Оқушылардың жұмысын зерттеу
Жоспар
І. Кіріспе
ІІ. Негізгі бөлім
А) Бақылау әдісі
Б) Оқушылардың жұмысын зерттеу
В) Эксперимент
ІІІ. Қорытынды.
IV. Әдебиеттер тізімі
Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері.
Әрбір ғылым өзінің дербес әдіснамасын, зерттеу
Тәрбие мен оқытудың нәтижесі тек қана
Педагогика ғылымында қолданылатын зерттеу әдістеріне бақылау,
Бақылау әдісі. Бұл педагогикалық мәселелерді зерттеуде
Педагогикалық бақылау — бұл белгілі бір
Кейде педагогикалық бақылау материалдарын зерттеуші
Бақылау әдісі зерттеу жұмысының алғашқы
Әңгіме әдісі. Бақылау мәліметтерін әңгіме әдісі
Педагогикалық құбылыстарды анықтау үшін әңгіме
Әңгіменің барысы хатнамаға жазылады. Кейде зерттеушілерге
Мектеп құжаттарын зерттеу. Оқу және тәрбие
Құжаттар мен жан –жақты және терең
Оқушылардың жұмысын зерттеу. Оқушылардың жазба, бақылау
Зерттеуші оқушылардың жұмыстарына жан-жақты талдау жасайды.
Эксперимент. Эксперимент деп нақты жағдайды есепке
Зерттеу жұмысы нәтижелі болу үшін экспернментті
Педагогикалық экспернментті зерттеуші өзі жүргізсе белсенді
Соңғы кезде педагогиялық әдебиеттерде экперименттің бірнеше
Мектептердегі озат тәжірибелерді зерттеу барысында пайда
Тұтас педагогикалық процестің мазмұнын,
Экспернментті жасанды жағдайда да жүргілуге болады.
Әрбір экспернменттің мақсаты зерттелетін тақырыптың
Эксперимент басқа ғылымн-зерттеу әдістеріне қарағанда жақсы
Соңғы кезде педагогикалық әдебиеттерде материалдық және
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері тек қана
Педагогикалық зерттеу әдістеріне мыналар жатады.
♦ Педагогикалық тұрғыдан бақылау - бұл
♦ Зерттеу мақсатындағы әңгіме - Мұғалімдер
♦ Мектеа құжаттарын зерттеу -мектеп құжаттарына
♦ Оқушылардың жұмысын зерттеу - жазба,
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Педагогика Ж.Б. Қоянбаев. Астнана 1998. Р.М.
Педагогика Тілеуова С.С. Шымкент 2006 Әлібпек
Педагогика Ж. Әбиев С. Бабаев
Жалпы педагогика С.Б. Бабаев Ж.К.
Бастауыш сынып оқушылардың өзіндік оқу жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері
Информатикадан сыныптан тыс жұмыстар әдістемесі
Оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру мен танымдық қабілеттерін дамыту
Оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру
Сынып жетекшісі жұмысының негізгі міндеттері
Информатика пәнін оқытуда оқушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру
Өзіндік жұмыстар оқушылардың танымдық белсенділіктерін қалыптастырушы фактор ретінде
Сынып жетекшісінің функциялары
Білім беру басқару органдарын және білім беру ұйымдарының жетекшілерін оқыту және тәрбиелеу сапасын жетілдіру
Бастауыш сынып жетекшісінің оқушылармен ұйымдастырылатын тәрбие жұмыстарының теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу