Бюджеттiң шектеулiгi тұтынушылар мiнезқұлығына әсер етушi негiзгi фактор ретiнде
ЖОСПАР
КIРIСПЕ 1
I ТҰТЫНУШЫЛАР ТАЛҒАМЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МАЗМҰНЫ 3
1.1 Тұтынушылар рыноктағы сұранысты қалыптастырушы және олардың қалауы 3
1.2 Бюджеттiң шектеулiгi тұтынушылар мiнез-құлығына әсер етушi негiзгi фактор ретiнде 7
II ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТҰТЫНУ РЫНОГЫ ЖӘНЕ ОНЫ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРI 17
2.1 Тұтынушы талғамына әсер ететiн “табыс және баға тұтыну” қисықтары 17
2.2 Қазақстандағы тұтыну нарығы мен тұтынушылар талғамының жағдайы 20
ҚОРЫТЫНДЫ 24
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Қазақстан Республикасындағы тұтыну рыногы және оны дамыту мәселелерI
ТҰТЫНУШЫЛАР ТАЛҒАМЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МАЗМҰНЫ
Тұтыну нарығы және экономикалық мазмұны
Қазақстандағы тұтыну рыногы және оны дамыту мәселелері
Сұраныс көлемінің өзгеруі
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнама
Өндірістік кәсіпорындар ресурстарының қалыптасуын анықтау және оларды тиімді пайдалану жолдарын қарастыру
Бизнес - жоспар және оның маркетинг бағдарламасымен байланысы
МЕМЛЕКЕТТІК РЕТТЕУДІҢ ҮЛГІЛЕРІ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖҮЙЕДЕГІ ЖЫЛЖЫМАЙТЫН МҮЛІК НАРЫҒЫ