Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі туралы түсінік
Мазмұны
І Кіріспе………………………………………………………………………….…….3
ІІ Негізгі бөлім
2.1 Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі туралы түсінік……………….…7
2.2. Мұғалім әрекетіндегі педгогикалық шеберлік пен және стилінің
2.3. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің резервті мүмкіндіктері….21
ІІІ Қорытынды……………………………………………………………………….27
ІҮ Пайдаланған әдебиеттер……………………………………………………..29
КІРІСПЕ
Мектепте білім алу–бала өмірінің маңызды кезеңдерінің бірі. Қандай
Мұғалімнің кәсіби шеберлігіне байланысты мәселелер көптеген жауапкершілікті талап
Жаңа әлеуметтік тұрғыда мұғалімнің кәсіби шеберлігінің қалыптасуы –
Педагогтардың жалпы және кәсіби шеберлігін дамыту мәселелеріне Н.
Қазіргі заманғы білім беру жүйесі оқытушылардың кәсіби шеберлігі
Ғылымда сонымен бірге педагогтың меңгеруі қажетті нәрсе- педагогикалық
Егер бала нашақормен, қылмыскермен немесе маскүнеммен бірге
Педагогтың шеберлігі туралы А, С. Макаренко былай
Шын білім туралы, тәрбиелей алу туралы.
Бастаушы педагогты шеберлікке не алып келеді? Педагогикалық
Тәжірибе көрсеткендей, ешқандай сұрау салу және
Ғалымдар педагог пен оқушының қарым- қатынасына қажетті
- сенім білдіру;
баланы тыңдай білу;
негіз ретінде өзара түсінік;
іскерлік қатынас;
әсер етуден өзара әрекетке көше білу қабілеті.
Бұл проблеманың маңызды аспектісі – педагогикалық
Осылайша қарастыру педагогтың өзіндік деңгейінің минимум екі
Е. А. Климов атап көрсеткендей, бұның маңыздылығы
Мұғалімнің бір сарынды қарым-қатынасы педагогикалық қарым- қатынастың әртүрлі
Психологтардың зерттеулері көрсеткендей, педагогтар өзінің жұмысында әртүрлі
Бірақ педагогикалық қарым-қатынастың тәжірибелік әрекеттерінде бұл операциялар
Мұғалім қарым- қатынасының өзіндік стилі мұғалім өзі таңдаған
Керісінше егер ол индивидуалдық қасиеттерге қарсы тұратын болса,
2.1. Педагогикалық шеберлік туралы түсінік
Педагогикалық қарым- қатынастың маңыздылығын ескере отырып, ғалымдар
1 Өзіңіздің балалармен қарым- қатынасыңыз
2 Педагогикалық әңгіме жүргізу барысында педагогикалық
3. Өз сөзіңізді мықты балаға немесе балалар тобына
4. Жекеөзіңіздің ақпаратыңызбен шектеліп қалмаңыз, балалармен
5. Қарым-қатынастың «жоғарыдан төменге » түрін құрыңыз.
«керемет тұлға».
6. Балалар ұйымындағы психологиялық атмосфраны түсінуге тырысыңыз.
7. Балаларды тыңдай біліңіз.
8. Сізбен әгімеде балалардың көңіл-күйін сезе біліңіз.
9. Мынаны ұмытпаңыз: өзіңіздің педагогикалық пікіріңізбен қарсы тұрсаңыз,
10. Баланың қателігін түсіндіруде тактикалы болуға тырысыңыз.
11.Тұйыққа тірелетін күрделі жауаптарды болдырмау үшін, сұрақтарды «не
дегеннен бастаңыз.
12. Әңгімеде бастамашыл болыңыз.
13. Әңгіме барысында қыздардың мінезінің ерекшелігіне назар
14. Балалармен жұмыс жасағанда манерадағы жоспардан аулақ болыңыз.
15. Балалармен жұмыста жағымсыз қарым –қатынасқа жол бермеңіз.
16. Құрылымсыз бастамада тек сын айта беру пайдасыз.
17.Балаларға қарап жиі күлімдеңіз.
18. Сізді құптаушылардың, мақтаушылардың көп болуына тырысыңыз.
19. Сіздің балаларға қандай қарым- қатынас жасап
20. Өзіңіздің әр балаға деген қарым-қатынасыңызды есте ұстаңыз
21. Әр әңгіме-дүкеннің стратегиясын жасап, алдын ала дайындалған
Балалар өсіп, алғашқы мінез-құлқының өзгеріп отыратындығын естен шығармаңыз.
23. Мұғалім мен сынып, тәрбиелеуші мен топ
Педагог өзіне қажетті әрекетті анықтап
Педагогтың шығармашылық потенциалы оларда қордаланған әлеуметтік тәжірибенің психологиялық-
Шығармашылық -еңбекке деген қатынасы құнды болатын адамдарға
Педагогтың шығармашылығының пайда болу аясына педагогикалық тапсырманың
Педагогикалық шығармашылықтың жекелік аясында педагогтың өзін-өзі шығармашылық тұлға
Батыс елдерінде білім беру жүйесінде қабылдаған ерекшеліктер
Мұғалімнің педагогикалық өмірбаяны өзіндік ерекшелікке ие. Және де
Шебер болып, бірдеңеі жүзеге асыру үшін мұғалім
Категорияның қай түріне жататындығын анықтау, негізгі педагогикалық тапрсырманы
2.2. Мұғалім әрекетінің педагогикалық шеберлігі мен жеке стилінің
Мұғалімнің жұмысының нәтижелілігінң өлшемі деп мыналарды санауға болады:
Белсенді ірекетін ұйымдастыру; алдағы тұрған әрекеттің тмотивін
Әрекеттің өзіндік стилі асырудағы күрделі тапсырма, және егер,
- психологиялық заңдылықтардың ғана емес, сонымен қатар,
Оқытушылардың педагогикалық шекберлігін оның педагогикалық әрекетімен байланысты. Педагогикалық
Студенттік кезеңдегі интелектуалды түрде өзін-өзі тәрбиелеудің негізгі элементі-
Балалармен жұмыс жасай отырып мұғалім этикаа байланысты
Американдықтар кейде бұл контактыны қатыспау яғни шет қалу
Психологиялық өзін- өзі басқару. Мен бұл бөлімді жеке
Міне сондықтан да спорттық , физикалық белсенділіктің қажеттілігі
Коммуникатимвті м.мкіндіктер басқа адамды түсіне білу қабілетінен
Ақпараттық қабілеттер негізінен өзіне ақпаратты жеткізу барысындағы ұйымдасуды,
Жоғарыдағы әрекеттерді игеру ұзақ уақытқа созылып, бірте- бірте
Репродуктивті- бұл аталған деңгейде психолог өз білгендерін
Білімділік - бұл деңгейде психолог ақпаратты беріп
Локальды- мордельдеуші- психолог бұл кезде ақпаратты беріп
Бұл жіктеудің негізінде білімге арқа сүйеу алынған. Онымен
Егер адам алдыңғы деңгейде басқа адам эгоцентрлік мақсатқа
Субъективті- универсалды деңгейде бұл өзін -өзі кәсіби
Педагогикалық шығармашылық - іс-әрекеттің негізгі мазмұны. Ол
Егер педагогикалық еңбек ғылымитжұмыспен нығаймаса, кәсіби-педагогүикалық шеберлік тез
педагогикалық әрекет;
педагогикалық қарым-қатынас;
тұлға.
Тұлға- еңбектің стерженді факторы. Оны педагогикалық әрекеттегі
Қазіргі заман талабына сәйкес педагогикалық әрекетке қатаң және
Педагогикалық іс-әрекет – бұл педагогтың кәсіби белсенділігі. Оның
Гностикалық- яғни жаңа білімнің алынуы мен жиналуын қарастьырады.
Құрастырушы- өзіне сабақ өткізудің формасы мен әдістерін қамтиды.
Коммуникативті- педагогикалық процестер субъектілері арасындағы мақсатты
Арнайы еқрделі қабілеттерден басқа да , майда-шүйде жалпы
Педагогикалық қабілеттер әдетте төменде қарастырып жатқан ұйымдастырушылық
Ф. Н. Гоноболин тұлғаның келесі қасиеттерін белгілейді: оқу
- ұйымдастырушылық;
еңбекке қабілеттілік
өзін-өзі бақылаушылық
белсенділік;
қажырлылық
назар аударушылық.
О. В. Мосеоленко өзін-өзі кәсіби танушылықтың табиғаты мен
-кәсіби шеберліктің жоғарғы деңгейіне жетуге мотивация;
-кәсіби субъективті –жобалап оқыту;
-мамандықты меңгерудегі тұлғалық бағыт;
-оптимальды уақытша аралық.
Тұлғалық кәсіби дамиудың маңызды психологиялық-акмеологиялық факторларына біздің көзқарасмымыз
Педагогикалық әсер ету құабілетінің қалыптасуының психологиялық-педагогикалық негіздері және
Педагогтың құрастырушылық және гностикалық әрекеті сараптаушылық
2.3 Мұғалімнің педагогикалық шығармашылығының резервті мүмкіншіліктері
Педагог тұлғасы және оның шығармашылық потенциалы тілдік және
Осы қағидаларды өңдеуде өзіміз дамытатын тілдік және
Психологияда педагогикалық іс-әрекеттің сол түрін таңдаушыға ұсынылатын
Дегенмен пелагогикалық мамандықтардың маңызды тапсырмалар жиынымен және оларға
Педагогикалық еңбек шығармашылық болып табылмайды. Және болуы да
Педагогикалық шығармашылықтың маңыздылығы әдетіеше әрекеттесу қабілетінің
Сонымен қоса педагогикалық өзіндік сана – көптеген тапсырмаларды
Педагогикалық өзіндік сананы дамытудың қайнар көзіне үш компонентті
-өзін маман ретінде тану,
өзіне педагог маман ретінде эмоционалды қатынас жасау;
өзіне маман ретінде баға беру.
Өзін-өзі бағалау педагогикалық шеьерлігінің жүзеге асу процесінде
өзін-өзі бағалау мен мұғалім туралы керемет ойлаудың арасында
Пндагогикалық өзіндік сананың педагогикалық ойының және оның
Жоғарыда айтылған педагогтың шеберлігінен педагогикалық әрекетті жүзеге асырудығы
Егер педагогтың шығармашылығының ішкі қасиеттеріне психикалық маңызды процестердің
Педагогикалық процес ретінде қарастыруда және жаңдан бастап келе
Кузьмина кәсіби және шеберлік түсініктерін ажырата отырып, шеберлікті
Педагогикалық шеберліктің құрылымы күрделі және педагогикалықұ әрекеттің құрылуымен
Педагогикалық шеберліктің орталық компоненті –педагогиеалық шеберлікті педагогикалық әрекетке
Мысалы , И. В. Страхованың пікірінше педагогикалық
Педагог шеберлерге тән қасиеттерге қиын проблемаларды пайдалы формада
Педагогикалық шеберлік шектеулі түрде өзіне педагогикалық әрекетінің
Педагогикалық шығармашылық теориялық білімдер мен практикалық қабілеттердің
В. А. Кан-Калик педагогикалық шығармашылықты тұлғалық мағана
Педагогикада және психология да кәсіби шеберлік және жаңашылдық
Педагог-шебер оқу процесіне өзінің теория мен практикада жинақтаған
Қоғамдық өмірдегі сонымен қатар санадағы болып жатқан өзгерістер
Қорытынды
Білім берудегі модернизацияға байланысты тапсырмаларды шешу педагогтың шеберлігін
Педагогикалық шеберліктің құрылымы айтарлықтай тұрақты, ал құрылымы оетті
Мұғалімнің кәсіби шеберлігінің қалыптасуы жұмысының өзіндік стилін қалыптастыру
Мұғалімнің кәсіби шебелігі мен әрекетінің дербес стилінің қөұрылымдық
Оқтудың және білім берудің келіскен және динамикалық
білім министрлігі, оқытушылар, олардың ғылыми қоғам мен білімді
Инновациялық процестің белсенділігінедегі мұғалімнің квалификациясын жоғарлау жүйесінде мұғалімнің
Пайдаланылған әдебиеттер
А.А. Люблинская. Мұғалімге мектеп оқушысының психологиясы жөнінде. Алматы.:
Бержанов М. Педагогика тарихы. 2000 ж.
Оданова Р.К. Социология тарихы және теориясы. Шымкент.,
Қоянбаев. Педагогика. Алматы., 1997 ж.
Қазіргі заманғы мұғалім. Қазақстан мектебі. 2003 ж.
Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі. Білім әлемі. Алматы., 2004 ж.
Кан-Калик В.А., Никандров Н.Д. Педагогическое творчество. М., 1990.
Загвязинский В.и: Педагогическое творчество учителя. М., 1987.
Вульфов Б.З. Хакрькин В.И. Педагогика рефлекции. М., 1997.
Кухарев Ю.Н. Психология обучения взрослых. М., 1985.
2
Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі туралы түсінік
Жаңа әлеуметтік тұрғыда мұғалімнің кәсіби шеберлігінің қалыптасуы
Педагогикалық біліктілік
Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементтерінде
Педагогикалық шеберлік негіздері
Мұғалімнің сөйлеу шеберлігі туралы
Педагогикалық шеберлік туралы дәрістік тезистер
Болашақ мұғалімдерді кәсіби дайындау үдерісіндегі педагогикалық практика
Мектептегі мұғалімнің орны мен рөлі
Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы