Қосылған құн салығының ставкалары




Жоспар
Кіріспе..................................................................................................................2
І-тарау
1.1 Салықтың экономикалық табиғаты. Салық ұғымы және маңызы
1.2 Салықтың даму тарихы..............................................................................6
1.3 Ежелгі Қазақстандағы салық салудың сипаттамасы...............................7
1.4 Қазіргі Қазақстандағы салықтың қалыптасуы.......................................11
ІІ-тарау Акционерлік қоғамдарға салынатын салықтар
2.1 Қосылған құн салығының жалпы түсінігі..............................................17
2.2 Қосылған құн салығының ерекшелігі.....................................................21
2.3 Акциз салығының мәні.............................................................................25
2.4 Корпорациялық табыс салығының түсінігі............................................32
Қорытынды.......................................................................................................35
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.................................................................37
Кіріспе.
Менің курыстық жұмысымның тақырыбы заңды тұлғалардың салықтары, яғни
жанама салықтар, корпорациялық табыс салығы. Яғни жанама салықтар
Салық - өркениет үшін төленетін төлем. Оның қандай
Жанама салықтардың екі түрі болып табылатың, және
Бірінші кезең-Дамудың бастапқы кезеңінде ерте заманнан орта ғасыр
Еінші кезең- екінші кезеңде елде мемлекеттік мекемелер желісі,
Үшінші кезең- жаңа кезең. Мемлекет салық белгілеу
Бұл курстық жұмыс жанама салытарының, сипаттамасын береді,
1-Тарау.
1.1. Салықтың экономикалық табиғаты. Салық ұғымы және маңызы
Салық – шаруашылық субъектілерін және ставка бойынша азаматтардан
Салық не үшін керек, заңды беру үшін, сіздің
Мемлекет қазынасының жарнасын өндірістің негізгі қатусышылары: материалдық және
Салық төлеушілердің бюджетпен өзара қатынас жүйесі, бір жағынан
Бюджет-қаржы жүйесіндегі негізгі және «қан тамыр күретамыры» салық
1.2. Салықтың даму тарихы.
Сонымен, салық мемлкеттің қалыптасуымен бірге пайда болып, оның
Салық төлету нысандары мен әдістерінің дамуында үш ірі
Дамудың бастапқы кезеңінде ерте заманнан орта ғасыр басына
Екінші кезеңде елде мемлекеттік мекемелер желісі, оның ішінде
Үшінші кезең, жаңа кезең. Мемлекет салық белгілеу және
Мемлектті ұймдастырудың бастапқы сатысында салық салудың алғашқы нысаны
1.3. Ежелгі Қазақстандағы салық салудың сипаттамасы.
Қазақстан территориясындағы салық пен салық салу дамуының өзіндік,
Жеке меншіктің пайда болуы мен жерді жеке меншікке
Ерте орта ғасырдағы мемлекеттердің (Батыс Түрік және
Кейінгі орта ғасырдың дамуы кезеңінде (X-XIY) феодалдық негізде
Караханид мемлекетіндегі негізгі әлеуметтік- саяси институт әскери лендік
Иктаның Қазақстан территориясында жайылуы туралы дерекнамаларда тек жанама
Сонымен, икта институты (дерді иелену түрі) шаруалардың иктаратқа
Көшпелі иктадар өмірін өз бетінше жалғастырып, табысты жергілікті
Иктаны иеленушілер алым- салық алуды ғана емес, сонымен
Иктамен қатар жерді иеленудің басқа да түрлері болды.
Коммендацияның мәні; ұсақ меншік иесі алым- салықтан сақтанып,
біреулер салық жарнасымен шектелді;
әскерді басқалар жеткізіп тұрды;
федалдардың шаруашылығына қызмет еті және т.б.
Сонымен, Қараханид мемлекетінде құрылған жер иелену түрлері, басқа
Әлеуметтік – экономикалық жоспардағы өзгеріс моңғол шапқыншылығынан кейін
-ауыртпалық болып әскери міндеттік саналды (халық моңғол жасақтарына
-көшпелі мал шаруашылығымен айналысатын халық хан сарайының пайдасына
-отырықшы халық жер салығын төледі
-әскери астықпен, малмен және т.б. жабдықтау үшін тағар
-аваиз – төтенше салық
-пошталық міндеттілік
Зерттеушілер моңғолдармен жаппай алынып отырған алым-салықтың 20 түрін
-зекет (діни салық);
-ұшыр (малға салынатын салық);
-ясан;
-сыбаға және т.б.
Құн төлеуден мемлекеттік жүйе – салық белгілеу және
1.4. Қазіргі Қазақстандағы салықтын қалыптасуы.
Салық салу теориясының болмауы, тәжірибелік шаралардың толық болмауы,
XIX ғ. басында бірінші дүниежүзілік соғысқа енген көптеген
Өсіп жатқан әскери шығынды өтеу үшін үкімет салық
Дегенмен, 20 ғ. 80 ж. екінші жартысы мен
Осы кезеңде Батыс елдерінде А.Лаффердің бюджеттік тұжырымдамасы
КСРО- ға кірген басқа да одақтас республикадағы сияқты
Қазақстан Республикасындағы салық салуды құқықтық реттеу өз дамуында
Салық реформасының бірінші кезең» (1992 жылдан 1995 жылдың
Республикада салықтың 40- тан астам түрі әрекет етті;
Жалпымемлекеттік салықтар
Жалпыға міндетті жергілікті салықтар
Жергілікті салықтар
Салық реформасының кеінші кезеңі (1995 жылдың шілдесінен 1999
Бұл кезеңде салықтар саны 11-ге дейін қысқарды. Олар
Салық реформасының үшінші кезеңі (2000 жылдан осы уақытқа
1 кезең.
Қазақстанның салық жүйесін құүруға өзіндік тәжірибесі болмағандықтан, көбінде
Ол салықтың үш тобынан тұрды;
Жалпымемлекеттік
Жалпыға міндетті жергілікті салықтар мен жиындар
Жергілікті салықтар мен жиындар
Қазақстан Республикасындағы салық жүйесінің даму тарихында 1994 жыл
Республикасы Президентінің заң күші бар «Жеке тұлғалар табысына
Заңды тұлғалар бөлігінің келесі аспектілерінде өзгерістер болды; пайда
Салық ставкалары жоғары бола тұра, салық салу базасының
Нарықтық қатынастарды ынталандыру, дәлірек айтқанда;
кәсіпкерлікті белсенді қолдау
жеке салық төлеушілерді алған табысын кәсіпкерлік қызметке салуға
салық салуға кең заң шығару базасын белгілеу
табысқа екі рет, үш рет салық салудан сақтау
Салық салуда белгілі әділеттілікке қол жеткізу, дәлірек айтқанда;
жағдайы нашарларды әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ету
табыс көзінен тыс салық салудың біртұтас шақаласын құру
мемлекеттің ұлттық және территориялық мүдднсін есептеу
салық салу жүйесін құрудың әлемдік тәжірибесін творчестволық пайдалануға
Осы мақсаттарға сай Қазақстан Республикасының жалпы салық жүйесін
кезең
Кезеңнің міндеттері; салық ауыртпалығын төмендету, салық санын қысқарту,
1999 жылдың 1 қантарынан бастап жалпымемлекеттік салықтар мен
Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 16 шілдедегі №440-1 Заңына
-Заңды және тұлғалардан алынатын табыс салығы, қосылған кқнға
-Бағалы қағаздар эмиссиясын тіркеу жиыны және мемлекеттік тіркеуге
-Жер қойнауын пайдаланушылардың арнайы төлемі мен салығы
-Әлеуметтік салық
-Автокөлік құралдарының Қазақстан Республикасының территориясы бойынша жол құру
-Қызметтің жеке түрімен айналысу құқығының лицензиялық жиыны
-Аукциондық сату жиыны, нарықта тауар өткізу құқығының жиыны
-Заңды және жеке тұлғалардың фирмалық атаудв, қызмет ету
-Заңды (мемлекеттік кәсіпорын, мемлекеттік мекеме мен коммерциялық емес
Үшінші кезеңнің негізгі міндеті- бюджетке қатынасы бар мемлекеттік
ІІ-тарау Акционерлік қоғамдарға салынатын салықтар
2.1 Қосылған құн салығының жалпы түсінігі.
Жанама салықтар операциялардан, тауарлардан, ойын сауықтардан алынатын салықтар.
Жанама салықтардың түрлеріне тоқталатын болсақ, олар мынадай топтарға
Қосылған құн салығы-тауарларды, жұмыстарды, қызмет көрсетулерді өндіру және
Қосылған құн салығы жанама салықтардың бірі болып табылады.
Қосылған құн салығың тиімді пайдалану шет елдердегі тәжірбиелерде
Экономикадағы тұрақсыздық жағдайда дұрыс қолданылмаған қосылған құн салығы
Қосылған құн салығын төлеушілері:
Жеке кәсіпкерлер;
Заңды тұлғалар, мемлекеттік мекемелерді қоспағанда;
Қызметін Қазақстан Республикасында тұрақты мекеме арқылы жүзеге асыратын
Заңды тұлғалардың қосылған құн салығын дербес төлеушілер ретінде
Тауарлар импорты кезінде қосылған құн салығын төлеушілер Қазақстан
Салық салу объектісі.
Салық салу объектісі салық салынатын айналым және салық
Тауарларды өткізу бойынша айналым.
1.Тауарларға қатысты өткізу бойынша айналым:
тауарға меншік құқығын беруді, оның ішінде:
тауарды сатуды;
тауарды тиеп жөнелтуді, оның ішінде басқа тауарларға (жұмыстарға,
тауар экспортын;
тауарды тегін беруді;
жарғылық капиталға жарна төлеуді;
жұмыс берушінің жалдамалы қызметкерге жалақы есебінен тауар беруін;
тауарды төлем мерзімін ұзарту шартымен тиеп жөнелтуді;
мүлікті қаржы лизингіне беруді;
комиссия шарттары бойынша тауарды тиеп жөнелтуді;
қарызды төлемеген жағдайда кепіл берушінің кепілге қойылған мүлкін
кәсіпкерлік қызмет мақсаты үшін сатып алынған тауарды кәсіпкерлік
бір заңды тұлғаның қосылған құн салығын дербес
бұрын экспорт режимінде шығарылған тауарды кері импорт режимінде
2. Жұмыстарды, қызмет көрсетулерді өткізу бойынша айналым кез-келген
мүлікті уақытша иелікке беруді және мүлікті жалдау шартымен
санаткерлік меншік объектілеріне, соның ішінде жарғылық капиьалға салым
жұмыс берушінің жалдамалы қызметкерге жалақы есебінен жұмыстар орындауын,
қосылған құн салығын дербес төлеушілер болып табылатын бір
3.Мыналар өткізу бойынша айналым болып табылмайды:
бірлігінің құны екі айлық есептік көрсеткіштен аспайтын тауарды
тапсырысшының мердігерге дайын өнімді мердлігердің дайындауы, ұқсатуы, құрастыруы(
Қайтарылатын ыдысты тиеп жөнелту.Құны онымен жіберетінөнімді өткізу құныны
Бұрын экспорт режимінде шығарылған тауарды кері импорт режимінде
Шартта белгіленген мерзімдер мен талаптарда қайта әкелуге жататын
Жер қойнауын пайдланушы жаңадан құрған және сатып алған,
2.2 Қосылған құн салығының ерекшелігі.
1) Cтавкалары.
2) Қосылған құн слығын қайтарып алу ережесі.
1) Қосылған құн салығының ставкалары.
Қосылған құн салығының ставкасы 15 процентке тең болады
Экспортық айналым бойынша тауарлардың өткізу айналымына қосылған құн
Салық салынатын импорт бойынша қосылған құн салығының ставкасы
Жеке тұлғаның оңайлатылған тәртіппен өткізілетін тауарлар импорты кезін-де
Нөлдік ставка бойынша салық салынатын айналымдар бойынша қосылған
Нөлдік ставка бойынша салық салынатын айналымдар бойынша
2. Қосылған құн салығын қайтару:
Қосылған құн салығын осы салықты төлеушінің аталған салық
Тауарлардың импорты кезінде төленуге тиіс қосылған құн салығының
Қосылған құн салығын төлеушінің банк шотына ақша аудару
3. Қосылған құн салығын төлеушінің банк шотына қосылған
4. Егер қосылған құн салығын төлеушінің берушілері алпыс
анықталған не жойылған сомалар шегінде жүргізіледі.
Белгіленген мерзімдерде қайтарылмаған қосылған құн салығының сомасын қай-тару
Қайтаруға ұсынылған қосылған құн салығы сомаларының дұрыстығын растау
Қарсы тексерулер
Бұл салық төлеушінің қосылған құн салығын қайтаруға өтініш
Электр және жылу энергиясын, суды, газды, байланыс қызметін
Қосылған құн салығы 1 миллион теңгеден астам сомаға
Егер қосылған құн салығын төлеушінің берушісі салыұ төлеушілердің
5. Мыналар қосылған құн салығын төлеушілерге қайтарылмайды:
Шағын бизнес субъектілері
Шаруа қожалықтары
Ауыл шаруашылық өнімін өндіруші заңды тұлғалар
Грант қаражаттары есебінен сатып алынатын тауарлар бойынша төленген
1. Грант қаражаттары есебінен алынатын тауарларды берушілерге төленген
Тауарлар алынатын грант қаражаттары мемлекеттер, мемлекеттер үкіметтері, халықаралық
Тауарлар тек грант мақсаттарын іске асыру үшін алынса
Тауарларды өткізу, жұмыстарды орындау, қызметтер көрсетулер грант алушымен
2. Грант алушыларға қосылған құн салығын қайтару ,
Қосылған құн салығын Қазақстан Республикасында тіркелген дипломатия-лық жөне
1. Қосылған құн салығы сомаларын Қазақстан Республикасында тіркелген
2. Жиынтық ведомостар уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген нысанда
3. Салық органдары дипломатиялық және оларға теңестірілген
Бюджеттен қайтарылуға тиіс салық сомалары дипломатиялық өкілдіктердің және
аспаса, ол тіркелген жеріндегі салық органына өзін қосылған
Қосылған құн салығын төлеуші мұндай құқықтыөзін қосылған құн
Қосылған құн салығын төлеуші болып табылатын тұлға салық
Қосылған құн салығын төлеуші болып табылатын заңды тұлға
Жеке кәсіпкерлер, заңды тұлғалар, қызметін Қазақстан Республикасында тұрақты
2.3. Акциз салығының мәні.
Акциздер - тауар бағасына енгізілетін және сатып алушы
1991 жылдың 24 желтоқсанында “Акциз туралы” Қазақстан Республикасының
Акциздерді сипаттай келіп, айталық, мемілекет олардың қалыптастыруын және
шикізат бойынша- дайын өнім бір шикізаттан болғанда қолданылады;
дүмбілдер бойынша – технологиялық процестің дамуына байланысты қолданылады.
дайын өнідер бойынша- түрлі тауарлардың әрқайсысына бөлек салық
жабдықтың қуаттылығы бойынша- акциз төлеудің прогрессивтік нысаны, өйткені
Акцизделетін тауарлар мен қызмет түрлерінің тізбесі мыналар:
спирттің барлық түрлері;
алкогольдік өнімдер;
темекі өнімдері;
құрамында темекі бар басқа өнімдер;
бензин (авиациялықты алып тастағанда), дизельдік отын;
жеңіл автокөліктер (арнайы мүгедектерге арналған қолмен жүргізетін автокөліктерді
конденсатын қоса, мұнай шикізаты;
Акцизделетін қызметтер түрлері болып саналады:
ойын бизнесі;
лотореялар ұйымдастыру және өткізу;
Заңды және жеке тұлғалар, оның ішінде резиденттер емес,
Қазақстан Республикасы аумағында акцизделетін тауарлар өндіретіндер;
Бензинді/авиациялықты алып тастағанда/,дизельдік отындарды көтерме және бөлшек саудада
Қазақстан Республика аумағына шеттен акцизделетін тауарлар әкелушілер;
Төмендегідей тауарларды сатумен айналысатындар:
Тәркіленген;
Иесіз қалған;
- Мұрагерлік құқығымен мемлекетке өткен
Қазақстан Республикасы аумағында қолданыстағы заңнамаға сәйкес бұрын төленбеген
Қазақстан Республикасы көлемінде ойын бизнесі мен лоторея ұйымдастырып,өткізуін
Акциздер салығы салынатын объектілер
№ Тауарлар /өнімдер/ түрлері бойынша Салық салынатын объект
1 Отандық өндіріс тауарлары бойынша Акцизге қосылмайтын, баға
2 Өңделме шикізаттан шығарылған өнім бойынша Акцизге қосылмайтын
3 Меншікті өндірістен өндірілген және акциз салынатын шикізат
4 Ойын бизнесі бойынша /лотореядан басқа/ Ойын бизнесінен
5 Алмасу операцияларда немесе тауарларды кепілдікке кепілзат иесі
6 Лоторея бойынша / түрлері мен тұрпаттарына қарамастан/
7 Электроэнергияны өндіру мен өткізуден Есеп кезеңінде электроэнергияның
8 Барлығы акцизделетін шеттен әкелетін тауарлар бойынша, оның
- әкелінген тауарлардың көлемі бойынша /жасауға арналған құнынан
Акциз салығын салуға жатпайтындар:
ТМД елдеріне экспортқа шығатын акцизделетін тауарлар, егер олармен
өндірісі мен айналымын бақылайтын уәкілетті мемлекеттік орган анықтайтын
а) емдеу және фармацевтикалық препараттарды шығару үшін,
б) мемлекеттік медициналық мекемелерге ;
- /бальзамдардан
Акциз ставкалары
Акциз ставкаларын Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді жәнетауар құнына
Алкоголь өніміне акциздер ставкасы онда су араластырылмаған
спирттің болу көлеміне байланысты бекітіледі.
Спирттің барлық түрлеріне акциз ставкалары спирттің бұдан әрі
Алкоголь өнімдерін өндіру үшін өткізілетін спиртке акциз ставкасы
Ойын бинесі объектілеріне акциздің базалық ставкасының ең жоғары
Жергілікті өкілді органдар ойын бизнесі объектілеріне белгіленген базалық
Импорттық акцизделетін тауарларға салық салудың ерекшеліктері:
№ Салық салу объектісі Қысқаша түсініктемесі
1 Импортталған акцизделетін тауарлардың салық базасы, оларға
а) акциздердің тұрлаулы ставкасы;
б) акциздердің адвалорлық ставкасы;
Акцизделетін тауарлардың заттай тұлғауының көлемі ретінде анықталады;
Қазақстан Республикасы кеден заңнамасына сәйкес импортталатын акцизделетін тауарлардың
2 Импортталатын тауарларға акциз төлейтін мерзімі :
кеден төлемдерді төлеу үшін;
таңбалауға тиістілер;
кеден заңнамасымен анықталады;
маркалар алған күні немесе оған дейін;
3 Акцизден босатылған акцизделетін тауарлардың импорты Салық
Акциз төлейтін арнайы ережелер бар. Бұл ережелерге сәйкес
толық мөлшерде – акцизделетін тауарлар бүлінгенде және жоғалғанда
мәлімделген сұрыпталымның мөлшерінде – ішкі өндіріс ұшін сатып
азайтылған мөлшерде өткізілген өнімдер акциз сомасына;
а) есеп кезеңінде өнімді дайындауға нақты пайдаланған
б) акциз алымның маркалар құнына акциз алымның
Акциздердің мөлшерлемелері және төлеу мерзімі
№ Акциз объектілері Белгіленген мерзімдер Төлеу мерзімдері
1 Акцизделетін тауарлар Құнына пайызында (адвалорлық) немесе заттай
А Алкоголь өнімдерінің барлық түрлері (спирттің 100
Б Спирттің барлық түрлері Спирттің одан
В Алкоголь өнімдерін өндіруге өткізілетін спирт Спиртке
2 Акцизделетін тауарлардың басқалары Тауар құнына пайызында
3 Өңделме шикізаттан шығарған өнім бойынша Тауарлар құнына
4 Меншік өндірісінің шикізатынан өндірілген өнім бойынша
5 (лотореяны алып тастағанада) ойын бизнесінің объектілері бойынша
6 Лоторея өткізуден Заңнамамен белгіленген мөлшерде Лоторея билеттерін
7 Қазақстан Республикасы көлемінде өндірістік өндіру үшін өндірілген
8 Импортқа акциз Заңнамамен белгіленген мөлшерде Кеден
Қазақстан Республикасының заңдары мен нормативтік құжаттармен реттелетін акциздер
Акциз есебі мынадай қимада жүргізіледі:
сатып алынған акцизделетін тауарлар бойынша;
өткізілген акцизделетін тауарлар бойынша .
Салық декларациясы
Әрбір салық кезеңі аяқталған соң, салық кезеңінен кейінгі
2.4. Корпорациялық табыс салығының түсінігі
Корпорациялық табыс салығын төлеушілерге Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі
Салық салынатын табыс, төлем көзінен салық салынатын табыс,
Қысқартылған КТС формуласы.
КТС = CCТ * С. Ст.
ССТ = ЖЖТ-Шегерім
Мұндағы: ССТ – Салық салынатын табыс;
С. Ст. – Салық ставкасы;
ЖЖТ – Жылдық жиынтық табыс
Негізгі ставкасы - 30 пайыз;
Негізгі өндіріс құралы жер болып табылатын салық төлеушінің
Резидент еместердің Қазақстан Республикасында көздерден алатын табыстарын қоспағанда,
Қазақстан Республикасында тұрақты мекеме арқылы қызметін жүзеге асыратын
Мысалы: ЖШС «ТурарСТН 06200522651. Астана қ, Абай көшесі
2005 жылы ЖЖТ – 5210,0 мың тенге;
Шегерім – 2140,0 мың тенге;
ССТ, КТС анықтау керек.
Шешуі:
ССТ = 5210,0 - 2140,0 = 3070,0
КТС = 3070,0 * 30 % = 921,0
Жалпылама формула
ЖЖТ анықтау
ЖЖТ түзету
Шегерім
ССТ (1) =ЖЖТ-Шегерім
Залал. Залалды ауыстыру. ССТ(2)= ССТ(1)*2%
ССТ(3) =ССТ- ССТ түзету
КТС= ССТ(1), ССТ(2) немесе ССТ(3) *С. Ст.
Қайта есептеу жүргізу. (Аванстық төлемдер болған жағдайда)
Мысалы: ЖШС «Турар» СТН 06200522651. Астана қ,
Есепті кезең үшін бухгалтерлік балансында келесідей көрсеткіштері бар:
1) Тауарларды өткізуден түскен табыс – 9600,0
2) Қазақстан Республикасындағы төлем көзінін бұрын салық салынған,
3) Материалдар сатып алынды – 3000,0
4) Коммерйиялық ұйымнан өтеусіз негізде мүлік келіп түсті
5) Балалар үйіне берілген көмек – 90,0
6) Іссапар шығындары – 65,0
7) 2003 жылғы залал сомасы -5000,0
8) 2004 жылғы ССТ – 2600,0
9) Аванстық төлемдер есебі – 600,0
Берілген формуланы қолдана отырып, КТС табу керек
Шешуі:
1) 9600,0 *15% / 115% = 1252,134 –
9600,0 - 1252,134 = 8347,866 – ЖЖТ
2) 20,0 ЖЖТ түзету
3) 3000,0 * 15 % / 115 %
3000,0 – 391,304 =2608.696 – Шегерім
4) 2500,0 – ЖЖТ
5) 90,0 – ССТ түзету
6) 65,0 – Шегерім
1) ЖЖТ = 8347,866 + 20,0 + 2500,0
2) ЖЖТ түзету = 10867,866 – 20,0 =
3) Шегерім = 2608.696 + 65,0 =2673,696
4) ССТ (1) = 10847,866 - 2673,696 =
5)
Жылдар ССТ Залалды ауыстыру КТС (30 %)
2003 -5000,0 -5000,0 ―――
2004 2600,0 -2400,0 ―――
2005 8174,17 5774,17 1126,251
6) ССТ түзету = 5774,17 *2 % =115,483
ССТ (3) = 5774,17 – 20,0 = 5754,17
7) КТС =5754,17 * 30 % = 1726,251
8) Қайта есептеу = 1726,251 – 600,0 =
КТС (1 ай) = 1126,251 / 9 =
Корытынды
Сонымен, қорытындылай келе, Астана қаласының Сарыарқа Салық комитетінде
Салық Кодексінің 77 бабынан 137 бабына дейінгі аралық
Биыл салық заңнамасына елеулі өзгерістер енгізілді. «Қазақстан Республикасының
Бұрын хабарлағанындай, салық заңнамасында енгізілетін өзгерістердің негізгі мақсаты
Егер шетелдік компанияладың, резидент емес заңды тұлғалардың табысына
мысалы:
Салық салынатын табысы 536 000 000 000
Пайдаланған әдебиет тізімі:
Салық Кодексі; Салық және бюджетке төленетін басқа да
Мұсаев М. Қаражат құраудағы қарбаластар // Қаржы- Қаражат
Ашуов А. Салық жинауда салғырттық болмасын// Қаржы-Қаражат .
Серкебаев Б. Салық саласына салмақ түсмті // Қаржы-Қаражат2004
Рустемов К. Салық реформасы уақыт сыны.//Қаржы-Қаражат 2003
Әлімов Қ. Салық халық несибесі // Қаржы-Қаражат.-2001
Жүнісов Б. Нарықтық экономика негіздері.- Алматы,2005
Назарбаев Н. Қазақстанның егеменді мемлекет ретінде қалыптасуы мен
Мамыров М. Государство и бизнес.-Алматы,2005
Жауапсыздық жарға жығады // Қаржы-Қаражат
1
- 2 -




Ұқсас жұмыстар

Тіркелген салықтың ставкасы
Қосылған құн салықты төлеушілер және салық салу объектілері
Қазақстанның Республикалық бюджетіндегі жанама салықтар қызметтерінің негізгі талаптарына сәйкес Республикалық бюджетіндегі жанама салықтардың қалыптасуы мен басқаруының өзекті мәселелер
Қазақстан Республикасының салық жүйесіндегі жанама салықтар
Фискалдық монополиялық жанама салықтар
Жанама салықтарды салудың шетелдік тәжірибесі
Қазақстан Республикасында қосылған құнға салынатын салықтың қалыптасуы мен дамуының алғы шарттары
Салық ұғымы, оның мәні мен атқаратын қызметтері
Тікелей және жанама салықтар
Қосылған құнға салынатын салықты есептеу механизмі және қызмет етуі