Құрал - жабдық терезе


Мазмұны:
1. Кіріспе ..................................................................................................................2
2. Интерфейстiң элементтерi ................................................................................3
3. Пакеттiң тарихы .................................................................................................4
4. Объекттер ...........................................................................................................7
Geometry-ның дәрежесiнiң объекттерi............................................. 8
Дәреженiң объекттерi Splines ....................................................13
Дәреженiң объекттерi Lights и Cameras .....................................15
Helpers-тың дәрежесiнiң объекттерi................................................16
Space Warpsтың дәрежесiнiң объекттерi ........................................22
Дәреженiң объекттерi Systems (Қосымша құрал-жабдықтар)..... 28
5. Қорытынды .......................................................................................................30
Кіріспе
интерфейс программный объект max
Autodesk 3ds Max ( бұрын 3D Studio MAX
Интерфейстiң элементтерi
1 . Программа тақырыбы
2 . Бас мәзiр
3 . Құрал-жабдық панелі
4 . Проекцияның терезелерi
5 . Проекцияның терезелермен басқаруының батырмалары
6 . Анимация бөлiгi
7 .Құрал-жабдық терезе
Интерфейс
Пакеттiң тарихы
3D Studio DOS-шi атауымен пакеттiң бiрiншi болжамы 1990
1996 жылда 3D Studio Max 1.0 шығады. Бiрiншi
Бағдарлама осы уақыттан компъютер ойындарының өңдеушiлерi қызықтыра бастады.
3D Studio Max 3.1-шi пакеттiң үшiншi болжамын 1999
“3ds max 4.0” 2000 жылда шығады.
Бесiншi түрі 2002 жылда жарыққа шықты. Шынын айтпайтын
"3ds max 8" түрі 2005 жылда
Discreetтiң бөлiмшесiнiң ажыратуымен 9-шы (2006 жыл) бағдарламаның нұсқалары
Autodesk 3ds max 2008-шi 2007 жылда жаңа
3ds Max-тің барлық түрі тiзiм
Объекттер
Обьект термины - Виртуалдық әлемінде сахнасында құрамына
Geometry-ның дәрежесiнiң объекттерi
Үш өлшемдi сахнаның геометриялық үлгiсiнiң келесi бiр түр
Standard Primitives (Стандартные примитивы) — бұл дұрыс геометриялық
Extended Primitives (Қосымша примитивы) — Бұлда үш өлшемдік
Сурет 2. Қосымша примитивы
Сурет 3. Лофтиндық объектісі
Compound Objects (Құрама объекттер) — бұл әдеттегiдей объекттердiң
Loft (Лофтингдық) — Үшөлшемді денелер,лофтиндық әдісімен құралады.Бойлай тап
Particle Systems (Системы частиц) — бұл табиғи құбылыстар
Patch Grids (Сетки кусков) — бұл беттер тiк
NURBS Surfaces (NURBS-поверхчости) - бұл формасы бiртектi емес
Doors (Есіктер) и Windows (Терезе) — стандарттық обьектінің
Mental Ray визуализация жоғары сапалы жүйенi өндiрiстiк қолдану,
3ds max алтыншы версиясынан бастап, программада AEC Extended
Алтыншы версияда бұрын шыққан 3ds max,архитектірлік программа арналған
Dynamics Objects (Динамикалық обьектілер) — бұл ерекше бір
Осы дәрежеге әр түрлi түрлердi жатады түле немесе
Суреті 4. Динамические объекты
Дәреженiң объекттерi Splines
Splines (Сплайн) - бұл стандарттық екі өлшемдік геометриялық
(Суреті. 5)
Суреті 5. Сплайн
NURBS Curves (NURBS-қисығы) - бұл сызықтардың бір түрі,
Splines Extended (Қосымша сплайндар)- Қосымша сплайн объекттерi күрделi
Сурет 6 Қосымша сплайндар
Дәреженiң объекттерi Lights и Cameras
Сахнаның әр түрлi көз жарығының имитациясы үшiн және
Жарық көздер және камералар еркiн де немесе
(Суреті 7) Lights и Cameras
Helpers-тың дәрежесiнiң объекттерi
Сахнаның қорытынды суреттерiне қосылмайтын және оның пiшiндеуiн жеңiлдету
Сурет 8. Стандартные (Helpers)
Atmospheric Apparatus (Атмосферная оснастка) — қоршаған ортаның эффекттерiнiң
Сурет 9. Атмосферная оснастка
Camera Match (Горизонт камеры) — фотосуреттiң фонындағы үлгiлердiң
Reactor — реактордың обьектісі әр түрлі, динамиқалық қозғалыстарды
Сурет 10 Reactor
Assembly Heads — әрбiрi жарық берушiлердiң тап қалған
Сурет 11 Assembly Heads
Manipulators — сахнаның геометриялық денелерiнiң тышқан арқылы тап
Сурет 12. Manipulators
Particle Flow — обьектілер, өтіп жақтан ауалық ағындарды
Сурет 13 Particle Flow
CAT - Character Animation Toolkit (Құрал-жабдықтар адамдарды анимация
сурет 14 CAT
VRML97— объекттер, мүмкiндiк беретiн аттас қалыптың файлында (экспорттың
Сурет 15 VRML97
Space Warps-тың дәрежесiнiң объекттерi
Бұл жүйеде - геометриялық денеге және бөлшектер әртүрлі
Forces (Күш)- көлемді деформация Forces жиеніна кіреді, денеге
Бірде-бір қазіргі кинолар жарылыс эффектісіз өтпейд.Жарылыстың көбісі
сурет 16 PBomb
сурет 17 PBomb
Deflectors (Отражатели)- анимация үш өлшемдi сахналарының шынайлығы сол
Физиканың заңдары бойынша, объекттiң қозғалысы екпiнде болған беттiң
3ds Max-шi бағдарлама Отражательдердың әртүрлi түрлерiнiң үлкен санында
Жағдайлар көпшiлiгiнде (әмбебап отражатель) Udeflector-дың отражатель ыңғайлы түрдi
Отражательдар сахнада тағы басқа объекттердiң бөлшектерiнiң ағындарының мiнез-құлықтарымен
Geometric/Deformable (Геометриялық/ деформацияланады)- колемді деформация FFD (Box) (FFD-контейнер
сурет 18 Ripple
Сурет 19 Ripple
Bomb(бомба ) - Көмегiмен жарылыстың эффекттерi пiшiндеуге
Conformнiң(келiсу ) көлемдi деформациясы объекттердiң аттас түрi функция,
Conformнiң ( келiсу ) қолдану көлемдi деформациясы түбегейлi
Reactor - reactor топ Waterдың( су ) көлемдi
сурет 20 Reactor
Particles Dynamics ( бөлшектер және динамика ) және
Объекты категории Systems (Қосымша құрал-жабдықтар)
Systemsтың дәрежесiнiң( Қосымша аспаптар ) объекттерi күндiзгi жарық
3ds сермеуге күндiзгi жарық – Daylight-тiң(Күндiзгi жарық)
Сонымен бiрге үйлер және жабысып тұратын аумақтардың орналастыруының
Daylightтiң( Күндiзгi жарық ) күндiзгi жарығының жүйелерi бар
3D пiшiндеу және анимация үшiн 3ds max ең
2






Ұқсас жұмыстар

Міндетті салық төлемдері
Құрал - жабдық панелі
Үзіліссіз қамыр илеу машинасының сипаттамасы
Мәліметтер қорының нұсқалары
Визуал Бейсик отрасында светофор бағдарламасын құру
Фракталды программалардың негізгі шолуы
Әдіскер-маманның жүргізетін қызметін, үйде оқитын балаларды есепке алудағы күрделі жүйесін автоматтандыру
Автопарк мәліметтер қорын құру
Жоба терезенің астында
Мемлекеттік Авто Инспекциясының жұмысын автоматтандыру