Банк қызметтерін тиімді ұйымдастыру – банк менеджментінің негізгі мақсаты


Мазмұны



Беттер



Кіріспе _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 4-5



1. Банк менеджменті, оның мазмұны және ерекшеліктері

1.1. Банктік менеджменттің мәні, түрлері және негізгі

бағыттары_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _6-13

1.2. Банк қызметтерін тиімді ұйымдастыру – банк менеджментінің негізгі мақсаты _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_13-28

1.3. Коммерциялық банктердегі қаржылық менеджмент _ _ _ _28-34



2. «Қазақстан Халық Банкі» АҚ мысалында банк менеджментін талдау

2.1. «Қазақстан Халық Банкі» АҚ-ның басқару жүйесін

сипаттау _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _35-43

2.2. «Қазақстан Халық Банкі» АҚ-ның менеджментін талдау_ 43-55



3. Банк менеджментін жетілдіру

3.1. Банк менеджментін ұйымдастырудың шетелдік

тәжірибесі _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 56-61

3.2. Стратегиялық банк менеджментін ұйымдастыру _ _ _ _ _ 61-71

3.3. Банк менеджментін жетілдіру жолдары _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 72-76



Қорытынды _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _77-78



Пайдаланылған әдебиеттер тізімі _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _79



Қосымшалар _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _