Хақ діні Исламның қысқаша тарихы
ЖОСПАР
1. Жалпы дін туралы түсінік 3
2. Хақ діні Исламның қысқаша тарихы
3. Ислам ғылым діні ғылыммен шатаспайды
4. Қазақстанға Ислам дінінің таралуы 9
5. Исламға дейінгі наным-сенімдер және
Қорытынды 20
Пайдаланған әдебиеттер тізімі: 21
Аса қамқор, ерекше мейірімді Алланың атымен.
1. Жалпы дін туралы түсінік
Дін - бұл ең алғаш адамзатпен
Адамзат өзінің қоршаған ортасына көз жүгіртіп
Ол-Алла.
Алла Тағала тұңғыш адам және тұңғыш
Алла (Т) бұл ислам дініне бекерден
Діндер тарихын зерттеген мамандар сезімдердің адамдарды
Бартемели Сейит Хиааир діндарлықтың пайда болуы
Бірін-бірі талап жеп қырқысқанда,
Асып түсті адамзат жыртқыштан да.
2. Хақ діні Исламның қысқаша тарихы
Міне, тап осындай дәуірде 571 жылғы
Пайғамбарлар шоғырының соңғы жұлдызы Мұхаммедке (с.ғ.с.)
Пайғамбарлыққа дейін сол адамгершілігі мен туралығына
Пайғамбарлық келерден бұрын Ыбырайым (ғ.с)-нің діні
Осындай күндердің бірінде Мұхаммед (с.ғ.с.) өзіне
- Оқы! - деді.
Пайғамбарымыз (с.ғ.с.): - Нені оқиын? -деп
Жәбірейіл (ғ.с.) қайтадан:
- Оқы! - деді.
Мұхаммед (с.ғ.с.) өз жауабын қайталады.
Жәбірейіл (ғ.с.) оны кеудесінен үш мәрте
Адамдарға адамшылықты танытып, өркениетке тәрбиеледі. Көрсоқыр
Мұхаммед (с.ғ.с.) туралы ағылшын пәлсапашысы Т.
3. Ислам ғылым діні ғылыммен шатаспайды
Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) бақи әлемге озған VII
Мұсылман ғалымдар шұғылданбаған, үлес қоспаған ғылым
Ғылым туралы сүйікті пайғамбарымыз әз Мұхаммед
Мінеки, аталған хадисте барлық адамзат баласына
Құран-Кәрим мұсылмандардың қолындағы қасиетті кітап. Сол
Құран-Кәримде былай делінген: "Біз адам баласына
Сондай-ақ, қасиетті кітабымыз Құранда осы бертінде
980-1037 жылдары өмір сүрген данышпан бабамыз
Тағы бір құран дәлелдері көмір, мұнай,
Құранда мұнай жайлы: "Ол Раббың жайылымдарды
Құран-Кәримде сонымен қатар атмосфераның жерді қауіпті
Густав Лев Бон "Еуропа жабайылықтың шырқау
Жалпы хақ діні Ислам ғылымға ең
Тарихта бірінші рет халифалықтар дәуірінде дүние
Негізгі Ислам мәдениеті деп аталатын осы
Мұнымен тарихта мәдениет қатынастарының дамып, өзара
Сыр бойы мен Жетісу өңіріндегі, орта
Күллі адамзат тарихында бірінші рет нөл
4. Қазақстанға Ислам дінінің таралуы
Х-ХІІІ ғасырлар аралығында Қазақстан аса дамыған
Жалпы, ислам діні халықтарға ешқашан зорлықпен
Араб халифатының VIII ғасырды ислам дінін
705ж. Мауреннахр жеріне басып кірді. Атақты
Арабтардың Орта Азия халықтарын ислам дініне
X ғасырдағы араб жиһанкезі Әбу-әл -Қасым
Сырдарияның шығыс жағалауында оғыздар мен Талас
Худуд - әл Ғалам (ғаламның шекаралары)
Тараз қаласының сауда орталығы, ал Исфижабты
Тұңғыш Самани патшасы Исмайл Ахмедұлының немере
Сонымен мұсылманшылдық Оңтүстік Қазақстанда бірте-бірте жайылған
5. Исламға дейінгі наным-сенімдер және
Яғни араб халифатының жаулап алуынан бұрынғы
До мусульманский Казахстан не имел военную
Ал наным-сенімдері ата-баба әруағына, көк пен
Арабтар Орта Азияның экономикалық өміріне үлкен
Қазақ сахарасында Шығыстанушылардың "Мың бір түн"
Ислам Қазақстанда басты дінге айналды және
Құранда жазылғандай өлі мен тірі бір
Демек, олар аталарынан қалған жолдың хаққа
Ал, ата-бабалары еш нәрсені түсінбеген, туралықты
Ертеден қалыптасқан дағдыға, тіпті әдетке айналған
Қазіргі кезде қарапайым халық көп нәрсені
Ендігі біздің ұрпақтарымыз XXI ғасыр ұрпақтары,
Қазіргі жастар ең озық ғылыми жетістіктерді
Елімізде соңғы жылдары үгіткерлік, секталарға шақыру
Бірақ қазір Қазақстанда Ислам дінінің де
Қазіргі халық дінді жетік түсінбейді де
Немесе кейбіреулер айтады. "Намаз оқымасам мені
Ендігі толғайтын мәселе, қалай жастарымызды ішімдік,
Түркілерге ислам дінінің таратылуы арабтардың
Араб халифаты VIII ғасырларда
VIII-ғасырдың ортасына деиін Орта Азияның көп
705 ж. Мауреннахр жеріне басып кірді.Атақты
Араб билеушілері дін таратуға өте қатал
Қазақстан жеріндегі халықтар мұсылман дінін қабылдау
X-ғасырдағы араб жиhанкезі Әбу-л-Қасым ибн Хаухал;
940 ж. Сырдарияның шығыс жағында оғыздар
Тарихта тұңғыш Самани патшасы Исмайл Ахметұлының
*Қазақстанның әуелгі ортағасырлардағы (VI-IX) көшпелі халқының
VI-IX ғасырларда «Ұлы жібек» жолы бойындағы
Ал қазақтардың наным-сенімдері ата-баба аруағына, көк
*X-XIII ғасырлар арасында Қазақстан аса дамыған
Сонымен мұсылманшылық Оңтүстік Қазақстанда бірте-бірте жайылған
XV-XVII ғасырларда қазақ-түрік тайпалары ішінен ауызша
Әуелгі ортағасырлар заманы ойшылдары - философ
Материалдық мәдениеттің дамуы ең алдымен еңбек
Кетпен, қайла, күрек, айыр сияқты еңбек
Қорытынды
Ислам мен оның өкімет билігі құрылымдарымен
Дін елдің бәріне, көпшілікке түсінікті түрде
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
1. Мұртаза Бұлұтай. Ата-баба діні:
Түріктер неге мұсылман болды. А. 2000
2. Нұртазина Назира Ислам в
3. Қ. Аманжолов, Қ. Рахманов Түрік
4. Нығмет Мыңжан Қазақтың қысқаша
5. Қазақ ССР тарихы, А. 1983,
6. Қазақстан - Ұлттық Энциклопедия 1-том
7. ҚазМУ хабаршысы №7, А-а, 1999,99
8. Мұхтасар, Ғылымхал 14-18 бет.
9 Әл-Ғам сүресі 4 аят 4
(Вuуuk Islam Tarihi, Gag Үауіnlari, Istambul
Құран -Кәрим Ғалақ сүресі. 1-5 аят
Бартольд В.В. Культура мусульманства 48- бет
Қазақ ССР тарихы 1-том
Ертедегі қазақ әдебиеті.Хрестоматия 7-бет. А.1957ж
Нығмет Мыңжан Қазақтың қысқаша тарихы,
Қ.А. Ақишев Археологическое исследования
6
Исламға дейінгі наным-сенімдер және Қазақстандағы мұсылман мәдениеті
Ислам дінінің әлемге таралуы
Ислам дәнінің әлемге таралуы
Ислам діні туралы жалпы мағлұмат
Ислам дінінің түсу мақсаты
Адамзат тарихындағы исламның орны
Түрік халықтарының ислам дініне кірігу тарихы мен философиясы
Суфизмнің діни философиясы
Қожа Ахмет Ясауи мұраларын оқу-тәрбие үрдісінде қолдану жолдары
Исламияттың Қазақстандық халықтық тәлім - тәрбие үрдісіне ықпалы мен қалыптасу