Қазақстан экономикасы электронды сауда менеджментiнiң өркендеуi мен перспективалары
ЖОСПАРЫ
Кіріспе 2
1 – тарау. Интернет-экономиканың теориялық аспектілері 3
1.1 Электронды бизнес менеджменті және интернет экономика, оның жаңа бизнестегі мағынасы 3
1.2 Электронды бизнес және электронды коммерцияның түсінігі 3
1.3 Интернет бизнестің формалары 4
1.5 Интернет - бизнес құралы 5
1.5 Әлемдегі интернет бизнестің дамуы 9
2 тарау. Қазақстандағы электронды сауданың дамуы мен өсуін талдау 11
2.1 Электронды сауда формалары 11
2.1.1 Қазақстандағы және әлемдегі В2В бөлімінің дамуы 11
2.2.2. В2С секторы, Қазақстандағы интернет дүкен нарығы 16
2.2.3. С2С секторы. С2С Ресей нарығына шолу. 31
Жағымды факторлар 32
2.2.4. Қазақстандағы интернет-консалтинг нарығы 35
3 тарау. Қазақстан экономикасы электронды сауда менеджментiнiң өркендеуi мен перспективалары 41
3.1 Еңбек нарығының кеңейуi мен мамандандырылған 41
жұмыс күшiн қолдану 41
3.2 Iс-әрекет түрлерiнiң кеңеюi 42
3.3 Мемлекеттiк қаржының артықшылықтары 43
3.5 Электронды сауданың салық тұрлерi 43
3.5.1 Пайда салығы 43
3.5.2 Жанама салықтар (НДС) 44
3.5.3 Кедендiк төлемдер 44
3.5.4 Техникалық инфрақұрылым 45
Қорытынды 46
Қолданылған әдебиеттер
Қазақстандағы электронды сауданың дамуы мен өсуін талдау
Басқарудың экономикалық әдістері
Сапа менеджменті жүйесінің әзірленген бағдарламасын енгізу
Кәсіпорынды басқаруды ұйымдастыру
Қазақстандағы ішкі туризмінің қазіргі жағдайы, перспективалары
Менеджментгің басты ерекшелігі банк жүйесі шеңберіне банктік процедураларды ұйымдастырудың және экономикалық процестерді басқарудың бірегей технологиясын дамыту
Қазақстан Республикасының банктерінің қызметтерін және дамуын талдау
Экономиканы салықтық реттеу, оның ерекшеліктері және жетілдіру перспективалары
Кәсіпорынның логистикалық тұжырымдамаларының мәні
Акционерлік қоғамның қоғамда алатын орны