Экономика предприятия



 Жоспар
Кіріспе
1 – тарау. ҚР кіші кәсіпкерліктің қалыптасуы және
1.1. ҚР кіші кәсіпкерліктің дамуы
1.2. Кіші кәсіпкерлікті қолдау және дамыту шарттары
1.3. Кіші кәсіпкерлік – ұлттық экономиканы дамытудың маңызды
2 – тарау. Кіші кәсіпкерлік - шаруашылық қызметінің
2.1. Кіші кәсіпкерлікті басқарудың тиімділігі
2.2. Кіші кәсіпкерлікті дамыта отырып, бәсекелесті елдердің қатарынан
3 – тарау. Ақтөбе облысы бойынша кіші кәсіпкерлікті
3.1. Кіші кәсіпкерлікті дамыту мен қолдау мәселесі
3.2. Облысымыз бойынша кіші кәсіпкерліктің негізгі міндеттері
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Қазақстан Республикасының егемендік алып, тәуелсіз ел болғанына да,
Бұдан туындайтын талаптар мен міндеттерді абыроймен орындап шығудың
Республикамызда кеңестік дәуірдегі мемлекеттік кәсіпорындар, зауыттар мен фабрикалар
Курстық жұмыс мақсаты:
кіші кәсіпкерлік түсінігін және кәсіпорын қызметінің экономикалық маңыздылығын
кіші кәсіпкерлік қызметінің мәні, негізгі ерекшеліктерін ажырату;
кәсіпорын нысандары, экономикалық ортаға қатынасы және кәсіпорын шаруашылық
шағын кәсіпкерлік – ұлттық экономиканы дамытудың маңызды бөлігі
Кіші кәсіпкерлік - өндірістік және өндірістен тыс қатынастардың
1 – тарау. ҚР кіші кәсіпкерліктің қалыптасуы және
1.1. ҚР кіші кәсіпкерліктің дамуы
Батыс елдерінің экономикалық әдебиетіне кіші кәсіпкерлікті «өсу үстіндегі
Кіші кәсіпкерлік халықаралық тәжірибе көрсеткендей ең алдымен капитал
Осы уақытта қалыптасқан экономикалық жағдай кәсіпкерлік қызметке ынта
Қазіргі кездегі әлемдік экономиканың одан әрі дамуы жағдайында
Шағын және орта кәсіпкерліктің болуы және де ірі
Кәсіпкерліктің экономикалық формадағы қызметіне төтеп беру өзгешелігі кәсіпкер
Кәсіпкер тауарлар өндіреді, содан соң оларды сатады. Осыған
Өндірістік кәсіпкерлікке- тұтынушылардың кейіннен сатып алуына тиісті
Өндірістік кәсіпкерліктің мүдделілік өрісі едәуір түрліше және
Коммерциялық кәсіпкерлікке – қызмет түрін сипаттайтын, оның мазмұнының
Технологияның бастапқы сатысы ретінде, не сатып алу, нені
Қаржылық кәсіпкерлік – коммерциялық кәсіпкерліктің бір түрі, солай
Кәсіпкерлік, жоғарыда айтылғандай, кәсіпорынның экономикалық дамуының маңызды факторы.
Нарықтық қатынастар жағдайында қоршаған ортадағы өзгерістер жылдамдығы, сондай
Кәсіпорынның мақсаты оның қызметінің соңында қандай нәтижені көздейтін
Кәсіпорынның стратегиясы оның нақты жағдайына қызмет
Қандай өндірісті тоқтату керек?
Қандай өндірісті жалғастыра беру керек?
Алдағы уақытта қандай өндіріске көшу қажет?
Кәсіпорынның нарықтағы іс - әрекетінің негізгі үш бағыты
өндіріс шығындарын барынша азайту. Өндіріс шығындары неғұрлым аз
өнім өндіруге мамандандыруды жоғарлату. Бұл бағыттың негізгі мақсаты
кәсіпорын өз қызметін нарықтық белгілі бір бөлігіне ғана
Қазіргі нарықтық жағдайда іс жүзінде басты бағытты
өндіретін өнімнің сапасын жақсарту;
жаңа өнім өндіруді бастау;
нарықта өзінің артықшылығын көрсету;
Екінші топқа – стратегияның интеграицялық дамуы, яғни жаңа
Үшінші топ – бұл мақсаттылықпен қысқарту стратегиясы. Егер
а) жою стратегиясы – егер де кәсіпорын ары
ә) ұзақ мерзімді көзқарас ұзақ мерзімде пайда алуды
б) қысқарту стратегиясы – кәсіпорын өзінің бір бөлімшесін
Кәсіпорын стратегиясын орындау үшін өз қызметінде мынадай шарттар
кәсіпорынның мақсатты стратегиясы сол кәсіпорынның барлық қызметкерлеріне түсінікті
стратегияны орындауға қажетті қорға уақытылы жеткізіліп тұруы қажет.
басшылық кәсіпорынның ұйымдық жөнінде шешім қабылдау. Қабылданған стратегияны
Кәсіпорын қоғамдық қажеттілікті қанағаттандыру және пайда табу мақсатында
Кәсіпорын дербес жүйе ретінде қоғамдық өндірістің бас буыны
1.2. Кіші кәсіпкерлікті қолдау және дамыту шарттары
Қазақстан Республикасында кіші кәсіпкерлік саласында қазірде оң өзгерістер
Бұл көрсеткіштерге жертуге кәсіпкерлікті қолдаудың инфрақұрылымдардың дамыту ықпал
Қазіргі таңда облыста 12 ауданда бизнес – инкубатор
Шағын кәсіпкерліктің перспективалы жобаларын несиелеуге облыстың бюджеттен банк
Дегенмен, мұндай көмекті де аз деп есептеймін себебі,
2 – тарау. Кіші кәсіпкерлік - шаруашылық қызметінің
2.1. Кіші кәсіпкерлікті басқарудың тиімділігі
Кәсіпкерліктің экономикалық формадағы қызметіне төтеп беру өзгешелігі кәсіпкер
Кәсіпкер тауарлар өндіреді, содан соң оларды сатады. Осыған
Өндірістік кәсіпкерлікке - тұтынушылардың кейіннен сатып алуына
Өндірістік кәсіпкерліктің мүдделілік өрісі едәуір түрліше және
Коммерциялық кәсіпкерлікке – қызмет түрін сипаттайтын, оның мазмұнының
Технологияның бастапқы сатысы ретінде, не сатып алу, нені
Қаржылық кәсіпкерлік – коммерциялық кәсіпкерліктің бір түрі, солай
Кәсіпкерлік, жоғарыда айтылғандай, кәсіпорынның экономикалық дамуының маңызды факторы.
2.2 Кіші кәсіпкерлікті дамыта отырып, бәсекелесті елдердің
Біз Қазақстанның жаһандық экономикалық үрдістерге сәйкес дамып келе
Біз қатаң бәсекеге әзір тұрып, оны өз мүддемізге
Кәсіпкерлік, жоғарыда айтылғандай, кәсіпорынның
Шығын кәсіпорынның ел экономикасындағы
2000 жылдың 1 қаңтарындағы
Шағын бизнес өкілдері 2000
Қазақстан Республикасы Президентінің 2001
Бағдарламаның міндеттері оның мақсатымен
• халықтың жұмыспен қамтылуын
• қоғамдық бірлестіктердің шағын
• шағын кәсіпкерліктің өндірістік
• шағын кәсіпкерлікті ақпараттық
Шағын кәсіпорындардың ең басты
Сонымен, жоғарыда баяндалғандай экономиканың
3 – тарау. Ақтөбе облысы бойынша кіші кәсіпкерлікті
3.1. Кіші кәсіпкерлікті дамыту мен қолдау мәселесі
Ақтөбе облысы экономикасын дамытудың бөлінбес шарты шағын және
Шағын және орта кәсіпкерлікті дамытудың 2005 – 2007
2006 жылы субъектілердің жалпы саны 12,1% ұлғайды және
Шағын және орта бизнеспен айналысқан азаматар саны 118,1
Шағын кәсіпкерлік субъектілерінің өндірілген өнім, атқарылған жұмыс және
2006 жылы шағын бизнестің 1817 объектісі енгізілді, соның
2006 жылы шағын және орта бизнес субъектілеріне республикалық
3.2. Облысымыз бойынша кіші кәсіпкерліктің негізгі міндеттері
Шағын несиелік ұйымдар дамытылуда, олардың саны 22 бірлікті
Жалпы әртүрлі қаржыландыру көздері арқылы, оған екінші деңгейлі
2006 жылы Ақтөбеде және республикадағы алғашқы рет аудан
Сонымен кіші кәсіпкерлікті әрі қарай дамыту мақсатында алға
шағын және орта кәсіпкерлікті дамытудың 2005 – 2007
шағын және орта бизнес субъектілерінің санын 35 мың
кәсіпкерлікте жұмыс жасайтындар санын 125 мың адамға ұлғайту;
шағын және орта кәсіпкерлік секторында өндіріс көлемін 10
шағын және орта бизнес субъектілеріне салықтық түсімін 35,0
Қорытынды
Демек, әркімнің өз ісін ашқысы келетіндігінің көптеген
Сонымен қорытындылай келе, кәсіпорын дегеніміз – белгілі бір
Кәсіпорынның шаруашылық қызметі - өнімді өткізу мен
Кәсіпорын экономикасы - өндірістік және өндірістен тыс қатынастардың
Кәсіпкерлік дегеніміз – адамдар мен олар құрған бірлестіктердің
Кәсіпкерлік қызмет төмендегідей екі нысанда жүзеге асады :
меншік иесінің өзінің тәуекел етуі және мүліктік жауапкершілігі
кәсіпорынды меншік иесі атынан басқару, меншіктің мұндай ережелері
Коммерциялық кәсіпкерліктің мазмұны тауіавр – ақша қатынастары
Қаржылық кәсіпкерлік – сату – сатып алудың иерекше
Акционерлік қоғам – рұқсат ету жолымен құрылатын заңды
Шағын және орта кәсіпкерлікте жұмыс жасайтын саны және
Кәсіпорынды анықтайтын негізгі белгілер
Көрсеткіш Нарықтық экономика жағдайында Жоспарлы экономика жағдайында
өндірістік факторларды пайдалану автономиялық Орталық органға бағыныштылығы
үнемділік Нақты нәтижелер бойынша пайдалылық, жеке меншік Кез
Қаржылық тепе - теңдігі Нарықтық баға жұмыс
Кәсіпорынның жіктелуі
Кәсіпорынның сыртқы ортасының негізгі факторлары
мемлекет
техникалық экономикалық
тұтынушы кәсіпорын жеткізуші
саяси әлеуметтік
бәсеке
Кәсіпорынның дағдарыс жағдайларына басшылық ету
Пайдаланылған әдебиеттер:
Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы: Қазақстан, 1998.
Қазақстан Республикасының «Шаруашылық әрекеттер мен іскерлікті дамыту бостандықтары
В.Д. Грибов, В.П. Грузинов. Экономика предприятия. М.1998.
Экономика предприятия: Учебник для вузов. Под ред. В.Я.
Экономика предприятия: / Под ред. Академика В.М. Семенова,
Калдыбаев О., Темирбаев А. Экономика предприятия. Учеб. пособие.
Кейлер В.А. Экономика предприятия. Курс лекций, Новосибирск:
Экономика предприятия: Учебник. Под ред. Н. А. Сафронова.
Котлер Филип. Основы маркетинга. М,: 1995.
Экономикалық теория негіздері: Оқулық. Алматы: Санат, 1998.
Қ. Хожаназаров. Маркетинг негіздері. Алматы. 1996
Аяпова М.М, Арынов Е.М. Іскер адамның орысша-қазақша экономикалық
Экономика предприятия. Под. Ред. В.Я. Хрипога. Минск: Экономпресс.
Экономика предприятия: Учебник. Под ред. Проф. О.И.Волкова. М,:
3
Тұрмыстық қызмет көрсету
өнеркәсіп
Меншік түрлері бойынша
мемлекеттік
жеке
Салалық бағыныштылығына қарай
құрылыс
Көлік
Ауыл шаруашылық
байланыс
Кәсіпорын тактикасы мен стратегиясы
Ағымдағы шаралар:
Кедергілерді жою;
Резервтердің көзін ашу;
Білікті мамандарды тарту;
Кадрлық өзгерістер;
Төлемдердің мерзімін ұзарту;
Несиелер;
Еңбек тәртібін нығайту;
Басқа да қызметтер;
Стратегиялық шаралар:
Кәсіпорын жағдайын және оның ләеуетін талдау мен бағалау;
Дағдарыстан шығудың өндірістік бағдарламалары;
Табысты молайту;
Инновация. Оның ішінде: қаржылық көмек, маркетингтік зерттеу, техникалық
Басқару жұмыстарын жетілдіру;
Дағдарыстан шығу жолдары
Қайта жарақтану
Резервтерді пайдалану
Басқаруды жетілдіру
Активті маркетинг, жоғары баға
Қызметкерлерді қысқарту
Бөлімшелерді азайту
өндіріс және сатылатын тауар көлемін азайту
Шығындарды азайту
Бастырмалату тактикасы
Қорғану тактикасы



Ұқсас жұмыстар

Лекциялық кешені «Кәсіпорын экономикасы» пәні бойынша
Любакс тігін өндірісінің еңбекақы жүйесін талдау
Кәсіпорынның экономикалық стратегиясының үлгісі
«Өндірістік экономика және менеджмент» пәні бойынша дәрістер жинағы
Ұйымның қаржылық тұрақтылығы: бағалау және басқару
Мұнай және газ өңдеудің өзіндік құны
Кәсіпорынның негізгі өндірістік қорлары - еңбек құралдарының құндық көрінісі
Кіші кәсіпкерлікті басқарудың тиімділігі
Кәсіпорынның амортизациялық саясатының қалыптасуының негіздері
Нарық жағдайындағы кәсіпорындағы жоспарлаудың рөлі