Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық
Мазмұны
КІРІСПЕ 3
1 ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУ 4
1.1 Электронды оқулық құрудың жолдары 7
1.2 Электрондық оқулықтың құрылымдық ұйымдастырылуы 12
1.3 Электронды оқулық мазмұнының толықтылығына қойылатын талаптар 15
1.4 Тестке қойылатын талаптар 17
1.5 Электронды оқулықты көрнекілеуге қойылатын талаптар. 19
1.6 Электронды оқулықты әзірлеушіге қойылатын талаптар 20
1.7 Электрондық оқулықтың материалдық – техникалық базаға қойылатын
1.9 Электрондық оқулықпен жұмыс істеу тәртіптері 28
1.10 Front Page бағдарламасы 30
2 DELPHI ОРТАСЫНДА
2.1 Электрондық оқулықтың құрылымы 32
2.2 Delhpi ортасында бағдарламалау пәні бойынша құрылған 33
электронды оқу құралының мазмұны 33
қорытынды 40
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 41
КІРІСПЕ
Қоғамды ақпараттандыру ғылыми техникалық прогресс жетістіктерінің күнделікті тұрмысқа
Курстық жұмыстың мақсаты:
Электрондық оқулық туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру.
Электрондық оқулықты құру технологиясы туралы түсініктерді және Delhpi
Курстық жұмыстың өзектілігі:
Білім берудің кез келген саласында «Электрондық оқулықтарды» пайдалану
Курстық жұмысының құрылымы:
Кіріспе, теориялық және практикалық бөлімнен, қорытындыдан және қолданылған
Практикалық бөлімінде Delhpi ортасында бағдарламалау пәні бойынша
1 ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУ
Жаңа ақпараттық технологияларды оқыту үрдісінде қолдану бағыттарының бірі
- кері байланысты ақпараты іздеу мүмкіндіктері біраз уақыт
- жай оқулықтағы ақпаратты іздеу мүмкіндіктері біраз
- гипермәтінді түсіндірулерге өту барысында уақытты үнемдеуге көмектеседі.
Электронды оқулықтың ерекшеліктері:
оқытуды дараландырады;
программалық өнімді қамтиды;
тың оқу материалын қамтиды;
оқытудың тиімділігін арттырады;
оқу әрекетінің өнімділігін артырады,
білім алушының оқуға деген қызығушылығын және ынтасын артрады;
материалдың ресурстарға кететін шығындарды азайтады;
электронды оқулықпен жұмыс істеу сұқбаттық түрде жүргізіледі.
Электрондық оқулық баспасына қойылатын талаптар:
титулдық бет;
мазмұны;
негізгі бөлімі;
көмекші құжат және утилиттер.
Титулдық бетте – электронды оқулық құралы туралы мәліметтер
Утилиттер пайдаланушының тіркеуді қамтамасыз етіп, мазмұнын қарау үшін
теориялық материалдар және оны сабақ өткізу әдістемелерімен
байланыстыру;
жаттығулар немесе есептер;
бақылауға араналған немесе тест алуға негізделген материалдар;
жеке өз бетінше және топпен жаттығуға арналған сабақтарды
әдістемелері.
Электронды оқулық әрбір адамға дербестік тұрғыдан қатынас жасауға
1.1 Электронды оқулық құрудың жолдары
Дәстүрлі оқулық баспа негізінде 400 жылдық тарихы бар
Мультимедиалық технология ол компьютердің ақпараттық және бағдармалық кешені.
электрондық оқулық мәтінінің ашық болуымен, ерекшеленген сызған
Графикалық суреттерді құру өте оңайға түседі (суреттер,
Ақпарат анықталған блогынан бағытталғанда дыбыстық фон немесе дыбыс
Видео бейнелерді көп рет пайдалануға болады. Соның ішінде
Мультимедиалық технология анимацияларды, суреттерді тірілтуге мәтіндерді т.б. оқу
WEB-те көріністермен қатар аудиофайлдар мен бейнеклиптер де маңызды
WEB-құралдарымен ұсынылған мультимедиялық мүмкіншіліктерді киностудияларда да үнемі қолданады.
Аудиоклипті Web-параққа енгізу кескінге қарағандағы айырмашалағы – ол
Бұл бөлімде аудио файлдардың әр түрлі форматы туралы
WAV кеңейткіші ең бірінші Windows – да шығарылатын
Мультимедиялық жиынтығына кез-келген адам өзіндік аудиофайлдарын жоғарыдағыдай оңай-ақ
Клипті таңдау - WEB-параққа дауыс беру үрдісіндегі ең
Аудиоклиптерді енгізу бұл нағыз мультимедиялық үй парағын
Ал WWW-миллиондаған қолданушылары WWW 14,4, тіпті одан да
Компьютерде бейнеклиптерді көру үшін сәйкес аппараттық және бағдарламалық
Гипермәтін қарапайым мәтіннен айырмашылғы гипермәтін көптеген гиперсілтемелер арқылы
Б1 Б2 Б3
....
Қарапайым мәтін
торап 1
торап 2
торап 3
Торап 4
Торап 5
Әрбір түйінде бір немесе бірнеше сілтемелер болуы мүмкін
Гипермәтін – қосымша элементтерді басқару мақсатында ішіне арнаулы
Гипермәтінді бейнелеу үшін броузер (browsers) деп аталатын арнайы
HTML тэгтері құжаттың жолдарын туралау, экран фоны мен
Web – құжаттарды кәдімгі газет-журналдар сияқты оқитын болғандықтан,
HTML тэгтерінің ішінде гипермәтіндік сілтемелер де құруға арналған
Интерактивтіліктің үш түрі бар:
1). Реактивті интерактивтілікте оқушылар бағдарламада берілген тапсырмаларда ғана
2). Нақты интерактивтілік бағдарламаларды оқушылар басқарады. Олар белгіленген
3). Өзара интерактивтілік – оқушылар мен бағдарлама бір-бірімен
- тышқан тетігімен экрандағы объектілерді басқару;
- гиперсілтемелерді пайдаланып иеархиялық новигация жасау;
- анықтамалық, диалогтық функция;
- өте әсерлі, егер ақпаратты таныстыруға икемді болса;
- кері байланыс бағдарлама реакциясы пайдаланушының қимылына баға
Электрондық сабақ- көлемі аз немесе практикалық пайдалану маңызына
1.2 Электрондық оқулықтың құрылымдық ұйымдастырылуы
Электрондық оқулықтың дамуындағы келесі баспалар оның мазмұнының
Қазіргі кезде оқулықтарға келесі талаптар қойылады:
1. Таңдап алынған курс бойынша ақпарат жақсы құрылымданған
2. Әр фрагмант ақпаратты тек мәтін түрінде емес,
3. Мәтіндік ақпарат тірі дәрістің кейбір бөлігін қайталау
4. Күрделі модельдер мен құрылғылар бейнеленген иллюстрацияларда лездік
5. Мәтіндік бөлім бөлімі қажетті ақпаратты іздестіруге кететін
6. Кәдімгі баяндау кезінде түсіну қиын тармақтар видео
7. Көп жағдайда негізгі, тіпті, оқулықтың мазмұнды бөлігі
Оқулықтың теориялық бөлігі үшін жоғарыда айтылғанды былай түсінуге
- барлық материал блоктарға, яғни тараулар мен тармақтарға
- тармақтардың жалпы менюі басты бетпен шақырылуы мүмкін;
- әр нақты тармаққа тек сол меню арқылы
- тармақтарда өз кезегінде ондағы тақырыптарға жолдайтын өз
- жекелеген нақты тақырыбы бар бетті тек тармақ
- беттер арасында қозғалу тек оларды біріктіріп тармақ
- оқулықтың әр түрлі беттері арасында түйіспелі навигация
Оқу материалын меңгеру процестерінде оқушылырдың ағымдағы, мысалы, терминология
Электрондық оқулықтың негізгі функциялары мен мүмкіндіктері:
- оқыту процесінің оптимизиясы мен модернизациясы;
- оқу материалын өз бетінше оқу мүмкіндігі;
- білім беру процесінің көп деңгейлігін вариациялығын, икемділігін,
- оқушының әлеуметтік және кәсіби белсенділігі, матевация деңгейін
- дүниетанымын кеңейту;
- танымдық және кәсіби әректтердің модельдерін қалыптастыру;
- оқулықты қашықтан оқыту және өздік жұмыс құралы
1.3 Электронды оқулық мазмұнының толықтылығына қойылатын талаптар
Адаптивтілігі. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары қарым-қатынас жасау
Өзектілігі. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары таңдап алынған
Императивтілігі. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары білім берудің
Қолданулығы. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары аудиторияның қажеттіліктерін
Әдістемелігі. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында оқытудың тиімді
Көпдеңгейлігі. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында көмек сыбыр
Мотивация берушілігі.Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары оқуышының визуальды
Көркемділігі.Электронды оқулық тағайындалуның бдағдарламалық құралдарында оқу материалды есте
Материалды ұсынудың ғылымилығы. Электронды оқулық тағайындалуның бағдарламалық құралдарында,
Қайталанбайтындығы. Электронды оқулық тағайындалуның бағдарламалық құралдарында білім берудің
Бітпейтіндігі. Электронды оқулық тағайындалуның бағдарламалық құралдарында оқушының көңілін
Сұқрақтардың дұрыс құрылуы. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында
Біртектілігі. Электронды оқулық тағайындауының бағдарламалық құралдары оқу материалының
Оперативтілігі. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары оқушылардың берген
Модульдігі.Электронды оқулық тағайындауының бағдарламалық құралдарында материдар модульдерге
Түсініктілігі.Электронды оқулық тағайындалуының құралдарында оқу материалын ұсынуда тілдің
Тізбектілігі. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында бір модуль
Қолданбалылығы. Электронды оқулық тағайындауының бағдарламалық құралодары оқушыға негізгі
Сұрақтардың мазмұндылығы. Электронды оқулық тағайындауының бағдарламалық құралдарында ақпараттың
Тест жауаптарының өтілген материалға сәйкес жасалынуы. Электронды оқулық
21) Толықтылығы. Электронда оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында ұсынылағн
22) Нақтылылығы. Электронда оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында
23) Тиімділігі. Электронды оқулық тағайындалуының бағдарламалық
1.4 Тестке қойылатын талаптар
Тест өзін-өзі тексеру сұрақтары және сұрақтар өте жақсы
жабық ұсынылған жиыннан оқушы бір не бірнеше дұрыс
таңдайды;
ашық, оқушы белгілі бір сандық немесе мәтіндік өрнек
енгізеді және өздігінше жауапты ойластырады;
сәйкестікке негізделген анықтауға негізделген. Тізімдегі элементтер
жиынынан оқушы дұрыс жауапты көрсетеді.
Тестік тапсырмаларға қойылатын талаптарға сай тестер білім, білік,
өзін-өзі тексеру жүйесіндегі ең маңызды талап тестілік тапсырмалардың
сұрақтар оқушыға кез келген ретпен берілуі тиіс. Бұл
сұрақтар нөмерімен немесе кез келген символдық белгіленулерден басталмау
сұрақтардың мүмкін жауаптары да кез келген ретте берілу
тестерге жауап беруге жұмсалаған уақыт белгілеу керек. Сонымен
сөз бір кітап ішіндегі тестілік жүйесі туралы болып
тестік жүйеде оқушыға әрбір сұрақ бойынша жауап дұрыстығының
компьютерде тест қолдануда қарапайым болу керек. Экрандағы сұрақтар
тестілік сұрақтар және олардың жауаптарының нұсқаулары бойынша мазмұны
1.5 Электронды оқулықты көрнекілеуге қойылатын талаптар.
Электронды оқулық меңгеруді жеңілдету мақсатында оқу материалын эстетикалық
Дисплей экранында орналасқан мәтінді қабылдау процесіне көптеген факторлар
мәтіндік зона ені;
мәтінді тегістеу тәсілі;
оның экран бетіндегі орналасуы;
қаріп өлшемпі, таңбасы;
Техникалық шектеулермен дисплей экранына байланысты мәтінге мынандай талап
мәтіндік зона ені 540х570 пиксель аралығында
мәтіндік зона көлденңінен орналасу керек;
қаріп өлшемі 12 кем болмауы керек.
Қаріптің түрі өлшемі сияқты мәтіндік сипаттамалар электронды оқулықта
Times New Roman (көлбеу қаріпі) типті қаріптер жатады.
Arial (көлбеусіз) қаріптер жатады.
Психологтардың пікірінше көлбеу Times New Roman типті
1.6 Электронды оқулықты әзірлеушіге қойылатын талаптар
Әзірлеуші өтуге тиіс оқу бағдарламасын толық өзі білуі
Дизайнды – эрганомикалық талаптар:
1. Ақпараттық тығыздық - электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық
2. Бейнематериалдардың қажеттілігі - электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық
3. Аудиоматериалдардың шектеулігі - электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық
4. Графикалық обьектілердің орналасуы - электрондық оқулық тағайындалуының
5. Мәтінді бағдарламалы оқытылуы - электрондық оқулық тағайындалуының
6. Түсті ассоциациялардың тұрақтылығы - электрондық оқулық тағайындалуының
1.7 Электрондық оқулықтың материалдық – техникалық базаға қойылатын
Жекелеген HTML файлдардың жалпы өлшемі 50 кбайттан аспауы
1. Оқулық гиперсілтеменің жалпы навигация жүйесімен біріктірілген өлшемі
2. HTML файлдарының графикамен қоса алғандағы өлшемі 50
3. Электрондық оқулықтың түс палитрасы 250 түстен аспауы
4. Компьютердің такт жиілігі 600 МГерцтен жоғары процессорлармен,
5. Қара, ақ принтердің басу жылдамдығы минутына
6. Ксерокстың басу жылдамдығы минутына 30 dpi-дан кем
7. Сканердің жұмыс қабілеті 30 dpi-ден кем болмауы
8. Internet Exploler бағдарламасының 5 төмен емес версиясының
1.8 Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдардың қасиеттер
№ Топ атауы және қасиет көрсеткіші
Түсіндірмелер
1
1.1
1.2
1.3
1.4 Беріктілік көрсеткіштері
Мақсатқа сәйкестігі
Қорғаныштылығы
Жұмыс жасаулылығы
Келістірілетіндігі Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарының көрсетілген мақсаттары
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары техникалық тапсырманың файлды
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарының оқу материалдарына санкционнивті
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары берілген жұмыс тәртібінде
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары және құжаттар бірдей
2
2.1
2.2 Тиімді көрсеткіштері
Жылдамдығы
Тиімділігі Оқушылардың оқылатын ақпаратын экономикалық, уақытша және жүйенің
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында көрсетілген талаптарға сәйкес
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары жүйенің минималды ресурстарында
3
3.1
3.2
3.3
3.4
3.5 Технологиялық көрсеткіштері
Мобильділі
Өзгергіштігі
Модульдігі
Қайталанушылығы
Құрылымдылығы Құжаттарда және электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құрал-дарында
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында эксплотация мүмкіндіктерінің жергілікті
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында электрондық оқулық тағайындалуының
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарының жинақтауыш құрамында немесе
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында типтік жоба шешімдері
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары бір-бірімен байланыс файлдарды
4
4.1
4.2
4.3
4.4
4.5 Қолайлылық көрсеткіштері
Иілгіштігі
Құжаттың жетімділігі
Меңгерулілігі
Құжаттың толықтығы
Орнатқыштығы
Тез меңгерілетін және оқушылардың квалификациясы мен білім беру
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары оларды әртүрлі деңгейлер
Оқушымен өзарабайланысқа қажет электрон-дық оқулық тағайындалуының бағдар-ламалық құралдарындағы
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарындағы толық және бөлек
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары құжаттарында барлық фазалардың
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары қосымша бағдарламалық құралдарды
5
5.1
5.2
5.3
5.4
5.5
5.6
5.7 Интерфейс көрсеткіштері
Гиперсілтемелер
Байланыстылығы
Интерактивтілігі
Навигациялылығы
Контент
Достастығы
Қосымша Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары мен тұтынушылар
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында оқушығы қажет емес
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында меңгерген білімдерімен білім
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары білім берудің мақсатына
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында қайталау үшін қажет
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары барлық оқу құралдарының
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдары мен қарым-қатынас оқу
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында оқушының анықталған сұрақтары
6
6.1
6.2
6.3 Автоматтау көрсеткіштері
Білім беруді автомат-тандыру
Аралық бақылауды авто-маттандыру
Тестілеуді автоматтан-дыру Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарының функция-ларының
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында білім беру процесі
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында аралық бақылау процесі
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарында оқу пәні бойынша
7
7.1
7.2 Стандартты көрсеткіштері
Құжат қағаздарының дұрыстығы
Хаттаудың дұрыстығы Халықаралық немесе ұлттық стандартқа сәйкестігінің деңгейін
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарындағы құжаттар мемлекеттік стандарқа
Электрондық оқулық тағайындалуының бағдарламалық құралдарын хаттау мемлекеттік стандартқа
1.9 Электрондық оқулықпен жұмыс істеу тәртіптері
Дәріс кезінде жұмыс істеу тәртібі:
Электрондық оқулықпен дәріс жүргізуде және оны дайындауда демеуді
Семинар және ағымдағы тестілеу кезінде жұмыс істеу тәртібі:
Компьютерлік технологияның мүмкіндіктері оларды семинар сабақтарында қосымша пайдалануға
Қорытынды тестілеу және емтихан кезіде жұмыс істеу тәртібі:
Өтілген курс бойынша сынақ Электрондық оқулықты қолдана отырып
Электрондық оқулықпен өз бетімен жұмыс істеу тәртібі:
Электрондық оқулық мүмкіндігі көбінде оқушының оқушының жұмыс сітеу
Сілтемелермен жұмыс істеу тәртібі:
Ең көлемді оқулықтың өзі аталған пән бойынша оқушыға
1.10 Front Page бағдарламасы
Front Page бағдарламасы web құжаттар жасауға аранлаған көп
Front Page бағдарламасында қалауымызша қаріптерді, олардың көлемін, түсін,
Гипермәтін дегеніміз тышқан батырмасын шерткенде қолданушы браузерінде Web
Гипермәтін объектісі ретінде мәтін немесе суреттер пайдаланылады. Front
Кесте салу амалын орындау үшін:
Table – Insert – Table мәзірін падаланамыз. Экранда
Анимациялар жасалған бетерге қызығушылықты арттырып қана қоймай, ондағы
2 DELPHI ОРТАСЫНДА
2.1 Электрондық оқулықтың құрылымы
Есептеу технологиясының тұрмысқа кеңінен енуі мұғалімсіз оқыту технологиясы
Қағаз оқулықпен салыстырғанда, электрондық оқулықтың «интелектісі» жоғары, себебі
Егер бұл оқулық кейіннен оқушы, студент емтихан немесе
Енді оқулықтың құрылымдық элементеріне кеңірек тоқталайық. Электрондық оқулықтың
2.2 Delhpi ортасында бағдарламалау пәні бойынша құрылған
электронды оқу құралының мазмұны
Бұл бөлімде курстық жұмыстың ең негізгі практикалық бөлімі
Сурет 2.1 Электрондық оқулықтың мұқаба беті
Электрондық оқулықтың негізгі бетінен кейінгі бет мазмұндық бет.
Негізгі құрылымдық элементтердің бірі оқулықтың мазмұны. Бір жағынан
Оқулықтың төмендегідей басқару элементері болуы керек:
Оқулықтың кез келген бетіне өту;
Оқулықпен жұмыс істеуін аяқтау;
Негізгі бетке қайта оралу;
Электрондық оқулықтың мазмұн беті Front Page бағдарламасының көмегімен
Сыртқы парақ;
Аннотация;
Мазмұны;
Дидактикалық жоспар;
Әдебиеттер тізімі;
Зертханалық жұмыс;
Өз бетімен орындауға тапсырма;
Тексеру сұрақтары;
Тест;
Глоссарий;
Сурет 2.2 Электрондық оқулықтың юнита 1 бөлімі
Әрбір кері сөзіне шерту арқылы алдыңғы параққа өтуге
Сурет 2.3 Электрондық оқулықтың юнита 1 бөлімінің сыртқы
Келесі Аннотация сөзіне шерту арқылы сіз оқу құралы
Сурет 2.4 Электрондық курстың юнита 1 бөлімінің аннотация
Келесі Мазмұны сөзіне шерту арқылы сіз жалпы териялық
Сурет 2.5 Электрондық оқулықтың мазмұндық бөлімі
Бұл бөлімде тақырып тарауларға бөлінген, олардың әр біріне
Келесі Дидактикалық жоспар сөзіне шерту арқылы тақырыптың негізгі
Сурет 2.6 Электрондық оқулықтың дидактикалық жоспар парағы
Келесі Әдебиеттер тізімі сөзіне шерту арқылы оқулықты құрастыру
Сурет 2.7 Электрондық оқулықтың әдебиеттер тізімі
Келесі Зертханалық жұмыс сөзіне шерту арқылы оқулықттағы жұмыстарды
Сурет 2.8 Электрондық оқулықтың зертханалық жұмыс бөлімі
Келесі Өз бетімен орындауға тапсырма сөзіне шертесіз, сөз
Сурет 2.9 Электрондық оқулықтың зертханалық жұмыс бөлімі
Келесі Тексеру сұрақтары деген сөзіне шерту арқылы
Сурет 2.10 Электрондық оқулықтың тексеру сұрақтары
Келесі Тест сөзіне шертуарқылы сіз тақырып бойынша оқушыларға
Сурет 2.11 Электрондық оқулықтың тексеру сұрақтары
Келесі Глоссарий сөзіне шерту арқылы сіз пән бойынша
Сурет 2.12 Электрондық оқулықтың глоссарий бөлімі
қорытынды
Оқытудың жаңа технологиясының бір түрі ретінде электрондық курсты
Электрондық әдістемелік құралында Delphi ортасында бағдарламалаудың негізі көрсетілген.
Олардың барлығы Word қолданбалы бағдарламасының көмегімен шығарылған.
Курстық жұмыстың нәтижесін, қазіргі заман талаптарына сай қойылған
Курстық жұмысты студенттер зертханалық жұмыстарды орындау барысында, сол
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
М. Қ. Байжұманов /Информатка / М.Қ.Байжұманов, Л,Қ.Жапсарбаева -Астана
Р. І. Қадырбаев, Л. Ә. Сүлейменова/ Microsoft FrontPage
Л. Омечьченко, А. Федоров/Самоучитель Microsoft FrontPage 2000 /
Стауфер Т. Создание Web - страниц / Т.
Шапошников И. Web-сайт своими руками / И. Шапошников.
Г.Ә Жапарова Информатика негіздері/ Жапарова Г. Ә.- Алматы:
К.М Беркінбаев «Информатика негіздері» Алматы заң әдебиет 2006ж
«Информатика негіздері» ғылыми әдістемелік журнал №4, 2007ж
«Информатика негіздері» ғылыми әдістемелік журнал №1, 2005ж
«Информатика негіздері» ғылыми әдістемелік журнал №3, 2006ж
3
Электронды оқулықты пайдалану
Электронды оқулықтарды құру технологиясы
Электронды оқулықты пайдалану. Электронды оқулық құрудың жолдары
Электронды оқулық құрылымы
«Қан түзуші жүйе» пәні бойынша электронды оқулық дайындау
Технологиялық процесстің автоматтандырылған басқару жүйесінің қызметі берілген басқарудың мақсаттардың орындалуына қол жеткізу
Халықаралық төлем жүйелері
Коммерциялық банктің валюталық операцияларын басқарудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Дербес компьютердің архитектурасы жайлы
Несие қызметкерлеріне арналған автоматтандырылған жұмыс орны