Туристік қонақ үйлерде
Жоспар
Кіріспе
Қонақ үй сервисінің теориялық аспектілері--------------------------------7
Қонақ үй бизнесінің мәні мен қалыптасу
1.2.Сервистік қызметтті ұйымдастыру шетелдік тәжірибе негізінде---12
1.3.ҚР-да сервистік қызметтің қазіргі жағдайы------------------------------20
2. «Окан Интерконтиненталь Астана» қонақ үйінің шаруашылық қарекеті--------------------------------------------------------------------------------------27
Қонақ үйдің жалпы ұйымдастырушылық– экономикалық сипаттамасы--------------------------------------------------------------------------------27
Қонақ үй сервистік қызметінің қазіргі жағдайы---------------------31
Қонақ үй сапалы сервисінің бағдарламасын дамыту және жетілдіру
3.1 Пайдалылықты өсірудің тиімді бағыттары-------------------------------34
3.2 Қонақ үй шарушылығына жаңа
Қорытынды
Қолданылған әдебиет
Кіріспе
Қонақүй саласы, туризмнің негізгі және құранды бөлігі ретінде,
Қонақүй бизнесі Қазақстан азаматтары мен шетелдік қонақтарды тұрғынжай,
Қонақүй секторы дамуының әлемдік үрдістері мен Қазақстандағы оның
Зерттеу пәнін қонақүй секторындағы кәсіпорындарда қызметтердің сапасын басқару
Зерттеу нысаны – Қазақстан Республикасындағы қонақүй кәсіпорындары, «Окан
Курстық жұмысымың мақсаты – проблеманың теориялық және практикалық
Қазіргі кезде әлемнің әр түрлі нүктелерінде қызметтер саласының
1 ҚОНАҚ ҮЙ СЕРВИСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Қонақ үй бизнесінің қалыптасуы мен классификациясы
Анықталғандай, мәдени-тарихи құндылықтар, таңғажайып табиғат, экзотикалық көңіл көтерулер
Қонақ үй бизнесі ойын-сауық және туризм индустриясы
«Қонақ үй» (латын тілі «hospitalis») – қонақшыл.Қонақшылдық (ағылшын
Дүниежүзілік туристік мекемесінің анықтауы бойынша, қонақ үйлер –
Қонақ үйдің негізгі белгілері :
нөмірлік қоры;
міндетті түрдегі қызмет көрсету ( бөлмелерді және санитарлық
арнайы қосымша қызмет көрсету ассортименті.
Барлық қонақ үйлерде 4 негізгі көрсетілетін қызмет түрлері
орналастыру;
тамақтандыру;
ойын-сауық ұйымдастыру;
тұрмыстық қызмет көрсету.
Олар негізгі, қосымша және көмекші қызметтер.
Орналастыру және тамақтандыру - кез-келген қонақ үйдің негізгі
Орналастыру қызметінің мазмұны: біріншіден қолдануға тек арнайы қонақ
Қонақтарға тамақ беру қызметі түрлі процестерді өзіне қосады:
Қосымша немесе толықтаушы қызметткерге: бассейін, спорт залдарын,
Қазіргі заманда нарықтық қызығушылықты қалыптастыруда қосымша қызметтің орны
Қандай да болмасын қонақ үй тектес мекеменің, мейлің
Әлемдік қонақ үй индустриясының негізгі кезеңдеріне шолу жасайтын
Ежелгі Греция, Ертедегі Рим кезеңінен бастап әртістерге, кубелерге,
Сол замандағы негізгі көлік ретінде аттарды пайдалану, ат
Қонақ үй индустриясының даму тарихы әлемдік адамзат өркениетінің
1950-1960 жылдары көлік тасымалдау түрлерінің өркендеуі, соғыстан кейінгі
ДТҰ мәліметі бойынша 17 мың адам тоқтай алатын
(Кесте 1).
Дүниежүзілік ең үздік отельдер
Дүниежүзік ең үздік отельдер
Атауы Орналасқан жері Мемлекет Балл
Burj al Arab Дубай БАӘ 100
Singita Private Game Reserve Сэби Сэндз ЮАР 97.56
Four Seasons Resort Bali at Sayan Джанъяр Индонезия
Oberoi Udaivilas Удайпур Индия 94.28
The Peninsula, Bangkok Клонгсан Таиланд 94.03
Four Seasons Resort Bali at Jimbaran Bay Бали
Oberoi Rajvilas Джайпур Индия 93.50
Ritz-Carlton Bali Resort & Spa Бали Индонезия 93.18
Inverlochy Castle Форт-Уильям Шотландия 92.86
The Oriental, Bangkok Бангкок Таиланд 92.40
Taj Lake Palace Удайпур Индия 91.79
*ҚР Туризм және спорт Министрлігінің статистикасы бойынша.
ХХ ғасырдың 90- жылдарында экономикалық күйзелістерге байланысты қонақ
Отелдердің мамандарландыруы , супенр және экзотикалық түрлерінің шыққаның
2000 жылдары жекеменшілік, шағын әртүрлі типтегі қонақ үйлер
Туристік қонақ үй типіндегі қонақ үйлерді таңдап алу
Архитерктуралық - болжамдалған туристік қонақ үй мекемесі туристерге
Кез келген туристік мекеменің функционалды сұраныстарын айқындау кезінде,
а) қызмет көрсетілген контингенттің, олардың жас ерекшілігіне, әлеуметтік
Қонақ үй және мотелдердің жұмыс бағыты жыл бойынша
в) туристік мекемелерде туристердің орны, сыймдылығы мезгілдерге байлансты
Қонақ үй мекемелерінде орын саны мынандай болғаны шарт:
Туристік қонақ үйлерде 300, 500, 800, 1000;
Туристік базаларда 500-ден 1000;
Мотелдерде 300- ден көп емес;
Кемпингтерде 500-ден кем емес;
Туристік приюттарда 50-ден 100-ге дейін.
Туристік мекемелерде және оған қатысты жайларда орын саны
Туристік комплекстерде туристтердің сыймдылығы мынандай көсеткіштерге сай
Туристік мекемелердің классификациялық белгілері жеке және тәжірибелік бағыттарға
Жабдықталғандық - бұл жай ғана ыңғайлылықтың жыйыны деп
Жоғары дәрежеде жабдықталу туристердің барған жерінде өзін жақсы
Жабдықталу бағамы құрылыс нормалары бойынша қонақ үйлер беске
Қазақстан Республикасының Мемлекеттіккомцен-нің бекіткен құрылыс нормалары бойынша қонақ
Қонақ үйлерді классификциялау оның ауқымдылығы мен туризм және
Қазіргі қонақ үйлерді классификациялау жүйесі мемлекеттік немесе ұлттық
Қонақ үй классификациясы әр елдерде әр түрлі категорияларға
Сервистік қызметті ұйымдастыру шетелдік тәжірибе негізінде
Солтүстік Америкадағы алғашқы қонақ үйлер таверналар мен керуен
Бұл индустрия жүз жыл бұрын тіпті басқа болды.
Таверналар қоғамдық өмірдің орталығы болды. Олар тек үлкен
Сол кездегі көптеген отельдер нағыз архитекторлық шедеврларға айналды.
Транспорттың түрлері пайда бола бастағаннан кейін, қонақ үй
Жалға беру. Жалға беру (лизинг) 1950-1960 жж. әйгілі
Дамушы елдерде мемлекеттік кәсіпорындарды жалға беру әйгілі. Ол
Кейбір аймақта, әсіресе, Батыс Еуропада жалға беру корпорация
Капиталдың жетіспеуінен нарықта жалға беру қайта әйгілі болу
Қаржыландыру пакеті - керекті табыспен қамтамасыз етуші процесс
Қонақ үйді қаржыландыру – бұл пакеттің бір-ақ бөлігі
Көмек тобы немесе франчайзермен жақсы қарым – қатынас
Ұлттық қонақ үй желісінде жұмыс атқарып, мүшелікке кіру
Керекті ықтимал фирмалармен ынтымақтасу (жалдау келісімі бойынша).
Басқа бір ұлттық қонақ үйде қызмет ету (бірігіп
Дәстүрлі түрдегі ипотекалық несие.
Қарызға беруші болып - әр түрлі сақтандыру компаниялары
60 жылдары Шератон мен Хилтонның ұсынысы бойынша франчайзингтік
Артықшылықтары бойынша франчайзинг екі проблеманы қамтиды:
Лицензия иегері ретінде стандартты сапаны қалай сақтауды.
Лицензияны пайдалану құқығын алғандардан пайда болатын қаржылық әдістерді
Бұл сұрақта қиындықтар өте көп. Біріншіден, контракта сапаны
Қонақ үйлер индустриясындағы франчайзингпен айналысатын ең үлкен компания
Лицензияны ұстаушы сияқты, оны қолданушы да лицензияны сатып
Жұмысты бастау үшін қажет жоспар мен спецификация пакеті.
Барлық елдер арасында жарнама.
Орталықтандырылған брондау жүйесі.
Аксессуар, жиһаз, құрал – жабдықтарды жеңілдікпен алу.
Фирма анықтамасындағы ескерту.
Кредит карточкаларын алғандағы жеңілдіктер.
Бірақ пайда әрқашан болмайды. Лицензияны алғанда мынаны ескерту
Үлкен жарна (кіріс жарнасы, пайдалы жарнасы).
Орталықтанған броний жүйесі тек 17-26% резервті номер береді.
Лицензия сатып алғанда, оны қолданған адамның ұстанған стандарттарын
Фирма үшін франчайзинг жүйесі мынадай пайда әкеледі:
Нарықта екіншінің өсуі және атақтың өсуі.
Лицензияны қолдану құқығы үшін қосымша пайда.
Дегенмен фирма қауіп-қатерге де барады. Мәселен:
Сапа стандартын ұстану қиын.
Лицензияны сенімсіз адамдарға сату арқылы қателік жасау мүмкіндігі.
Алайда шет елдердегі қонақүй тізбектері франчайзинг есебінен кең
Х1Хғ. соңы мен ХХғ. басында қонақ үй индустриясына,
Біздің мемлекетімізде қонақ үй бизнесінің сәтті дамуына көбіне
Қонақ үйлер тізбегі - ортақ басқармасы, азық-түлік қозғалысы
(Кесте 2.)
2007 ж. бойынша әлемнің ірі қонақ үй тізбегі
Компания
Штаб-пәтерлердің орналасқан жері Нөмірлер саны, мың бірлік Қамтылған
Sundant corparation
АҚШ 515 13 1413
Bass Hotels and Reasorts
Ұлыбритания 458 87 1598
Choice Hotels International
АҚШ 321 38 2695
Marriot
International АҚШ 310 52 212
Best Western
International АҚШ 301 72 3199
Akkore
АҚШ 289 79 1456
Starwood Hotels
and Reasorts
Worldwide АҚШ 195 71 1686
Promos Hotels corparation
АҚШ 189 8 1040
Hilton Hotels
corparation
АҚШ 103 4 247
Hyatt Hotels
International
АҚШ 82 38 103
*ҚР Туризм және спорт Министрлігінің статистикасы бойынша.
[Аль-Пари 2007 ж. №375 3-6 б.]
Потенциалды франшизаалушының таңдауы - күрделі үрдіс. Бұның
Бас ұйым кәсіпкерге фирмалық нышаннан басқа, бизнес
Әлемдік нарықтық жағдай тең өзара тиімді қатынастардың орнатылуына
АҚШ қонақ жайлығының өнеркәсібі франчайзингтің дамыған бөлігі болып
Европа елдерінде басқару контрактілеріне қол қою кең тараған.
Басқару контрактісі қонақ үй менеджментінде маманданған компаниямен қонақ
Қонақ үй ісін жүргізудің әлемдік тәжірибесінде басқару контрактің
Қазіргі уақытта әлемнің қонақ үй ісі дағдарыс кезеңінде.
Үш он жылдық бойы ең нәтижелі үлгі американдық
Американдық үлгі басқарудың қатты әкімшілік әдістеріне негізделген. Қонақ
80 жылдары американдық үлгі әлсірей бастады. Оның тиімділігінің
Қонақ үй ісін жүргізу мен ұйымдастырудың европалық бағыты
Ал азиаттық үлгінің негізгі критерилерінің бірі ыңғайлылық пен
Әлемдік тәжірибеде қонақ үй бизнесін жүргізудің басты сипаттамаларының
(Кесте 3).
Әлемдегі ірі қонақ үй консорциумдары, 2007 жыл
Консорциум Штаб-пәтерлердің
орналасқан жері Нөмірлер саны, мың бірлік Қонақ үйлер
Бірлік
Yutel International Ұлыбритания 1385,8 6576
Anasazy Travel Resourses АҚШ 211 955
Lexington Services Corporation АҚШ 200 1500
DGAL World Hotels Жапония 151 365
VIP International Corporation Канада 149,8 1198
Supranational Hotels Ұлыбритания 124 650
Keytel Испания 90 660
Liding Hotels of World АҚШ 89,3 310
Otuza-Eurostar Familia Hotels Испания 70,4 892
Logy de France Франция 67 3710
*ҚР Туризм және спорт Министрлігінің статистикасы бойынша.
[Аль-Пари 2007 ж. №375 3-6 б.]
Консорциумға қарағанда тәуелсіз қонақ үйлер тізбегі аз, бірақ
Біз бәріміз Еуропалық одақ, НАФТА сенімді массивті блоктарға
Еуропалық одақ – тек қана сауда да емес,
Еркін сауда туралы Солтүстік Американдық келісім үш
Халықаралық сауда мен туризм дамуындағы қазіргі ағымдарды қарастыра
Азияда Гонконгтың дамуын көршілес елдердің экономикалық
1989 жылы гонконгтық компания New World Hotel (
Қазақстан Республикасында сервистік қызметтің қазіргі жағдайы
Қазақстан қонақжайлығының қалыптасуының көне тамыры тереңде жатыр. Оның
Қазақ хандығының құрылуы қонақ үй шаруашылығына еш кері
Осыншама тарихты артқа тастағана Қазақстанда қазір 469 қонақ
2000-2007 жылдағы қонақ үй және қонақ үйлік кәсіпорындар
Қонақ үй шаруашылығын туристік шаруашылықтан бөліп қарауға болмайды.
Дүниежүзілік Сауда Ұйымының кепілдемелерін есепке алғанда ҚР- ның
Туризм агенттігі сараптамашы мамандарының айтуынша, қазақстандық туристтік өнімдерге
Сонымен қатар, туристтік саланы қолдау мақсатында қабылданған шаралар
2005 жылмен салыстырғанда Қазақстандағы қонақүйлер саны 45 %-ға
Яғни, бұл отельдер бойынша біздің қонақтарда қызмет сапасы
Қонақ үй индустриясының даму тенденциясы әр түрлі қызмет
Стандартарды белсенді түрде және рационалды қолдану қызмет көрсету
Қазіргі кезде республикада қалыптасқан қызмет көрсетудің инфрақұрылымы даму
2007 жылдың 1 қаңтарындағы қонақүй қызмет көрсету индустриясымен
(Кесте 4).
2007 жылдың 1 қаңтарындағы қонақ үй қызмет көрсету
Барлығы Сонымен қоса
Қонақ үйлер Туризм мен демалыс кәсіпорын-дары Санаторий -курорттық
Қазақстан Республикасы 2003 203 1690 83
Қостанай облысы 24 14 8 2
Қарағанды облысы 93 20 64 9
Алматы облысы 292 38 226 28
Қызылорда облысы 109 19 88 0
Ақтөбе облысы 150 25 117 8
Батыс Қазақстан облысы 13 1 8 4
Солтүстік
Қазақстан облысы 171 23 134 14
Астана қаласы 1151 90 1045 16
*ҚР Туризм және спорт Министрлігінің статистикасы бойынша.
Қазақстандық қонақ үй бизнесі үлкен даму үстінде. Бірақ
Қонақ үй шаруашылығының дамуына ішкі және сырттан келушілік
2008ж. 1 қаңтарына республикада қонақ үйлер, мотельдер 439
Қонақ үйлер санының қарқынды өсуі 2000-2007ж. келді. Бұл
2000 жылмен салыстырғанда қонақүйлер, мотельдер мен жатақханалар саны
(Кесте 5).
2007 жыл бойынша орналастыру объектілерінің саны
Орналастыру объектілерінің саны, бірлік
Барлығы оның ішінде
Қала ауыл
Қазақстан Республикасы 469 403 66
Ақмола облысы 31 25 6
Ақтөбе облысы 22 21 1
Алматы облысы 18 6 12
Атырау облысы 29 27 2
Шығыс Қазақстан облысы 67 50 17
Жамбыл облысы 13 10 3
Батыс Қазақстан облысы 12 11 1
Қарағанды облысы 63 54 9
Қостанай облысы 11 9 2
Қызылорда облысы 13 13
Манғыстау облысы 17 17
Павлодар облысы 36 27 9
Солтүстік Қазақстан облысы 7 6 1
Оңтүстік Қазақстан облысы 23 20 3
Астана қаласы 49 49
Алматы қаласы 58 58
*ҚР Туризм және спорт Министрлігінің статистикасы бойынша.
Қонақ үйдің номерлік қорының көлемі бойынша ең ірілері
ҚР-ның статистика мәліметтеріне қарағанда, қонақ үй және қонақ
Қазіргі уақытта қонақ үй шаруашылығын меншік формасы
Жеке меншіктегі 410 кәсіпорынның 42-сі шетелдік қатысушыларымен біріккен
(Кесте 7).
Меншік түрлеріне байланысты орналастыру объектісінің жіктелімі
2005 2006 2007
Меншік формасына байланысты республика бойынша барлығы 385 465
Мемлекеттік меншік 22 27 29
Жеке меншік 340 406 410
Оның ішінде шет ел кәсіпкерлерімен бірлескен меншік 37
Басқа да мемлекеттердің, олардың заңды тұлғаларының және азаматтарының
*ҚР Туризм және спорт Министрлігінің статистикасы бойынша.
Кесте 8.
2006 жыл бойынша меншік түріне байланысты орналастыру объектілерінің
барлығы оның ішінде
мемлекеттік меншік жеке меншік Олардан басқа да мемлекеттердің,
шетел кәсіпкерлерімен бірлескен меншік
Барлығы 469 29 410 42 30
Рестораны бар қонақ үйлердің қызмет көрсетуі 165 5
Рестораны жоқ қонақ үйлердің қызмет көрсетуі 195 10
Жасөсіпірім туристік лагерлері мен таулы туристік базалардың
Кемпингтердің қызмет көрсетуі 2
2
Басқа да орналасу орындарының қызмет көрсетуі 100 13
*ҚР Туризм және спорт Министрлігінің статистикасы бойынша.
Жылма жыл республикадағы қонақ үйлер саны артып келеді.
2.«ОКАН ИНТЕРКОНТИНЕНТАЛЬ АСТАНА» ҚОНАҚ ҮЙІНІҢ ҚАРЖЫЛЫҚ ШАРУАШЫЛЫҚ ӘРЕКЕТІ
Қонақ үйдің жалпы ұйымдастырушылық– экономикалық сипаттамасы
«Интерконтиненталь» отельдер желісінің негізін қалаушы ұлыбританиялық Уилиьям Бас
1998 жылдан бастап компания 70-тен астам елде жұмыс
1995 жылы 7 тамызда Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан
Жағдайдың анықтығына және осымен байланысты қатерге қарамастан Қазақстанның
Үш жыл өткен соң, Қазақстанның жаңа құрылған астанасында
Астанада жалғыз 5 жұлдызды de luxe қонақ үйін
9 маусымда Түркия Президенті Сүлеймен Демирел мен Қазақстанның
Бүгінгі күні «Okan Inter Continental – Астана» қонақтар
Отельде 3 мейрамхана, 3 бар, «Вена» кондитері, «Лас-Вегас»
«Абай» үлкен банкет залы, 4 мәжіліс залы, акт
Қазіргі заманғы бизнес орталығында қызмет көрсетуден басқа,
Сонымен қатар, бос уақытты өткізуге арналған «Аквариус» денсаулық
«Окан Интерконтиненталь – Астанада» қазіргі заманның іскер қонағына
Қонақ үйдің 450 қызметкерінің 350-ге жуығы Қазақстан Республикасының
Қонақ үйде «Oкан Интерконтиненталь» деген атауы мен логотипі
Қонақ үйде тұру кезінде қонақтардың өмірін, денсаулығын қорғау
Қонақ үйдегі және аумағындағы қоғамдық тәртіпті арнайы жарақтармен
Қонақ үйді электрмен жабдықтау екі вводами жүзеге асырылады.
Қонақ үйде үй-жайдың тазалығы, сантехникалық жабдықтардың жай-күйі, қалдықтарды
Қонақ үй мынадай жұмыстарды жүргізуге кәсіпорындармен шарт жасасқан:
қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету – ҚР ІІМ «Күзет»
қатты тұрмыс қалдықтарын әкету – «Қалалық коммуналдық шаруашылық»
алдын алу, дезинсекциялық және дезинфекциялық жұмыстарды жүзеге асыру
телекоммуникация қызметерін көрсету – «Қазақтелеком»
лифтілерді техникалық қызмет көрсету – «Лифтинвест»
медициналық қызмет көрсету – ҚР Президентінің Істері басқармасы
Ірі, шағын және кіші кәсіпорын өзінің басқару құрылымы
Қонақ үйді басқаруда жоспарлаудың мынадай екі әдісі қолданылады:
стартегиялық және жедел.
Қонақ үйдің ұйымдастырушылық құрылымы сатылы баспалдақпен берілген. Қонақ
Отельдің жоғарғы басқару буыны мынадай:
иесі (қожайын – Бекир Окан)
Бас менеджер (Сулейман Юрдоглу)
Бас менеджердің екі ассистенті:
қаржы бойынша (Мехмет Газель);
нөмірлік қор бойынша (Азкан Алкан)
Бас директор (Бекир Окан)
Бас
менеджер
(Сулейман Юрдоглу) Қаржы
(Мехмет Газель)
Кадр бөлімінің менеджері
Сатып алу бөлімінің менеджері
Бас бухгалтер
Шар-қ. бөлімнің менеджері
Бухгалтерлер
Басшылықтың құқықтары мен міндеттері бар мүмкіндіктер мен ресурстар
Бас менеджер бір жағынан кәсіпорын иелері мен басқару
Сондай-ақ жоғарғы буын басшылығы отельде клиенттермен қандай есеп
Қонақ үй сервистік қызметінің қазіргі жағдайы
Сервистік қызмет – бұл біздің қажеттіліктерімізді қанағаттандыруындағы реабилитациялы-альтруистік
Қонақжайлық индустриясындағы кәсіпорын әрекет етуі бүкіл қызмет көрсететін
Қонақтардың көзқарасы бойынша қызмет көрсету қызметі қонақ үйде
Қызмет көрсетудің барлық саласына спецификалық белгілер тән:
- қызметтердің сезілмейтіндігі;
- қызмет объектісі мен көзінен бөлінбейтіндігі;
- қызмет сапасының тұрақсыздығы;
- қызметтің сақталмайтындығы;
- қызмет көрсетудің бір қалыпты еместігі.
Дәл осы спецификалық белгілер еңбек коллективінің бар жігерін
Қонаққа бағдарланған сервис сапасын басқару жүйесі, жалдап алуға,
Клиентураның тілектерін қанағаттауға бағдарланбаған қызмет көрсететін қызметшілер,
«Окан Интерконтинентальда» сервис пен сапалы қызмет көрсетуге ерекше
Коллектив ықыласты және біріккен. Бұл жағдайда кадр бөлімінің
Қызметкерлерді басқару жөніндегі қазіргі заманғы департамент қызметкерлермен төрт
Әдетте, департаменттегі қызметкерлердің саны компания қызметкерлерінің жалпы санына
Қызметкерлерді басқару департаментінің іс-әрекетіне мынадай міндеттерді шешу кіреді.1)қызметкерлерді
(Кесте 12).
Жұмысшыларды жасына қарай топтарға бөлу
Жылдар
До 16
16-24
25-29
30-49
50-ден жоғары
Барлығы
2005
-
94
108
76
-
278
2006
-
92
104
69
-
265
2007
-
87
100
59
-
246
Қонақ үйдің барлық қызметкерлері Жұмыстағы негізгі мінез-құлық ережесіне
қызметкерлердің жеке істері; жұмыстан шығарылған, қабылданған және бүгінгі
қызметкерлердің жұмысқа уақытында келуі туралы ақпарат (time keeper);
бос орындарға толтырылған барлық сауалнамалар (1 жылдан артық
қонақ үйдің жұмыс істейтін шетел азаматтары туралы ақпарат
барлық бөлімдерден қызметкерлердің жалақысы жөніндегі есептер;
Құжаттар қағаз түрінде болуымен қатар, бүкіл осы ақпарат
3 ҚОНАҚ ҮЙ САПАЛЫ СЕРВИСІНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ
3.1 Пайдалылықты өсірудің тиімді бағыттары
Дүниежүзіндегі қонақ үй қызметтері нарығының өсуі экономиканың дамуымен
Қазіргі кезде ол қамтылудан алшақ. Біріншіден бұл тұрғылықты
Жүргізілген маркетингтік зерттеулер бойынша қазіргі кезде орташа деңгейдегі,
Қазақстан нарығы үшін салыстырмалы түрде жаңа сегмент -
Мұндай болжамдар елімізде туристік кластердің құрылуымен де
Сондай-ақ, нарық дамуының перспективаларын эксперттер Алматыдағы аймақтық
Қазіргі нарық әлі бұған дайын емес. Бұл күндегі
Орташа деңгейдегі қонақ үйлердің жетіспеушілігіне қарамастан олардың жобалары
Мысалы, тұрғын үй құрылысындағы инвестор, егер жоба сәтті
Шетелдік және қазақстандық кәсіпкерлерге кедергі келтіретін тағы
Нарықтың даму перспективаларына тоқтала отырып, көп нәрсе нарықтағы
Халықаралық операторлардың келуі нарықтың жандануына және сапалы
3.2 Қонақ үй шарушылығына жаңа маркетингтік технологияларды енгізу
Бүгінгі әлемде маркетинг, онсыз кез-келген қызмет түрін табысты
Қонақ үй–мейрамханалық бизнес - әлемдегі ең маңыздылардың бірі.
Қонақ үйде қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру ішкі маркетинг (Internal
Ішкі маркетинг – бұл келесі кезендерді қосатын үрдіс:
Қызмет көрсету мәдениетін енгізу.
Кадрларды басқаруға маркетингтік ыңғайын дамыту.
Қызметкерлер арасында маркетингтік ақпарат тарату.
Маркетинг бүкіл ұйым философиясының ажырамас бөлігі болу керек,
Менеджерлер жаман көрсетілген қызмет жақсы көрсетілген қызметке қарағанда
Қонақ үйдің барлық қызметшілері – қабылдауда тұратын клерк
Туристтік және қонақ үй қызметкерлерінің индустриясының бірігейлігі қызметшілердің
Маркетинг маманлары қызметшілер сапалы қызмет көрсете алатыны мен
Менеджрлер жақсы қызметшілерді сақтау және тарту үшін маркетинг
Көп жағдайда қонақтармен ең тиімді қатынас оларға қызмет
Тиімді жұмыс істеу үшін қызметшілер өз бірлестіктеріне байланысты
Ішкі маркетинг концепциясының жетістігі ең ақырында басқаруға келіп
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстан қонақжайлығының қалыптасуының көне тамыры тереңде жатыр. Оның
Ерте кезеңдердегі қонақ үй кешендері кереуен-сарайлар деген атауға
Қазақ хандығының құрылуы қонақ үй шаруашылығына еш кері
Осыншама тарихты артқа тастағанда Қазақстанда қазір 469 қонақ
Қонақ үй шаруашылығын туристік шаруашылықтан бөліп қарауға болмайды.
Қазіргі Қазақстан экономикасында қонақ үй бизнесі маңызды орынды
Соңғы жылдары экономиканың интенсивті өсіміне байланысты қонақ үй
Әлемде қонақ үй қызметі нарығының өсімі экономиканың дамуымен
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТ
Бондаренко Г.А. Гостиничное и ресторанное хозяйство. Минск: БГЭУ,
Браймер Р.А. Основы управления в индустрии гостеприимства. Москва:
Бургунова Г.Н. Гостиничный и туристский бизнес. Москва: Финансы
Гостиничный и туристический бизнес. / Под ред. Проф.
Данкел Ж. Деловой этикет./ пер. с англ. –
Дурович А.П. Маркетинг в туризме. Минск: Новое знание,
Исмаев Д.К. Международное гостиничное хозяйство. Москва: ВШТГ, 1998г.
Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов.
Квартальнов В.А. Туризм. Москва: Финансы и Статистика, 2001г.
Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство
Организация и управление гостиничным бизнесом / под ред.
Организация и управление гостиничным бизнесом / под ред.
Поперян Г.А. Международные экономические отношения: Экономика туризма. Москва:
Поперян Г.А. Менеджмент в индустрии гостериимства. Москва: Экономика,
Туризм в РК в 2001 г. Статистический сборник
Туризм и гостиничное хозяйство. Учебник / под ред.
Туризм, гостеприимство, сервис: словарь-справочник / Г.А. Аванесова, Л.П.
Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство: Учебник /
Федцов В.Г. Культура сервиса: Учебно-практическое пособие. Москва: ПРИОР,2001г.
Филиповский Е.Е. Экономика и организацтя гостиничного хозяйства. Москва:
Энциклопедия туризма: Справочник / авт. – сост. И.В.
Янкевич В.С. Маркетинг в гостиничной индустрии и туризме.
«ОКАН ИНТЕРКОНТИНЕНТАЛЬ» қонақ үйінің құжаттары және есебі.
Гостиничный бизнес: качественные сдвиги в развитии и новые
Сфера услуг новые подходы к анализу. Сб.науч.трудов. КазГАУ
Менеджмент в гостиничном бизнесе: наблюдения и выводы. Азия
Издержки гостиничных услуг направления оптимизации. Азия - Экономика
Ассоциация гостиниц - надежная гарантия бизнеса. Азия -
Волков Ю.В. Технология гостиничного обслуживания. Ростов. Феникс. 2003г.
Гостиничный сектор ждет западного инвестора. Гостиничное дело 2005г.
31. Аль-Пари 2007
ALL INCLUSIVE ЖҮЙЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІСІ
Қонақ үй шаруашылығының негізгі қызметтері Қонақ үй шаруашылығының негізгі қызметтері Қонақ үй шаруашылығының негізгі қызметтері
Қонақ үйлердің қазіргі заманғы классификациялық жүйелігі және оның туризмдегі ролі
Қазақстан және ТМД елдеріндегі қонақ үйдің пайда болу кезеңдері
Қонақ үй шаруашылығы
Қонақ үй шаруашылығының туризмдегі маңыздылығы қонақ үй шаруашылығының туризмдегі маңыздылығы
Қонақ үй шаруашылығы жайлы
Халықаралық қонақ үйлер тізбектері
Қонақ үй кәсіпкерлігіндегі бизнес-жоспардың құрылым
Қонақ үй шаруашылығы қысқаша даму тарихы