Дағдыланудың ерекшеліктері
Дағды, икемділік, әдет
Алғашқыда саналы орындауды
Дамуы шегіне жеткізілген дағдылардан
дағды алудың белгісі - әр түрлі
Дағды қалыптасқаннан кейін
Дағдыланудың үшінші белгісі – бірқатар
«Сауаты ашылған адам,- деп жазды А.Байтұрсынов
Көзбен бақылаудың маңызы
Дағдыда машықтану үшін алдын
Дағды адам әрекетінің
Мектептегі оқу-тәрбие процесінің міндеті
Дағды бірнеше түрге
Дағдылардан икемділік ұғымын айыра
Икемділік түрлі дәрежеде көрінеді. Мәселен,
Икемділік білімнің амалға
Үйрену мен білімнің арасында
Дағды мен икемділіктен әдеттнрді айыра білу
Дағдыны қалыптастыру үшін адам сан рет
Әрине,мұны тіке өз мағынасында түсінбеу қажет.Бұл
Әдеттердің тезірек қалыптасатын кезеңі-балалық шақ,әсіресе,мектепке
Атақты ағылшын драматургі В.Шекспир (1564-1610):
Дағды мен әдеттің физиологиялық
Дағды қалыптастырудағы жаттығудың рөлі
Дағды жаттығу процесінде
Кез-келген қайталаудан жаттығу
Себебі, мұнда арнайы жаттығулар
Біріншіден, дағдының ойдағыдай қалыптасуы, оның
Екіншіден, дағдыланушы адам жаттығуға
Үшіншіден, дағдының ойдағыдай қалыптасуына кедергі келтіретін
Ал субъективтік себептерді адамның
Дағдылану үстіне қандай
Кейін дағдының нығаю, автоматталына
Кей уақытта дағды жаттығуын
Жаттығудың жүрісіндегі мұндай кідірістер
Осындай көріністерді желеу етіп
«Физиологиялық шек» теориясын жақтаушылардың осындай
Өйткені бұлардың қалыптасуы
Дағдылардың өзара қатынасы
Ескі дағдының жаңа
Тасымалдау заңы әр текті
Бұрынғы дағдылардың жаңа дағдылардың
Бұрынғы дағды жаңа дағдыға
Бұрын қалыптасқан дағдылар ұзақ
Нашар меңгерілген дағдылар
Психологиялық эксперименттердің нәтижелері кейбір
Дағдылардың бұзылуының жеке
Адамның түрлі аффект
Соңғылардың арнаулы жаттығулар мен қайталауларды көп
Дамудың ең жоғары шегіне көтерілген дағдыларды,сондай-ақ
Дені сау адамның автоматизмінен патологиялық
Жаңа туған балада біраздан кейін шартты
Жас баланың дағдылары мен әдеттері үлкендердің
Баланың мектепке түсуі оның дағдыларының белгілі
Бастауыш мектеп мұғалімдері оқушылардың оқу,жазу,есептеу дағдыларымен
Мектеп дағдыларының көпшілігін оқушының
1) Мұғалім мектеп оқушысына
2) Оқушының дағды, әдеттердің
3) Мұғалім жеке оқушылардың
4) Әдеттерді тәрбиелеу баланың жеке
Пысықтау үшін сұрақтар
Адам әрекетінің жалпы
Оқу әрекеті дегеніміз не? Төменгі
Шәкірттердің сабақ үлгермеу себептерін
Ойын әрекеті дегеніміз не,
Еңбек әрекеті дегеніміз не? Төменгі
Дағды дегеніміз не?
Дағды мен икемділік
Әдет дегеніміз не, оның
Дағдылардың қалыптасуын сипаттайтын қандай
Дағды қалыптасуда жаттығу
Дағдылардың өзара байланысы
Дағды мен әдет балаларда
Ұлылардан – ұлағат
.... адамға тамаша әрекет жасауға да,
әл-Фараби
Әрекетіміз дұрыс болу үшін біздің
әл-Фараби
егер еңбекті таңдап ауылда
К.Д.Ушинский
Ойында бала қандай болса, өскеннен кейін
А.С.Макаренко
Оқу-ой азығы, жаттығу – тән азығы.
Л.Аддисон
Жаңа әдет жақсылыққа бастайтын періште.
В.Шекспир
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
Педагогика институты
«Педагогика және психология» кафедрасы
РЕФЕРАТ
Тақырыбы: «Дағды, икемділік, әдет туралы түсінік»
Орындаған: ПиП тобының магистранты
Сарсенбаева Г.М.
Тексерген: п.ғ.к., доцент Егенисова А.Қ.
Ақтау – 2008
Кіріспе
Адам әрекеттерінің барлығы бір мақсатқа,
Ұлы басты мақсаттар мен мүдде адам
Дағдылану соқыр сезімдермен және басқа нәсіл
Дағды адам әрекетінің
Қорытынды
Сонымен, дағдылану еңбектің түрлі салаларында төте
Дағдыланудың педагогикалық процесте алатын орны ерекше.
Дағдыны қалыптастыру үшін адам сан рет
Жоспар
І Кіріспе
ІІ Негізгі бөлім
1. Дағды, икемділік, әдет түсінігі.
2. Дағдыланудың ерекшеліктері
2. Дағды қалыптастырудағы жаттығудың
ІІІ.Қорытынды
IV Пайдаланған әдебиеттер.
Пайдаланған әдебиеттер
Ж.И.,Намазбаева «Психология» / Алматы – 2005
К.С.Жұмасова «Психология» / Астана – 2006
Т.Тәжібаев «Жалпы психология» / Алматы –
Қ.Жарықбаев «Жантану негіздері» / Алматы –
Дағдының орнығуына, оның нәтижелілігіне кедергі
объективтік
субъективтік
физиологиялық
психологиялық
Үйренушінің қатесі
Құрал-жабдықтың
сапасының төмендеуі
Жұмыс орнының қолайсыздығы
Болдыру
Денсаулық жағдайы
Адамның тіршілік қажетігіне сай келмеуі
Өз мүмкіндігіне сенбеу
Көңіл-күйінің нашарлығы
Тәсілдердің өзгере беберуі
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі
Қазақ тілінен білім, білік, дағдыны тексеру әдістемесі
Дағды қалыптастырудағы жаттығудың рөлі
Сыни ойлау дағдысы
Оқушылардың білімін тексеру мен бағалау
Дағды және оны қалыптастырудың өзіндік ерекшеліктері
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі туралы
Физика сабағында оқушылардың білім, білік және дағдысын тексерудің жолдары
Саралап оқыту технологиясының мәні
Дағды