Бәсекелестік артықшылықтар матрицасы



 ЖОСПАР
Кіріспе 3
1. Фирма қызметіндегі маркетинг стратегиясын қалыптастырудың теоретикалық негіздері.
1.1. Фирма қызметіндегі маркетинг стратегияларының мақсаттары, міндеттері мен
1.2. Маркетинг стратегияларын қалыптастыру үдерісінің әдістемелік негіздері 14
2.ААҚ №1 Сыра зауытының қызметіндегі маркетингтік стратегияны
2.1. ААҚ “№1 сыра зауытының” қазіргі кездегі
2.2 Маркетингтік қызметтегі стратегияны мақсатты ұйымдастыру 23
Қорытынды 31
Әдебиеттер тізімі 33
Кіріспе
Қазақстандық кәсіпорындар үшін нарыққа көшу ең алдымен көтерілген
Осы жағдайларда тұтынушыларға бағытталған маркетингтік тұжырымдаманы таңдаудың
Сонымен бірге реформалардың ұзақ та тиянақсыз сипаты маркетингтік
Негізінен назар ААҚ “№1 Сыра зауытын”-дағы маркетингтік стратегияларының
1. Фирма қызметіндегі маркетинг стратегиясын қалыптастырудың теоретикалық негіздері.
1.1. Фирма қызметіндегі маркетинг стратегияларының мақсаттары, міндеттері мен
Маркетинг нарықтық бағдардағы басқарманың тұжырымдамасы ретінде компанияның
Маркетингтік стратегиялар компанияның мақсаттары мен бар мәселелердің
Қандай да болмасын компанияның сәттілігі, шығарылатын тауарлардың номенклатурасы
Маркетингтік стратегиялардың өндіру - бұл, негізгі міндеті -
Нәтижесінде, дәл осындай жоспар-графиктермен нығайған, жоғарғы басшылықтың қатысуымен
Фирма стратегиясы - фирма белгілі бір мақсаттарға қол
Фирма стратегиясы, “көпқабатты” категория екендігі анық, ол алынған
Осы терминді маркетинг туралы басылымдарда қалай түсіндіретінін көрейік.
Ф.Котлер /3/ маркетинг стратегиясын фирма мүмкіншіліктеріне, мақсаттарды таңдауға,
Бірнеше анықтамаларды көрсетейік:
Бірінші. Маркетинг стратегиясы түсінігімен жалпы фирмалық стратегияның құрамдас
Екінші. Маркетинг стратегиясы деп - қойылған мақсатқа жету
Үшінші. Маркетинг стратегиясы - қойылған мақсаттарға жету үшін,
Төртінші. Маркетингтік стратегия - бұл кәсіпорынның қойған мақсаттарға
Осылайша, жоғарғы айтылып кеткен түсініктерді қарастырып, маркетинг стратегиясының
“Маркетинг стратегиясының” категориясының анықтамасын шығару үшін мазмұнын түсіну
фирма іс-әрекетіне дайын болатын нарық сегментісі ендірілуі керек.
маркетингтік кешен жалпылама түрде қалыптастырылуы керек және жалпы
Ф.Котлердің пікірі бойынша, маркетинг стратегиясы маркетингтің шығындар мөлшерінің
Фирмаға маркетинг категориясын, оның қалыптастырылуы және жүзеге асырылуымен
Осылайша, маркетинг стратегиялары маркетинг мақсаттарын іске асыруды қамсыздандыратын
-мақсаттық нарықтар таңдау;
-азық, баға, тауар үйлестіру мен өткізу облысындағы стратегияны
-фирма жайғасымын бәсекелестерінен қорғау амалдарын жетілдіру, солармен ынтымақтасуды
-таңдалған стратегияның техникалық, қаражаттық, ақпараттық, құқықтық
мәселелерін жетілдіру.
Анықтамалардың түрлілігінің көп болғанына қарамастан, компанияның іс-әрекеттеріне байланысты
маркетингтің жетілдіріліп жатқан жоспарының барлық аспектілері байланыста қажет
маркетинг қызметінің ертерек қалыптастырылған мақсаттарына қол жеткіздіре алатын
Маркетинг стратегиясын сыныптаудың түрлі тәсілдерін талдау қазіргі уақытта
Барлық стратегияларды шартты түрде екі топқа бөлуге болады.
Осылайша, бірінші топқа маркетинг кешенінің негізгі элементтеріне қатысты
Стратегияның екінші тобы фирмаға мақсатттық нарыққа қашан,қайда
Соловьев,Б.А.ның сыныптамасы бойынша/12/ компаниялармен үш сатыда өндірілетін маркетингтік
-корпоративті;
-функционалды;
-инструменталды.
Кесте 1
Маркетингтің стратегиялар мен компания деңгейлеріне байланысты олардың міндеттері
ДЕҢГЕЙЛЕР СТРАТЕГИЯЛАР МІНДЕТТЕР
1. Корпоративтік Портфелдік стратегиялары
Даму стратегиялары
3. Бәсекелестік стратегиялар Кәсіптік қызметтің жаңа салаларын құру
2. Функционалды 1.Сегментация стратегиялары
2.Жайғастыру стратегиялары
3. Маркетинг кешенінің стратегиялары Мақсаттық нарықтарды таңдау мен
3. Инструменталды 1.өнімдік стратегиялар 2.Бағалық стратегиялар 3.өйлестіру стратегиялары
Осы берілген маркетингтік стратегияларды қалайша қабыстыруға болады? Осы
Осы жүйенің ядросы болып маркетинг кешенінің негізгі элементтер
Біріншісі-ішкі контур-сегментация стратегияларын және жайғастыру стратегияларын, және сонымен
Екіншісі-сыртқы контур портфелді стратегияларды, бәсекелестік стратегияларды және фирма
Жалпы маркетинг стратегиялары стратегиялық маркетингтің ядросы болып табылады,
Функционалды және инструменталды деңгейлердегі стратегиялар кейін қарастырылады.
Портфелді стратегиялар - бұл, компаниялардың нарықтық сегменттер мен
Нарықтық қызметтің жолын таңдау негізінде компания ресурстарын
Портфелді тәсілдің болашақ стратегияларды бөліп шығарудың ең кең
стратегиялық аймақтарын таңдауға баға беруге және кейбір шаруашылық
Матрицаның нақты пайдасы болып, оны қолдану компанияның біртұтас
заңдылықтары көрінетін массалық өндіріс салаларында қолданбалы нәтижелерді
Маркетингтік стратегияны анықтау үшін талдаулық негізді салуға әрекет
Вассон мен Дэй зерттеушілері өмірлік циклін басқарудың барлық
Маркетингтік стратегияны жетілдіру үшін өмірлік цикл тұжырымдамасы оның
- нарық дамуы жөніндегі елес маркетингтік стратегияның қалыптастырылуына
- тауардың нарықтық әлуеттің шегін түсіну нарық
- өтімнің нарықтық деңгейі мен фирма тауарының өтімі
- тауар жайылымы үдерісінің серпінің сараптамасы мақсаттық қажеттіліктерді
- уақыт өте келе, әр бір даму деңгейінде
Корпоративтік деңгейде стратегиялық маркетингтік шешімдерін таңдау анағұрлым
“Нарық тартымдылығы” көрсеткіші түрлі факторлардың жиналуымен анықталады. Солардың
“Стратегиялық жағдай” көрсеткіші /бәсекелестік мәртебе, ішкі әлует/ түрлі
Қосбірліктімен қатар G-E-Mc’Kensy матрицасының матрицасы қолданылады, мұнда нарық
Стратегиялық жағдай
Күшті
Нарық қызықтырушылығы
Инвестициялау Инвестициялау Сақтау
Инвестициялау Сақтау Кету
Сақтау Кету Кету
Жоғары
Орташа
Төмен
2-сурет. G-E-Mc’Kensy-дің көпбірлікті матрицасы
Берілген матрица, шеңберінде маркетингтік саясат қалыптастырылатын негізгі үш
-шабуылды стратегия/инвестиция салу/
-қорғанысты стратегия/жайғасымдарды сақтау/
-деинвестициялау стратегиясы/кету, жою/
Шабуылды стратегиядағы маркетинг саясаты нарық қажеттіліктерін үнемі зерттеуімен,
Қорғанысты стратегия кезінде маркетингтік қызмет рентабелді емес өнімдердің
Деинвестициялау стратегиясында маркетингтік саясат тауар өндіруді шектеуге, БАҚ-пен
Осылайша, портфелді тәсіл корпоративтік деңгейде маркетингтік стратегиялардың шешімдерін
-компания қызметінің жолдарын бөлімшелер, нарықтар, тауарлар бойынша
-түрлі бағыттарда стратегиялық басымдылықтарды салыстыруға мүмкіндік беретін, нақты
-стратегиялық ойлау нәтижелерін матрица күйінде ұсыну.
Өсу стратегиясына тоқталсақ, бұл сөзбен компанияның дамуы түсініледі,
органикалық даму, яғни өзіндік ресурстарға байланысты интенсивтік
басқа компанияларды өз қолына алу немесе интеграцияланған даму
диверсификация-қызметенің басқа салаларына өту.
Органикалық дамуға қоса алғанда, компанияның дамуы шаруашылық қызметінің
Даму стратегиялары, оның ішкі және сыртқы мүмкіншіліктерін есепке
Бәсекелестік жағдайды басқару үшін компаниялар келесі моделдер мен
-жалпы бәсекелестік матрица;
-бәсекелестік артықшылықтар матрицасы;
-бәсекелестердің әсер ету моделі.
М.Портердің жалпы бәсекелестік матрицасына байланысты нарықтағы компанияның бәсекелестік
Шығындарды азайту
“Бағалық жетекшілік” “өнімдік жетекшілік”
“Тауашадағы жетекшілік”
Кең
Бәсекестік облыстар
3-сурет. Жалпы бәсекелестік матрица
Өнімдік жетекшілік өнімдердің дифференцияциясы саясатына негізделеді. Басымды ролді
Жоғарғы пайдалылық пен жоғарғы баға үйлесі тауардың “нарықтық
Бағалық жетекшілік өнімді өндіруге жұмсалған қаражаттарды төмендетудегі компанияның
Қуыстағы жетекшілік өте тар нарықтық сегменттегі өнімдік немесе
Бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу бойынша мүмкіндіктер бәсекелестік
Әрекеттесуші компаниялар арасындағы бәсекелестік олардың нарықтағы анағұрлым пайдалы
Жаңа бәсекелестер жағынан төнген қауіпті төмендету бойынша стратегиялық
Тауар-бәсекелестер /тауар-субституттардың/ пайда болуының қаупіне тауарлар модификациясы мен
Тұтынушылар жағынан туындайтын қатер тұтынушылар жүріс-тұрысын, олардың қажеттіліктеріне
Жабдықтаушылардың бәсеке деңгейіне ықпал ету мүмкіндігі, мысалға бағаларды
Бәсекелестік артықшылыққа нарықта қол жеткізу мен оны қолда
Кесте 2
Бәсекелестік артықшылықтар матрицасы
Нарықтағы жайғасым Алдын алу стратегиялары Пассивті стратегиялар
Нарық жетекшілері “басып алу” “қорғану” “қайта алу” “оқшаулау”
Нарық жетекшілерін қудалаушылар “шабуыл” “бағам бойынша бұзып өту”
Тікелей бәсекелестіктен қашатындар “учаскеде күштерді шоғырландыру” “жайғасымдарды сақтау”
Таңдалған стратегияның типі компания нарықта ие болып тұрған
Ф.Котлер сыныптамасы бойынша, нарықтағы жетекші/үлесі 40%/, нарықта
Нарық жетекшісінің ізіне түсуші - бұл, жетекшіні шабуылдауға,
Тікелей бәсекелестіктен қашатын компаниялар, жетекшімен жақсы қарым -қатынаста
Нарықтық қуыста орныққан /10%/ осы рольден бастайды, әдеттегідей
Нарықта анық жайғасымға ие компаниялар өздерінің бәсекелестік артықшылықтарын
Компания әрекеттеріне бәсекелестердің әсер етуі Портермен ұсынылған, бәсекелестер
Бәсекелестердің әсер етуінің сипаты, олардың мақсаттарынан туындап, компанияның
қажет.
Бәсекелес реакциясы көп жағдайда өзінің ағымды стратегиясын нақтылау
Сонымен, бәсекенің өзінің маркетингтік мүмкіншіліктерін, күшті немесе әлсіз
Түрлі нарықтарда кәсіпорынның стратегиялық тәжірибесінің талдауы, түрлі бәсекелес
PIMS талдауы фирманың бәсекелестік жайғасымның өзгеруі, оған қол
Осылайша, маркетинг стратегиясы өндіріс орнының пайдалылығын шығару керек.
1.2. Маркетинг стратегияларын қалыптастыру үдерісінің әдістемелік негіздері
Маркетинг пен маркетингтік стратегиялар фирма қызметінде қазіргі уақтылы
Маркетингке бағдарланған фирмалар, белгілі бір уақыт мерзіміне арналып,
Стратегиялық мақсаттардың бар болуы мен фирманың белгілі бір
Осылайша, маркетингтік стратегиялар компанияның өтімдік және өндірістік қызметімен
Осы жағдайда стратегияны жетілдіру мен жүзеге асыру жөніндегі
-басқарудың ерекшеленуі мен шараларды бақылау;
-бизнес пен маркетингтің жаңа формаларын жетілдірумен шұғылданатын,
-фирма негізгі басшыларының басымды назарларын оның құрылымдық дамуына
-фирма стратегияларын жүзеге асыру және жетілдірудегі қызметке осы
-стратегиялық жоспарлар бағдарламалардың жүзеге асырылуының жүру үрдісі жөніндегі
-стратегиялық орнатуға тәжірибелі эксперттерді тарту,
-жоспармен қарастырылған стратегиялық шешімдерді тәжірибелі түрде тез жүзеге
Стратегиялар фирмаларды болашақтағы нарықтарға бәсекелестік жағдайларда тұрақты дамуын
Егер бұрын фирма барлық қорларды ішкі ортадан іздеген
Маркетингтік жағдайларда келесілер әсіресе маңызды болады:
-анықталмағандық факторының тұрақты санағы;
-сыртқы ортаның өзгеруіне байланысты мәселелер басымдылықтарын аса бағалау;
-фирманың алғашқы экономикалық жағдайдың, оның күшті және әлсіз
-бәсекелестер стратегияларын есептеу;
-маркетинг стратегиясы мен фирманың жалпы даму стратегиясымен оптималды
-стратегиялар мен мақсаттарға байланысты фирманың құрылымдық ұйымдарын қайта
-бүкіл фирманың қызметін тиімді көтеруге бағдарлау. Тек құрамдас
стратегиялық қолдануда көп нұсқалы тәсілін қолдану;
нақты маркетингтік стратегияларды ғаламдық маркетинг стратегиясы негізінде құру.
Маркетинг стратегиялары, осылайша, түрлі параметрлерді еске алып, оларды
Міне сондықтан республикада маркетингті зерттеу мәселесі өте маңызды.
Маркетингтік стратегиялар фирмаға күшті бәсекелестік артықшылықтарды беретін,
Дұрыс таңдалған маркетингтік стратегияның іске асуы солармен ұсынылған
Маркетинг теориясы және қағидалары, соңғы қырық жылда пайда
Компаниялар менеджменттері барлық ара байланыстарды түсініп, істі рационалды
Менеджменттер көбісі, маркетингтік жоспарлау қызметті оңайлатып, компанияның болашаққа
Осылайша, маркетинг жоспарлауы SWOT- талдауын, мақсаттар анықталуын
Стратегияны құру жөніндегі маркетинг, мегнеджмент, басқарма мен жоспарлау
Осылай, И.Ансофф ұсынысы бойынша, басқарудың стратегиялық өзгерістері бойынша
Ф.Котлер маркетингтік басқарудың бөлек бір тұжырымдамасын маркетингтік жоспар
Маркетинг жоспарлары келесі бөлімдерден құралады:
1.маркетинг шаралар жоспарының көрінісі,
2.нарықтаң ағымды жағдайы
3.қауіптер мен мүмкіндіктер
4.міндеттер мен мәселелер
5.маркетингтік стратегия
6.әрекет бағдарламасы
7.бюджеттер
8.бақылау
Стратегияны жетілдірудің үдерісінің өзі келесі кезеңдерге бөлуді
Фирманың іс-әрекет етуі мен дамуының негізгі жоспарлық көрсеткіштері
Р.А.Фатхутдиновтың ұсынысы бойынша екі деңгейден құралатын фирманың стратегиялық
“Фирма стратегиясы” мазмұны жоспарлық құжат ретінде келесі бөлімдерден
Маркетинг стратегиясы бөлімінде келесі мәселелер көрсетіліп, жетілдірілуі керек:
-фирмамен қолданылатын стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы;
-маркетинг бөлімшесінің функциясы мен қызметі;
-нарықты стратегиялық сегментациясының технологиясы мен нәтижелері;
-фирма тауарларына бағаларын болжау мен баға орнату стратегиялары;
-нарықтарды алу стратегиялары;
-жаңа тауарларды жетілдіру стратегиясы;
-ресурстық стратегияларды таңдау;
-тауарларды тарату амалдары мен тәсілдерін таңдау;
-тауарлар өткізу стратегиясын дамыту;
-жарнама стратегиясын жетілдіру мен таңдау;
-фирманың болашақта даму стратегиясын таңдау;
-тауарлар бәсекелестік мүмкіншілігінің нормативтері.
Осылайша, маркетинг стратегияларын және бағдарламаларын жетілдірудің негізгі кезеңдері
Фирма мен компаниялардың маркетинг қағидаларына ауысуы айтарлықтай шығындарды
Ивент анализ белгілі бір мезетте сыртқы
Ивент анализ-өте қымбат шара, оны негізінен компания өте
Маркетингтік ивент анализі ішкі және сыртқы болып бөлінеді.
Ішкі мүмкіншіліктер мен компанияның қызметінің нәтижелері ивент талдауды
SWOT-талдауы - бұл қысқа құжат және онда мыналар
2.ААҚ №1 Сыра зауытының қызметіндегі маркетингтік стратегияны
2.1. ААҚ “№1 сыра зауытының” қазіргі кездегі
Ашық Акционерлік қоғам №1Сыра зауыты Алматы қаласының сыра
Дайын өнімнің дизайнын және бәсеке қабілеттілігін жақсарту мақсатында
Сыра зауытының өндіріс қуаттылығы жылына 50 млн. литр
нарыққа жаңа сыра түрлерін енгізу және жылжыту;
жаңа ыдыс түрлерін пайдалануға көшу;
тауардың бәсеке қабілеттілігін арттыру;
нарықты зерттеу және тауарды жылжыту үшін маркетинг іс-шараларының
Қазіргі таңда сыра зауыты алты түрлі сыра және
Сыра зауыты өндіретін өнім атаулары келесідей; 2004 жылғы
“Жигулевское” – құймалы;
“Жигулевское особое” (тауар таңбасының орамы, дизайны және дәмі
“Казахстанское золотое”;
“Казахстанское юбилейное”;
“Казахстанское бархатное”;
“Казахстанское темное”;
“Корона Алатау”.
12 сурет Сыра зауытының
Кесте бойынша №1 Сыра зауытының маркетингтік қызметі
өндірілетін тауардың тапсырылған бағытта және көлемде өтуін қамтамасыз
тасымалдау жүйесін ұйымдастыру, соның ішінде тасымалдаудың оңтайлы маршруттарын
қоймадағы қорлар деңгейін бақылау;
қоймалау, сақтау шаруашылықтарын ұйымдастыру;
тапсырыстардың орындалу барысын бақылау;
тауардың сату орындарына жеткізілуін қадағалау.
Кәсіпорынның саудалық және тауарды жылжыту қызметімен айналысатын трейд-маркетинг
қажетті маркетингтік құрал-жабдықтарды сатып алу;
PR агенстволарымен, жарнамалық агенстволармен, жабдықтаушылармен жұмыс істеу;
Мерчендайзерлер жұмысын бақылау;
Сауда нүктелерінде (А, В, С категориялы) дистрибьюторлар, сауда
Промо-акцияларды жүргізетін орындаушыларды іздеу;
мерчендайзерлер үшін тренингтер жасау және жүргізу.
Сауда маркасының белгілі болуын, сонымен қатар көптеген ұйымдармен
брэндті жылжыту бойынша маркетинг шараларды үйлестіру;
жарнамалық агенстволармен басқа да ұйымдармен жұмыс істеу;
маркетинг бюджетін бақылау және т.б.
Алматы қаласы бойынша менеджердің қол астында супервайзер мен
Алматы қаласы бойынша өндірілген өнімді тарату және оны
Тұтынушылармен және түпкі сатып алушылармен байланыс орнату;
Тауарды тұтынушыға қарай тезірек және тиімді жылжытуды ынталандыру
Тауардың тұтынушыға жеткізілуін қадағалау;
Супервайзерлер мен сауда өкілдерінің жұмысын бақылау.
Осы маркетинг және сату бөлімінің негізгі қызметтерінің бірі
Төмен шығынды зерттеулерде үшінші тұлғалар шақырылады. Бұл кезде
Маркетинг зерттеуінің нәтижесінде алынған мәліметтер бойынша маркетинг бөлімі
Ендігіде кәсіпорынның баға саясатына келетін болсақ, шығынға негізделген
Шығынға негізделген баға құру – бұл баға есебінің
Кәсіпорынның өткізу саясаты өткізу нарығының және өндірістік факторлардың
Алматы қаласында;
Аймақтарда.
Алматы қаласында өткізу саясаты келесі бағыттағы жұмыстармен сипатталады:
негізгі клиенттер (супермаркеттер, гипермаркеттер);
А, В, С категориялы дүкендер;
Көтерме нарықтар.
Аймақтық өткізу саясаты дистрибьюторлармен жұмыс істеуде жүзеге асырылады.
Өткізу арналары – ол өндірушіден тұтынушыға дейін тауарды
Барлығына мәлім болып кез келген тауардың нарықтағы табыс
Сыра зауытының жылжыту саясаты қазіргі кезде имиджді қалыптастыру,
2.2 Маркетингтік қызметтегі стратегияны мақсатты ұйымдастыру
Қазақстан экономикасының қазіргі даму кезеңде нарықтық қатынастар, инфрақұрылымын
Маркетинг көзқарасы бойынша стратегиялық жоспар кәсіпорында қандай маркетингтік
Стратегиялық жоспар келесідей ерекшеліктермен сипатталады:
ұйымның жұмысына бағыт береді және маркетинг зерттеулердің құрылымын,
кәсіпорынның жалпы мақсаттарымен байланысты ұйымның әрбір бөлімшесін нақты
әртүрлі функционалдық бағыттарының күштер үйлесімділігін ынталандырады;
ұйымға өзінің әлсіз және күшті жақтарын бәсекелестер, мүмкіндіктер
кәсіпорынға қолдануға болатын әрекеттер тәсілдемелерін немесе баламалы
қорлардың таратылуының негізін құрайды;
қызметті бағалау үдерісін қолданудың маңыздылығын көрсетеді.
16 суретте №1 Сыра зауытында қолданылуы орынды болатын
Кәсіпорынның стратегиялық жоспарлау үдерісінің бастапқы сатысы болып, кәсіпорынның
Тәжірибе көрсетіп отырғандай батыс кәсіпорындарда миссияны анықтау (корпоративтік
Кәсіпорын үшін нақты қалыптастырылған миссия “біздің бизнес неден
Миссия – бұл қызмет аясын сипаттайтын қазіргі менеджементтің
№1 Сыра зауытының миссиясы болып тұтынушыларды жоғары сапалы
Мұны ескерген жөн, яғни кәсіпорынның жалпы мақсатын белгілеу
№1Сыра зауытының қызметі ұзақ мерзімдік болашаққа, қоғаммен қолайлы
Кәсіпоынның басты мақсаты анықталғаннан кейін, жалпы стратегияларды қалыптастыру
Кешендік маркетингтік зерттеулер негізінде жалпы стратегияларды қалыптастырудың келесідей
1. Қызметі кеңістікте және уақытта өндірістік – өткізу
Бүкіл кәсіпорын үшін басты әлуеттерді міндеттерді шешу мақсатында
Кәсіпорын мақсатын қате немесе түрлі талқылаулар және түсініктер
Өзгерістерді және нарық жағдайдың жалпы дамуын анықтауға мүмкіндік
Кешендік маркетинг зерттеулер кәсіпорынның обьектісі бойынша қарастырады және
Батыс корпорациялардың тәжірибесі көрсетіп отырғандай, комплексті маркетингтік зерттеулерді
Кешендік маркетинг зерттеуледің нәтижесіннен кейін кәсіпорын басшысы ішкі
Сол немесе басқа да шаруашылық стратегиялық аймақтардың тартымдылығын
Мынаны ескерген жөн, кешендік маркетингтік зерттелер жүргізу және
Кәсіпорынның нарықтағы стратегиясын таңдау кезеңі маркетингтік стратегиясын қалыптастыру
Маркетингті стратегиялық жоспарлаудың келесі кезеңінде стратегияларды, сонымен қатар
Таңдалған стратегияны жүзеге асыруға көшу алдында құрамын маркетингтік
Стратегиялық басқару теориясына сәйкес операциялардың ағымдық табыстылдығы және
Қарама-қайшылық тәжірибесінде пайда болатын рұқсат беру құралдарының бірі
Маркетингте тиімді стратегияны таңдау туралы шешім қабылдау қазіргі
Кәсіпорынның маркетингтік қағидаларға өту нәтижесінде кәсіпорынынның функционалдық салалары
Стратегияны жүзеге асыру үдерісін максималды басқарылатындай ету үшін
1. стратегияны қалыптастыру сатысында стратегиялық баламаларды жасау бойынша
2. стратегия қалыптастырылған кезде негізгі элементтерін және жоспарлар
Маркетинг облысындағы саясаттың стратегиялық бағдарына байланысты негізін қалаушы
1. кәсіпорынды басқарудың орталықтандыру дәрежесі маркетингтік стратегияларды жоспарлауда
2. жоспарлық жүйенің икемділігі кәсіпорынның нарықтағы мәртебесіне байланысты
3. маркетингтің жоспарлау жүйесін ұйымдастыру кәсіпорынның жалпы стратегиясымен
Нысандандырылған жүйе жоспарлаудың деңгейлердің, сатыларын және жоспарлау кезеңдерін
Кәсіпорын белсенді маркетинг стратегиясын таңдағанда жоспарлардың икемді жүйелерін
Маркетингтік мақсатқа жету үшін және кәсіпорынның марктингтік қызметі
Мақсаттарында, стратегияларында және бағдарламаларында түзету жүргізуді талап ететін
Стратегиялық бақылау кәсіпорында аудит әдістерін қолдану негізінде
Маркетинг аудитінің жоспарын осы үдеріске қатысушы тұлғалар, уақыт
Стратегиялық контроллинг міндеті – мәселелерді анықтау және мақсаттан
Кәсіпорынның ұзақ мерзімді әрекет етуі басшылықтың уақтылы айналадағы
Сыртқы ортадағы үнемі өзгеріп отырушы конъюнктура кәсіпорынның жағдайға
Кәсіпорынның жағдайына әсер ету қабілеттілігін құру және қолдану
маркетинг айналасынағы жағдайдың өзгеруін және дамуын дайындау тек
бірнеше жылдар ішінде стратегия өнімді өткізу көлемі және
бәсекелес кәсіпорындар жылдам өз стратегияларын өзгерткенде;
кәсіпорын табысын елеулі түрде жоғарылатуы мүмкін жаңа болашақтар
тұтынушылар қалаулары өзгерген және осындай өзгерістерге тенденциялар белгіленген;
стратегияларда қойылған міндеттер шешілгенде және орындалғанда.
Олай болса, сыртқы ортада таңдалған маркетингтік стратегия табысы
Қорытынды
Кез келген кәсіпорынның маркетинг қызметі – бұл кәсіпорынның
Маркетингте тиімді стратегияны таңдау туралы шешім қабылдау қазіргі
Стратегияны жүзеге асыру үдерісін максималды басқарылатындай ету үшін
Бұл міндет екі әдіспен шешіледі:
1. стратегияны қалыптастыру сатысында стратегиялық баламаларды жасау бойынша
2. стратегия қалыптастырылған кезде негізгі элементтерін және жоспарлар
Кәсіпорын белсенді маркетинг стратегиясын таңдағанда жоспарлардың икемді жүйелерін
Олай болса, сыртқы ортада таңдалған маркетингтік стратегия табысы
Кәсіпорынның қызметіне талдау және бағалау сонымен қатар маркетингтік
Кәсіпорынның ішкі және сыртқы орта факторларын талдау үшін
кәсіпорынның нарықық қызметінің нәтижесіне өте қатты әсер ететін
кәсіпорынның ағымдық жұмыстар жағдайын сипаттайтын негізгі іщкі факторларды
SWOT талдау нәтижесінде стратегиялық жоспардың негізін құрайтын кәсіпорынның
1. күшеюші бәсекелестікке қарсы шығу және бар өнім
2.жаңа өнімді өндіру есебінен тез өсуші алкогольсіз
өнімді өткізу нарығының географиясын ұлғайту.
Әдебиеттер тізімі
Дракер П. Рынок: как выйти в лидеры –
Котлер Ф. Управление маркетингом. Пер. с англ. –
Маркетинг во внешнеэкономической деятельности (терминологический словарь)- М.: Международные
Дихтль Б., Хершген Х. Практический маркетинг: Пер. с
Мамыров Н.К. Маркетинг. Алматы, Экономика, 1999-248с.
Войс Харальд, Якобсен Уве. Маркетинг 2. – М.:
Волков В.К. и др. управление маркетингом: учебное пособие.
Багиев Г.Л., Аренков И.А. Основы современного маркетинга. Учебно-наглядное
Панкрухин А.П. Теория и практика маркетинга. – М.:
Соловьев Б.А. Управление маркетингом. Модульная программа для менеджеров
Ансофф И. Стратегическое управление – М.: Экономика, 1989-519с
Портер М. Международная конкуренция. – М.: Международные отношения,
Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Пер. с франц. –
Академия рынка: маркетинг. А.Дайан, Ф. Беккерель и др.
Все о маркетинге. Сборник материалов для руководителей предприятий,
Голубков Е.П. Маркетинг: организация технологий. – М.1991
Маркетинг.Учебник. Под ред.А.Н. Романова. –М.:Банки ибиржи,ЮНИТИ, 1995 –560с.
Маркетинг. Учебник. Под ред. Уткина Э.А. –М.:ЭКМОС, 1998-320с.
Вайсман А.Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху./пер. с
Фатхутдинов Р.А. Конкурентноспособность: экономика, стратегия, управление: Учебное пособие.
Нысанбаев С.Н., Садыханова Г.А. Маркетинг негіздері. Алматы –2002
Ілиясов Д.К. Маркетинг: теоория и практика. Алматы -2003
3
ААҚ №1 сыра зауытының президенті
Кадрлар бөлімі
Бухгалте рия
Маркетинг бөлімі
Өндірістік бөлім
Қаржы бөлімі
Логистика бөлімі
Маркетинг бөл.
Брэнд менеджер
Рейд менеджер
Талдаушы - маркетолог
Сату бөлімі
Алматы б/ша менеджер:
-супервайзер
-сауда Өкілдері
Регионалдық
Менеджер:
-дистрибьютор





Ұқсас жұмыстар

Ұйымның қызметін стратегиялық жоспарлау
Мақсатты нарықтарды іріктеу
Пассивті стратегиялар стратегиялары
Бағалық стратегиялар маркетингтік
Ұйымның стратегиялық жоспарын әзірлеу: бәсекелестік артықшылықты құру стратегиясы
Фирманың міндеттері мен мақсаттары
Кәсіпорындардың бәсеке қабілеттілігін арттырудың теориялық аспектілерін зерттеп, оның бәсекелік қабілетін арттыру бағыттарын зерттеу
Холдингті компаниялардың және олардың қатысуымен компаниялардың бірігуі
Франчайзер үшін артықшылықтар
Қазақстандағы маркетингтік зерттеулер