Қазақ бейнелеу өнерінің тұлғасы
Кіріспе
I-тарау. Қазақ бейнелеу өнерінің тұлғасы
1.1. Кескіндеме өнерінің дамуы және қалыптасуы..........................................1х8
1.2. Кескіндеме өнерінің түрлері, жанрлары..................................................2х13
1.3. Қазақстан бейнелеу өнері саласындағы белгілі суретшілер..................3х16
1.4. А. Ғалымбаеваның шығармашылығы......................................................4х18
II-тарау. Пейзаж эстетикалық идеал
2.1. Кескіндеменің техникасы мен технологиялары.....................................1х21
2.2. Түстану. Түстік шешім...............................................................................2х24
2.3. Тақырыптық суреттегі композиция..........................................................3х27
2.4. Практикалық жұмысын орындау барысы................................................4х28
Қорытынды.
Қолданылған әдебиеттер.
Қосымшалар
Кіріспе
Жалпы бейнелеу өнері сонау қола заманынан басталып, кәсіби
Бәрімізге белгілі қай өнер саласы болмасынын өнер иелерінінің
Бір айтып кетер жәйіт, кешегі ХХ ғасырда қазақ
- қазақ жерінде кескіндеме өнерінің дамуы мен қалыптасу
- суретшілердің алғашқы мен кейінгі шығармаларының композициялық шешімдері
- бейнелеу өнеріндегі жаңа ағарқылы көркем-эстетикалық тәрбие берудің
І – бөлім. Қазақ бейнелеу өнерінің тұлғасы
Кескіндеме өнерінің даму тарихы
XVIII ғасырдың 30-шы жылдарында қазақ халқының тарихи тағдырында
Өлкені тарихи, археологиялық. этнографиялық және ғылыми-танымдық зерттеу басталды.
Қазақстанда болған алғашқы графиктердің бірі ағылшын Джон Кэстль
1768-1774 жылдары Қазақстанға бірнеше академиялық экспедиция келіп кетеді.
Қазақстанда болған ең алғашқы кәсіпқой суретшілердің біреуі Емельян
1802-1804 жылдары инфантерия генералы Г.М. Спренгпортен басшылық жасаған
Көркемсурет Академиясының үсынысымен Е.М.Корнеев осы топ құрамына "түрлерді
Есіл мен Ертіс жағалауына сапарында ол "Өскемен қамалын
Варшавада туған, романтизм бағытындағы суретші Александр Осипович Орловский
1832 жылы Петерборда Алексей Ираклиевич Левшиннің "Қырғыз-қазақ немесе
A.M. Левшиннің кітабы "Қырғыз-қайсақ", "Жас қырғыз-қайсақ әйелі", "Қырғыз-қайсақ
Қазақстан тақырыбына байланысы бар аса дарынды суретшілер К.П.
Әскери топограф, әуесқой-суретші Матвей Павлович Бабиковтің (Бибиков) қызметі
дастарының куәлігіне сүйенсек, М.П. Бабиков кескіндеменің
Р.Чередеев те суретші-топограф болыпты. Ішінде қазақтың аса ірі
Бейнелеу өнерінің түрлері, жанрлары
Бейнелеу өнері тарихының дамуы үрдісінде оның көптеген түрлері
Кескіндеме өнері Кескіндеме өнері кеңістіктегі өнертүрлеріне
Жалпы, картина қалай жарыққа шығады? Әрине, ең басында
1.3. Қазақстан бейнелеу өнері саласындағы белгілі суретшілер
Қазақстандағы кәсіби кескіндеме өнерінің тарихы Қазан төңкерісінен кейін
1.4. А. Ғалымбаеваның шығармашылығы
Ғалымбаева Айша Ғарифқызы (29.12.1917 Жылы
А.Ғалымбаева творчествосында әр түрлі сюжетке құралған тақырыптық суреттер
II-тарау. Пейзаж эстетикалық идеал
2.1. Кескіндеменің техникасы мен технологиялары .
Лессировка техникасы — акварельмен салынатын техника. Ал акварель
2.2. Түстану. Түстік шешім.
Табиғи түс дегеніміз — табиғи жаратылыс түсі. Мәселен,
Табиғат әлемінде кездесетін түс дақтары екі топқа бөлінеді.
хроматикалық түстер қызыл, сары, көк, жасыл т.б.
ахроматикалық түстер ақтан, қара, сұр.
локальді түстер
живописьтік түстер – нәрселердің алыс – жақындығын, күнің
Колорит (итал. бояу, түс, әр) – бейнелеу өнеріндегі
Колорит әдебиет пен өнердегі шындықты көркемдік тұрғыдан тануда
Колорит айқын, өзгермейтін түстердің үйлесімінен тұруы мүмкін. Бояу
2.3. Тақырыптық суреттегі композиция.
Жалпы, картина қалай жарыққа шығады? Әрине, ең басында
Бастауыш сыныптардағы бейнелеу өнері сабағының құрылысы басқа қатар
2.4. Практикалық жұмысын орындау барысы.
Мен жалпы жұмыстарды орындап, салар кезде дұрыстап ойланып,
Табиғат әлемінде кездесетін түс дақтары екі топқа бөлінеді.
Қорытынды
Менің курстық жұмысым бейнелеу өнерінің композиция жанры
Композиция өнері адамға тек сұлулықты көрсетіп қана қоймай,
Курстық жұмысым екі бөлімнен тұрады: кіріспе, негізгі бөлім
Болашақтағы мектеп оқушыларымен өткізетін жұмыста бұл зерттеу жұмысының
Қолданылған әдебиеттер
Матаева С. « Түр мен түсті тәрбиеде қолдану»
«Бейнелеу өнері оқыту» Дастанова Ұ. 2009ж.Алматы.
Асаубаева Р. «Бейнелеу өнерінің бейнелік тілдері» Бейнелеу өнері.2003ж.
Айдарова «Мәдени тарихи даму үрдісіндегі өнердің сыры »
Аскин Я.Ф. Категория будещего и принципы ее воплощение
Болатбаев Қ.Е. Қосбармақов, Еркебай «Өнер» 10 сынып оқулығы.
Байпаков К.М., Комеков Б.Е., Пищулина К.А. Ортағасырлардағы Қазақстан
Байжігітов Б. Бейнелеу өнерінің теориялық мәселелері. Ақтөбе. «А-Полиграфия»
Кибрик Е.А. Совет мастеров. Л., 1979.
Кардовский Д.Н. Об искусстве. М., 1960.
Искусство Древнего мира Н.А.Дмитриева Н.А.Виноградова М.1990г.
Искусство энциклопедия. Н.А.Платонова «Росмэн» 2006г.
Искусство средних веков в Западной и Центральной Европе.
Халықов Қ.З., Оразайқызы Б. «Технология » 10-сынып оқу
Тыныбеков Қ «Қазақтың қол өнері» Алматы – 2007ж.
Тыныбеков Қ «Өнер» Алматы – 1990ж.
2
Қазақ бейнелеу өнерінің тұлғасы
Адам тұлғасын бейнелеудің ерекшеліктері
Арнайы сурет
Көрнекілік суреттер тізімі
Жалпы білім беру пәндерді зерделеу емес, тұлғаны пәндермен дамыту
Суреттегі композиция қолдану жолдары
Замана суреткер Әбілхан Қастеев
Табиғат көрінісін кенепте майлы бояулармен бейнелеу
Мектеп оқушыларын бейнелеу өнеріне баулудың педагогикалық негізі
Сурет салу кезеңдері