АҚ «Қазақстан Халық банкі»мысалында қолданылатын клиенттердің есеп айырылысу кассалық қызметінің тәжірбиесі
Мазмұны
Кіріспе 3
1 ТАРАУ. Екінші деңгейлі банктерде есеп айырысу кассалық қызметі дамуының теориялық аспектілері 5
1.1 Екінші деңгейлі банктерде жасалатын есептік және кассалық операциялардың негізгі түсінігі 5
1.2 Екінші деңгейлі банктерде клиенттерге банктік қызмет көрсетудің жалпы көрінісі 7
1.3 Екінші деңгейлі банк клиенттерінің есеп айырысу кассалық қызметін бағдарламамен қамтамасыз ету 14
2 ТАРАУ. АҚ «Қазақстан Халық банкі»мысалында қолданылатын клиенттердің есеп айырылысу кассалық қызметінің тәжірбиесі 24
2. 1 Клиенттерге есеп қызметін жүргізудің жалпы қағидалары 24
2.2. АҚ “Қазақстан Халық Банк” заңды тұлғаларға есеп айырысу кассалық қызметінің негізгі түрлеріне талдау 36
2.3 АҚ “Қазақстан Халық банктің” жеке тұлғаларға есеп айырысу қызметін жүргізудің негізгі түрлерін талдау 52
3 ТАРАУ. Клиенттерге есеп айырысу кассалық қызметін көрсету болашағы: жаңа құжаттар мен жаңа шешімдер 62
Қорытынды 76
Пайдаланған әдебиеттер тізімі 79
Қосымша
Екінші деңгейлі банктерде есеп айырысу кассалық қызметі
Коммерциялық банктердің депозиттік операцияларының теориялық негіздері
Коммерциялық банктер қызметінің жіктелуі
Коммерциялық банктердің дамуын жақсарту жолдары
Банктік қызметтер теориясының аспектілері
Коммерциялық банктердің активті операциялары
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БАНКТІК ЖҮЙЕНІҢ РЕФОРМАЛАНУЫ
Теориялық және тәжірибелік материалдарды зерделеу нәтижесінде тәуекелділік пен анықталмағандық жағдайында басқарушылық шешімдерді қабылдауды жетілдіру жолдары
Банк жүйесі
Коммерциялық банктердегі депозиттік операциялар