Математикадан дидактикалық ойындар мен қызықты тапсырмалар



Жоспар:
Кіріспе……………………………………………………………….............…..2
Мектепке жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамытуда дидактикалық
1.1 Математиканың даму тарихы...............................................................6
1.2. Ойын арқылы балалардың қарапайым математикалық
түсініктерін қалыптастыру..............................................................................17
1.3. Дидактикалық ойындар.......................................................................21
Қорытынды..........................................................................................................23
Әдебиеттер тізімі.................................................................................................24
Кіріспе.
Зерттеудің көкейкестілігі. Еліміз егеменді мемлекет болғалы бері барлық
Іс-әрекеттің айрықша түрлерінің бірі ойын болып табылады. Ойын
Ойындарды мақсатты пайдалану мәселесі қандай да бір деңгейде
Қазіргі ғылым, оның іргетасы – математика заманымыздың аса
Алайда, мәдениет тарихын баяндауға арналған еңбектерде математика тарихына
Ғылым тарихын зрттеп білудің ғылымның өзі үшін де
Кіші жас кезеңі (2-3 жас аралығы) ең алдымен
Зерттеудің мақсаты: балабақшада математика сағатында дидактикалық мазмұнды ойын
Зерттеу пәні: қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Зерттеудің болжамы: егер балабақшада математика сағатында дидактикалық мазмұнды
Зерттеу міндеттері: - балабақшада математика сағатында дидактикалық
- дидактикалық мазмұнды ойын есептерін қолданып балалардың ой-өрісін
- балабақшада математика сағатында дидактикалық мазмұнды ойын есептерін
Зерттеудің ғылыми-әдіснамалық негіздерін: білім беру жүйесінің философиялық, психологиялық-педагогикалық,
Диссертациялық зерттеудің теориялық, әдіснамалық, ғылыми әдістемелік және эксперименттік
Зерттеудің әдістері: Ғылыми әдебиеттер, баспасөз материалдары, озат тәжірибені
Зерттеу құрылымы: Кіріспеден, 1 бөлімнен, қорытынды және әдебиеттер
Мектепке жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамытуда дидактикалық
1.1 Математиканың даму тарихы.
Математика (грек.mathematike - білім, ғылым) - ақиқат
Бірінші кезең - математиканың білім -
Екінші кезең - математиканың өз
Үшінші кезең - айнымалы шамалар
Математиканың тууы. Математиканың бастапқы мағлұматтары
Вавилондықтар санаудың позициялық алпыстық
Элементтар математика кезеңі. Ежелгі Греция.
Бізге жеткен деректерге қарағанда
Грецияда теориялық математиканың туып
Рим дәуірі. Б.з.б. III ғасырдан бастап
Александриялық ұлы математиктердің алғашқы
Ежелгі грек математикасының негізгі
Қытай мен Үндістан. Қытайдың ертедегі
Орта Азия және Таяу
XVI ғасырға дейінгі Батыс Еуропа.
XVI ғасырдағы Батыс Европа. Бұл
XVIII ғасырға дейінгі Россия. IX-XIII ғасырларда
VI-XVII ғасырлардағы математикалық қолжазбалардың мазмұны
Айнымалы шамалар математикасы кезеңі XVII
XVII ғасырдағы математикалық жетістіктері логарифмдердің
XVII ғасырдың аяғына таман И. Ньютон
XVII ғасырда проективтік геометрияның
XVIII ғасыр. Математиканың айтылмыш тараулары, әсіресе
XVIII ғасыр математиктері үшін
Геометрия саласында Л.Эйлер элементар
Қазіргі математика дәуірі. XVIII ғасырдың
Функциялар теориясының тың және жемісті бір саласы функциялардың
Осымен қарбалас геометрияның да
Геометрия негіздері туралы осыдан
XIX ғасырда алгебрадан алгебралық теңдеулерді
XIX ғасырда математикалық анализдің қолданылу
Дифференциалдық теңдеулермен қатар интегралдық
Математикалық анализ бен математикалық
XIX-XX ғасырлар бойы математиканың көне
XIX ғасырдың 2-жартысынан бастап математика
1.2. Ойын арқылы балалардың қарапайым математикалық
түсініктерін қалыптастыру.
Математика сабқтарында ойындарды қолданудың түрлі жолдары бар. Ойынды
Ойын сабақтың соңында болса, тақырыпты бекіту не
Олай болса ойындарды пайдаланудың маңызы өте зор. Ойындарды
Нәтижесінде балалардың қаншалықты білім меңгергенін анықтауға болады.
Мұндай ойынның көптеген түрлері бар. Сондықтан ойынды балалардың
Бала ойын іс-әрекеті үстінде қандай да білімді игеріп
Мысалы: ересек топтағы балаларға заттарды санауға және олардың
Сабақ материалына лайықталған ойынды алып, тек қана оқушының
Ойын да халық педагогикасының құрамдас бір бөлігі болып
Халық ойындарын математика сабағында пайдалану оқушының алған білімін
Мысалы: балалардың ой-өрісін дамытатын «Санамақ» ойыны. Оның басты
Бір дегенім – білеу,
Екі дегенім – егеу,
Үш дегенім – үкі,
Төрт дегенім – төсек т.б.
Оқушылардың ой белсенділігін, саналы ойлана білуін дамыту жетілдіру
Ойын – баланың алдынан өмірдің есігін ашып, оның
Ойын – тиімді тәсіл. Ойын – оқушыларының пәнге
Сабақ материалына лайықталған ойынды алып, тек қана оқушының
Мұнда ойынды ұйымдастырудың және басқарудың сипаты мен жолдары
Мәселен, ойынды жарыс түрінде өткізу, аралық және ауытқу
Жалпы, бастауыш сынып оқушыларындай мектепке дейінгі ең негізгі
Я.А.Коменский: «Ойын айналадағы дүниені танудың тәсілі», - деп
Осы сөздің өзінен-ақ балалардың танымдық әрекетін қалыптастыруда
Дидактикалық ойындардың тиімділігі олардың сабақтың әр кезеңіндегі
Сабақта тәрбиеші дидактикалық ойынды баланың ойлау іс-әрекетін жандандыруға
Еліміздің егемендік алып, дербес даму жолына түсуі қоғам
1.3. Дидактикалық ойындар.
Ойынның қолданбалы жағын зерттеген әдіскерлердің дидактикалық ойындарға деген
а) Дидактикалық ойындар ойлау, ерік, жады, назар, сөйлеу,
б) Сабақтағы ойын жағдайларында бала іс-әрекеттің үрдістік жағынан
в) Дидактикалық ойындардың жемісті сәтілігі балалардың ойын үдерісіне
г) Дидактикалық ойындар таным іс-әрекетін жандандыру құралы ғана
Әдебиеттерді шолу мен тәжірибелік сараптамалық жұмыстар дидактикалық ойындардың
Жекелеген дидактикалық ойындардың өзіне тән ерекшелігі оқу тапсырмаларына
Ізденгіштік дидактикалық ойындар репродуктивті және жартылай ізденгіштік дидактикалық
Жекелеген дидактикалық ойындар балаларды дербестікке баули отырып оны
ҚОРЫТЫНДЫ
«Бізге қажетті - жаны да, қаны да қазақы,
Бәсекеге барынша қабілетті елу елдің қатарына ену үшін
Жас ұрпақ - біздің өміріміздің тікелей жалғастырушы өкілі
Балабақшада математика сабағында дидактикалық мазмұнды ойын есептерін оқушылардың
Психология мен педагогикада ойындарды қолдану теориясы мен парктикасы
Ойын сабақтың соңында болса, тақырыпты бекіту не
Жекелеген дидактикалық ойындардың өзіне тән ерекшелігі оқу тапсырмаларына
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
1.«Бастауыш мектеп» журналдары.
2. Математикадан дидактикалық ойындар мен қызықты тапсырмалар.
Ш.Х. Құрманалина, Өміртаева Р.Қ Алматы «Атамұра» 1997ж.
3.«Қосымша есептер» Сәрсекеев А.С. Көкшетау 2001
4. Математикадан өзіндік, бақылау жұмыстары.
Қ. Әубәкірқызы, Ә. Наурызбайқызы, Алматы «Рауан» 1995
5. Сабақ процесіндегі қызықты есептер // Математика және
6. Қазіргі заман математикасы (6N0109 – Математика мамандықтары
7. Қызықты математика // Мұғалімдерге арналған оқу-әдістемелік құрал.
8. Математикадан дидактикалық ойындар // Респуб, ғ.-әдіс. журнал:
9. Қызықты математика / Студент. арналған оқу құралы
10. Математика сабақтарында «қызықты математиканы» пайдалану арқылы оқушылардың
11. Математика сабақтарындағы дидактикалық ойындар // «Хабаршы», Абай
12. Элементарлық математика (математика және информатика мамандықтары үшін)
13. Оқушылардың логикалық танымдық әрекеттерін дамытуда қызықты есептерді
14. Математика сабақтарында оқушылардың таным әрекеттерін дамыту процесіндегі
15. Болашақ мұғалімдердің қазіргі заман мектеп математика курсын
16. Ойын арқылы бала-бақша балаларының қарапайым математикалық түсініктерін
17. Бастауыш білім журналдары.
18. Оқыту үрдісіндегі ойынның маңызы. /Бастауыш мектеп
19. Мектеп жасына дейінгі балаларда элементар математикалық түсініктерді
20. Санап үйренеміз. /Мырза Әли Қ. – Алматы:
21. Логика: 5-7 жастағы балаларға арналған. /Алматы: «Алматы
26




Ұқсас жұмыстар

Математикадан есептер шығару практикумы
Математикадан логикалық есептер жинағы
Бастауыш мектепте математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Оқыту мен дамыту бағытындағы дидактикалық ойын
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Сыныптан тыс жұмыстардың маңызы
Сыныптан тыс жұмыстарының түрлері және маңызы туралы
Ойындарды қолданудың теориялық негіздері
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда ойын есептердің маңыздылығы
Математикадан дидактикалық материалды дайындау әдістемесі