Оқушылардың білімін тексеру
Кіріспе.
І. Оқушылардың білімін, шеберлігін
1.1. Оқушылардың оқу-танымдық әрекетін
1.2. Оқушылардың білім, білік және дағдыларын тексерудің
ІІ. Мектеппен байланыс.
2.1. Оқушыларды шығармашылық жоба арқылы өнерге қалай әкелуге болады?
2.2. Бұйымды жасау техногогиясы.
Қортынды.
Қолданылған әдебиеттер.
Кіріспе.
Оқыту процесінде оқушылардың
Осы тұрғыда білім, білік,
Бақылаудың тақырыптық түрін
Осылардың негізінде қаралып
Екіншіден, оқыту сапасын
Жоғарыда айтылған тұжырымдамаға
Ғылыми-педагогикалық әдебиеттерге
20 жылдары үй тапсырмасын
Оқушылардың оқу-танымдық әрекетін
Оқыту процесінің маңызды
Бақылау – бұл педагогикалық басшылықтың
Сабақтың барлық кезеңдерінде
Тақырыптық бақылау оқу
Тараулар бойынша оқтын-оқтын
Бақылау – кең көлемде бір
Бағалау – оқытудың құрамдас бөлігі
Бағалаудың да қызметі
Бірінші топ өз
Екінші топ: ұйымдастырушылық, реттеушілік, дәлдеп
Үшінші топ: қалыптастырушылық, ынталандырушылық,
Оқыту мен тәрбие нәтижелерін
Оқуыту нәтижесін тексерудің
Бақылау мазмұнының мәні
Мектептерде педагогикалық қызмет-әрекеттің
Мектеп ішіндегі бақылау
1.Бақылау мазмұнының бағдарламалық
2. Алынған ақпарат мазмұнының
3. Оқушылар дайындығығының
4.Бақылау шапшаңдығы, жүйелігіне
5.Бақылаудың даралық және
Алынған ақпарат көлемі
а) жаппай бақылау, мұғалім
ә) тақырыптық бақылау, кез
Мектеп ішіндегі бақылаудың
Бақылаудың үш түрі
1.Алдын ала бақылау: сабақ
2. Күнделікті бақылау: сабақты
3. Қортынды бақылау: белгілі
Мектеп ішіндегі бақылау
Оқушылардың білім,
Оқушылардың оқуға
Оқушылар білімінің, білік және
- білімді қабылдау, мәнін
- білімдерді ұқсас
- білімдерді ойлаудың кейбір
Оқушылардың білімінің,
1.Оқушылардың белгілі бір
2.Тәжірибелік білік пен
3.Бүкіл сыныптың немесе
Процесс ретінде білім, білім
Үлгерім бағасын оқыту
Бақылау әдістері-оқытудың жетістігі,
Ауызша бақылау әдістері
Жазбаша бақылау
Тәжірибелік бақылау әдістері
Дидактикалық тестер оқыту
- Оқушының есте сақтау
- Алынған білімдер негізінде
- Өткен тақырыптарға өзіндік
- Білімдерді алынған мәліметтер
Бақылау мен тексеру
1)Әлеуметтік-экономикалық жанұя әлауқатының
2)Биопсихикалық сипаттағы
3)Педагогикалық себептер. Педагогикалық
Алайда бұл оқудағы
а)Педагогикалық алдын алу
б)Педагогикалық диагностика, оқыту
в)Тәрбиелік ықпал ету-жеке
Артта қалушылық-дидактикалық, әдістемелік,
Тексеру әдістерін таңдау
Білімді бағалау және
Әділдік, шындық – бұл
Жүйелік, бірізділік - әрбір сабақ,
Жеке-дара қатынас - әрбір
Жан-жақтылықта - бақылау оқу
Диффериенциалдық қатынас - әрбір
Жоғарыда айтылған
Оқушылардың білім, білік
Фронтальдық бақылау
Топтық бақылауда
Оқыту прцесінде оқушылардың
Баға білімді есепке
Баға «балл» есебінде көрсетіледі.
«5»бағасы – оқу материалын
«4»бағасы – оқу материалын
«3»бағасы – жауабы негізінен
«2»бағасы – оқушы жауабында
«1»бағасы – тексерілген оқу
Сынақ – қортынды бақылаудың
Емтихан – оқушылардың білімін
Қазіргі кездегі оқыту
Оқыту – динамикалық процесс. Оның
Күні бүгінге дейін
Рейтинг жүйесінің мақсаты:
- оқу-таным әрекетінің
- оқу-таным әрекетінің
- оқу- таеым әрекетіндегі
- оқу-таным әрекетіндегі
- тексеруде уақытты
Бұл жүйенің ерекшелігі
Тест – оқытудың белгілі
а) күнделікті немесе ағымдық,
ә) аралық,
б) қортынды бақылау.
Күнделікті немесе ағымдағы
Аралық бақылау әрбір модульдер аяқталған
- тест бағалау нәтижесін нақты
- уақытты үнемді пайдалануға мүмкіндік
- бақылау бір мезгілде барлық
- тест жұмысын атқару барысында
Қортынды бақылау: зачет, емтихан.
- Емтихан тестік форма негізінде
Ттестік тапсырманың түрлері бақылау нысаны
Қортынды бақылауға тек күнделікті
Оқушыларды шығармашылық жоба арқылы
Бұйымды жасау технологиясы.
Сабақтың білімділік мақсаты: оқушылардың шығармашылық
Дамытушылық мақсаты: бұйымды жасау технологиясы
Тәрбиелік мақсаты: үнемділікке, тиянақтылыққа, көркемдеп
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру,
Пәнаралық байланыс: сызу.
Көрнекіліктер: плакаттар, тест сұрақтары, дайын
Сабақ барысы.
1.Ұйымдастыру кезеңі: а)оқушыларды түгендеу; ә)сабаққа
2.Оқушылардың білімін тексеру.
Балалар, өткен сабақта біз технология
-Енді балалар, қойылған
Ал, дайын болсаңдар бірінші сұрақ
1.Шығармашылық жоба деген не? Шығармашылық
Сарапшы. Жауап дұрыс, қабылданды. Сондықтан
2. Жобаның сапасы неге байланысты?
Сарапшы. Жауап дұрыс қабылданды.
3. Шығармашылық жобаның 1-ші бөлімі
Сарапшы. Жауап қабылданды. Тақтаға 1-ші
4.Ал енді осы бөлімді орындау
Проблеманы болжау және негіздеу кезінде
1.Жасаулы қауіпсіз және қарапайым болсын;
2 .Жасайтын бұйымның қоғамға немесе
3.Қоғамға және өзіңе ұнамды, жаңа
4.Жасалатын бұйымға лайық сапалы жарнама
Сарапшы. Дұрыс, қабылданады.
5. 2-ші бөлім қалай аталады?
Сарапшы. Жауап дұрыс. Сондықтан
.Ал, енді балалар , осы
Сарапшы тексеріп бағалайды.
1.Ағаш материалын өңдеу үшін оның
а)жұмсақ, қаттылығы, дымқылдығы, түр-түсі
ә)түр-түсі, тығыздығы, жұмсақ-қаттылығы, жылу мен
б)дымқылдығы, текстурасы
2. Ағаш материалының түсі
а) оның жасы мен қоршаған
ә) қабағына
б) жасына
3. Дымқыл ағашты өңдеу алдында
а) дымқыл ағашты өңдеу қиын,
ә) дымқыл ағашты өңдеу қиын
б) ылғалы көп ағаштың беріктігі
4. Әдетте, ағаш шет жағынан
а) майлы бояу немесе борлы
ә) қабығын аршиды
б) көлеңке жерде бірнеше ай
5. Ағаш мүкістерінің көп тараған
а) жарық, бұтақ
ә) бұтақ, без, талшықтың қисаюы,
б) дымқылдығы, жарық
6. Техникалық сызбада ось сызығы
1. Материал қасиеттерін жете білу.
2. Жасалатын бұйым ыңғайлы, шағын
3. Құжаттық сызбаны дұрыс орында.
Енді, балалар, білімімізді плакаттар бойынша
7. №1 плакатта құжаттық сызбаның
Сызба, техникалық сурет, нобай.
Сарапшы. Жауап дұрыс, қабылданды.
8. Плакатта көрсетілген «S8» деген
9. Ал, келесі плакатта құжаттық
Сарапшы. Жауап дұрыс. Қабылданады.
Ал,енді, осы құжаттық сызбаға байланысты
9. Осы плакатта сызба сызықтарының
10. Сарапшы.
- Балалар, өткен тақырыпты жақсы
Алған білімдерін одан әрі толықтыру
11. Бұл бөлімдерден бөлек шығармашылық
Жоба әр түрлі бөлімдерден, арнайы
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымызға көңіл
Бұйым жасау технологиясы деп – шикізатты,
Енді осы бөлімді орындау кезінде
1-талап. Бұйымды жасау технологиясын толық
Технологиялық карта дегеніміз дайындамалар мен
2-талап. Қауіпсіз жұмыс істе. Аспаптарды
3-талап. Жасалған технологиялық карта бойынша
Қортынды. Плакаттар бойынша пысықтап, бекітуң
Қортынды.
Сабақты талдау оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін
Сабақтың шынайы құндылығы оның нәтижесі:
Тәрбиелік жұмыстың нәтижелерін есептеу оқушылардың
Психологиялық диагностиканың нң көп тараған
Осылайша, оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін тексеру
Қолданылған әдебиеттер:
1. Алматы 2003ж.
2. Ж.Әбиев, С.Бабаев, А.Құдиярова
3. Ж. Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев «Педагогика»
4. Мектептегі технология
Пәнге қызығушылықтарын білімді сынау арқылы арттыру (білімнің тексерудің әр түрлі түрлері)
Бағалаудың тарихы
Информатика пәнінен қазіргі таңдағы бақылау, тексеру, бағалауды ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Жобалап оқыту жағдайында оқушылардың білімін бақылау мәселелеріне талдау жасау
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері
Оқушылардың білімін және білімін тексеру
Оқыту үдерісіндегі бақылау әдістері
Қабілет пен дағды - сол немесе басқа әрекетті орындау қабілеті
Биология пәнінен оқушылардың білімін тексерудің маңызы
Білімді бағалаудың критерийі