Зейнетақы қоры



 Мазмұны.
Кіріспе........................................................................................3б
( бөлім. Бюджеттен тыс қорлардың мәні.
Қаржы жүйесіндегі Бюджеттен тыс қорлардың орны.................4-7б
Қазақстан Республикасының Бюджеттен тыс қорлардың әрекет етуі.........................................................................................8-11б
Бюджеттен тыс қорлардың шетелдерде қалыптасуы.............12-14б
ІІ бөлім. Қазақстан Республикасының жинақтаушы зейнетақы қорының әлеуметтік,
2.1. Зейнетақы қорының мазмұны, құралу көздері........................15-18б
Қазақстан Республикасында зейнетақы қорының қалыптасуы және дамуы....................................................................................19-25б
Зейнетақы қорларының қаржылық көрсеткіштері..................26-28б
ІІІ бөлім. Қазіргі бюджеттен тыс қорлардың экономикаға тигізетін
Қазақстан Республикасының Бюджеттен тыс қорларын дамыту перспективалары...................................................................29-33б
Қорытынды..................................................................................34б
Қолданылған әдебиеттер тізімі.
Қосымша.
Кіріспе
Сұраныс пен ұсынысты ұтымдылығына сәйкес пайдалану үшін ресурстардың
Еліміз тәуелсіздік алып, нарықтық экономикаға бет бұрғалы еліміздің
Курстық жұмыстың мақсаты – өтпелі кезеңдегі бюджеттен
Курстық жұмыс үш бөлімнен тұрады. Бірінші бөлімде, қаржы
Курстық жұмыс теориялық және әдістемелік негізі ретінде шетелдік
( бөлім. Бюджеттен тыс қорлрдың мәні
1.1. Қаржы жүйесіндегі бюджеттен тыс қорлардың орны
Жалпы мемлекеттік көлемде республикалық және жергілікті бюджеттер қаржы
Бірақ нарықтық қатынастарға көшу барысында экономикалық және әлеуметтік
Бюджеттен тыс қорлар – мемлекеттің қаржы жүйесінің маңызды
Бюджеттен тыс қорлардың пайда болуы әлеуметтік-экономикалық дамудың қажеттіліктерінен
Бірқатар қорлар, мәселен, Экономиканы тұрақтандыру қоры, Халықты әлеуметтік
Бюджеттен тыс қорлардың өзінің функциялық-мақсатты арналымы бойынша да,
Экономикалық қорлар – экономикалық дамудың проблемаларын шешуге арналған
Бюджеттен тыс қорлардың көздері тұрақты және уақытша болуы
Бюджеттен тыс қорлардың ақша қаражаттарын жұмсаудың негізгі бағыттары
жарғылық қызмет;
артық ақшалардың белгілі бір үйлесін қаржы активтеріне инвестициялау;
коммерциялық қызмет.
Бюджеттен тыс қорлар мемлекеттің қаржы буындарының бірі болып
Арналымы – мына арнаулы мақсатты аударымдар есебінен мақсатты
арнаулы мақсатты салықтар;
қарыз және ақшалай-заттай лотереялар өткізу есебінен;
қосымша анықталған кірістер мен үнемделген қаржы ресурстары;
ерікті жарналар мен заңи және жеке тұлғалардың қайырымдылықтары.
Бюджеттен тыс қорлардың көмегімен:
отандық кәсіпорындарды қаржыландыру, қаражаттандыру, несиелендіру жолымен өндіріс процесіне
арнайы белгіленген көздер мен қоршаған ортаны ластағаны үшін
зейнетақылар, жәрдемақылар төлеу, жалпы әлеуметтік инфрақұрлымды қаражаттандыру және
қарыз беруге, соның ішінде шетел мемлекеттерін қоса шетелдік
Бюдджеттен тыс қорлардың жұмыс істеу ұйымы биліктің мемлекеттік
Бюджеттен тыс қорлардың белгілі бір жеңілдіктерінің болуы мүмкін:
а) салық төлеуден босату;
б) кеден баждарын төлеуден босату
Бюджеттен тыс қорларды қалыптастырудың көздері шешілетін міндеттердің сипатымен
Сөйтіп, бюджеттен тыс қорлардың қалыптасу көздерінің салыстырмалы тұрақты
Сонымен, бюджеттен тыс қсрлар қаржы жүйесінде беделді орын
1.2. Қазақстан Республикасының бюджеттен тыс қорларының әрекет етуі
Белгілі қоғамдық қажеттілікті қаржыландыру үшін және өз бетімен
Бұл қорлар қаржы нарығының қатысушы ретінде және инвесторы
Қаржы институттарының – бөджеттн тыс қорлардың ақша қаражаттары
Қазақстанда мемлекеттік бюджеттен тыс қорларға мыналар жатады:
Зейнетақы қоры
Халықты жұмыспен қамтудың мемлекеттік қоры
Әлеуметтік сақтандыру қоры
Міндетті медициналық сақтандыру қоры (ММСҚ)
Жинақтаушы зейнетақы қоры акционерлі қоғам формасында құрылады. Олар
Зейнетақы қоры. Олардың негізгі міндеті:
балаларға жәрдемақы мен зейнетақы төлеу үшін мақсатты
халықты әлеуметтік қолдау бойынша аймақтық бағдарламаға келісімшарт негізінде
өзін-өзі қаржыландыру негізінде ұдайы өндіру қаржы қорын кеңейту.
1993 жылдан бастап ол Еңбек және әлеуметтік қорғау
Зейнетақы қоры кәсіпорын, мекеме, ұйымдардың, сонымен қатар
Қордың бюджеттік жобасы Еңбек және әлеуметтік қорғау министірлігінде
Қазақтан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртібі бойынша агенттер жинақтаушы
Жинақтаушы зейнетақы қоры өз міндеттемелері бойынша алымшылар мен
Әлеуметтік сақтандыру қоры – аумақтық дәл осындай, осы
Жұмыспен қамтудың мемлекеттік саясатын іске асыру шарларының өткізілуін
Оның қаржылық көздерін қамтитындар:
Кәсіпорындар, ұйымдар мен мекемелер, еңбекке төлеу (296) қорының
мемлекеттік бюджеттен дотациялар және де олардың ұсыныстары нақтыланған
отандық және шетелдік кәсіпорындардың, қоғамдық ұйымдар мен азаматтардың
Міндетті медициналық сақтандыру қоры. Қазастан Республикасы Үкіметінің жанынан
Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы Міндетті медициналық сақтандыру қоры
Қазақстан Республикасы Үкіметі белгілеген міндетті медициналық сақтандырудың
мөлшерленген басы артық (запас) сақтандырудың қаржылай қаражат қоры;
қордың уақытша босаған қаржысын пайдаланудан түскен табыстардан;
ерікті жарналар мен заңды және жеке тұлғалардың сыйлықтарынан;
Қазақстан Республикасы заңында тыйым салынбаған басқа тусімдерден.
1.3. Бюджеттен тыс қорлардың шетелде қалыптасуы
Әлемдік тәжірибе бойынша қаржы жүйесі жоғары дамыған елдер
Ресей Федерациясының қаржы жүйесінде мемлекеттік бюджеттен тыс қорлар
Бюджеттен тыс қорлардың қалыптасуының алғышарты – қоғамға қажетті
Бюджеттен тыс қорлар мемлекеттің қарамағында болады, бірақ
арнайы салықтар;
шаруашылық субъектілердің табыстарының бір бөлігі;
бюджеттік әдістер;
банктік несиелер.
Бюджеттен тыс қорлардың сыныптамасы. Бюджеттен тыс қорлар
әлеуметтік қорлар, оларға жатады: Зейнетақы қоры, Әлеуметтік сақтандыру
Экономикалық қорлар: жолдық және т.б. (6;386(
Ресей Федерациясының бюджеттен тыс қорлары.
1. Зейнетақы қоры. Зейнетақы қорының маңызды принципі
Зейнетақы қорының сақтандыру мөлшерлемелерінің салымдары 1999 жылы құрылған:
жұмыс берушілер – мекемелерге, кәсіпорындарға 28 % мөлшерінде;
жұмыс берушілер – колхоздарға, совхоздарға, ауыл шаруашылық өнімдерін
тұрғындарға және жеке тәжіребиемен айналысатын тұлғаларға ( аудиторлар,
жұмысшыларға 1 % мөлшерінде; (6;387(
Ресей Федерациясының зейнетақы қоры – бұл Ресей Федерациясының
сақтандыру жарналарынаккумуляциясы;
Қор жайлы заңда қарастырылған шығындарды қаржыландыру;
Ресей зейнетақы қорының қаражаттарының капитализациясы және оған жеке
Сақтандыру жарналарының толық және уақытында түсуін, Ресей зейнетақы
Сақтандырылған тұлғалардың индивидуальді есепті ұйымдастыру және енгізу;
Ресей зейнетақы қорының басшылығы басқаруды жүзеге асырады және
Ресей зейнетақы қорын басқарудың мақсаты мыналар болып табылады:
бюджетті, шығындар сметасын, Ресей зейнетақы қорының еңбекақы төлеу
Ресей зейнетақы қорының атқару деректорын және оның орынбасарларын
Ресей зейнетақы қорының аймақтық органдарының және ревизиялық комиссияның,
Ресей зейнетақы қорының қызметіне қатысты сұрақтар бойынша нормативтік
2. Әлеуметтік сақтандыру қоры.
1991 жылы 1 қаңтарда қалыптасты. Тұрғындардың анықталған топтары
Әлеуметтік сақтандыру қоры келесілерден қалыптасады:
мекемелердің, кәсіпорындардың, шаруашылық субъектілердің сақтандыру салымдарынан;
азаматтардың өз еріктерінің салымдарынан және т. б.
3. Міндетті медициналық сақтандыру қоры. Олар сақтандыру салымдарынан
4. Еңбекпен қамту мемлекеттік қоры. 1991 жылы 19
Осылайша Ресей Федерациясының бюджеттен тыс қорлары әрекет етеді.
ІІ бөлім. Қазақстан Республикасының жинақтаушы зейнетақы қорының әлеуметтік,
Зейнетақы қорының мазмұны, құралу көздері
Зейнетақы (лат. Pensio – төлем) – азаматтарды қартайғанда,
Зейнетақы қоры – мемлекет ауқытында зейнетақымен қамсыздандыру қаржысын
Нарықтық экономиканаң негізгі элементтерін енгізе отырып, мемлекеттің зейнетақы
Сөйтіп, «ынтымақтастық» қағидасына сәйкес қазіргі кездегі жұмыс істейтіндер
«Жинақтаушы зейнетақы сақтандыру» қағидасына сәйкес, әрбір жеке тұлға
Жинақтаушы зейнетақы қорларға төленетін міндетті зейнетақы жарналары жұмыскердің
Жинақтаушы зейнетақы қорлар ашық және корпорациялық түрде болуы
Жинақтаушы зейнетақы қорлардың құқы бар:
Зейнетақы жарналарды іске асыруға;
Өз іс-әрекеттері үшін комиссиондық сыйақы алуға;
Уәкілетті орган берген лицензия негізінде зейнетақы активтерін инвестициялық
Зейнеттік қамтамасыз етуге байланысты мәселелер жөнінде жинақтаушының мүдделерін
Зейнетақы келісімшарт шарттарына сәйкес басқа да құқықтарды іске
Жұртқа мәлім болғандай, елімізде 1998 жылға дейін зейнетақы
«Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» 1997 жылғы маусымның
Мемлекет заң шығарушы және атқарушы билік органдарының көмегімен
Мемлекет тұрғындардың табыстарын қаржыландыру, басқару мен реттеу мәселелерінің
тұрғындардың әлеуметтік мәртебесі, ұлттық, жас ерекшелігі құрамына және
2. азаматтардың, оның ішінде тұрғындардың еңбекке жарамсыз топтарының
тұрғындардың еңбекке қатынастағы және іскерлік белсенділігін көтермелеу негізінде
Зейнетақы активтері тек қана келесі мақсаттар үшін пайдалануы
уәкілетті орган анықтаған қаржы құралдарына жайғастыру;
заңнамаларға сәйкестік зейнетақы төлемдерін іске асыру;
зейнетақы қорландыруды басқа жинақтаушы қорға немесе сақтық ұйымға
зейнетақы төлемдерін іске асыру мен зейнетақыны қорландыруды ауыстыруға
Бұрынғы зейнетақымен қамту жүйесінен біртіндеп арылу және жинақтауға
Қорыта келгенде, зейнетақы қорлары қаржы жүйесінің негізгі бөлігі
Зейнетақы қорының Қазақстан Республикасында қалыптасуы және даму жағдайы
Қазіргі таңда Қазақстанның экономикалық өсуге жетудің бірден-бір алғышарты
Зейнетақы реформасын нәтижесінде ел ішіндегі ірі инвесторлардың пайда
1996 – 1997 жж. аралығы зейнетақы жүйесінің құлдырауға
Қазақстан Республикасының зейнетақы реформасы 1998 жылдан бастап орнатыла
Зейнетақы жүйесінің бірінші деңгейі – бұл мемлекеттік зейнетақымен
Қазақстан Республикасының екінші деңгейі – бұл жинақтаушы зейнетақы
“Қазақстан Республикасында зейнетақымен қасыздандыру туралы” заңға сәйкес Орталықтан
Сонымен қатар, 2 бап. Азаматтардың зейнетақымен қамсыздандырылу құқығында
Қазақстан Республикасының азаматтары Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасы аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы
Қазақстан Республикасының жинақтаушы зейнетақы жүйесінің қатысушылары:
-
Банк кастадиан – келісім бойынша жинақтаушы зейнетақы қорының
Зейнетақы активтері бойынша инвестициялық басқаруды жүргізетін ұйым зейнетақы
Зейнетақы төлеу бойынша мемлекеттік орталық – зейнет жасына
.
Еліміздегі жинақтаушы зейнетақы жүйесінің дамуын 3 кезеңге бөлуге
1 кезең. 1998-2001 жылдар – жүйенің және
2 кезең. 2001-2004 жылдар реформалау тәжірибесі зейнетақы жинақтарының
3 кезең. 2005-2006 жылдар. Зейнетақы жүйесінде пайда болған
Қазақстан қаржыгерлерінің конгресінде қаралған сұрақтар мен оларды төмендету
Осы ұсыныстарды қабылдау арқылы зейнетақы жүйесінің басты мәселесі
2006 жылдың 1-ші шілдесінен бастап зейнетақы жүйесіндегі субъектілердің
- мемлекеттік қадағалауды жетілдіру;
- аудармалы операциялар бойынша шығындарды төмендету;
- жұмыс берушінің салымшыға зейнетақы қорын таңдау мүмкіндігін
Зейнетақы жүйесін өзгертудегі негізгі міндет болып еңбекке сәйкес
Азаматтардың елде тартқан жасындағы сұранымдарын қанағаттандыру жауапкершілігін мемлекет
Қазақстан Республикасында жинақтаушы зейнетақы жүйесін дамыту мен оны
1. Зейнетақы қорына міндетті жарналардың уақытылы салынып отырылуы
2002 жылдың 1-ші маусымында барлығы 4,88 млн. болашақ
2. Зейнетақыны жоғарылату тетігін әзірлеу. 2003 жылдың басында
Атап айтсақ, 2005 жылдың 1 шілдесінен бастап, барлық
Ал Н. Назарбаевтың 2006 жылғы 1 наурыз жолдауында
Елде 2007 жылғы 1 наурыз жолдауында былай жазылған:
3. Әлеуметтік сақтандыру принципін енгізу. Сенімді әрі тиімді
Демек, зейнетақымен қамтамасыз етудегі мемлекеттің ролі, олардың табыс
Зейнетақы жүйесінің реформасы мемлекеттің зейнетақымен қамтамасыз ету жүйесін
Мемлекеттің өтпелі экономикада кезіндегі зейнетақы активтері мен жинақтарын
Біріншіден, нарықтық реформаларды жүзеге асырып отырған мемлекеттерде екі
Екіншіден, транзиттік экономикадағы елдерде қоғамдық қатынастарда үстемдік құрып
Үшіншіден, нарықтық экономиканың отандық моделінің қалыптасуының маңызды элементі,
Демек, нақты өзіндік бітімдегі шарттарды ескеруде, Қазақстандағы таңдалып
Осы ретте, жоғарыда айтылғандарды тұжырымдай отырып, транзитті экономикадағы
Осылайша отандық зейнетақы жүйесі біртіндеп дамып келеді.
Зейнетақы қорларының қаржылық көрсеткіштері.
Экономикалық қызығушылықтардың мәндерін анықтайтын тұрақтылық экономикалық категория ретінде
Қазіргі таңда зейнетақы активтері өсіп отыр. Бірақ осы
Мемлекет есептемелерге сәйкес, мемлекетімізде 14 жинақтаушы зейнетақы қоры
Зейнетақы жарналары және жинақтары бойынша алдыңғы қатарлы қорларға
2006 жылдың 1-ші қаңтар айының мәліметтеріне сәйкес жинақтаушы
Зейнетақы қорлары міндетті түрде компаниямен және банк кастадианмен
Ақтөбе қаласында ең үздік қор атағын “Нефтегаз-Дем” жинақтаушы
Ал табыстылығы бойынша көсбасшы – “Сенім” жинақтаушы зейнетақы
Осыларға қарамастан, мынадай келесі шаралар зейнетақы жүйесін
зейнетақы активтерінің бір бөлігін өндіріске жұмсауына және бұл
зейнетақы қорлары және инвестицияны жүргізетін компанияларды біріктіру;
жұмыс берушінің көп уақыт жұмыс істеген өз қызметкерлеріне
халықтың зейнетақы жүйесіне деген көзқарасын өзгертуі.
Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына
Іргелік зейнетақының мөлшері ұлғайтылсын және таяудағы жылдары оның
Зейнетақының мөлшерін бұрынғы еңбек үлесіне сүйеніп анықтаған кезде
Зейнетақы төлемдерін сатып алу қабілетін тұрақтандыру үшін зейнетақы
Аталған шараларды жүргізуге жұмсалатын қаражаттың жалпы қажеттілігі 55,3
Барлық мемлекеттердің туындайтын мәселесі осы зейнетақы жүргізу бағыттарына
ІІІ бөлім. Қазіргі бюджеттен тыс қорлардың экономикаға
Қазақстан Республикасының Бюджеттен тыс қорларын дамыту перспективалары.
Қазақстан Республикасының зейнетақымен қамсыздандыру туралы қолданыстағы заңнамасы салымшының
Қосарланған және бірнеше зейнетақы шоттарының орын алуын зейнетақы
Соның салдарынан жинақталған зейнетақы қаражатының нақты жағдайы туралы
Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың 2007 жылғы
“Қазақстан Республикасының зейнетақымен қамсыздандыру туралы” Қазақстан Республикасының
1998 жылдан бастап міндетті зейнетақы жарналарын мемлекеттік есепке
2006 жылғы 1 шілдеден бастап салымшылардың жинақтаушы зейнетақы
Міндетті зейнетақы жарналарын есептеудің, ұстап қалудың (қоса есептеудің)
Жоғарыда айтылған өзгерістердің тағы бір артықшылығы – егер
Жинақтаушы зейнетақы қорларымен шарттар базасының негізінде жұмыс берушіден
Қазір қандай да бір қателік табылған жағдайда ЗТМО
Жинақталған зейнетақы қаражаттарын бір қордан екіншісіне аудару да
Мұның бәрі жұмыс берушілердің міндетті зейнетақы жарналарын аудару
Қазіргі таңда зейнетақы шарттарының деректер базасын және міндетті
Қор үшін ең өзекті сұрақ төлемдердің оптимизациясы. Зейнетақы
2004 жылдың соңында 2005-2007 жж. аралығында Қазақстан Республикасының
Бұл бағдарлама жинақтаушы зейнетақы жүйесінің мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясатының
Бұл бағдарламаның мақсатына жету келесідей міндеттерді шешуді ұйғарады:
халықты жинақтаушы зейнетақы жүйесімен қамтуды кеңейту және зейнетақымен
жинақтаушы зейнетақы қорларының салымшыларының анонимділігін және міндетті зейнетақы
агенттердің міндетті зейнетақы жарналары бойынша қарыздарының төмендеуі;
міндетті зейнетақы жарналарының жинақтаушы зейнетақы қорларында алушының зейнетақы
зейнетақы активтері мен басқарудың тиімділігін жоғарлату;
зейнетақы активтерінің көмегімен ұзақ мерзімді қаржылық инструметтердің үлесін
ұзақ мерзімді индекстелген мемлекеттік бағалы қағаздарды шығару;
жобалық инвестициялардың дамуы және акциялар нарығының активизациясы;
жинақтаушы зейнетақы жүйесінің субъектілерінің үстінен бақылаудың тиімділігін жоғарлату,
Егер де зейнетақы жүйесінің алдыңғы мақсаттарға жетуді талдайтын
Тағы бір проблеманы айта кеткен жөн. Ол проблеманы
Біздің мемлекетіміздің экономикалық, әлеуметтік, өндірістік жағдайды ескере отырып
Келесі шаралар зейнетақы жүйесін одан әрі жетілдіруі мүмкін:
зейнетақы активтерінің белгілі бір бөлігін өндіріске жұмсауына және
зейнетақы қорлар және инвестицияны жүргізетін компанияларды біріктіру (себебі,
АҚШ-тың тәжірибесіндей жұмыс берушінің көп уақыт жұмыс істеген
Барлық мемлекеттердің негізгі туындайтын мәселесі осы зейнетақы жүргізу
Қорытынды
Бюджеттен тыс қорлар – мемлекеттің қаржы жүйесінің маңызды
Бюджеттен тыс қсрлар қаржы жүйесінде беделді орын алып
Бюдджеттен тыс қорлардың жұмыс істеу ұйымы биліктің мемлекеттік
Бюджеттен тыс қорлар мемлекеттің қаржы буындарының бірі болып
Бірқатар қорлар, мәселен, Экономиканы тұрақтандыру қоры, Халықты әлеуметтік
Бюджеттен тыс қорлардың қалыптасу көздерінің салыстырмалы тұрақты да,
Бұл қорлар қаржы нарығының қатысушы ретінде және инвесторы
Қазақстанда мемлекеттік бюджеттен тыс қорларға мыналар жатады:
Зейнетақы қоры
Халықты жұмыспен қамтудың мемлекеттік қоры
Әлеуметтік сақтандыру қоры
Міндетті медициналық сақтандыру қоры (ММСҚ)
Барлық бюджеттен тыс және басқа қорлар, шаруашылық жүргізүші
Өтпелі кезеңдегі бюджеттен тыс қорлардың жалпы проблемасы төлеушілердің
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
“Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы” Қазақстан Республикасының заңы.
Қ. Қ. Ілиясов, С. Құлпыбаев. Қаржы. Алматы 2005.
Б. Оразбекұлы. Инвестициялық институттардағы бухгалтерлік есеп. Алматы “Экономика”
Б. С. Өтебаев. Мемлекеттік бюджет. Алматы экономика-2006 ж.
С. Сейтқасымов. Ақша, несие, банктер. Алматы “Экономика” 2005
Под редакцией проф. Чел-корр. РАЕН. Л.А. Драбозиной. Финансы.
// Егемен Қазақстан 19 ақпан 2005. ҚР Президенті
// Егемен Қазақстан 2 наурыз 2006. ҚР Президенті
// Егемен Қазақстан 19 мамыр 2006. (6 бет)
// Ақтөбе 1 наурыз 2007. Жаңа әлемдегі жаңа
// Қоғам және дәуір №2 (10) 2006. Зейнетақы
// Қоғам және дәуір №3 (3) 2004. Зейнетақымен
// Транзитная экономика №3 2004. Пути совершенствования накопительной
// Аль-Пари №2-3 2004. Қазақстан Республикасындағы жинақтаушы зейнетақы
// Ақтөбе 15 ақпан 2007 ж. “Нефтегаз-Дем” –
// Ваш выбор 26 сәуір 2006 ж. Выбери
//Ана тілі 8-14 наурыз 2007 ж. ҚР Президенті
Т. Р. Құрманғалиұлы. Экономикалық сөздік анықтамалық 1600-ден астам
С. Р. Тоқсанбай. Толық экономикалық орысша-қазақша сөздік.
Қосымша-1
ҚР зейнетақы қорларының қызметін талдау
ЖЗҚ Зейнетақы
жарналары,
%
тнг Зейнетақы
жинақтары,
% Салымшылар саны
Мідетті түрі бойынша Ерікті түрі бойынша
“Ұлар Үміт” ЖЗҚ 16
“Валют-Транзит Фонд” ЖЗҚ 4,3
“Д. Қонаев атындағы ашық жинақтаушы зейнетақы қоры” 0,3
“Атамекен” ЖЗҚ 2
“ГНПФ” ЖЗҚ 26,5 22465,4
“БТА Құрмет-Қазақстан” ЖЗҚ 7,2
“Қазақстан Халық банкінің ЖЗҚ” 24
“Қазақмыс ЖЗҚ” 2,5
“Нефтегаз-Дем ЖЗҚ” 2,5
“Сенім” ЖЗҚ 4
“Қорғау” ЖЗҚ 1,7
“АБН АМРО-Каспиймұнайгаз ЖЗҚ” 6,6
“Отан” ЖЗҚ 1,2
“Капитал” ЖЗҚ 1,2
Барлығы 100
Қосымша-2
Зейнетақы қатысушылары және олардың өзара байланысы
Қосымша-3
Зейнетақының ең төмеңгі мөлшері
9
Жинақтаушы зейнетақы жүйесінің даму кезеңдері
3 кезең
2 кезең
1 кезең
2005-2006жж
2001-2004жж
1998-2001жж
Реформалау тәжірибесі зейнетақы жинақтарының сақталуы мен ерікті зейнетақы
Зейнетақы жүйесінде пайда болған мәселелерді шешу бойынша бірқатар
Жүйенің және оның қатысушыларының қалыптасу уақыты.
2001 ж 2002
Зейнета-
қының
ең төменгі
мөлшері
теңге теңге
Жинақтаушы
зейнетақы
қоры
Банк
кастодиан
Зейнетақы
3 жақты
келісімшарт
Салымшы
Зейнетақы төлеу
бойынша орталық



Ұқсас жұмыстар

Зейнетақы қоры
Қазақстан Республикасында зейнетақы жүйесі
Қазақстан Республикасының зейнетақымен қамсыздандыру жүйесінің қалыптасуы мен дамуы
Қазақстан Республикасындағы зейнетақы жүйесінің дамуы: теориясы, тәжірибесі
Жинақтаушы зейнетақы қорының міндеттері
Ресей Федерациясының бюджеттен тыс қорлары
Халықты зейнетақымен қамтамасыз ету жүйесін басқарудың теориялық және методологиялық аспектілері
Қазақстан Республикасының зейнетақы жүйесі туралы
Зейнетақы қорларының мәні, мақсаты және міндеттері
Қазақстан Республикасының әлеуметтік - экономикалық дамуындағы зейнетақы қорлары