Тұтыну тауарлары мен қызмет түрлерінің нарығы



 Жоспар:
Кіріспе 1
Нарықтың атқаратын қызметтері 7
2. Капитал қорының нарығы. 14
Қолданылған әдебиеттер тізімі 22
Кіріспе 1 - бөлім
а) Нарықтың пайда болуы және мәні
2 - бөлім
а) Қазақстан Республикасындағы нарықтың қалыптасу құрылымы.
ә) Қазақстан Республикасындағы нарық механизмінің мәні және ерекшеліктері
б) Нарықтың атқаратын қызметтері және түрлері
3 - бөлім Қорытынды
Кіріспе
Бүгінгі таңдағы ауқымды өзгерістер кезеңі қоғам өмірінің барлық
Нарықтық қатынастарға өту ынталылық пен кәсіпкерліктің еркіндік алуына,
Бұл курстық жұмыста нарықтың түрлері, құрылымы, атқаратын қызметтері
Нарық күрделі экономикалық категория ретінде өз бетінше емес,
Ал, біздің елімізде нарықтық экономиканың өмір сүру жағдайы
Еліміз өз тәуелсіздігін алып, жоспарлы экономикадан, нарықты экономикаға
Нарық - бұл нәтиже мен еңбек шығындары аралығындағы
Ағылшын экономигі Адам Смитт экономика туралы бір ғана
Адам Смиттің ойынша, ұлттың басты байлығы, өзге экономистердің
Адам Смиттің нарық туралы ілімі австрияның экономиcі, Нобель
Адам Смиттің ілімі бойынша: - нарықтың тиімділігі және
Қазақстанда құл иелеушілік құрылыс болмастан-ақ патриархалдық-феодалдық қатынастар қалыптасты
Нарық қатынастарының пайда болуының ең басты шарты өндіріс
Жерге феодалдық меншіктің күшеюі қоғамдық жерлерді тартып алумен
Тереңдей түскен меншіктің бөлінісуі Қазақстанда тауарлы ақша қатынастардың
Екінші кезеңде (1996-2005 жылдар) экономиканың шикізаттық бағытын біртіндеп
Үшінші кезең 2005-2007 жылдар мерзімге созылып, ашық
Нарық механизмі кәсіпкерлік пен бәсекелестікті дамытпайынша өмір сүре
Нарық механизмі идеалды емес, оның елеулі қайшылықтары да
Нарық механизмі ғылым мен техника жетістіктерін, еңбек ресурстарын,
Нарық қызметін тек қана айырбас саласымен шектеу оны
Берілген анықтамада, біріншіден, тек өндірушілер мен тұтынушылардың арасындағы
Нарықтың атқаратын қызметтері
Нарықтың атқаратын қызметтері:
1) Тауардың қоғамдық мағыналығын мойындау;
2) Өндірістік шығындарды азайтуды экономикалык ынталандыру;
3) Еңбекке деген материалдық стимулдарды экономикалық жағынан қамтамасыз
Нарықтың маңызды қызметтерінің бірі - оның ұдайы өндіріс
Сонымен бірге нарық механизмі мынадай қызмет те атқарады
Қазіргі нарық шаруашылық байланыстары мен экономикалық қатынастардың күрделі
Нарық түсінігін тар және кең мағынада беруге болады.
1. Қандай тауарларды қашан және қандай мөлшерде өндіру
2. Бұл тауарларды қандай ресурстардан және қандай технологияның
3. Тауарды кімге арнап шығару керектігі құпиясы ұлттық
Нарық экономикасы тәжірибеде өзінің жоғары тиімділігін дәлелдеді:
Өндіріс пен тұтынудың өзара байланысын қамтамасыз ету. Нарық
2. Өз алдына тәуелсіз шаруашылық жүргізетін өндірушілер
3. Бағаның еркін қозғалысы. Нарықтық бағаның мөлшері
4. Экономиканы "сауықтыру" (санауыл) дербес шарушылық
5. Бәсекенің жалпыға бірдейлігі. Нарық экономикасы дегеніміз
Сатушылар арасындағы үздіксіз жарыс:
а) өндіріс көлемін неғұрлым ұлғайту үшін;
ә) шығынды неғұрлым азайту үшін;
б) неғұрлым пайдасы мол салаларда қызмет атқару үшін;
в) сатып алушылар арасында өз табыстарын неғұрлым тиімді
г) сатушы мен сатып алушылар нарық бағасының дәрежесі
Нарық - сұраныс пен ұсыныстың баға арқылы өзара
Нарықтар. Қазіргі уақытта нарықтар жүйесі қалыптасты. Олар аумақтың,
3. Нарық институттары - коммерциялық банктер, қор биржалары,
Сөйтіп нарық түрлерінің әрбіреуіне кеңінен әрі қысқаша тоқталатын
Дүниежүзілік нарық, сатушылар мен сатып алушылар арасындағы тауарлар
Ел аралық бірлестіктер нарығы деп экономикалық айырбастың ерекше
Ұлттық нарық бір елдің мемлекеттік шекарасының аумағымен шектелген
Жергілікті оқшауланған нарық кейбір елді пунктернінің жиынтығы болып
Нарықтық қатынастардың жетілу шамасына қарай нарықты: дамыған нарық,
Олигополиялық нарық, баға белгілеу саясатына тым сезімтал және
Ал монополиялық бәсеке нарығы, сапасы, қасиеті, сыртқы безендірілуіне
Қазақстан Республикасы бұл күндері нарықтың экономиканы қалыптастыруға талпыныс
Өзіміздің және шетелдік зерттеушілердің ой-пікірлерін сарапқа сальш, бір
Қазақстан Республикасында нарықтық экономиканы құрудың кезеңдері және қажетті
Нарық - өте күрделі, көптеген құрылымы бар ұғым.
Нарықты экономика жағдайында нарық түрлер айырбасқа түсетін субъектілердің
1. Өндіріс құрал-жабдықтарының нарығы. Бізде үсақ уақыт өндіріс
Материалдық-техникалық жабдықтау бұл өндірушілер мен тұтынушыларды бір-біріне жақындастыру
Көтерме сауда өнім өндіруші кәсіпорындар мен тұтынушы кәсіпорындар
2. Капитал қорының нарығы.
Қазір көпетеген коммерциялық банктер ашылды, ол келешекте кәсіпорындардың
3. Тұтыну тауарлары мен қызмет түрлерінің нарығы.
Қазақстанның халық шаруашылығының құрылымы мен дауының аймақтық ерекшеліктері
Атап өтетін болсақ, Солтүстік және Батыс Қазақстан өнеркәсіп
Орталық Қазақстанда негізінен жоғары кәсібі көмір өңдеу өнеркәсібі;
Шығыс Қазақстан аймақтарында өздерінің табиғат ауа-райы ерекшеліктеріне байланысты
Оңтүстік аймақтарда республикада дағдарысқа дейін өндірілетін аяқ киімнің
Ал, ауыл шаруашылығына тоқталатын болсақ, Қазақстанда егін және
Республикамыз бидай өндіру мен оны сатуда бұрынғы КСРО-да
Қазақстан қой мен ешкінің саны бойынша бұрынғы одақтас
Қазақстан өз экономикасының құрылымын өзі айқындап, оның салаларының
1992 жылы Қазақстан экономикасы үшін қоғамдық өндіріс деңгейінің
1993 жылы Қазақстан Республикасының экономикасына бірнеше факторлар тікелей
Осы шараларға қарамастан, материалдық өндіріс салаларында өндіріс көлемінің
Еліміздің Президенті Н. Назарбаев "Қазақстанның егеменді мемлекет ретінде
- меншіктің негізгі түрлерін жекеменшік пен мемлекеттік
- адамның экономиканың тұрғыдан өзін айқындау принциптерін
- Қазақстанның табиғи ресурстарының дүниежүзілік тауар нарығында өзінің
- тұтыну нарығын толтыру.
- Қазақстанды дамыту үшін - шетел инвестицияларын тарту
1994 жылдың маусымында Қазақстан Республикасының Президенті Н. Назарбаев
Бұрынғы жоспарлы әкімшілдік-әміршілдікке негізделген экономикадан - нарықтық қатынастарға
Қазақстан үкіметі осы бағытта мынадай үш негізгі шараларды
1. Бағаға және өндірушілерге бақылауды алу арқылы экономикалық
2. Айналымдағы ақша массасын реттеу және
3. Мемлекеттік мүлікті жеке адамдарға және немесе ұйымдарға
Нарықтық экономикаға көшу - бір сөзбен айтқанда, азын-аулақ
Тәеулсіз нарықты экономиканы құрудың басты жолы нарықтың негізгі
Бірінші мақсат - тауарлар мен қызмет көрсету нарығын
Екінші мақсат финанс қаржы рыногын қалыптастыру. Негізінде қаржы
Үшінші мақсат - жұмыс күні еңбек нарығын қалыптастыру
Сонымен, нарықтық экономика - әртүрлі талғам мен таңдау
Нарықтық экономикаға көшу мен мемлекеттік қатынастарын түбірімен өзгертуді
Біріншіден, қазіргі күрделі қиын жағдайда әлеуметтік ахуалды жасауға
Екіншіден, өндірісті дамыту, бағаның өсуін тоқтатып, өндіріс шығындарын
Жекешелендірудің ең қарапайым түрі өнім шығаратын кәсіпорындарды сату.
Жекешелендірудің субъектісі физикалық мағынада - жеке азаматтарды, заңдық
Мемлекет иелігінен алу мен жеке шелендірудің объектісі мемлекеттік
Жекешелендірудің нәтижесінде республикадағы 482 кәсіпорында 59 млрд. Теңгенің
Нарық экономикасы екі дәрежеде алға жылжып отырады, ол
Микроэкономика жеке бизнес немесе негізгі экономикалық буының қызмет
Макроэкономика бұл жалпы экономикалық процесстер саласы, қоғамдық "фирмалардың
Макроанализ агрегатты өлшемдер (жалпы өнім, ұлттық табыс, жиынтық
Нарық экономикасының маңызды сипаты онда меншіктің әр түрлі
ә) акционерлік кәсіпкерлік сектор.
б) кооперативтік кәсіпкерлер.
в) жекеше секторлар.
г) аралас секторлар.
Нарық экономикасының тиімділігі осылардың ара қатынасын дұрыс анықтаумен
Бұрынғы КСРО-да 1985 жылы басталған қайта құру, әкімшілдік-әміршілдік
Жекешелендірудің негізгі мақсаты - мемлекетке қарасты өндірістік объектілерді,
Нарықтың экономика жағдайында мемлекеттің жоспар жасаудағы әрекеті түпкілікті
Нарықтық қалыптасуында ақша және қаржы-несие жүйелері де маңызды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
1. Б. Мәдетов "Нарықтық экономика теориясына кірісті" 1995ж.
2. Б.А. Жүнісов, Ү,Е. Мәмбетов, Ү.С. Байжомартов "Нарықты
3. Әубакиров "Экономикалық теори негіздері"
4. Ж.М. Байтуғанов, С.М. Әуелбаев "Нарықтық экономика" 1995
5. Б.А. Жүнісов "Нарықтың экономика негіздері"
6. Уоттс Ж. "Нарықтық экономика әліппесі"
7. Қаз МБА "Концептаульные основы развития экономики в



Ұқсас жұмыстар

Нарық құрылымдары және олардың түрлерi
Нарықтың мәні, түрлері
Нарықтың мәні, атқаратын қызметі, түрлері мен құрылымдары
Азық-түлік нарығын мемлекеттік реттеу
Нарықтың мәні, атқаратын қызметі, түрлері мен құрылымдары жайлы
Нарық ұғымы, оның функциялары, даму тенденциялары
Баға түрлері, жіктелуі
Маркетинг пайда болуының және дамуының алғы шарттары
Нарықтық инфрақұрылым пәні, мақсаттары және міндеттері
Маркетинг мәні, мазмұны және эволюциясы