ЕҢБЕК НАРЫҒЫНДАҒЫ ФИРМАНЫҢ СҰРАНЫС ЖӘНЕ ҰСЫНЫС ҚИСЫҚТАРЫ, ОҒАН ӘСЕР ЕТУШI ЭФФЕКТIЛЕР

ЖОСПАР
КIРIСПЕ 3
I НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ ФИРМА ЖӘНЕ ЕҢБЕК НАРЫҒЫ ТЕОРИЯСЫ 5
1.1 Фирма еңбекке сұранысты қалыптастырушы тұлға ретiнде 5
1.2 Еңбек және еңбек нарығының жалпы түсiнiгi 6
II ЕҢБЕК НАРЫҒЫНДАҒЫ ФИРМАНЫҢ СҰРАНЫС ЖӘНЕ ҰСЫНЫС ҚИСЫҚТАРЫ, ОҒАН ӘСЕР ЕТУШI ЭФФЕКТIЛЕР 9
2.1 Еңбек арығында фирмалардың сұраныс және ұсыныс қисығының қалыптасуы 9
2.2 Жұмыс күшiне сұранысты анықтағанда масштаб және орын басу эффектiсi 18
III ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ЕҢБЕК РЫНОГЫ ЖАҒДАЙЫ МЕН ДАМУ МӘСЕЛЕЛЕРI 21
3.1 Еңбек нарығы әлеуметтiк-экономикалық күрделi нарық ретiнде 21
3.2 Қ.Р-ғы еңбек рыногының статистикалық көрiнiсi 24
ҚОРЫТЫНДЫ 28
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР


Ұқсас жұмыстар

Сұраныс көлемінің өзгеруі
«Микроэкономика» пәні бойынша лекциялық курс
Монополия және монополиялық билік туралы
Пайданы мейлінше арттыру және жетілген бәсеке нарықтарындағы ұсыныс
Микроэкономика пәнінен дәрістер
Микроэкономика пәні,әдістемесі
Жетілген бәсеке нарығы мен монополиялық бәсеке нарығына теориялық талдау жасау
Жеке тепе-теңдік
Ұсыныс қисығының жылжымасы
Монополистік бәсеке түсінігінің шығуы