды механикалық
Чарльз Бейбидж
1823 жылы программалық басқару машиналарының алғашқы нұсқасы
Герман Холлерит
1888 жылы табулятор деп аталатын құрылғыны ойлап
Алан Тьюринг
1936 жылы есептеуіш машиналарының идеясын ұсынып, оның
2. Ағашты отырғызу алгоритмін жаз. (ИТ берілген
3. Мына сурет арқылы сөздік алгоритмін жаз.(компьютерде
Балалар жаңа сіздер сурет арқылы нені үйрендіңдер?
Б:алгоритмнің құру жолдарын.
Тапсырма №4 (қосымша)
Мына берілген мәтіннен әр түрлі ұяшық арқылы
3. МЕКТЕП ЖУРНАЛЫНЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫК ТҮРІ ТЕКСЕРУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
Заманауи компьютерлік техникамен жабдықталған мектептер қатары артып
Бул бағдарламаларды Excel тақырыбы бойынша сынақ жумыс
Мектеп журналының электрондық түрі толығымен қағаздағы нұсқасындай
1. Бағдарлама Excel жүмыс парақтарын формулалардың көмегімен
үйымдастырады. Табель мәліметтерін қағазға басып шығаруға болады
басып шығару функциясы) және ата-аналар тарапынан балаларының
2. Бағдарлама барлық төрт пән бойынша және
3. Электрондық журнал әрбір пән және әрбір
4. Excel жүйесіндегі жұмыс амалдарын қолдана отырып,
Қурастыру әдісі
1. Ілкі (титул) бетті жасау (әзірлеушінің қалауына
Маңызды: Ілкі бетте сынып жетекшісі туралы мәлімет
Журналдың қалған барлық парақтарына сілтемелер қамтылған «Мазмұны»
3 «Жалпы оқу бетін» құрастыру
Бұл тізім журналдың барлық қалған бөттерінде пайдаланылады
4. ≪Пән сабақтары тізімі≫ парағын құру. Бүл
Журналдың барлық терт тоқсандағы пән сабақтарына сілтемелер
5. Бағдарламаның пән сабақтарының бетін құру.
Оқушылардың аты-жөні және пән атауы барлық пән
6. ≪Апта табелі≫ бетін құрастыру.
Сынып жетекшісі мен ата-аналар тарапынан күнделікті тексеру
7. Төрт тоқсан мен бір жылдағы ≪Келмеген
Мұнда әр оқушының сабаққа келмеген күндері (≪ж≫)
8. Терт тоқсан мен бір жылдың ≪Тоқсандық
Парақта ≪Жалпы оқу бетіндегі≫ оқушылардың аты-жөндері, ≪Пән
а) % сапа
б) % үлгерім
в) эр оқушы, эр пэн жэне сынып
9. Оқушылардың сауалнамалық мәліметтер парағын қүрастыру.
Бүл әрекеттер міндетті емес, бірақ түрлі тізімдер
10. Бүл сыныптағы мүғалімдер тізімі мен пәндер
11. Журналдың барлық беттерін сілтемемен байланыстыру ғана
ЕНГІЗУ > Гиперсілтеме —► Мәтін —► Жол
2.1 Бақылау жұмысына даярлық және оны өткізу
Бақылау жұмысының жоспарын жасамас бұрын әрбір мұғалім
Ұстаз алдын ала парта үстіндегі кітапты, дәптерді,
Мұғалім бақылау жұмысын алғаннан кейін тездетіп тексеріп
Бақылау жұмысын талдау мұғалімге оқушылардың білім деңгейін
Бақылау жұмысын тексерудегі баға балл санын есептегенде
Бақылау жұмысын 96% пен 100% аралығында орындағандарға
76% пен 95% аралығында “4”.
50% пен 75% аралығында “3”.
20% пен 50% аралығында “2”.
20% төмен болса, “1” деген баға қойылуы
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстан Республикасы ғылыми-техникалық прогрестің негізгі белгісі болып
Ақпараттандырудың негізгі міндеттерінің бірі – мектепте компьютерлерді
Сондықтан, бүгінгі таңда мектеп пәндерін компьютер көмегімен
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Информатика. Ермеков Н., Стифутина Н. - Алматы:
. Информатика. Е.Шевчук, Н.Кольева - Алматы: Мектеп,
Информатика мен есептеуіш техника негіздерін оқыту. Б.Нақысбеков,
Ермеков Н., Криворучко В.А., Ноғайбаланова С.Ж. Қазақ
Информатика. Ермеков Н., Криворучко В.А., Ноғайбаланова С.Ж.
Информатика. Ермеков Н., Криворучко В.А., Ноғайбаланова С.Ж.
Информатика. Ермеков Н., Криворучко В.А., Ноғайбаланова С.Ж.
Информатика. Практикум. Дидактикалық материал (қоғамдық-гуманитарлық бағыт). Н.Ермеков,
Информатика. әдістемелік құрал (жаратылыстану-математикалық бағыт) Н.Ермеков, В.Криворучко,
10 .Автоматизированные тесты по темам: Операционная система
1





Ұқсас жұмыстар

MS Word бағдарламасын оқытудың әдістері
Электрондық курстың құрылымы
Мектеп журналының электрондык түрі
Adove Photoshop графикалық редакторын оқытуға әдістемелік нұсқаулар
Білімді тестілеудің сараптық жүйе жұмысының алгоритмі мен негізгі қағидалары
Ақпарат және информатика бойынша материалдар
WWW–мен жұмыс істеу үшін қажетті программалық қамсыздандыру
Информатика курсы бойынша оқу процессін жоспарлау
Информатика пәнінен дәрістер
Файл. Файл типтерi