Бағдарламалап оқыту
Жоспар
І Кіріспе
Оқыту процестерінің заңдылықтары
ІІ Негізгі бөлім
а) Бағдарламалап оқыту
ә) Оқыту процесінің заңдылықтары
б) Оқытудың ғылымилық принципі
в) Тұтас педагогикалық процесс—оқыту, білім және
бірлігінің негізі
ІІІ Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Бағдарламалап оқыту оқушылардың танымдық
Америка Құрама Штатында бағдарламалап оқыту машинасыз
А. А. — 30-б; А+А—40—б; А+2—50-б
Егер оқушының жауабы бірінші вариантқа сәйкес
Машиналы бағдарламалап оқыту оқушылардың өз бетімен
Бағдарламалап оқытудың артықшылығы неде?
1. Біріншіден, оқушы әдеттегі оқытуға қарағанда
2 . Екіншіден, оқушы өз бетімен
3. Үшіншіден, үйге берілетін оқу
4. Төртіншіден, оқушының дербес қабілеті мен
Машиналы бағдарламалап оқытуды, біздің ойымызша, жағымсыз
а) оқушылардың ұжымдық сезімінің дамуына және
ә) оқушының өз жұмысының нәтижесін басқа
Міне, осыған орай, бағдарламалап оқыту процесінде
Орта және жоғары мектептерде микроЭВМ «Агат»
Оқыту процесінің заңдылықтары және
Білім беру саласында оқыту процесінің мәні
Оқыту процесінің өзіне тән компоненттері бар.
Оқыту процесінің өзіне тән ерекшеліктері бар.
Сыныптағы оқыту процесіне, мұғалім мен шәкірттердің
Тәрбие процесінде ойлаған мақсаттарды, белгіленген тәрбие
а) оқу жоспарларын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарды,
ә) организмнің дене және психикалық дамуына
б) оқу, тәрбие процесінде.
Жеке адамның дербес ерекшеліктері:
а) темперамент, оның типтері (сангвиник, флегматик,
ә) қабілет, оның түрлері: жалпы және
Қабілет — адамның түрлі іс-әрекеттеріндегі мүмкіншілігі.
Білім беру жеке адамның жас және
а) оқыту мазмұны қоғамның мақсаттарын және
ә) оқыту формалары, оларды ұйымдастыры, өткізудің
б) оқыту әдістері,олардың мақсаттарымен анықталады.
Оқыту процесінің міндеттері, мазмұны,
Оқыту процесінің мақсаттылық принципі. Әрбір сабаққа
Оқытудың ғылымилық принципі. Бұл принцип табиғат,
К.Д.Ушинскийдің айтуы бойынша, оқыту - бұл
Түсініктілік принципі оқытуды оқушылардың дайындық деңгейіне
1. Жеңілден қиынға көшу.
2. Қарапайымдылықтан күрделілікке көшу. Мәселен, оқушыларға
3. Белгіліден белгісізге көшу деп оқушылардың
Жүйелілік және бірізділік принципі. Оқыту процесінде
Мысалы, көркем әдебиет пәндері бойынша бастауыш
Саналылық пен белсенділік принципі. Саналылық пен
Сабақ үстінде берілген тапсырмаларды оқушылардың саналылықпен
Көрнекілік принципі. Көрнекілік принципін алғаш зерттеп,
Оқыту процесінде сөз бен іс, теория
Табиғи көрнекілікке коллекциядағы кептірілген өсімдіктер, хайуандар
Заттар және бейнелеу көрнекілігі: муляж, геометрлялық
Экранды — динамикалық көрнекілік шындық дүниені
Дыбысты техникалық көрнекілікке грампластинкалар, магнитофильмдер, радиоқабылдағыштар
Ақыл-ой, адамгершілік және еңбек тәрбиесін тығыз
Педагогикалық процестің басты идеясы - оқыту
Оқыту мен тәрбие процесінде моральдық-психологиялық жағдайдың
Сонымен, тұтас педагогикалық процесте
Тұтас педагогикалық процесс—оқыту, білім және
тәрбие бірлігінің негізі
Оқу құралында «Екінші бөлімінде» тәрбие процесінің
Қазіргі кезеңде тұтас педагогикалық процестің мәні
Білім беру мен тәрбие міндеттерін толық
Педагогикалық процесті ұйымдастыру барысында оқушы және
Тәрбиенің субъектілері мен объектілері арасында
Тұтас педагогикалық процестің өзіне тән компоненттері
Тәрбие мен оқыту процестері бірте-бірте өзін-өзі
Педагогикалық процестің нәтижелі болуы оның ішкі
Тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары және принциптері,
Мектепте оқу-тәрбие жұмысын ғылыми-техникалық үдеу негізінде
Қоғамның экономикалық мүмкіншілігі өскен сайын тұлғаны
Пайдаланылған әдебиеттер
С.Бабаев. “Бастауыш мектеп педагогикасы”
Тілеуова С.С., Әліпбек А.З. “Педагогика” Шымкент
С.Б.Бабаев, Оңалбек Ж.К. “Жалпы педагогика” Алматы
Тілеуова С. “Жоғарғы мектеп педагогикасы”
В.И.Петров., О.С.Богданова “Педагогика”
12
Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері (қашықтықтан оқыту, кейс технологиялары)
Психология бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі
Оқыту процестерінің заңдылықтары
ЭЛЕКТРОНДЫ ЕСЕПТЕУІШ МАШИНА
Бағдарламалап оқыту технологиясы
Оқытудың негізгі түрлері
ТӘРБИЕНІ БАҚЫЛАУ МЕН ӨЗІН - ӨЗІ БАҚЫЛАУ ӘДІСТЕРІ
Шағын комплектті мектептерде математиканы оқыту әдістері
Орта шағын жинақты мектеп
Оқытудың түрлері