Экскурсия қызметінің тарихи
Мазмұны
Бет.
Кіріспе 3
1 Экскурсиятанудың негізгі теориялық аспектілері 6
1.1 Экскурсия қызметінің тарихи 6
1.2 Экскурсия және оның мәні мен мазмұны 7
1.3 Қазақстан Республикасындағы экскурсия қызметі 11
2 «Алматы спорт кешендері» бойынша экскурсияның технологиялық
13
2.1 «Алматы спорт кешені» бойынша экскурсияның кіріспесі 14
2.2 «Алматы спорт кешені» бойынша экскурсия маршрутының
технологиялық картасы мен схемасы 15
2.3 «Алматы спорт кешені» бойынша экскурсияның қорытындысы 19
2.4 «Алматы спорт кешені» бойынша экскурсияның бақылау мәтіні
Қорытынды 25
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 29
Кіріспе
Курстық жұмыстың өзектілігі: экскурсиялық іс - халық арасындағы
Тақырыптың мақсаты. Өнеркәсіп географиясының ауыл шаруашылығы саласы. Өнеркәсіп
Қазақстанның сыртқы экономикалық байланысы бөлімін қарастырғанда, Н.Нұрмақов сауда
1) Салық түрлерінен босату.
2) Қыркүйек пен тамыз айларында темір жол ақысын
3) Жәрмеңкелерге әкелінетін тауарларды сақтандыру графиктерін жеңілдету.
4) Тауарларды тасуға қысқа мерзімдік қарыз ақша бөлуге
Көлік, көлік кешені – экономиканың инфрақұрылымын қалыптастыратын салалардың
Тақырыптың маңызы. Археологиялық деректемелер неолит заманынан бастап көліктің
Жегін малы арба, күйме, шана сияқты көлік құралдарына
1 Көлік саяхаттарын ұйымдастыру ерекшеліктері
1.1 Көлік инфрақұрылымын қалыптастыру және дамыту
Көлік мемлекеттік және халықаралық еңбек бөлінісінің материалдық негізін
Толық мақаласы: Автомобиль
Автомобиль көлігінің үлес салмағы жыл сайын арта түсуде.
Бұл көрсеткіш жөнінен әсіресе АҚШ айрықша көзге түседі:
Автомобиль көлігінің өте қарқынды дамуы көліктің жылдамдығына әрі
Дүниежүзіндегі теміржолдың жалпы ұзындығы 1 млн 250 мың
Теміржолдың ұзындығы жөнінен де АҚШ алда келеді. Бірақ
Ресей Федерациясы шекарасы – Петропавловск – Астана –
Түпкі өнім құнындағы көлік шығыстарының үлесі біршама
Сапалы көлік қызметтеріне деген өскелең сұраныс көлік жүйесінің
Барлық тасымалдар көлемінің, оның ішінде көмір, мұнай құю
55%-ы) ескере отырып, контейнерлік, мультимодальдық тасымалдарды дамыту және
Республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының желісі негізінен қалыптасқан.
Теңіз көлігінің үлесіне елдер арасындағы жүк тасымалының 80%-ы,
Әуе көлігі — көліктің ең жаңа және қарқынды
Әуе көлігі ең күшті дамыған ел — АҚШ,
Қазақстандағы көлік жүйесі. Airbus A319 ұшағы Су көлігі
Темір жол көлігі – республиканың көлік кешеніндегі маңызды
Автомобиль көлігі – жүктерді таяу және орта қашықтыққа
Ресей Федерациясы шекарасы – Орал – Ақтөбе —
Ірі теңіз державалары арасындағы өзара бәсеке салдарынан көптеген
1.2 Көлік қызметі нарығын дамыту
Ресей Федерациясы шекарасы – Петропавловск – Астана –
Ресей Федерациясы шекарасы (Омбы) – Павлодар – Семей
Ресей Федерациясы шекарасы (Челябі) – Петропавл – Ресей
6-дәліз: Ресей Федерациясы шекарасы (Қорған) – Петропавл –
Ресей Федерациясы шекарасы (Астрахан) – Атырау – Бейнеу
Әуе көлігі – әуе тасымалын орындайтын көлік түрі.
Қазақстанға тұңғыш ұшақ 1918 ж. ұшып келді (Мәртөк
1923 ж. «Добролет» қоғамы құрылып, ол әуе поштасы
1924 ж. «Ю-13» ұшағымен Ташкент – Алматы, Алматы
1925 ж. Бішкек – Алматы әуе жолымен алғашқы
1929 ж. Қызылорда – Мәскеу әуе жолы ашылды.
Құбыр желісі – көлік құралдарының бірі; сұйық, сусымалы
1.3 Темір жол көлігі
Өркениетті елдердегі тәрізді Қазақстан да көлік жүйелері мен
Көлік құрылысы
Толық мақаласы: Көлік құрылысы
Көлік құрылысы – темір жол, автомобиль, су, әуе
Көліктің жай-күйі мен дамуы Қазақстан Республикасы үшін
Жерінің біршама жазықтығы5 және табиғи
Ресей Федерациясы шекарасы (Челябі) – Петропавл – Ресей
6-дәліз: Ресей Федерациясы шекарасы (Қорған) – Петропавл –
Қазақстандағы көлік жүйесі. Airbus A319 ұшағы Су көлігі
ҚР Білім және ғылым министрлігі
Т.Рысқұлов атындағы қазақ экономикалық университеті
2 «Алматы – спорт кешені» бойынша экскурсияның технологиялық
Бекітемін
АҚ «Mars- tour» компаниясының
директоры Бейсекей Е.
29.11.2012 ж
Экскурсия: «Алматы спорт кешені» бойынша
Түрі: автобуспен
Ұзақтығы: 2 сағат
Маршрут ұзындығы: 20 км
Экскурсанттар құрамы: 15 турист
Экскурсия мақсаты: «Cпорт» кешенімен толықтай таныстыру, кешен туралы
Экскурсия тапсырмасы: «Спорт» кешенімен таныстыра отырып осы жердің
Экскурсия маршруты: Алматы - Медеу – Шымбұлақ –
Құрастырушы:
«Mars- tour» компаниясының
менеджері Иембергенова М.
Құрастырылған күні
31.11.2012ж
2.Автомобиль және қалалық жолаушылар көлігі саласы
2.1 Әуе көлігі
Реформалар жүргізудің бірінші онжылдығында көлікте құрылымдық және институционалдық
Ұйымдастыру-құқықтық нысандардың құрылымы мен көлік кәсіпорындарының саны барлық
Көліктің жүйе құраушы рөлі айтарлықтай өсті және оны
Сонымен бірге, көліктің нарық жағдайына жалпы бейімделгеніне
Көлік-коммуникация желісінің елдің барлық аумағында теңгерімсіз орналасуы
Көлік желісін дамытуда біркелкілік жоқтықтың елеулі болуы өңірлердің
5 Қазақстанның кейбір өңірлерін, әсіресе, шығыс пен оңтүстік-шығыс
Түпкі өнім құнындағы көлік шығыстарының үлесі біршама
Сапалы көлік қызметтеріне деген өскелең сұраныс көлік жүйесінің
Барлық тасымалдар көлемінің, оның ішінде көмір, мұнай құю
Жалпы ұлттық өнімді көлік қызметтерін экспорттау арқылы ұлғайту
Қазақстан Республикасының Еуразия құрлығының ортасында орналасуы оның
6Қазақстан темір жолдарының кейбір учаскелері Ресейдің (солтүстікте) және
Атап айтқанда, Еуропа мен бұрынғы КСРО-да қабылданған темір
Қазақстанның аумағы бойынша республикадағы қазіргі көлік инфрақұрылымының негізінде
- Трансазиялық темір жол магистралінің (ТАТМ) солтүстік
- ТАТМ оңтүстік дәлізі: Оңтүстік Шығыс Еуропа
- ТРАСЕКА: Шығыс Еуропа – Қара теңіз, Кавказ
- Солтүстік – Оңтүстік: Солтүстік Еуропа – Ресей
Негізгі трансконтиненталдық бағдарларды құрауға енетін бағыттармен қатар
Дәліздер Шығыс-Батыс қатынасындағы қашықтықты және жүктерді жеткізу
Қытай экономикасының, атап айтқанда оның батыс өңірлері экономикасының
Көліктің негізгі түрлері бойынша транзиттік дәліздердің әлеуетті транзиттік
Жүк тасымалдарын контейнерлеудің әлемдік үрдісін (жүк тасымалдарының жалпы
Республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының желісі негізінен қалыптасқан.
Жол төсемінің қанағаттанғысыз жай-күйі пайдалану жылдамдықтарының төмендеуіне, көлік
Соңғы 5 жыл ішінде ЖКО-да зардап шеккендер санының
Қоршаған ортаны ластаудағы көліктің үлесі 30%-ға дейін жетеді,
Көлік қызметтеріне сұраныстың өсуі және болжамды перспективада оның
Көлік саласында соңғы жылдары басталған институционалдық және құрылымдық
Қазақстанның көлік кешені негізгі қорларының тозу дәрежесі мен
Магистральдық темір жол желісі жеткілікті дамымаған. Оны оңтайландыру
Темір жол көлігінің ұзақ уақыт толық дәрежеде қаржыландырылмауы
Жүк тасымалдарын контейнерлеудің әлемдік үрдісін (жүк тасымалдарының жалпы
Республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының желісі негізінен қалыптасқан.
Жол төсемінің қанағаттанғысыз жай-күйі пайдалану жылдамдықтарының төмендеуіне, көлік
Автокөлік паркі жылжымалы құрамының тозуы (шамамен автобустардың 30%-ының
Қазақстанның халықаралық әуежайлар желісі оңтайлы, алайда оны халықаралық
Әуе кемелерінің (672 бірлік), үнемді емес және
Көп жағдайда әуе көлігінің дамуына инфрақұрылымның және азаматтық
Қазіргі уақытта Қазақстан Каспий өңірінде ұсынылатын қызметтері әлемдік
Ішкі су көлігі саласы кемелерінің көпшілігі қызмет ету
Су көлігінің басқа да елеулі проблемалары гидротехникалық
Қазақстанның көлік кешені үшін техникалық құралдар импортының деңгейі
Көлік саласындағы ғылыми әлеуетті дамытуға бөлінетін қаражат деңгейі
Республиканың көлік кешеніндегі бесінші технологиялық бөлікті (микроэлектроника, телекоммуникация,
Көлік кешені инфрақұрылымы мен негізгі құралдарының жай-күйі мемлекет
Қарқынды дамып келе жатқан елдер көлік кешеніне ІЖӨ-нің
2000 жылдан 2004 жылға дейінгі кезеңде Қазақстан
ІЖӨ-нің жылдық өсу қарқынын 8,8-9,2 % деңгейінде сақтауды
Халықтың орналасуының төмен тығыздығы жағдайында үлкен қашықтықтармен қатар
Стратегияның миссиясы – мемлекеттің міндеттерін, елдің транзиттік
Қойылған мақсатты негізге ала отырып, мемлекеттің ұзақ мерзімді
көлік инфрақұрылымын дамытудың деңгейін, отандық тасымалдаушылардың көліктік қызметтердің
сыртпен кіріктірілген бірыңғай көлік кеңістігін қалыптастыру және Шығыс-Батыс
мемлекеттік реттеу жүйесін жетілдіру, көліктің транзиттік әлеуетін
өңірлік және халықаралық ұйымдар шеңберінде ұлттық көлік заңнамасын
бірыңғай экономикалық кеңістікті нығайту және өңіраралық байланыстарды дамыту,
инновациялық технология және инфрақұрылымды кластерлік дамыту есебінен Қазақстанның
көлік процестерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, көліктегі оқиғалар саны
халықаралық нормаларға сәйкес келетін экологиялық стандарттарды белгілеуде және
көлік секторында қолайлы инвестициялық ахуал қалыптастыру.
Жоғарыда айқындалған стратегиялық міндеттерді ескере отырып, Қазақстанның көлік
1) көліктік қызмет пен көліктік инфрақұрылым қол жетімді
Көлік қызметтерінің құны Қазақстан азаматтарының, оның ішінде халықтың
2) көлік өмір мен денсаулық үшін қауіпсіз болуы
Жоғары техногендік және экологиялық қауіптілік көзі ретіндегі көліктің
3) көлік жекелеген салалар мен тұтас экономиканың кіріктірілген
Көліктің жекелеген түрлері бірыңғай көлік жүйесі құрылымында дамытылуы
4) көлік инфрақұрылымы және көлік қызметтері ең жоғары
Транзиттік қозғалысты қоса алғанда, көлік инфрақұрылымын пайдаланушылардан алынатын
5) мемлекеттің функциясы көлік саясатын әзірлеуге, реттеуге және
Мемлекеттік кәсіпорындардың тікелей көлік қызметтерін ұсынуы ең аз
көлік қызметін мемлекеттік реттеу жүйесін жетілдіру;
көлік инфрақұрылымын қалыптастыру және дамыту;
көлік қызметтері нарығын дамыту;
көлік жүйесін өңірлік дамыту;
көлік процестерінің қауіпсіздігін арттыру;
Қазақстанның транзиттік әлеуетін пайдалану тиімділігін арттыру;
көлік саласындағы инновациялық даму;
көлік саласындағы ғылыми және кадрлік әлеуетті арттыру.
Көлік жүйесінің дамуы мен тиімді жұмыс істеуінің барынша
Сонымен қатар, бір жағынан, көлік жүйесінің өзіндік жеткіліктілігі
Нормативтік құқықтық қамтамасыз ету және құқық қолданумен қатар,
Сөйтіп, мемлекеттік реттеу жүйесін жетілдіру тікелей және жанама
көлік саласындағы заңнаманы жетілдіру;
көлік субъектілерін, өнімдері мен қызметтерін лицензиялау мен сертификаттау
көлік қызметінің жекелеген түрлерінде тарифтік-баға реттеуді жетілдіру;
көлік саласындағы фискальдық саясатты жетілдіру;
көлік саласындағы техникалық реттеу жүйесін реформалау;
көліктегі бақылау-қадағалау қызметінің (құқық қолдану тетігінің) тиімділігін арттыру;
орталық және жергілікті атқарушы органдардың өзара іс-қимыл деңгейін
әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерін және тасымалдар көлемін болжау әдістерін
көлік саласындағы шағын және орта бизнесті дамыту;
көлік кешеніндегі инвестициялау үшін қолайлы ахуал жасау және
қоғамдық бірлестіктердің рөлін арттыру;
көлік саласындағы техникалық реттеу жүйесін реформалау.
мемлекет пен шаруашылық субъектілерінің функциялары мен өкілеттіктерін бөлу;
көлік саласында техникалық реттеу (техникалық регламенттер) саласындағы нормативтік
көліктің әрбір түрінің функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, бірыңғай
бірыңғай көлік кешені шеңберінде көліктің жекелеген түрлерін және
көлік қызметтері мен инфрақұрылым қызметтері нарығында бәсекелестікті дамыту
энергетикалық ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны көліктің
құқық бұзушылыққа барабар әкімшілік ықпал етуді қамтамасыз ететін
көлік қызметінің жекелеген түрлерін мемлекеттік қолдау;
тоғыспалы субсидиялауға жол бермеу.
Көлік инфрақұрылымын қалыптастыру және дамыту
Инфрақұрылымның даму деңгейі көлік жүйесінің тиімділік дәрежесін айқындайды.
көлік процестерін ақпараттық қамтамасыз етудің жаһандық жүйесін құру,
магистральдық темір жол желісінің, жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының,
логистика қағидаттарын пайдалана отырып, оңтайлы көлік инфрақұрылымын қалыптастыру,
Қазақстанның ірі қалаларындағы жолаушы көлігі жүйесін дамыту және
инфрақұрылымды дамытудағы басымдық барлық елді мекендердің және өнеркәсіп
инфрақұрылымды дамыту әлемдік ғылым мен техника жетістіктерін кеңінен
инфрақұрылым объектілерін жоспарлау өндірістік күштерді орналастырудың, елді мекендерді,
инфрақұрылымды пайдалану оны ұстауға арналған шығындарды пайдаланушылардан алынатын
инфрақұрылым объектілерін салудың және олардың жұмыс істеуінің міндетті
көлік инфрақұрылымын бірыңғай көлік жүйесін құру шарттарының бірі
көлік инфрақұрылымын жоспарлаудың, жаңғырту мен дамытудың негізі ретінде
көлік инфрақұрылымын дамытудың инвестициялық-инновациялық моделін қолдану. Көлік қызметтері
нарықтық реттеу негізінде көлік қызметінің әлеуетті бәсекелес және
көлік қызметтері мен инфрақұрылым қызметі нарығына барлық шаруашылық
тасымалдаушылардың, экспедиторлар мен көлік қызметін тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктерінің
қызметтер ұсыну сапасын бақылау жүйесін ИСО халықаралық стандарттар
көлік қызметтерінің экспортын дамыту және көлік қызметтерінің халықаралық
Республика өңірлерінің әлеуметтік және экономикалық дамуындағы елеулі айырмашылықтар
барлық деңгейдегі атқарушы билік органдарының қаржылық-экономикалық мүмкіндіктерін, сондай-ақ
республиканың әрбір өңіріндегі көлік жүйесінің даму деңгейі көлік
орталық және жергілікті атқарушы органдардың өзара іс-қимылының негізінде
көлік инфрақұрылымын дамытуды жоспарлау негізінде Қазақстанды әлеуметтік-экономикалық, өнеркәсіптік,
көлік инфрақұрылымын дамыту мен жаңғыртуға арналған инвестицияларға қажеттіліктерді
орталық және жергілікті атқарушы органдардың өзара іс-қимыл деңгейін
көліктің жекелеген түрлерін дамытудың республикалық және өңірлік бағдарламаларын
Экономикалық және әлеуметтік процестердегі көлік жүйесінің қызмет көрсету
2.2 «Алматы-спорт кешені» бойынша экскурсия маршрутының технологиялық картасы
СХЕМА
маршрут жолы
- аялдама
- И.В. Панфилов ескерткіші
- Балалар кітапханасының ғимараты
- Жамбыл ескерткіші, археологиялық мұражай
- Т. Шевченко ескерткіші
- «Қазақстан» қонақ үйі, геологиялық мұражай
- Абай ескерткіші, Республика Сарайы
3 Су көлігі
3.1 Ішкі су көлігі
Таяу перспективада болжанатын тасымалдар көлемінің және автомобильдендірілу
Көлік процестерінің қауіпсіздігін арттыру үшін:
көлік құралдарының техникалық жай-күйін бақылаудың тиімділігі мен жүйелілігін
жол қозғалысы қауіпсіздігінің белгіленген ережелерін сақтауды бақылаудың тиімділігін
кадрлар даярлаудың бірыңғай жүйесін құру, көліктің барлық түрлерінде
қазіргі заманғы, аса сенімді техника мен жабдықты, диагностикалау
көлік операторларын кәсіби даярлау деңгейін арттыру;
жолаушылар мен жүк тасымалын ұйымдастыру және жүзеге асыру
көлік оқиғаларының себептерін дер кезінде анықтау және олардың
Қазақстан Республикасы халықаралық шарттарының ережелерін іске асыру және
Террорлық актілердің және қауіпсіз әрі үздіксіз көлік қызметіне
Көліктің экологиялық қауіпсіздігін арттыру және көлік процестерінің қоршаған
тиісті мониторинг жүйесін әзірлеу мен енгізу және экономикалық
транзиттік қозғалысты қоса алғанда, көлік құралдарының халықаралық экологиялық
экологиялық бақылау қызметін құруды және олардың орталық уәкілетті
мониторинг жүйесін әзірлеу және қоршаған ортаны қорғау саласындағы
шаруашылық қызметінің нәтижелерімен салыстырғанда азаматтардың өмірі мен денсаулығының
азаматтардың жауапкершілігімен салыстырғанда мемлекет жауапкершілігінің басымдығы;
ел ішінде өндірілетін және импорт бойынша да әкелінетін
техникалық-технологиялық процестердің, әуе, жер үсті және су
көлік инфрақұрылымы мен техникалық қызмет көрсету процестерінің сенімділік
қоршаған ортаны ластаудың жылжымалы көздеріне қойылатын экологиялық талаптарды
Транзиттік әлеует өзінің аумағы арқылы халықаралық транзитті жүзеге
Транзиттік әлеуетті пайдалану тиімділігі мемлекеттің қолда бар мүмкіндігін
Жаһандану мен кірігу процестерінің жеделдеуі транзитті дамыту мен
Қазақстанның транзиттік әлеуетін дамыту және тиімді пайдаланудың алғышарты
Қытайда іске асырылып жатқан Бірыңғай көлік стратегиясы
Бостон портынан (АҚШ-тың солтүстік-шығыс бөлігінде) бастау алып, норвегиялық
«NELTI» жаңа автокөлік бастамасын іске асыру.
Баламалы бағыттар, атап айтқанда Транссібір магистралі тарапынан қазіргі
Бұдан басқа, әлемдік нарықтың Орталық Азия өңіріне және
жолдағы барлық порттарда (Дубай – Бандар-Аббас –
электр тұрмыс техникасын, халық тұтынатын тауарларды, доңғалақты техниканы,
Батыс Қазақтанның мұнай кен орындарын әзірлеуді жүзеге асыратын
Осы бағыттағы орнықты қызметті ұйымдастыру Каспийдегі порт инфрақұрылымдарының
Қазақстан Республикасының аумағы арқылы транзиттің одан әрі өсуін
3.2 Теңіз көлігі
Транзиттік тасымалдарды дамыту, оның ішінде көлік дәлізіне барлық
көлік инфрақұрылымының қазіргі элементтерін қалпына келтіруді және жаңаларын
жол бойы сервисі объектілерін дамытуды қоса алғанда, транзиттік
Қазақстан Республикасының аумағы арқылы транзиттік жүктердің басымдықты, кедергісіз
ішкі де, халықаралық қатынастағы да жүктің көлемдері, түрлері
қосарланған сақтандыруды болдырмайтын екі жақты халықаралық шарттар жасасу;
инфрақұрылымды дамытуға отандық және шетелдік инвестицияларды тарту үшін
халықаралық және транзиттік тасымалдарға анағұрлым сапалы қызмет көрсету
мультимодальдық, контейнерлік тасымалдарды дамыту қажет [14, 25б.].
кемді тарифтік саясат транзиттің ұлғаюын ынталандыруы тиіс;
Қазақстанның аумағы бойынша транзиттік қозғалыстан түсетін кірістер есебінен
транзиттік жүк тасқынын зерттеу мен талдауды ынталандыру және
транзиттік әлеуеттің дамуына ықпал ету барлық мемлекеттік органдардың
Стратегиялық акценттер:
республика көлік дәліздерінің халықаралық жүйедегі бәсекеге қабілеттілігін дамыту
Қазақстан Республикасының мемлекеттік шекарасынан өтудегі өткізу пункттерін техникалық
Экономиканың жүк қажеттілігін төмендету немесе бұл көрсеткіш
Әрине, бастапқы кезеңде көлік жүйесінің техникалық және технологиялық
ұлттық көлік жүйесін инновациялық дамыту ең алдымен көлік
енгізілетін жаңа технологиялар республиканың ішінде жүзеге асырылатын көлік
көлік технологияларын жетілдіру және қазіргі заманғы техника мен
өндірістік және көлік процестерін ықпалдастыру және кешенді ақпараттандырумен
Көлік жүйесін қарқынды дамыту мен жоғары көлік
Қорытынды
Елімізде туризм саласы әлі де болса әлсіз дамып
Сондықтан аймақтық бағдарламаны қайта қарастырып, оны жүзеге асыру,
Шетел туристерін қызықтыру, оларға тиісті жағдай жасау, Оңтүстік
Облысында басқа елдерде кездеспейтін тарихи және мәдени ескрткіштердің
Осы ретте Қазақстан облысынтарында туристік бизнесінің өзіндік сын-сипаты,
Республиканың көлік жүйесін инновациялық дамытудың негізіне көлік саласындағы
көліктің барлық түрлері үшін кәсіби кадрлар даярлау көлік
көлік саласындағы ғылыми мекемелерді дамыту және ауқымды зерттеулерді
Ғылымды дамыту, әсіресе, ерекше маңыздысы, жоғары білікті кадрлар
Республика өңірлерінің әлеуметтік және экономикалық дамуындағы елеулі айырмашылықтар
Стратегияның мақсаты экономика мен халықтың көлік қызметіне қажеттіліктерін
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Азар В.И. Экономика и организация туризма.- Москва., 2000г.-
Адасбаева Е. По Шелковому пути // Понорама –
Байпаков К.М. Средневековые города Казахстана на Великом Шелковом
Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Экономика туризма: Учебное пособие.
Биржаков М.Б. Введение в туризм.- Санкт-Петербург., 2001г.-356 с.
Васильева Н.А. Жемчужина на Шелковом пути.- Казахстанская правда,
Годорова В.Е. Что нам мешает развивать туризм //
Дүйсен Г.М. «Основы формирования и развития индустрии туризма
Имангали К. Казахстан делает предложение // Национальный бизнес
Ердавлетов С.Р. Основы географии туризма.- Алматы, 2000г. –
Ердавлетов С.Р. Казахстан – Туристский ,.
Закон Республики Казахстан от 13 июня 2005 г.
Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма: Учебное пособие.- Москва: БГЭУ,
Кабушкин И.Н., Дурович А.П. Организация туризма: Учебное пособие
Квартальнов В.А. Туризм и отраслевые системы.- Москва, 2004
Вуколов В.Н. «Туристские маршруты»,Алматы,2004г.
3
Экскурсияны дайындаудың әдістемесі
«атакент» бойынша туристік-экскурсиялық маршрутты өңдеу
«әуезов атындағы орындар» бойынша туристік-экскурсиялық маршрутты өңдеу
Қазақстандағы экскурсиялық қызметтің қалыптасуы
Тарихи - өлкетану жұмыстарының формалары және әдістері
Экскурсия өткізу әдістері
Туристік қызметтің теориялық аспектілері
Алматы театрлары» бойынша туристік-экскурсиялық маршрутты өңдеу
Музейлердің қор жұмысы
Қазақстан Республикасындағы экскурсиялық туризмнің жағдайы мен даму болашағы