Әлеуметтік қозғалыс деңгейлері




Мазмұны:
І. Кіріспе бөлім:
Қоғамдық пікір-қоғамдағы адамдар санасында
ІІ. Негізгі бөлім:
А) Қоғамдық пікірдің объектісі мен
Ә) Қоғамдық пікірдің функциялары
Б) Стихиялық топтар дегеніміз не?
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Әлеуметтік қозғалыс деңгейлері.
Қолданылған әдебиеттер.
Қоғамдық пікір-ой социологиясы.
Қоғамдық пікір - бұл белгілі бір
Материалдық өтірістік процесә де қоғамның рухани
Өзгеше айтқанда маңызды, нақты мәні бар
Қоғамдық пікір субъектісі –бұл қоғңамдық пікірді
Қоғамдық пікір субъектісінің проблемаларын түсіндіру кезінде
Қоғамдық сананың сол нысаны бағалаудағы
Қоғамдық өмірдің сол құбылысы немесе
Адамдарды жаппай талқылау объективтілігін (шынайылықтың) әр
Бұл пікірдің ғылыми білім, жалған көьзқарас
Қоғамдық пікір феномені адамдардың мінез –
Бұқаралық ахпарат құралдары (БАҚ) –газеттер радио,
Кез келген топтық ұжымдық пікір қоқамдық
Ал оның айттушылары –таптар, әлуметтік топтар
Қазақстан республикасының халқы үшін «жер
Басты проблема –жер сатып алу –сатудың
Алматыдағы СжСА социолктары жүргізген қоғамдық пікірді
Қалған адамдарға осы идеяны қолдаушға не
Осы сұирақттың жауабы былайша болады
Мемлекетік және жергілікті шенеуініктерге сенбеймін
ҚР заңдары жеке меншікке кепілдік бермейді.(20,4)
Халықтың менталитеті бұны жасауға мүмкіндік
Жауап бере алмаймын (15,6)
Басқасы (3,8)
«Жер туралы» заң жобасында жерге тек
Оның жауабы «жинақлтттық белгісі боийынша» біршамабөлінеді:
«иә» деген жауаптар жалпы қорптындысы 39,6
болды. Социолктар мынадай қщарама –
Қоғамдық пікір экономикалық әлуметттік- саяси
Қоғамдық пікір мақсат тереңірек және толық
Қоғамдық пікір үшін мынадай функциалар тән
Эксперсивтік функция- мағынасы бойынша ең
Қазақстаның билік құрылымына жвәне оппозцияға
СжСА-ның социолктары жүргізілген кезекті сұраудың нәтижесі
Қоғамдық пікір екіші функциясы – консультативтік.
Функция әлуметтік өмірдің бұйрықты түрдегі сипаты,
Қоғамдық пікір стихиялық деп аталатын
Әлуметтік психологияның тарихи белгілі бір
Тобыр- қандай да болмасын сыртқы әсермен
Тобыр әр түрлі оқиғалардың әсерінен көшеде
Жол-көлік оқиғалары қылмыскерлерді ұстау, билік өкілінің
кездейсоқ;
қандай да болмасын сезім: қуаныш қайғы
нннақты немесе ойдағы нормалар мен ережелерге
қолданылып жүрген.
Соңғысы өһз кезегіндегі басқыншылық құтқарушылық
Тобыр үстін-үстиіне әсерлене түседі және
Оның әсерленгіштік
Қызуы бұл ретте қатысушылардың агресивтік мінезін
Сонымен бірге тобырға импульсивтік жылдам сенгіштік,
Жеке адамның тобырдағы мінез-құлқы сенгіштігінің, ұқсастығыштығының
Бұқара әдетте біршама нақты емес шекаралармен
Ол халықтың белгілі бір тобы қандай
Сонымен қатар тобыр сияқты бұқары да
Француз социологы Г. Лебонның пікірі бойынша
Көпшілік стихиялықтоптың тағы да бір нысанын
Көпшілік –адамдардың стадионда, үлкен көрермен
Лекция залдары сияқты неғұрлым тұйық үй-
Көпшілік әрқашан жалпы және белгілі бір
Стихиялық топтарда берілген қоғамдық пікір әр
Осынлай түрде құрылған талқылау мен
Ешқандай тексерусіз
«осындай және енді» алынған ақпаратқа
Олар стихиялық топтарда жүжеге асырылатын әсер
Қағыну ерте кезеңде бастап адамдардың
Қағынуды жалпы түрде жеке адамның белгілі
Дүрбелең жағдайы қағыну арқылы әсер ету
Егер тобырдың қалыпты эмоциялық жай-күйін қалпына
Әр түрлі аудитория қағынуға ұшырайтын шама,
Әдетте қағыну феномені әлуметтік қарсы мінез-құлық,
Қортынды.
Осылайша жаппай әлуметтік әрекетер
Адамнан адамға берілетін барлық ақпаратты құрамдағы
Сендіру (суггестия) әлуметтік - психологиялық
Сендіру жүзеге асыратын адам суггеренд
Сендірудің насихат және жарнама сияқты салалар
Сендіру әдісі бұл жерде өзіндік аудиторияны
Еліктеу де адамдардың бір-іріне әсер ету
Бұлардың барлығы да қоғамдық пікір қалыптасқан
Әлуметтік қозғалыстың әртүрлі деңгейі бао: бұл
Әлуметтік қозғалыс қандай деңгейде болмасын, ол
Қолданылған әдебиеттер
1.Андреева Г М Социольная психология. М.
2.Девид Майрес. Социольная психология.СПб, 1998.
3.Краткий словарь по социология. М 1990
4. Леонтьев АА Психология общения. Тарту
5.Психология Словар. /Под.ред. А:В:
М:Г, Ярошевского) М 1990.
6.Руденский Е;В: Курс лекци по соцальной
7.Социология Учебник для вузов /Под ред
2





Ұқсас жұмыстар

Шу мендірілдің адамға әсері
Болашақ мұғалімдерді оқушылардың дене тәрбиесі жүйесін жүзеге асыруға дайындаудың ғылыми - педагогикалық негіздері
Дене тәрбиесі ғылым ретінде
Биология концепциясының деңгейлері
Оқушылардың салауатты өмір сүру дағдыларын денсаулық сақтау технологиясы негізінде қалыптастыру
Мұғалімдерді кәсіби қызметке даярлауды теориялық тұрғыдан негіздеу
Жеке адамның даму психикасының анталогиялық сипаттамасы
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері мен әдістері
Болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінің кәсіби іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру
Міндетті бастауыш білім беру стандарты