Қазақстан Республикасының мұнайгаз саласының кәсіпорындар қызметінің экономикалық тиімділігін бағалау
Мазмұны
Кіріспе . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
1 бӨлім. мұнайгаз Өндіретін комплексті дамытудың негіздемелері. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
1.1 Экономикалық қауіпсіздік концепциясы және отын-энергетикалық ресурстары . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . 5
1.2 Қазақстан Республикадағы мұнай және газ өндіруді дамытудың қазіргі заманғы жағдайы. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . 8
1.3 Зерттеу объектілерінің экономикалық күйін талдау. . . . . . . . . . . . . . .12
2 бӨлім. Мұнайгаз Өндіретін кӘсіпорындардың даму стратегиясын модельдеу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . 15
2.1 Мұнайгаз өндіретін саланың негізгі көрсеткіштерін болжамдау үлгісі15
2.2 Болжамды бағалау әдістері. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17
2.3 Кәсіпорынның дамуын экономикалық көрсеткіштерін болжамдауды модельдеу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . .19
3 бӨлім. қазақстан республикасының мұнайгаз саласының кӘсіпорындар қызметінің экономикалық тиімділігі . . . . . 20
3.1 “Кәсіпорын №1” негізгі көрсеткіштерін болжамдау үлгісі. . . . . . . . . . 20
3.2 Мұнайгаз өндіруші сала өнеркәсіптерінің экономикалық көрсеткіштерінің көпфакторлы анализі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
3.3 Қазақстан Республикасының мұнайгаз саласының кәсіпорындар қызметінің экономикалық тиімділігін бағалау. . . . . . . . . . . . . . .
. . . . 26
қорытынды. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Әдебиеттер тізімі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .34
қосымша
Өнеркәсіптік маркетингтің мәні
Мұнайгаз өндіретін комплексті дамыту
Нарықтық экономика жағдайындағы өнім сапасын арттыру және маркетинг
Кәсіпорынның маркетинг қызметін басқарудың теориялық негізі
Кәсіпорынның тиімділігін көтерудің теориялық аспектілері
Мұнайгаз саласындағы басқару негізіндегі теориялық аспектілер
Мұнай өндіруші кәсіпорындарының өндірістік
Мұнай сферасындағы маркетинг
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МҰНАЙ НАРЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ЗЕРТТЕУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ - ӘДІСТЕМЕЛІК ТӘСІЛДЕРІ
Қазақстан Республикасының ұлттық компанияларын мемлекеттік реттеу