Сұрақтың түсініктемесі



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 1
Мәтіндік және оқу құралдарын құру кезінде қолданылатын програмдық құралдармен
Тестілеудің кейбір психологиялық мезеттері. 6
Программаны сипаттау 7
Тест тиімділігінің түсінігі 13
1.2. Деректер қорына әдістерді таңдау 23
4.1. Жобаны өңдеудің өзіндік құны 52
4.2. Жобаның экономикалық тиімділігін бағалау 54
5. ЕҢБЕКТІ ҚОРҒАУ ЖӘНЕ ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІ БӨЛІМІ 55
5.1. Жалпы ережелер 55
5.2. Демалыс және еңбекті ұйымдастыру бойынша ұсыныстар 55
5.3. Жарықтандыруды ұйымдастыру 56
5.4. Жұмыс орыны 56
Электр және өрт қауіпсіздігі 57
ҚОРЫТЫНДЫ 58
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 59
КІРІСПЕ
Қазіргі уақытта бизнесте шешімдер қабылдау процесінің қиындауына байланысты, мекемелердің
Дипломдық тәжірибенің мақсатына дипломдық тәжірибеге қажетті құжаттарды жинау, жоба
Берілген өңдеу жұмысында мына жаңа және қызықты проблеманы шешу
Мәтіндік және оқу құралдарын құру кезінде қолданылатын програмдық құралдармен
Компьютер техникасы және програмдық қамтамасыздандырудың жедел дамуына байланысты, осыдан
UROC (Оқу курсының әмбебап редакторы), D&Soft фирмасымен құрылған (Мәскеу.қ).
UROC редакторының программалық аспаптық құралдары:
Cpen графикалық редакторы. Ол компьютер жадысында 89 килобайттан сәл
Scred11 редактор сценариі. Оның көметімен арнайы кадр тізбегін, компьютер
Fpen шрифт редакторы, матрицалық шрифтерді редактірлеу үшін арналған;
Bpen графикалық мәлімет жүйесі;
Интерактивті оқуға арналған динамикалық объектерді құру үшін қолданылатын модель
Оқыту жүйесі;
Автор жүйесі;
Және тағы басқа «басулардың» қатары.
UROC жақсы таныс «Адиностың» жалғасы деген пікір де бар.
UROC-тың негізгі артықшылықтары: программаламайтын қолданушының пайдалануына өте қолайлы, программалардың
UROC-тың артықшылықтарын айта кетейік, себебі оның кейбір мүмкіндіктері WINDOWS-тың
Stratum Computer- Пермиде құрылған редактор. Stratum Computer-ді ағылшын тілінен
Әрине, аналогты програмдық өнімдердің саны өте көп, бірақ
Барлық көрсеткіштер бойынша алда тұрған екі негізі програмдық өнімдерді
Toolbook – WINDOWS қосымшаларын мультимедиялық өндеу құралы (Asymetrix
Басқа редакторларға қарағанда, Toolbook-тың ең негізгі ерекшелігі программалау тілінің
Toolbook-тің қарапайым интерфейсі жай тестілеу программаларын құруға мүмкіндік береді.
Әрине тест редакторларын басқа да програмдық қабықшаларда құруға болады,
Тестілеудің кейбір психологиялық мезеттері.
Айта кететін жай, дұрыс құрылған тесттік программалар, тест тапсырушылардың
Сонымен қатар, тесттің әр есебін шешу кезінде, шешімнің дұрыстығы,
Assistent-білімді оқыту мен бақылаудың автоматты жүйелері. Білімді автоматты бақылау
Assistent-білімді оқыту мен бақылаудың автоматты жүйесінің мақсаты:
білімге және тестілеуге бақылау жүргізу;
Мүмкіндіктері:
әр-түрлі типті сұрақтарды қолдану;
баға критерилерін беру;
графиканың түрлі форматтарын қолдану;
түрлі сұрақтардың күрделілігін ескеру,
статикалық анализдің жинағы;
Мәтінді шифр арқылы қорғау;
Тесті көшіруден қорғау;
Тест өндеушілерінің авторлық құқықтарын қорғау мүмкіндігі, тесті редактрлеуге пароль
Shareware-ні қолдану шарты: программаны 30 күн бойы тегін қолдануға
Программаны сипаттау
Бұл программаның көмегімен білімнің тестің компьютерде жүзеге асыруға болады.
Берілген тестік программаны қолданған кезде, түрлі квалификациялы бақылаушы қажет.
Тесттілеу мүмкіндіктері
Тесттілеу мүмкіндіктері тестілеуді ұйымдастырудың өзінде және тесттілеу программасымен
Тесттік сұрақ
Тесттік сұрақтардың мазмұнында мәтін, сурет, формулалар болуы мүмкін. Сұрақтың
Тесттік жауап
Тесттік жауап төменде көрстеілген нұсқауларға сәйкес берілуі керек:
Жауап берудің ашық формасы
Бір дұрыс жауап және бірнеше жалған жауаптар;
Бір жалған жауаптар арасында бірнеше дұрыс жауаптар;
Бірде бір дұрыс жауаптың болмауы.
Жауап берудің жабық формасы-берілетін жауап дербес енгізілуі керек, яғни
Сандық жауап - кіру терезесінде берілген дәлдіктегі санды енгізу
Жолдық жауап – жауап жазу түрінде енгізіледі. Жауаптың дұрыстығы
Графикалық жауап – мазмұнында графигі, я болмаса формуласы бар
Мәтіндік жауап – қойылған сұраққа толық жауап беру мүмкіндігі;
Сұрақтың түсініктемесі
Әрбір сұраққа түсініктеме берілуі мүмкін. Ол төменде көрсетілген 3
Кез-келген уақытта көруге болатын түсініктеме. Түсініктеме мәтіні тест сұрағына
Тестті тапсыру уақыты аяқталған соң берілетін түсініктеме. Тестілеу уақыты
Оқыту программасы түріндегі түсініктемелер. Программа DLL файлы (динамикалық байланыстыратын
Уақыт шектеуі
Кез-келген тестте уақыт шектеуі болады. Сәйкесінше тесттің жалпы уақыты
Тесттердің түрлері
Төменде тест түрлерінің бірнеше мүмкіндіктері көрстеілген.
Кәдімгі тест. Бірнеше сұрақтардан тұрады. Сұрақтар тест сұрақтарының қорынан
Бақылау жұмысы. Сұрақтар нұсқауға байланысты құрылады. Мәтіндік жауап беру
Тәжірибелік тапсырма. Тапсырмалар тест сұрақтарының қорынан кездейсоқ алынады. Алынған
Оқыту элементтері бар электронды оқулық. Мәтін түріндегі немесе оқыту
Нәтижелерді тексеру
Тесттілеудің нәтижесі соңында көрсетіледі және файлда сақталады. Тестті өткен
Аты және фамилиясы;
Нұсқасы;
Мәтіннің аты;
Тестілеудің басталу уақыты және мерзімі;
Тестті өту уақыты және мерзімі;
Тест сұрақтарының саны;
Дұрыс жауаптардың саны;
Тесттілеуге кеткен уақыт;
Тесттен өту әрекетінің саны;
Тесттен өтудің максималды балы;
Алдын-ала бағасы.
Нәтижелер файлының мазмұнында тесттілеудің барлық жауаптары болғандықтан мұғалімде тест
Тесттің құрылымы
Тест сұрақтары «сұрақтар қорынан» кездейсоқ таңдалуы үшін, сұрақтардың
Тесттегі сұрақтар нұсқау бойынша бөлінуі мүмкін. Бұл жағдайда, сұрақтардың
Тесттегі сұрақтар тақырыбы бойынша бөлінуі мүмкін. әр тақырыпқа сәйкесінше
Тесттің алдын-ала бағасы, тесттің максималды бағасына және берілген дұрыс
Testume.
Testum-W 1.1 – система для преобразования информационных файлов Word
id: 649 | 359,4 Kb | 13.8.2002 | демо
MS WORD құрылған кез-келген ақпараттық файлдарды тесттерге және/немесе үйрету
CompTests – тесты для оценки взаимоотношений личности и коллектива
ComTests- адаммен ұжым арасындағы қарым – қатынасты бағалау тестті.
Компьютерлік бақылау программаларының әдістемелік аспекті
Білім процесіндегі ең қиын кезеңі білімді қадағалау болып табылады.
Бақылаудың екі түрі бар: ағымды және шекаралық (квалификациялық). Ағымдық
Шекаралық бақылаудың мақсаты: білімгердің білім дәрежесінің бағасы. Бұл
Особенности реализации компьютерного текущего и рубежного контроля рассмотрим на
На АРМ преподавателя можно составлять варианты контрольной работы и
Разработана специальная защита от копирования, которая обеспечивает ограниченный режим
Данный комплекс используется в учебном процессе при изучении курса
Тест тиімділігінің түсінігі
Тиімді тест тиімсіз тапсыпмалардан тұруы мүмкін емес. Тесттің тиімділігін
Сонымен қатар, тесттің тиімділігі тапсырманы таңдау принципіне де
Тест тиімділігінің ұғымы
форма қосылғанда Test.gdb және Group.gdb ішіндегі
Форма екі бөліке бөлінген
Үстінгі бөлік (group.gdb)
Астынғы бөлік (test.gdb)
Үстінгі бөлікте группаға байланысты мәліметтер енгізіліп, өзгертіледі.
Бұл жерде екі перне, бір Combobox, навигатор, енгізілетін жол
“удалить” пернесі combobox-тағы кестені өшіреді.
“создать” пернесі енгізу жолдағы ат бойынша жаңа кесте жасайды.
Combobox-та кесте таңдағанда, оның ішіндегі студентер аты-жөні кесте көрсеткіште
Астынғы бөлікте тестіге байланысты мәліметтер енгізіліп, өзгертіледі.
Бұл жерде төрт перне, бір Combobox және үш енгізілетін
“удалить” пернесі combobox-тағы кестені өшіреді.
“создать” пернесі енгізу жолдағы ат бойынша жаңа кесте жасайды.
“указать” пернесі басылғанда файл шақыру диалогты терезесі шығады.
Сол таңдаған файл жолы “путь к базе” енгізілу жолында
“отправит” пернесі басылғанда файл шақыру диалогты терезесі шығады. Алдын
Тестілеу програмасы
Бірінші форма шығады. Бұл формада өз аты-жөніңізді, группаңызды және
OnCreate -> форма қосылғанда Test.gdb және Group.gdb ішіндегі
4 сурет
5 сурет
2-ші форма
Бұл формада алдында таңдаған пән бойынша тестілеу жүргізіледі.
Бірнеше процедура бар
rand_tek_vop
mas_rand
readnext
iwrectloadfrom
rand_tek_vop — процедурасы mas_rand процедурасын шақыра отырып сұрақтарды кездейсоқ
mas_rand — процедурасы берілген массивты кездейсоқ түрде араластырады.
Readnext — келесі сұрақты оқып, iwrectloadfrom процедурасы арқылы iwrectangle-дерге
Iwrectloadfrom — процедурасы берілген сұрақ номері бойынша iwrectangle-дерге жауаптар
Сонда форма қосылғанда rand_tek_vop сұрақтар араластыру процедурасы шақырылады.
Ал жауап беру пернелерін басқанада қай перне басылғаны сақталып
“завершить” пернесі басылғанда дұрыс жауаптар саналып келесі форма көрсетіледі
3-ші форма
Бұл формада тестіден өткен адамның аты-жөні, группасы, сұрақ саны
4. ЭКОНОМИКАЛЫҚ БӨЛІМ
4.1. Жобаны өңдеудің өзіндік құны
Өзіндік құн мекеменің өзіндік қаржылық амалдарының есебінен кеткен шығындармен
Жұйенің өзіндік құнының калькуляциясы келесі статялар бойынша орындалады: транспорттық-дайындау
Өңдеу жұмысына қажетті негізгі және қосымша шығын материалдарының құны
Материалдар Өлшем бірлігі Саны бағасы,
тн. Суммасы,
тн.
Жазу қағазы пачка 2 100 200
Принтерге картридж шт. 1 1200 700
Дискеттер шт. 1 10 10
ИТОГО:
910
Транспорттық-дайындау шығындары, 10% 91
Барлығы :
1001
Берілген өңдеуді орындау кезінде сыртқы ұйымдардың қызметтерін төлеу шығындары
Жалдамалы төлемнің көлемі мына формула бойынша есептеледі:
САР = tАР * РАР
мұндағы САР – жалдамалы төлемнің суммасы, тн.;
tАР– ДЭЕМ жалдау уақыты = 600 сағ.;
РАР – жалдамалы төлемнің сағаттық ставкасы - 2,8 тн/сағ.
Жалдамалы төлемнің сағаттық ставкасы жалға беруші мен жалдап
САР = 600 * 2,8 = 1680 тн.
Орындаушылардың негізгі және қосымша еңбек ақысы келесі мәліметтердің негізінде
жұмысты орындаудың еңбек сыйымдылығы ТСП и ТИНЖ;
негізгі маманның күндізгі ставкасы ДСП = 40 тн;
инженердің күндізгі ставкасы ДИНЖ = 20 тн;
қосымша еңбек ақының пайызы - 12%;
әлеуметтік қажеттіліктерге бөлінген пайыз - 39 %;
қосымша шығындардың пайызы (мекеменің мәліметтері бойынша) - 33%.
Орындаушылардың негізгі еңбек ақысын (СЗО) мына формуламен есептесек
СЗО = ТСП * ДСП + ТИНЖ * ДИНЖ
мұндағы ТСП и ТИНЖ – сәйкесінше, негізгі маман мен
СЗО = 7 * 40 + 140 * 20
Қосымша еңбек ақы мына формуламен есптеледі:
СЗД = 3080 * 0,12 = 369,6 тн.
Әлеуметтік қажеттіліктерге бөлінген қаражат:
ССН = (3080 + 369,6) * 0,39 = 1345,3
Қызметтік командировкаларға шығындалған жоқ . Қосымша шығындар келесі формуламен
СНР = (3080 + 369,6) * 0,33 = 1138,4
Жоғарыда келтірілген мәліметтердің негізінде , өңдеу жұмысының өзіндік құнының
Шығындар Сумма, тн.
Материалдар 1001
Негізгі еңбек ақы 3080
Қосымша еңбек ақы 369,6
әлеуметтік қажеттіліктерге бөлінген қаржы 1345,3
Машиналық уақытты жалдау 1680
Қосымша шығындар 1138,4
Нәтижесіндегі өзіндік құн: 8614,3
4.2. Жобаның экономикалық тиімділігін бағалау
Инвестицияны қайтару мерзімі қаржы қозғалысының болжамы бойынша 9 айды
Инвестицияның рентабельділігін ROI табу формуласы :
ROI = (1 / 9349,6) * 15892,8 * (1
Интегралды экономикалық тиімділік келесі формуламен анықталады:
NPV = -9349,6 + ((15892,8 + 7,2) / 1,1^6)
5. ЕҢБЕКТІ ҚОРҒАУ ЖӘНЕ ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІ БӨЛІМІ
5.1. Жалпы ережелер
Дипломдық тәжірибе және жобада Internet арқылы мәліметтер қорына қол
5.2. Демалыс және еңбекті ұйымдастыру бойынша ұсыныстар
Компьютер алдында жұмыс істеу көзге, иыққа, бел мен арқаға,
бас ауруы;
көздің тез шаршауы;
арқа, иық, мойын және т.с.с. аумақтарының ауруы . Сондықтан
Мынандай жұмыс тәртібімен жұмыс істеген ыңғайлы: 45 минут жұмыс,
көзді жиі жыпылықтату;
уақыттың белгілі аралығынан кейін назарды басқа объектке аудару;
көзге салмақ түсіретін жұмыстың ұзақтылығын қысқарту.
5.3. Жарықтандыруды ұйымдастыру
Монитордың экраны - жарық көзі. Сондықтан жарықталуды ұйымдастырып,
Оператордың көру жиегіндегі өте қатты жарық оның көру қабілетінг
Осынаң барлығынан сақтану үшін:
Монитор экраның терезеге перпендикуляр орналастыру.
Бөлменің перделері тікелей күн сәулелерін ұстап тұратындай болуы қажет.
Экранды орналастыру арқылы ақауларды жою мүмкін емес болғанда бейненің
Бөлменің жарықталу деңгейі 210 - 540 лкаралығында жату қажет,
Монитордың жарықтығы оператордың көзіне тікелей түсетін , айналадағы жарықтарға
Бөлмеде ЭЕМ пайдаланбайтын басқа жұмыс орындары орналасқан жағдайда, осы
5.4. Жұмыс орыны
Жұмыс орыны деп жұмыс істеу кезінде дененің тұрысы, көзге
Компьютер экранының алдында идеалды түрде дене орналаспайды. Алдымен
Осы талаптарды биіктікті реттейтін, оператор арқасының қалпын қайталайтын, ыңғайлы
Электр және өрт қауіпсіздігі
Элетрқауіпсіздік тоқ өткізуші бөліктерге тиіп кетпеу үшін қорғау қорғау
Өрт шығуының негізгі себебі , ЭЕМ бөліктерінің
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазіргі уақытта үлкен қаржылық, өндірістік, сауда және басқада мекемелердің
Тестілік мәліметтер қорының орындалуын жүзеге асыру үшін, оның платформасы
Мәліметтер қорында сақтаулы ақпартқа қол жеткізудің әдістері, оның модификациясы
Есеп беру құжатында ақпарттық жұйені өңдеудің өзіндік құны мен
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ASP.NET Искусство создания Web-сайтов/ Стефен Уолтер. – СПб:ООО
Microsoft SQL Server 7.0/
Игер Б. Работа в Internet / Под ред.
Балабанов И.Т. Финансовый анализ и планирование хозяйствующего субъекта. М.:
Шумилин В.К., Гетия И.Г. Охрана труда при работе на
Безопасность жизнедеятельности Учебное пособие(Юнит1) СГУ 1999
Интернет источники:
http://www.rambler.ru
http://www.diasoft.kiev.ua
http://www.superexpert.com
Word форматындағы файл
Редактірлеу программасы
HTML форматындағы файл
ДҚ
Тест дайындаушы
Администратор
Тестілеу программасы
Қолданушы
2 суретте көрсетілген
ДҚ
Қоладанушы
Web-browser
Web-server
Тестілеу программасы
Редактірлеу програмасы
Қолданушы компьютері
Server компьютер
1 суретте көрсетілген
Файл біткенше
Mas[i]:=f //файл жолы
Str_buf:=mas[i]
J:=0 to length(str_buf) do
Егер length(str_buf)0
Егер ашу диалогты терезесі ашылса
Айнымалылар бастапқы мәнін беру
+
-
Басы
+
-
A
B
C
D
str_buf[j]='


Ұқсас жұмыстар

Оқушыларды арифметикалық амалдармен таныстырудың әдістері
Жеке және заңды тұлға
Ақпараттық жүйелердің құрылымы
Қорғаншылық немесе қамқоршылық институтының өзекті мәселелері
ӘЛ - ПАЗДАУИ ІЛІМІНДЕ ҚҰДАЙЛЫҚ СИПАТТАР
Мәліметтердің өзара байланысы мен информациялық қарым-қатынасы.
Статистикалық мәліметтерді жинақтау және топтастыру
Статистикалық бақылау туралы түсінік және оның негізгі мақсаттары
Білім беру басқару органдарын және білім беру ұйымдарының жетекшілерін оқыту және тәрбиелеу сапасын жетілдіру
Оқушылардың ғылыми - жаратылыстану бағытында ойлау қабілеттерін дамытуды зерттеу