Психологияның жас ерекшелігі



І Кірісре
І. Психологияның жас ерекшелігі.
2. Педагогикалық психологиялық пәні.
ІІ Негізгі бөлім
Жас ерекшелігі редагогикалық психологияның пайда болуы
Педагологияға маркеттік сын.
А.С. Макоренко және педагологиялық психология.
ІІІ. Қорытынды
1. Л.С. Выготскийдің жоғарғы психологиялық функцияларды
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Жас ерекшелігі психологиясы — психология ғылымының
Педагогиқалық психологияның пэні — оқыту мен
Педагогиқалық және жас ерекшелігі психологиясының бір
Бала психиқасының даму және оны окыту
Бірақ көп кешікпей түңілушілік басталды, Ол
Педагогйқаны жалпы психологиямен. байланыстырып,
Идеалистік болғандығынан еді. Педагогиқалық психолргияның (1910-жылдаң
Педагогиқалық психологияны құрудың алғашқы тәжірибелері нәтижесіиде
Педагогиқалық және жас ерекшелігі психологияның дамуындағы
XX ғасырдың басында педагогиқалық және жас
Баланың психиқалық дамуын түсіндіруде биогенетиқалық бағытқа
Психиқалық дамуда биологияшылдарға тән тұқым қуалаушылық
Сонымен, психолоғиядағы биогенетиқалық заңының негізіне ішкі
Педагогиқалық психологиядағы биогенетиқалық бағыттың диалектиқаға қарсы,
Педагогиқалық психологиядағы социоеенетиқалық бағыттың да қателігі
Биогенетиктер де, социогенетиктер де баланың психиқалық
Педологияға маркстік сын. Педологияның мазмұнын бала
Педологияның идеалистік және механистік нұсқаулары, оның
Алайда педологияның сыналуы педологияға қандай да
Аса көрнекті сонет педагогы. К.Крупсқая бұл
20-30-жылдарда педагогиқалық психология саласында қазіргі психолоғияның
А. С. Мақаренко және педагогиқалық психология.
Мақаренконың ғылыми концепциясында жеке адамның даму
Жеке адам психолоғмясының түйінді проблемаларын Мақаренко
Мәселені бүлай қою Мақаренкоға жеке адамның
Мақаренко жеке адам қасиеттерін зерттеуге үлкен
А. С. Мақаренко жеке адамның мотивтік
Еңбек пен қоғамдық іс-әрекет процесінде қалыптасқан
Л. С. Выготскийдің жоғары психиқалық функцияларды
Выготский Ф. Энгельстің адамның табиғатқа икемделудегі
Адамның дамуы оқыту арқылы осы тәсілдердің
Бала тілінің дамуында маңызды роль атқаратын,
Ақыл-ой дамуында кемшілігі бар балаға жүргізілген
1.2. ҚАЗІРГІ СОВЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЖАС
Оқыту мен тәрбиелеудің негізгі психологиялық теориялары.
Педагогикалық және жас ерекшелігі психологиясы советтік
Қазіргі совет психологиясының маңызды концепцияларының негізіне
Психикалық даму әлеуметтік тәжірибені меңгеру жолымен,
класқа дейін), жоғары класс оқушылары
Жалпы жас сипаттамасьпшц орташаланып алынғанын есте
Әдебиеттер
Выготский Л. С. Развттие высших психических
Исследование развития познавательной делтельности. Редакцнясын басқарғандар:
Обучение и развитие. Редакциясын басқарған Л.
Опыт системного исследовання психики ребенқа. Редакциясын
Пономарев Я. А. Знание, мышление, умственное
Проблемы диагностики умственного развития учащихся./Редакцнясын басқарған
Развитие ребенка. Редакциясын басқарған Л. В.



Ұқсас жұмыстар

Психологияның жас ерекшелігі
СОВЕТТІК ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Даму психологиясының пәні, міндеттері және әдістері
ЖАС ЕРЕКШЕЛІК ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ
Жас ерекшелік және педагогикалық психологияның пайда болуы және алғашқы дамуы
Жас ерекшелік психологиясы онтогенездегі психикалық даму заңдылықтары
Индивидуалды айырмашылық психологиясы
Психология ғылымының Ресейде дамуы
Педагогикалық және жас ерекшелігі психологиясы
Психология пәні және міндеттері