Қазақстан Республикасының құбырмен мұнай тасымалдау



 МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 1
1 Қазақстан Республикасының құбырмен мұнай тасымалдау
1.1 Көліктік инфрақұрылымды дамыту заңдылықтары 7
1.1.1 Құбыр жүргізу жұмыстарына талдау жасауды
1.1.2 Нысаналарды талдаудың қысқаша мінездемесі 10
1.1.3 Магистралды құбырлар жөніндегі жалпы мәліметтер
1.2 Құбыржеліні жобалау 16
1.2.1 Құбыржеліні жобалау тәртібі 16
1.2.2 Құбыржелілік транспорттың негізгі тәсілдері 16
1.3 Атасу-Алашанькоу мұнай тасымалдау желісі 17
1.3.1 Қазақстан-Қытай мұнай желісінің негізгі ерекшеліктері:
1.3.2 Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қытай
1.3.3 Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қытай
ҚОРЫТЫНДЫ 24
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 27
КІРІСПЕ
Республика өнеркәсібінде мұнай және газ саласының
Мұнай және мұнай өнімдерін қашық жерлерге
Мұнай және мұнай өнімдерін құбырмен өте
Магистральды құбырлардың негізгі объетілері мен құрылымдары
Құбырдың-есептеліп шыққан диаметрін МЕСТ бойынша
Кейбір жағдайларда өнімдерді айдағанда істеп тұрған
Өткізгіш қабілетін арттыру үшін қосымша сорап
Мұнайды транспорттау - бұл экономикамен ескерілетін,
Бірақ құбырларды пайдаланатын компаниялар, тұрғындарға қажетті
Бұл құрылыс жайында Қазақстанда да Қытайда
Бұл жоспарды іске асыру Қазақстанның, Ресейдің,
Істің басы 1997 жылы 24 қыркүйектен
Құбырделі трассасы Атасу-Агадыр-Ақшатау-Ақтоғай-Үшарал бағытымен Қарағанды, Шығыс
Қазақстан-Қытай арасындағы мұнай желісінің жүйесіне интегралынатын
Атасу-Алашанькоу мұнай желісіне жеткізу үшін ұзақтығы
Ресей туралы бір ауыз сөз. Қалай
Атасу-Алашанькоу құбыржелінің құрылыс жобасын жүзеге асыру
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТТАМА
1 Қазақстан Республикасының құбырмен мұнай тасымалдау
Қазақстан Республикасы көмірсутегінің стратегиялық қоры бар,
Мұнай шикізатын тауар өніміне айналдырудың технологиялық
Дәстүрлі мұнай саласында 3 негізгі сегментті
Мұнай мен газ конденсатын іздеу-барлау жұмыстары,
Мұнайды өңдеу, тасымалдау және мұнай өнімдерінен
Мұнай өнімдерін тасымалдау және жекелеп сату.
Қоғамдық өндіріс көлемінің өсуі, бірыңғай халық
Кесте1-1995-2015 жж. аралығындағы мұнайды қолдану мен
Көрсеткіштер 1995 1996 1997 1998 2000
Мұнайды және газды конденсатты өндіру, млн.
22,9
25,8
25,9
40,0
120,0-140,0
Ішкі тұтыну,млн. т. 20,0 20,0 20.0
1- кестенің жалғасы
Мұнайды нақты өндіру үш МӨЗ,
млн.т. 10,8
ИД
8,8
8,0 6,0
Мұнай экспорты, млн.т. 13,0
13,0
17,0
20,0
20,0-25,0
120,0
Соның ішінде шетелдерге 4,0
4,0
4,0
9,0
22,0
110,0
Көліктік тасымал инфрақұрылымын ұйымдастыру жалпы деңгейін
Осыған байланысты тасымалдау инфрақұрылымды балансты дамытуды
Батыс Қазақстаннан-Батыс Қытайға тартылатын мұнай құбыр
Қазақстан Республикасындағы мұнайды құбыр арқылы тасымалдаудың
Бұл стратегияны жүзеге асыру және дамыту
тасымалдау көлемін ұлғайту;
жүйенің толық диагнастикасын аяқтап, қазіргі жүйені
кәсіпорынның одан арғы қызметін автоматтандыру және
өндірісті басқарудың автоматты жүйесін енгізу;
өндіріс қызметін басқарудың автоматты жүйесін енгізу;
телекомуникация жүйесін дамыту және модернизациялау;
жаңа технологияны енгізу арқылы мұнай тасымалдаудың
Кесте 2-Көмірсутек өндіру көрсеткіш динамикасы
Көрсеткіштер
1995 1996
1997
1998 1999
2000
2001
бағалау
Мұнайды және газды конденсатты өндіру, млн.
22,9
25,8
25,9 30,04
35,26
43,0-45,0
Соның ішінде:
Мұнай 18,8 21,0 23,6 23,6
Газды конденсат 1,8 1,9 2,0 2,3
Нақты өңделген, млн. т. 10,856 11,127
Өндірілген табиғи
газ, млрд. м3 4,213 5,488
6,090
5,502 7,173
8,866
10,000
Соның ішінде:
Қарашығанақ(КИО) 2,57 1,982 2,00 2,800 3,625
СП ТОО
«Тенгизшев-ройл) Д 1,2 1,4 1,5 1,635
ПО «Өзенмунайгаз» 1,93 1,924 1,800 1,600
АО «Ақтобемунайгаз» 0,20 0,191 0,210 0,260
1.1 Көліктік инфрақұрылымды дамыту заңдылықтары
Қоғамдық өндіріс көлемінің өсуі, бірыңғай халық
Көлікті тасымалдау инфрақұрылымын ұйымдастырудың жалпы деңгейін
Осыған байланысты көліктік инфрақұрылымды балансты дамыту,
Капитал салу ресурстарының шектеулігі аймақты біртіндеп
Мұнда көліктік инфрақұрылымда дамытудың 3 сатысын
Ғ.М. Меркина атап көрсеткендей: халық шаруашылығына
Осыдан келіп еліміздің және оның аймақтарының
Шаруашылық жағынан жаңа игеріле бастаған аймақтпрды
Дифференциалды жер және тау рентасы заңы
Сондықтан да, біздің ойымызша дифференциялды инфрақұрылым
Жалпы сипатынан басқа көлік инфрақұрылымы қоғамдық
Көлік инфрақұрылымын қалыптастырудың теориясы мен практикасында
1.1.1 Құбыр жүргізу жұмыстарына талдау жасауды
1.1.2 Нысаналарды талдаудың қысқаша мінездемесі
Мұнай және мұнай өнімдерін тасымаладу кәсіпорындарына
Көлік кәсіпорынның шаруашылық-қаржылық қызметіне талдау жасау
Мұнайды жарату жүйесі халықшаруашылығында белгілі бір
Өндіріситерде өндірілген мұнай тұссызданып, сорғытылғаннан
Мұнайдың әр партиясын қабылдау және тапсыру
Мұнай жөнелту басқармалары мұнайды және мұнай
Сурет 1 – Мұнаймен қамтамасыз ету
1-3 құбыржелілері бар мұнай кәсіпшілігі;
4 магистралды мұнай желісінің бас резервуардық
5-6 өзен айлағы мен теміржолдың 7
8-10 мұнай өңдеу зауыттары.
Әрбір мұнай партиясын қабылдау және өткізу,
Сурет 2 – Мұнаймен өндірістік өңдеу
1 мұнай өңдеу зауыты;
2 магистралды өнім желісінің бас резервуардық
3 магистралды өнім желісі;
4 құйылмалы теміржол эстакадасы бар магистралды
5 мұнай өңдеу зауытының құйылмалы теміржол
6 мұнай өнімдерін тұтынушы;
7 мұнай базасы;
8 АЗС;
9 мұнай өнімдерін өзен немесе теңіз
10 өткізу немесе үлестіру мұнай базалары.
Бұл кезде резервуардағы мұнай деңгейі өлшеніп,
Осы барлық мәліметтер қабылдау - өткізу
1.1.3 Магистралды құбырлар жөніндегі жалпы мәліметтер
Құбырлы тасымал үшін жүк тасымалдау көлемі
Құбырмен тасымалдаудың жүк айналымы -ол мұнайды,
Мұнайды және мұнай өнімдерін тасымалдаудан түсетін
Магистралды мұнай желілерінің ұзындығы-мұнай құбырларының магистралды
Магистралды мұнай құбырлары арқылы көп мөлшердегі
Құбырмен тасымалдаудың артықшылығы мынада:
Істің үздіксіздігі. құбырдың бастапқы кезінде қанша
Өндіріс процессінің жеткілікті дәрежеде механизациялануы және
Кеңінен механизациялауды қамтамасыз ететін құрылыс жұмыстарының
Тұтынуға ыңғайлылығы және қарапайымдылығы. Магистралды құбыр
Мұнайды және мұнай өнімдерін тасымалдаудың өзіндік
Құбырлы тасымал - өте сенімді, құрылымы
Құбырылы тасымал мұнай кәсіпшілігінде, мұнай өңдеу
Қабылдау және тапсыру опрациялары кәсіпшілікте немесе
Қорытынды мұнай құбырлары бұл жағдайда мұнай
Құбырлардың өткізу қабілеттілігін анықтау бойынша мұнай
Мұнай және мұнай өнімдерін тасымалдаудың ең
өнімді жіберіп тұрудың үздіксіздігі;
өнімді алыс жерлерге тасудағы өзіндік құнының
автоматизациялау үшін кең мүмкіндіктер;
тасымалдаудағы шығынның аздығы;
егер тиімді болса, құбырды ең қысқа
Өнімдерді едәуір қашықтыққа айдайтын құбырларды магистралдық
Магистралдық құбыр мынадай бөліктерден тұрады:
құбыр;
бір немесе бірнеше сорап станциясы;
байланыс құралдары.
Магистралдық құбырлар келесі көрсеткіштермен сипатталады: ұзындығы,
Мұнай және мұнай өнімдерін алысқа жібергенде
Мұнай және мұнай өнімдерін транзиттік айдаудың
Магистралдық құбырлар теміржолдағы сияқты арнаулы техникалық
Негізгі айырғыш станцияны құбыр телімнің бас
Өнеркәсіптік-технологиялық ғимаратттардың құрамына, айдаушы сораптың өзінен
Техникалық ғимараттардан басқа сумен қамтамасыз ету,
Мұнай айдайтын сорап станциялары сорап агрегаттарымен
Магистралдық мұнай құбырлары орталықтан тепкіш
Есептеулер мен жобалау тәжірибесі
Орталықтан тепкіш сораптар магистралдық құбырлардың жұмысында
Қазір орталықтан тепкіш сораптар конструкциясына мынадай
Магистралдық құбырлардың есебі мына ретпен жүреді
Магистралдық құбырдың өткізгіштік қабілетіне қабылданған есептік
1.2 Құбыржеліні жобалау
1.2.1 Құбыржеліні жобалау тәртібі
Құбыржеліні салу қажеттілігін мұнай және газ
Жоспарда негізгі техникалық шешімдер дайындалады, құрылыстың
Жоспарда төменгі жұмыстар жасалуы тиіс:
трассаның техникалық және экономикалық нұсқауларын іздестіру,
құбырлырды ұзақ мерзімді пайдалану үшін мұнай
жоспардың технологиялық жағына талдау жасау, құбыржелінің
сорап және компрессорлы станцияның алаңын таңдау,
құрылыс жоспарын жасау, негізгі объектілердің
құбыржелімен тасымалданатын мұнай және мұнай өнімдерінің
бүкіл құрылыстың және оның негізгі объектілерінің
Жоспарлауда типтік жоспарды пайдалану керек және
Құрылыстың жалпы сметалық құны жеке объектілердің,
1.2.2 Құбыржелілік транспорттың негізгі тәсілдері
Магистралдық құбыржелілері арқылы мұнай, мұнай өнімдері
Құбыржелілік транспорттың төмендегідей техника-экономикалық ерекшеліктері бар:
Магистралдық мұнай және мұнай желілері мұнай
Магистралды құбыржелілері арқылы тізбектеп әр түрлі
Құбыр желі кез келген жаққа, барлық
1.3 Атасу-Алашанькоу мұнай тасымалдау желісі
Атасу-Алашанькоу мұнай тасымалдау желісінің құрылысы келесі
Атасу-Алашанькоу мұнай құбырының желісі Шығыс Қазақстан
Бұл желіні салу құны 688,4 млн.
Қазақстан-Қытай мұнай желісін салу жобасы Атырау-Кенкияк-Кумколь-Атасу-«Дружба»
1.3.1 Қазақстан-Қытай мұнай желісінің негізгі ерекшеліктері:
Қытай нарығының басқа әлемдік аймақтардың мұнай
Транзитті мемлекеттерден қауіп жоқ. Желінің бағыты
желі бағытының ұзақтығы;
Қытайдың батыс пен шығыс жағалауларын байланыстыратын
Қазақстанда мұнай өндіру саласының болашақта дамуына
1.3.2 Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қытай
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 14
Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:
1 Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының
2 Қазақстан Республикасың Энергетика және минералдық
3 Осы қаулы қол қойылған күнінен
Қытай мен Қазақстан Атасу-Алашанькоу телімінің мұнайжелісінін
Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қытайға сапарында
Қол қойылған құжаттар ішінде Атасу-Алашанькоу мемлекетаралық
Сондай-ақ Н.Ә.Назарбаев пен ҚХР елшісі Ху
Атасу-Алашанькоу желісінің ұзақтығы 988 км, Қазақстан
Бұл телім Атасу станциясынан басталып (Қарағанды
Атасу-Алашанькоу құрылысын осы жаздан бастап 2005
Бірінші кезеңі 2006 жылы іске асса,
Жобаның қуаты жылына 20 млн. тонна
2003 жылдың көктемінде Батыс Қазақстанда Кенкияк-Атырау
1.3.3 Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қытай
Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қытай Халық
1-бап
Тараптар мұнай және газ саласындағы ынтымақтастықты
2-бап
Тараптар Қазақстан Республикасы мен Қытай Халық
3-бап
Тараптар мұнай саясаты, технологиялар, жобалар, сауда
4-бап
Тараптар «ҚазМұнайГаз ұлттық компаниясы» акционерлік
мұнай құбырын аржыландыру, жобалау, салу және
тараптар жобаның инвесторларына, мердігерлік және жобалық
табиғи монополия саласындағы қызметті бақылауды және
5-бап
Тараптар «ҚазМұнайГаз» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы
Тараптар қажет болған жағдайда Атасу-Алашанькоу мұнай
6-бап
Екі тараптың осы келісімді іске асыру
7-бап
Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасының ұлттық
8-бап
Қытай Халық Республикасының Үкіметі: Қытай Ұлттық
Атасу-Алашанькоу мұнай құбырын іске қосу күніне
9-бап
Қазақстан Республикасының Үкiметi Қазақстан Республикасының заңнамасында
10-бап
Тараптар кездесулер жүргiзуге, мұнай және газ
11-бап
Тараптар Қазақстан Республикасының Энергетика және минералдық
12-бап
Осы келiсiмге тараптардың өзара келiсiмi бойынша
13-бап
Осы Келiсiмнiң ережелерiн түсiндiру немесе қолдану
14-бап
Осы келiсiм қол қойылған күнiнен бастап
Бұл жағдайда, тараптардың бiреуi екiншi тараптың
Осы келiсiм 2004 жылғы 17 мамырда
ҚОРЫТЫНДЫ
Нарықтық экономика жағдайында экономикалық қызметтің барлық
Мұнайға, оның өңделген өніміне, сонымен қатар
Мұнай газ табу, транспорттау және өңдеуді
Қазіргі нарықтық жағдайда тек мынадай ғана
Магистральды қымбат әрі ұзақ мерзімді болып
Жобаны бастау алдында, шешімді қабылдауда есепке
Экономикалық пайдалы және тиімді болатын сондай
Кез келген жобада бірқатар потенциалды тәуекелдер
Өндірістің тиімділігін көтеру үшін ең біріншіден
Өндірісті экономикалық тиімділік негізін зерттеу үшін
Нәтиже-бір аяқталған процесс немесе жұмыстың нәтижесін
Ал экономикалық нәтиже дегеніміз-адамның материалдық игіліктерін
Бірақ нәтижесі қандай да болсада өте
Қандай бағамен қанша шығындармен ол табысты
Бірдей шыққан нәтижені әртүрлі әдіспен, әртүрлі
Қазақстанда мұнай өндіру саласының болашақта дамуына
Экономикалық талдаудың нәтижесі бойынша келесі қорытындыларды
өнімді тағайындау және экономикалық көрсеткіштер жобасы
жоба едәуір инвестицияларды қажет етеді. Амортизациялық
тариф ЖАҚ « КазТрансОйл»-дың тарифтік жүйесінің
бір тоннаға эквиваленттік өнімге кететін қаржы
инвестицияны қайтару кезеңі немесе жобаның өтеу
ішкі және сыртқы параметрлерге сәйкес жоба
жоба тиімділігінің және шикі мұнайды ГНПС
тапсырушының салған жобаға инвестициясы, Қазақстан Республикасының
Осы осы дипломдық жобада біз экономикалық
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Назарбаев Н.А. “КАЗАХСТАН НА ПУТИ УСКОРЕННОЙ
Ерали А.К., Баймуканов А.С. Производственный менеджмент.
Ерали А.К. Экономико-управленческие ситуации на предприятии.
Ералиева А.А. Эколого-экономическая оценка эффективности природоохранных
Егоров О.И., Чигаркина О.А., Баймуканов А.С.
Экономика предприятия: пер. с нем. –
Калдыбаев О., Темирбаев А. Экономика предприятия.
Экономика предприятия. Под ред. проф. Сафронова.
Ақбасова А.Ж., Саинова Г.Ә. Экология .
Егоров В.И., Злотникова Л.Г., Победоносцева Н.Н.
Жатқанбаев Ж.Ж. Экология негіздері. – Алматы:
Лебедев В.М., Савицкий В.Б., Разумов В.В.
Мұнай туралы. Заң күші бар Қазақстан
Надиров Н.К. Высоковязкие нефти и природные
Нұрсұлтанов Ғ.М. Мұнай және газ өнеркәсібінің
Нұрсұлтанов Ғ.М., Абайұлданов Қ.Н. Мұнай және
Сыромятников Е.С. Организация, планирование и управление
1





Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасының көлік саласын ұйымдастыру
Мұнай мен газ Қазақстанның басты шикізат байлығы
Мұнай өнімдерін тасымалдаудың ерекшеліктері жайлы мәлімет
Көліктер түрі
Мұнайды тасымалдау
Мұнай өнімдерін тасымалдаудың ерекшеліктері жайлы
Мұнайды дайындауды жоспарлау
Қазақстан Республикасының газ өнімдерін пайдалануы
Мұнайды және мұнай өнімдірін тасымалдау.........................
ҚазМұнайГаз