Дін философиясы



ЖОСПАР
Кіріспе 2
Дін философиясы 2
Дiн мен философия 5
Мұсылман әлемiнiң философиясы 6
Кіріспе
Дін философиясы
1. Дінді философиялық тұрғыдан реттеудің ерекшелігі.
2Діннің әлеуметтік және гносеологиялық тамырлары. Діннің
3 Ақыл мен сенімнің арақатынасы. Діни
Дін қазіргі заманғы адам мен қоғамның
Дінді философиялық зерттеудің ерекшеліктері:
1) философия діннің алам мен қоғамның
қоғамдық сананың формасы ретіндегі мәнін анықтайды;
көзқарастың түрі ретінде зерттейді;
діннің пайда болуының әлеуметтік және пюсеологиялық
діннің қоғамда атқаратын функцияларын жіктейді;
сенім мен ақылдың арақатынасы мәселесін қарастырады;
6) діннің адам бойында адамгершіліктікті қалыптастырудағы
7) діни сенім бостандығы мәселесін зерттейді.
Діннің анықтамасы: геligio - қасиеттілік, құдайылық
Дін күрделі жүйе, ол діни сананы,
Діннің даму сатылары: 1) табиғи дін
Діни сана - жаратылыстан тыс күштерге,
Діннің пайда болу себептері мен мәні
Діннің басты, анықтаушы тамыры немесе себебі
Діннің гносеологиячық тамырлары болып адамның танымдық
Діннің әлеуметтік жоне гносеологиялық тамырларымен қатар
әлеуметтік функциясы - дін қай заманда
адамгершіліктік функциясы - дін жалпыадамзаттық моральдық
компенсаторлық-адам қиындық-дағдарысқа ұшыраған кезендерде дін көмекке
Ақыл мен сенімнің арақатынасы мәселесіне философия
сциентистік көзқарас сенімге негізделген дінді ақылға
"екі ақиқат" - сенім мен ақыл-ой
Бірінші көзкарас Ортағасырлық христиандық және мұсылман
Екінші көзқарас Қайта Өркендеу, Жаңа Дәуір
Үшінші көзқарас Жаңа Дәуір ғылымының өкілі
Діни сенім бостандығы - адамның негізгі
XIX ғасырдың соңы мен XX
Дiн мен философия
Дiн мен философияның негiзiн бiр-бiрiнен ажыратуға
Қазақ халқы қалыптастырған рухани құндылықтар арасында
Олардың қатарына ертетүркi әдеби ескерткiштерiн, дала
Қазақстандағы ағартушылық- демократиялық ойдың мәнiн теориялық
Кеңес үкiметiне дейiн және сол тұстарда
Осы ретте отарлау саясатының алдында болған
«Әдiлеттi басшы» идеясын жақтай отырып, әлеуметтiк
Әсiресе, ағартушы Ыбырай Алтынсарин тiл мен
Дәл осындай дағдарыс Қазақстанның бүгiнгi уақытында
Мұсылман әлемiнiң философиясы
Мұсылмандық Шығысты зерттеумен айналысқан тарихи-философиялық және
Мұсылман әлемiнiң философтары мен ғалымдары Батыстың
Осылай, Батыс әлемi Шығыспен рухани диалогының
Ислам философиясының бастапқы негiзiн қалаушылар қатарына
2. Құдай мақсатты себеп ретiнде; 3.
Егер әл-Кинди неоплатонизмге жақындау болса, ал
Философия мен ғылымның дамуына түркiстандық Бұқарадан
Шығыста да, Батыста да ең танымал
Газалидiң айтуынша ибн Сина “философиялаушы мұсылман”
Орталық Азиялық әлемнiң келесi бiр iнжу-маржаны
Қарахан қағанатының гүлденген дәуiрiнде өмiр сүрген
Философия дамуындағы рационалистiк бағыт әл-Фараби, ибн
Ибн Абдаллахтың қаламынан мынадай шығармалар
Әл-Разидiң еңбектерi бiршама көп мөлшерде сақталған
Әбу-л әл-Маари (973-1057) Сириядан шыққан философ
Мұсылман әлемiнiң көптеген философтары адам сүбъективтiгiнiң
Деградациядан, апатиядан, нигилизмнен шығатын жол сопылардың
Суфизмнiң көптеген идеяларын мұсылман әлемiнiң әл-Газали
Сопылық философия европалық дүниетанымға, европалық мәдениетке
Орыстың дiни философиясы
Дiни философия – коммунистiк идеологияның үстемдiгi
Философияның мiндетi барынша кең, ал оларды
Арнайы ғылымдармен салыстырғанда, яғни әлемнiң әртүрлi
Сондықтан да немiс, француз, ағылшын, американ
Ресейде қазан төңкерiсiне дейiн философияның барлық
XX ғасырдың бас кезiндегi қоғамдық-саяси ойдың
Орыстың дiни философиясында сыртқы әлемнiң танымдылығы
Гносеологиядағы интуитивизмнiң әр түрлi формаларын В.Соловьев,
Канттың гносеологиялық идеализмiмен салыстырғанда орыс интуитивизмi
Киреевский мен Хомяковтың жарияланған бүтiн таным
Киреевский және Хомяков бүтiн ақиқат тек
Орыстың дiни философиясындағы бүтiндiк танымға ұмтылу
Орыс философтарының пiкiрiнше, философияның басты мiндетi
Жоғарыда ескертiлгендей, орыстың философиялық ойының басты
Ресейдiң төлтумалылығы, өз дамуы барысында оның
XIX ғасырдың 60-70 жылдары славянофильдердiң iлiмiн
Түбiршiлдер арасындағы ең көрнектi ойшылдың бiрi
Достоевскийдi үрейлендiретiн нәрсе – бiр нәрестенiң
Ресейде Достоевский дiни философияның бүкiл кейiнгi
XIX ғасырдың соңы мен XX
Мистикалық бағытта ең алдымен В.С.Соловьевтi бөлiп
В.С.Соловьев адамның дiни және әлеуметтiк өмiрiнiң
Соловьев философиясының негiзгi идеясы – жалпы
Қоршаған әлем тек бiр құдiреттi суреткердiң
Соловьев болмыстың диалектикалық тәсiлiн қолдады. Оның
Соловьев жүйесiндегi бұл мәңгiлiк идеясы София
Құдайдың, әлемнiң және адамның жақындасу тетiгi
Совольевтiң тарихы, Софиясы осы мақсатқа негiзделедi.
Совольевтiң ойынша тек Иисус Христос
Соловьевте адамгершiлiк философиясы сүйiспеншiлiк философиясына көшедi.
Құдiреттi әлем туралы Совольевтiң ойы мынадай:
Совольевтiң ұлттық өзiндiк сананың „орыс идеясы”
Қарастырылып отырған кезеңде, яғни XIX ғасырдың
Орыс философиясының дамуында рухани қайта өрлеу
Ресей есiмi әлемге танымал болған, орыстың
Бердяевтiң ойы бойынша қоғамды әлеуметтiк қайта
Бердяев марксизмдi революциялық тұрғыда насихаттаудан дiни
Бердяев дiнге сене отырып, сонымен қатар
Николай Бердяев философиясының гуманистiк бағытта екендiгiн
Соловьев және оның бiрқатар iзбасарлары, жоғарыда
Рационалдық танымның түбiрiмен зияндылығы туралы Шестовтың
П.А.Флоренский (1882-1937) өзiнiң философиялық көзқарастарын дiни
Флоренский символизм идеяларына үлкен көңiл қоя
Православиелiк дiнтанушылар Булгаков пен Флоренский дiни
Сонымен XIX және XX ғасырдың
XIX–XX ғасырлардағы орыс философиясының ерекшелiгi Ресейдiң
Орыс философиясы салыстырмалы түрде жас. Ол
Орыс философиясы – бұл әлемдiк мәдениеттiң
Сонымен, XIX және XX ғасырлар аралығындағы
1





Ұқсас жұмыстар

Дін философиясы
Философия пәні: ұғымы мен мазмұны
Дiн философиясы мен теологиясы
ДІНИ ФИЛОСОФИЯ пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
Теориялық дінтану
Дін философиясы мен тиялогияның ара қатнасы.
Мұсылман философиясы
Орыс философиялық ойлары
Орта ғасырдағы Араб-мұсылман философиясы
Әлем философиясы