Сабақтың кәсіби бағыттылығы


Мазмұны
Кіріспе 7
1 Ақпараттық технология арқылы техникалық ойлау қабілетін дамыту
1.1 Қазіргі заманғы кәсіби білім беру ерекшеліктері және ақпараттық
1.2 Жалпы техникалық пәндерді оқыту процесін арттырудағы ақпараттық
1.3 Кәсіптік мектептердегі сабақты ұйымдастыру шарттары 20
2 Арнайы пәндерді жүргізу барысында ақпараттық технологияларды
2.1 Жаңа ақпараттық технологиялар 27
2.2 Жаңа ақпараттық технологияны қолданудың психологиялық – педагогикалық мүмкіндіктері
2.3 Арнайы пәндердің оқыту әдістемесі 34
3 Арнайы пәндерді оқытуда электрондық оқулық құру 54
3.1 Оқыту құралдарының бірі – электрондық оқулық. 54
3.2 Электрондық оқулыққа қойылатын талаптар 56
3.3 «Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі»
4 Арнайы пәндер сабақтарың өткізу барысында оқушылардын еңбегін қөрғау
4.1 Қауыпты және зиянды факторларды саралау 69
4.2 Микроклимат және оны жақсарту 71
4.3 Жасанды жарықтандыруды есептеу 77
4.4 Өрт қауіпсіздігі 79
Қорытынды 82
Қолданылған әдебиеттер 84
Қосымша
Кіріспе
Зерттеудің көкейкестілігі: Жаңа экономикалық жағдай және тенденция
Қазақстан Республикасындағы оқу мен тәрбие жүйесін техникаландыру мен автоматтандыру
Жаңа технологиялық біліммен қарулану функциясы арқылы оқушылардың
Білім беруді ақпараттандыру – бұл ақпараттық технологияның құралдарын білім
Қазір білім беру мекемелерінің алдында күрделі инновациялық міндеттер тұр.
Ұсынылып отырған дипломдық жұмыс арнайы пәндер бойынша сабақтарды ұйымдастыру
оқу пәндері бойынша тақырыптық жоспарды жасау;
арнайы пәндер бойынша сабақ түрлерін өткізу.
Дипломдық жұмыстың мақсаты: күнтізбелік-тақырыптық және күнделікті сабақ жоспарларын әзірлеу
Зерттеу обьектісі: кәсіби мектептегі оқу процесі.
Зерттеу пәні: арнайы пәндер бойынша құрастырылған сабақ әдістемесің
Зерттеудің құрылымы: кіріспе, төрт тарау, қорытынды, әдебиеттер тізімі.
1 Ақпараттық технология арқылы техникалық ойлау қабілетін дамыту
1.1 Қазіргі заманғы кәсіби білім беру ерекшеліктері және ақпараттық
Қазақстан Республикасының 2030 жылға дейінгі даму стратегиясында білім берудің
Шындығында, әлемдік білім беру жүйесінде басты рөл кәсіби білім
Қазіргі жағдайда информатика және информатикамен байланысты бағыттар республиканың жоғары
Жоғарыда айтылғандай, кәсіби білім беру Қазақстанда жүргізіліп отырған реформаны
Республикада жоғары кәсіби білім беру жүйесінің реформалануына және дамуына
«Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасына»
Жоғары білім берудің мақсаты – сапалы жоғары білім алуда
Көптеген заңдарда және соған сәйкес құжаттарда кәсіби білім беру
Қойылған мақсаттарға халықтың барлығына бірдей жоғары білім алуға қол
Қазақстанда жоғары кәсіби білім беру жүйесі жеке тұлғаны, ұйым
– тұлғаның өзін-өзі дамуына және өзін-өзі теңестіруіне қабілетті болуы;
– тұлғаның ойлау, шығармашылық, коммуникация және әртүрлі іс-әрекеттерді орындау
– әлеуметтік-кәсіби-коммуникативтік қолдау ортасын құру;
– маманның кәсіби қызметінің өсуіне әсерін тигізу;
– кадрларды жедел қайта даярлау мүмкіндігін қарастыру;
– білім беру бағдарламаларының көпдеңгейлі, вариативті, алғыр жүйелері арқылы
– республика халықтарының барлығына бірдей жоғары білім алуына қол
Жоғары білім маңызды рөл атқаратын үздіксіз кәсіби білім
Республикалық білім беру жүйесінде қолданылатын «білім–біліктілік–дағды» үш тіктегі «білім»
Біліктіліктің кейбір түрлері, яғни ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану
Осыған байланысты жүргізіліп отырған зерттеу барысында құзырлылық қатынас басты
Бұл жағдайда маңызды рөлді жоғары кәсіби білім беруді ақпараттандыру
Қазақстанда ақпараттандыру экономикамен тығыз байланысты. Ақпараттық экономиканың негізі –
Жаңа қоғамда жаңа білім алу әдістері де өзгеруде. Бұл
Жаңа мүмкіндіктер, жаңа талаптар және ақпараттандыруды дамытудың жаңа кезеңдері
Компьютерлер күрделі интеллектуалдық жұмыстарды орындайтын қызметкердің рөлін атқарады. Бұл
Сондықтан қазіргі білім беру жүйесі алдында жаңа маңызды мәселе
Білім беруді ақпараттандыруды оқытушылар мен басқа да мамандардың іс-әрекеті
Республикада білім беруді ақпараттандыруға мемлекеттік деңгейде көп көңіл бөлінуде.
Бағдарламада, «...ақпараттандыруда мемлекеттік деңгейде білім берудің бір ғана деңгейі
Жоғары кәсіби білім беруді ақпараттандыру жағдайы білім беруді басқарудың
Жоғары оқу орындарында білім алушыларға информатиканы оқыту процесінде қолдануға
Жоғарыда айтылып кеткен бағдарламада «...жоғары оқу орындарында қашықтықтан оқытуды
Қазіргі заманда жоғары оқу орны өмірдің барлық саласын ақпараттандырудың
Қазіргі уақытта оқу және ғылыми қызметті ақпараттандыру деңгейі көптеген
Жоғары білім беруді ақпараттандыру және білім алушыларға информатиканы оқыту
Бұл салада электрондық анықтамалар, энциклопедиялар, оқу бағдарламалары, студенттердің білімін
Бұдан басқа, қазіргі психологияда студенттердің шығармашылық, теориялық ойлау, сонымен
Бакалавлар мен магистрлерді дайындауда электрондық ресурстарды қолданудың дидактикалық мақсаттарының
Республикалық жоғары кәсіби білім беру жүйесі қазіргі кезде сапалы
–білім алушыларға білімді өз бетінше игеру іс-әрекетінің әртүрлі формаларын
– оқудың түрлі іс-әрекеттерін орындау процесінде жаңа ақпараттық және
– оқу процесінде ақпаратты тікелей мультимедиа технологияларды, гипермәтіндік жіне
– болашақ бакалаврлар мен магистрлердің интеллектуалдық мүмкіндіктерін бағалау, сонымен
–білім алушының оқу іс-әрекетін басқару, оның білім деңгейін, іскерлігін,
–білім алушының жеке өз бетінше оқу іс-әрекетін орындауына жағдай
– білім берудің мазмұны мен мақсаттарына сәйкес келетін ақпараттармен
– оқытудың тиімділігін көтеру мақсатында оқытушы мен студенттің жедел
Жоғары оқу орындарында оқу процесіне электрондық ресурстарды енгізу негізгі
Бірінші бағыт бойынша енгізілетін білім беру электрондық ресурстары білім
Электрондық ресурстарды енгізудің екінші бағыты білім беру мазмұнын өзгертуге,
Ақпараттандыру мен информатиканы тағы да бір маңызды фактор тығыз
Білім алушылармен жұмыс істеудің маңыздылығы олардың танымдық іс-әрекетінің өз
Жоғары оқу орындарында студенттермен электрондық ресурстармен, ақпараттар ағынымен жұмыс
Электрондық ресурстарды қоса алғанда, әртүрлі құралдары қолдану арқылы таратуда
Соңғы кездері ақпараттандыру түсінігі әртүрлі ғылыми салалардағы мамандардың да
Ақпарат түсінігін анықтай отырып, оның белгісіз мәліметтерді жүйенің қабылдайтын
Оқу ақпараттарын беру шарттарын анықтайтын дәстүрлі ережелерге мыналар жатады:
– жаңа материалды хабарлау мақсатын анықтаудың айқындылығы;
– хабарлама құралын және формасын дәлелдеу;
– студенттің ақпаратты оның көлеміне, мағынасының түсініктілігіне, анықтылық дәрежесіне
– студентті өңдеу үшін ақпаратты қабылдауға дидактикалық және психологиялық
– ақпаратты игерудің және таратудың табысты немесе табыссыз болу
– өзіндік және топтық жұмыстардың материалдарын анықтау және т.б.
Оқу процесін ұйымдастыруда ақпаратты механикалық тасымалдау жайлы емес, оны
Студенттерді оқытуда танымдық мағынасын көтеру дәрежесі ретінде келесідей деңгейлерді
1) қоршаған ортаға лайықталған негізде ақпаратты қайта жасау және
2) шартсыз рефлекстер арқылы ақпаратты қайта жасау, танымдық қабылдау;
3) ақпарат түсініктер аралығында логикалық қатынас орнайтындай формаға келетін
4) ақпарат анықталған мотивтерге байланысты қайта жасалатын прагматикалық деңгей.
Республикада жоғары кәсіби білім беру жүйесін жүзеге асырудың басты
Білім беру стандарты жоғары оқу орындары бітірушілерін дайындаудың талаптарына
Республиканың жоғары оқу орындарында қолданылатын электрондық ресурстар жоғары кәсіби
Жаңа ақпараттық технологиялар көмегімен әртүрлі кәсіби қызметтің тиімділігін көтеру,
Кәсіби дайындаудың маңызды бөлігі оқу процесінде сәйкес саласына байланысты
1) баспа материалдары көмегімен теориямен бастапқы танысу, аудио және
2) электрондық оқулықтар, виртуалды оқу кабинеттері, білім теориясын бақылау,
3) практикалық іскерлікті дамыту және қалыптастыру, кәсіби бағытталған тренажерларда
4) курстық және дипломдық жобаларда ресурс тақырыптарына сәйкес кәсіби
Жоғары оқу орындарында оқу процесінде компьютерлік, әсіресе техникалық қолдауды
Жоғары кәсіби білім беруде дайындалған көптеген электрондық ресурстарда қолданбалы
1.2 Жалпы техникалық пәндерді оқыту процесін арттырудағы ақпараттық
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында: «Білім беру жүйесінің басты
Осыған орай бүгінгі ұстаздардың алдында оқушыға білім, білік, дағдыларын
Жалпы білім берудің мақсаты – терең білімнің, кәсіби дағдылардың
Жаңа ақпараттық технологиялар дегеніміз – білім беру ісінде ақпараттарды
«Ақпараттық технология» терминін академик В.М. Глушков енгізген. Білім беру
Енді, осы ақпараттық технологияларды жүзеге асырудағы жұмыс түрлеріне тоқталып
Ақпараттық технологиялардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиялық және он-лайн
Жаңа ақпараттық технологияның негізгі ерекшелігі – бұл студенттерге
Жалпытехникалық сабақтарында ақпараттық технология келесі жұмыс
1 сызба. Оқыту технологияларына байланысты түсініктер
түрінде де қолданысын табады. Бұл оқушылардың аса шығармашылығын талап
Бұл жұмыс түрін жүргізгенде оқушылар техникалық құралдарды қолдану арқылы
Жиналған мағлұматтарды компьютер арқылы өңдеп, қысқаша деректі фильм етіп
Жаңа ақпараттық технологияның басты тиімділігі – бұл оқытушыға
Сабақта компьютерді пайдаланудың тиімділігін былай саралап көрсетуге болады.
Оқушы мен мұғалімнің позитивтік оң қатынаста болуына ықпал етеді.
Компьютермен жұмыс барысында оқушылардың белсенділік, жауапкершілік және өзіндік шығармашылық
Берілетін материал бірсарынды болып, тек мұғалім ғана сөйлейтін болса,
Ақпараттық технологияның мұғалім жұмысына ең тиімдісі – оқушылардың білім
Қазіргі заманның даму қарқыны мұғалімдерден шығармашылығын жаңаша, ғылыми-зерттеу бағытында
Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процесі
Бүгінгі таңдағы ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың ойлау қабілетін қалыптастыратын
1.3 Кәсіптік мектептердегі сабақты ұйымдастыру шарттары
Сабақ – бұл жастары шамалас, құрамы тұрақты оқушы топтарымен
Сонымен, сабақ, бір жағынан тұтастай алғанда оқытуды қозғаушы форма
Педагогикалық процесті ұйымдастыру формасы ретіндегі сабақтың артықшылықтары оның фронтальды,
Сабақ оқытудың ұйымдастырылған түрі ретінде – динамикалық құбылыс. Ол
Бәрінен бұрын ол оқытудың үш бірлік – білім беру
Сабақты дамытудың басқа тендеңциясы сабақты өмірлік маңызды мазмұн мен
Сабақтың жалпы ұйымдастыруын құруға қатысты тенденциялар: олардың құрылымдық жағынан
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар [26].
1. Әрбір сабақта білім беру, даму және тәрбиелеу мақсаттарының
Сабақта белгілі бір білімді баяндай отырып, оқушылардың пайымдауын
2. Әрбір сабақ дидактиканың барлық принциптеріне және бәрінен бұрын
келген оқу пәні бойынша кез келген сабақ – ол
3. Әрбір сабақ, ең алдымен, сабақтың тақырыбымен жиі ауыстырылатын
4. Сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың танымдық қызметін жандандыру мақсатында
5. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі – оның эмоционалдығы. Ол
Оқушылар сергек болуы үшін сабақ эмоционалды болуы керек,
6. Әрбір сабақта оқушылардың білімін үздіксіз есепке алу жургізілуі
7. Әрбір сабақ өзінің ұйымдастырушылық заңдылықтарымен, оң нәтижелерді сезінгіштігімен
8. Әрбір сабақта жүйелі қайталаудың элементтері қатысуы тиіс. Қайталау
9.Әрбір сабақ техникалық оңтайлы және дидактикалық жарақтандырылған болуы керек.
10.Кез – келген пән бойынша әрбір сабақтың өткен және
11. Сабақтың барлық уақытын үлкен табыстылықпен пайдалану. Сабаққа дайындалғанда
Дәстүрлік құрылымның өзі де (сұрау, түсіндіру, бекіту) қызметтің бір
Көптеген мұғалімдер оқушының орнынан тұрмай ауызша жауап беруін жақтайды,
12. Оқушылардың бүкіл сабақ бойы оқу – еңбек
13. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі оның құрылымдық икемділігі болып
14. Сабақтың кәсіби бағыттылығы. Әрбір сабақтың оқу пәніне тәуелсіз,
15. Үй тапсырмасының тиімділігі және оны міндетті тексеру. Мұғалім,
16. Қолайлы моральдық-психологиялық және санитарлық-гигиеналық жағдайлар туғызу. Бұл
Оқушылардың сабақта оқу еңбегін тиімді ұйымдастыру қажет, оқушылардың білімімен
1. Сабақтың тиімділігін арттыру жолдарының бірі-(кез-келген оқу пәні бойынша)
2. Келесі сабақтың тиімділігін көтерудің тағы бір маңызды жолы
3. Сабақ тиімділігін көтерудің келесі жолы-бұл белгілі бір құрылымның
Сабақтын құрылымы - бұл сабақтың элементтер жүйесін ұйымдастыру, мұғалімнің
4. Сабақ тиімділігін көтерудің келесі бір жолы-бұл сабақта оқушылардың
Нашар ұйымдастырылған сабақтардың басты қайшылығы: мұнда мұғалімнің көп уақыты
5. Сабақтың тиімділігін көтеруде көп жағдайда пәнаралық және
Пәнаралық байланысты жүзеге асыру басқа оқу пәндерінің (гуманитарлық, жаратылыс
6. Сабақтың тиімділігін көтерудің ерекше жолдарының бірі оқушылардың біліктілігі
Бұл мақсатпен техникалық құралдарды (ақпараттық-коммуникациялық), әр түрлі карточкаларды-тапсырмаларды, сауалнамаларды,
7. Сабақтың тиімділігі, көбіне оқушылардың жалпы-интеллектуалдық біліктілігінің (бәрінен
Ақпараттандырудың дамуымен білім процесінде кітаптың салыстырмалы салмағы тез түсе
Сондықтан сабақтың өзінде кітаппен (оқулықпен) жұмыс істеуге үйрету керек,
2. Арнайы пәндерді жүргізу барысында ақпараттық технологияларды
2.1 Жаңа ақпараттық технологиялар
Ақпараттық – коммуникациялық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге,
Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті
ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет
Заманымызға сай қазіргі қоғамды ақпараттандыруда педагогтардың біліктілігін ақпараттық –
Қазақстан Республикасының Білім туралы заңында : «Білім беру жүйесінің
Ақпараттық қоғамның негізгі талабы - оқушыларға ақпараттық білім негіздерін
Олай болса, ақпараттық бірліктердің білімге айналуы әлемнің жүйелік -
Қазіргі уақытта жаратылыстану - ғылыми білім беруде сабақ барысында
Интерактивті тақта - дегеніміз не?
Интерактивті тақта – бұл компьютердің қосымша құрылғыларының бірі және
ACTIVboard(Promethean компаниясы) - ACTIVstudio программасы арқылы іске қосылады. Бұл
Aктивті қалам – бұл меңзерді басқару құрылғысы және компьютер
ACTIV wand указкасы
Электронды ACTIVwand указкасының ұзындығы 54 см тақтаның жоғарғы бөлігінен
ACTIV panelpro (Активпанель) үлкен аудиторияларда қолдануға өте қолайлы, онда
ACTIV slate
Радио портты ACTIVslate панель құрылғысы топпен жүргізілетін конференцияға қатысушылардың
ACTIV tablet планшет қарапайым тышқанның қызметін атқара алады, презентация
ACTIVote тестілеу жүйесі конференцияның барлық қатысушыларына сұрақтарға, бірнеше берілген
ACTIVote қолдана отырып:
«Тест дайындау шеберінде» ACTIVstudio бағдарламасында флипчартта мәтіндік немесе графиктік
ACTIVstudio PE программасы арнайы презентацияларды өткізуге және оны сабақ
ACTIVboard және ACTIVpen қаламымен жұмыс жасау үшін жасақталған. ACTIVstudio
Флипчарт – бұл бірнеше қажетті беттерден тұратын негізгі жұмыс
«Активті экран» кешені білім үрдісінде қолданылатын ақпаратты көрсетуге және
«Активті экран» бағдарламалық – техникалық кешенінің дидактикалық мақсатта пайдалану
Қоғамды индустрияландыру кезеңінде білім беру жүйесі алдыңғы кезекте, маманданған
Қазіргі заман мұғалімнен тек өз пәнінің терең білгірі болуы
XXI ғасырда ақпараттанған қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру
Еліміздегі саяси, әлеуметтік – экономикалық өзгерістерге сай білім беруді
Білім беру жүйесін ақпараттандыру білім беру үшін үлкен перспективалар
Жедел дамып отырған ғылыми – техникалық прогресс қоғам өмірінің
Ғылым мен техниканың даму қарқыны оқу – ағарту саласының
«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай
Студенттердің интерактивті құралдар көмегімен қалыптасатын және жүзеге асырылатын ойлау
Жалпы білім берудің мақсаты – терең білімнің, кәсіби дағдылардың
2.2 Жаңа ақпараттық технологияны білім саласында пайдаланудың
Білім беру жүйесіндегі жаңа ақпараттық технологиялар - бұл оқыту
Ақпараттық технологияларды білім беру саласында қолданудың басты міндеті -
Қазіргі заманғы жоғары білімнің негізгі сипаты – білім беру
ақпараттық-коммуникациялық технологияарды оқыту процесіне енгізу жөніндегі нормативтік-құқықтық базаны жетілдіру;
компьютер техникасымен қамтамасыз етілудің әлемдік көрсеткіштеріне (1
орта білім беру ұйымдарын интернет желісіне қосу;
білім берудің барлық денгейлерінде қашықтан оқыту технологияларын әзірлеу және
оқыту технологиясын аппараттық-бағдарламалық жабдықтау;
ақпараттық технологияларды оқыту процесіне еңгізуді қамтамасыз ететін ғылыми-зерттеу, әдістемелік
ақпараттық-телекоммуникациялық тенологияларды бастауыш, кәсіптік білім, жоғары білім саласында қолдана
Жоғары оқу орындарында білім беруде ақпараттық технологияларды енгізумен байланысты
Оқушылардың ақпараттық технологияларды меңгеруі психологиялық-педагогикалық білімді тереңдетуге мүмкіндік береді,
Оқушылардың ақпараттық технологияларды меңгеруінің өзіндік алгоритмі бар, ол өзіннің
I. Оқушылардың өздік жұмысын модельдеу: ақпараттық технологияларды қолдануды басшылыққа
II. Оқушылардың ақпараттық технологияларды меңгеруін жетілдіруді ұйымдастырудың әдістері мен
Ақпараттық технологияларды қолданып сабақты ұйымдастырудағы оқытушыларға арналған әдістемелік ұсыныстар:
Оқушылардың ақпараттық технологияларды меңгеруінің тиімділігін арттыру үшін оқу құралдары
Жұмыс барысында студенттерге (тілек білдірушілерге ғана) өз бетінше оқытудың
2.3 Арнайы пәндердің оқыту әдістемесі
Пәннің күнтізбелік – тақырыптық жоспары және сағаттар саны (1-
1- кесте

Тақырып аты
Сабақ түрі, сағат
Дәрістер Практ.
сабақтар СӨЖ
1 AutoCAD жүйесiнiң командалары 1 - 1
2 AutoCAD жүйесінде «Сурет салу» құрал-саймандар тақтасымен танысу 2
3 Компьютерді пайдаланып, АutoCAD жүйесінде фигуралар сызу 2 2
4
AutoCAD – әмбебап графикалық пакеті,
графикалық модельдеу, сызбалардың ақпараттық мәлiметтер қорын құру, кеңiстiктегi конструкцияларды
5
AutoCAD -геометриялық сипатталуы 2 2 2
6 AutoCAD конструкцияларды модельдеуге, геометриялық кеңiстiктегi модельдеу 2 3
7 Әр түрлi форматтағы файлдармен жұмыс iстей алу, интеллектуалды
8 Автоматтандырылған жүйе арқылы ресурстарды басқару 2 2 2
Барлығы 15 15 15
1-Сабақ
Сабақтың тақырыбы: «AutoCAD жүйесінде «Сурет салу» құрал-саймандар тақтасымен танысу»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: АutoCAD жүйесінің мүмкіндіктерімен таныстыру; кесінділерді, координат
Тәрбиелік мақсаты: Шығармашылыққа, ақпараттық сауаттылыққа тәрбиелеу;
Дамытушылық мақсаты: АutoCAD жүйесімен жұмыс жасау дағдысын дамыту;
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сынтұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері.
Сабақтың көрнекілігі: проектор, призентация, ДК
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі: (3-5 мин.)
Оқушылармен сәлемдесу,
Сабаққа қатысқандарын тексеру. Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру, ынта назарларын
Үй тапсырмасын тексеру (20 мин).
БББ стратегиясы бойынша кестемен жұмыс.
АutoCAD жүйесі туралы не білеміз?
Өтілген тақырып бойынша сұрақтар қою.
2 Кесте
Білемін Білгім келеді Білгенім
1. Суретте көрсетілген АutoCAD жүйесінің терезе элементтерін анықта
1 Сурет АutoCAD жүйесінің терезесі
2. Тақтада ілінген суреттерді өз орнымен орналастыру керек.
2 Сурет АutoCAD жүйесіндегі функцияналдық пернелер
3. АutoCAD жүйесінде қолданылатын функцияналдық пернелердің қызметін атап
Жаңа материалды түсіндіру (25 мин)
Жаңа тақырыпты электронды призентация арқылы түсіндіру. Оқушылардың қолына материалдар
Кесінділерді салу [44].
Ол үшін пернетақтадан Кесінді ОТРЕЗОК (LINE) командасын енгіземіз. Берілген
AutoCAD жүйесінің командалық жолында алғашқы қойылатын сауалнама
Бірінші нүкте:
(Specify first point:)
Бірінші нүктені көрсеткеннен кейін AutoCAD келесі сұрауларды шығарады:
Келесі нүкте немесе Алып тастау [Отменить]:
(Specify next point or [Undo]:)
Сауалнамалардың бір бөлігі тік шақшада жазылған. Бұл келесі нүктелерді
Келесі нүкте немесе Алып тастау [Отменить]:
(Specify next point or [Undo]:)
Сауалнамалардың бір бөлігі тік шақшада жазылған. Бұл келесі нүктелерді
Егер опцияның атауларындағы кейбір бөлігі жазба әріптерімен ерекшеленген болса
Егер сіз Алып тастау Отменить (Undo) опциясын таңдасаңыз, онда
Келесі нүкте немесе Алып тастау [Отменить]:
(Specify next point or [Undo]:)
Бұл сұрау бір командамен кезекпен бірнеше кесінді сызып, экранда
Келесі нүкте немесе [Замкнуть/Отменить]:
(Specify next point or [Close/Undo]:)
Мұнда Отменить (Undo) опциясына қосымша Замкнуть (Close) опциясы пайда
Егер үздіксіз кесінді сызбай, тек ОТРЕЗОК (LINE) командасын аяқтағыңыз
ОТРЕЗОК (LINE) командасынан шығудың тағы бір тәсілі бар. Графикалық
Сонымен, ОТРЕЗОК (LINE) командасы арқылы бір немесе бірнеше бірінен
Координат нүктелерін енгізу тәсілдері
Бірінші тәсілі – кесіндінің шеткі нүктелерін тышқанның көмегімен көрсету.
Бұл мысалда нүкте екі координатамен берілген:Х=65 мм, Y=113.24 мм.
Нүктелерді енгізудің үшінші тәсілі — бұл декарттық координаталарға қатысты
Бұл жазу бойынша, соңғы нүктенің алдыңғы нүктеге қатысты берілетінін
Төртінші тәсіл — поляр координаталарына қатысты пернетақтадан енгізу, мысалы:@33.5


Ұқсас жұмыстар

Сабақтың кәсіби бағыттылығы
Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы болашақ мұғалімдердің кәсіби бағыттылығын жетілдіру
Сабаққа қойылатын талаптар
Оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық педагогикалық технологияны ендіру ерекшеліктері
Болашақ педагог-пихолог маманның құзырлылығын қалыптастыру
Тәжірибенің мақсаты
Мектеп жабдықтары мен оқу құралдарына қойылатын гигиеналық талаптар
Сабақ - қазіргі мектептегі оқу процесін ұйымдастыру негізгі формасы
Педагогикалық процесті басқарудағы мұғалімнің даярлығы
Мұғалімнің кәсіби мамандығына қойылатын негізгі талаптар арқылы өзінің мамандығына деген жауапкершілікті күшейту