Қашықтықтан оқыту технологиясы




Кіріспе................................................................................................................3
Әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудың әлемдік үлгілері және
олардың студенттік кезеңдегі өзін-өзі қалыптастыру барысының сипаты
Еуропа елдеріндегі әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудың алғашқы бастамалары
Америка елдеріндегі әлеуметтік жұмыс бойынша студенттерді дайындау жүйесі..........................................................................................8
Ресейдегі әлеуметтік жұмыскерлерді оқыту бағдарламаларының
Әлеуметтік жұмыскерлердің студенттік кезеңнің педагогикалық процесінде кәсіби –
Студенттік кезеңде әлеуметтік жұмыскерлердің этикалық сапаларды тану арқылы
Әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудың практикасында қолданылатын оқыту технологияларының болашақ
Кредитік оқыту технологиясының әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудағы тиімділігі...........................................................................20
Жаңадан енгізіліп отырған модульдік және инновациялық технологиялардың
Оқыту технологияларының қайсысының студенттерге қолайлылығын зерттеу жұмысын
Қорытынды.......................................................................................................25
Пайдаланылған әдебиетттер............................................................................26
Қосымшалар
Кіріспе
Әлеуметтік жұмыс мамандығы бойынша кадрларды дайындау Қазақстанда егемендіктің
Тақырыптың өзектілігі – әлеуметтік жұмыскерлерді оқыту мен кәсіби
Жұмыстың мақсаты – әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудың шетелдік үлгілерімен
Жұмыстың зерттеу болжамы – әлеуметтік жұмыскерлерді кәсіби дайындауды
Оқытушылар біліктілігін арттыру
Оқу құралдарымен қамту
Жан-жақты білім беру
Студенттің өзіндік ізденісі
Жұмыстың объектісі – әлеуметтік жұмыскердің студенттік кезеңдегі өзін-өзі
Жұмыстың зерттеу пәні – әлеуметтік жұмыскердің оқыту мекемелері
1. Әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудың әлемдік үлгілері және
1.1 Еуропа елдеріндегі әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудың алғашқы бастамалары
Әлеуметтік жұмыс алғашында қоғамда қайырымдылық, тұлғаның діни қарызы
Оқу жоспарында қамтылуы тиісті міндетті минимум теориялық және
Білім берудің практика талаптарымен сәйкестігі;
Білім беруде стандарттарды қолдану.
Алғаш пайда болған мектептердің жұмысы қайырымдылық ұйымдарымен тікелей
Әлеуметтік қызмет теориясы мен практикасы
Әлеуметтік жұмыс институттарының құрылымы
Әлеуметтік экономика
Әлеуметтік ортадағы адамдар мен денсаулықтың арақатынасы
Гигиена
Халықты медико-әлеуметтік қорғау
Курс соңында студенттер мемлкеттік диплом алу үшін емтихан
1.2 Америка елдеріндегі әлеуметтік жұмыс бойынша студенттерді дайындау
Америкадағы әлеуметтік жұмыскерлерді дайындау, құрамына күндізгі және сырттай
Қоғамдағы адамдардың мінез-құлқы
Әлеуметтік саясат
Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасы
Құндылықтар және этика
Зерттеу жұмысы
Практика
Магистр болу үшін бакалавр дәрежесіне және әлеуметтік сферада
Әлеуметтік саясат
Әлеуметтік экономика
Әлеуметтік құқық
Әлеуметтік психология
Геронтология
Әлеуметтік жұмыс әдістері
Докторантуралық білім алудың негізгі мақсаты – ғылыми-зерттеушілік дағдыларын
1.3 Ресейдегі әлеуметтік жұмыскерлерді оқыту бағдарламаларының
Ресейдегі әлеуметтік жұмыскерлерді дайындау мен қалыптастыру жүйесі. Барлығымыз
Курстық немесе кәсібилікке дейінгі деңгей. Бітіруші түлектер орта
Орта арнайы оқу орындарында білім алу. Аяқталғаннан соң
Университеттерде, академияларда күндізгі және сырттай бөлімдерде, арнайы факультеттерде
Жоғары кәсіби білім 3 дәрежеде оқытылады: бакалавр (4
Университеттердің қоғамдық педагогикалық қызметтерін және мамандардың ғылыми –
Перспективті жоспарларды қалыптастыру;
Оқу құралдарын дайындау;
Білім туралы заңға сәйкестендіре отырып мемлекеттік стандарттарды қайта
Әлемдік академиялық қоғаммен интеграция жасау.
Бұл кеңес өз жұмысын бастағаннан бері құрамына «Әлеуметтік
Қоғамдық және кәсіби орталық назарға ие жаңа әлеуметтік
Жаңаша заңдылықтар, саясаттар және инструкциялар әрекетіне кіріспе;
Жаңа емдеу моделдерінің таралуы;
Жаңа басқару әдістері мен даму көздерін іздеу;
Ақпараттарды пайдалану мен жинақтауға тиімді келістердің туындауы;
Лицензиялау жүйесін жаңарту қажеттігінің туындауы.
Үздіксіз оқытуға университеттік оқу курстары, штаттыық қызметкерлерді дайындау
Ұйымдар- 50%
Университеттер-25%
Кәсіби және функционалды ассоциациялар-15%
Жеке және арнайы ұйымдар-5%
Ресейдегі әлеуметтік жұмыскерлерді дайындау мекемелері
Агенттік. Әлеуметтік агенттіктер әлеуметтік ұйымдарда, клиенттермен, еріктілермен кең
Андрагогика. Ересек адам ерікті білім алушы субъект
Білім алу бағдарламасы маманның қалауына байланысты жеке
Үздіксіз білім берудің көптеген формалары қолданылады. Ең қарапайым
Бұл принциптің негізгі ерекшелігі, мысалы, студенттерге білім беру
Негізінен әлеуметтік жұмыскерлерді оқыту бағдарламаларындағы белсенділік пен шығармашылық
Қазіргі кезде әлеуметтік жұмыс маманыдарын дайындау басты мәселе
Бітірушілер білімінің болашақ кәсіби іс - әрекетімен сәйкес
Әлеуметтік жұмыс объектісі мен бағытына байланысты болашақ мамандардың
Әлеуметтік жұмыс мамандарын дайындаудың географиялық кеңейтілуі, яғни мемлекетте
Қолда бар бағдарламаларды жақсарту, жаңаларын құру, мемелекеттік стандартқа
Әлеуметтік жұмыстың жаңа пән ретінде құрылуы. Бұл жоғарғы
Әлеуметтік ақпараттың алынуы, сақталуы және таралуы. Әлеуметтік жұмыс
1.4 Әлеуметтік жұмыскердің студенттік кезеңнің педагогикалық процесінде кәсіби
Әлеуметтік жұмыскердің студенттік кезеңнің педагогикалық процесінде кәсіби –жеке
Маманды дайындаудағы негізгі міндеттер:
баланың мамандарды әлеуметтік жұмыстарына, кәсіптілігіне қарап таңдап алу;
құрылымның біртұтас жүйесін таңдап алу, маманның кәсіптілікке деген
білім қорытындысы, мазмұны функционалды толық болуы әлеуметтік белсенділікті
мамандарды білім аралық, әдіснамалық, мамандық психо – педагогикалық
ең қажетті кәсіптік өзін - өзі жетілдіру үшін
маманның басқару сапасын дайындау;
Осы жағдайда « Әлеуметтік жұмыс » мамандықтың қалыптасуы
Қосымша түрде оқытулар мемлекеттің қоғамдық өмірінің белгілі бір
«Статистика»
«Денсаулықтың медико-әлеуметтік негіздері»
«Әлеуметтік демография»
«Әлеуметтік экология»
«Жастармен әлеуметтік жұмыс»
«Отбасымен әлеуметтік жұмыс»
Оқу жоспарының негізін әлеуметтік жұмыскерлердің бойындағы кәсіби және
«Кондуктивті педагогика»
«Превентивті педагогика және психология негіздері»
«Отбасы тану»
«Бос уақыттағы мәдени іс-әрекет»
«Виктимология»
«Әлеуметтік жұмыс технологиясы»
«Әлеуметтік жұмыс мамандығына кіріспе»
«Коммуникативті мәдениет»
«Педагогикалық психология»
« Зерттеу әдістері»
«Әлеуметтік жұмыс этикасы»
«Әлеуметтік жұмыс теориясы»
«Әлеуметтік жұмыс тарихы»
«Әлеуметтік қызмет экономикасы»
Әлеуметтік жұмыскер үшін қоғамның әлеуметтік структурасын, саяси құрылымды,
Философия
Әлеуметтану
Саясаттану
Мәдениеттану
Әлеуметтік жұмыстың басқа да ғылымдармен арақатынасы, оның пәнаралық
Бірінші жағдайда мамандық қызық өмірлік сабақ ретінде көрінеді.
Екінші нұсқа бойынша өзін кәсіби идентификациялау басымдылыққа ие.
Үшінші этапта кәсіби қызмет өзін-өзі дамытудың әдісі, жеке
Кәсіби идентификацияның төртінші типінде тікелей шығармашылыққа негізделеді.
Әлеуметтік жұмыскердің студенттік кезеңдегі негізгі қалыптасу аспектілері:
Кәсіби және жеке тұлғалық шынайы қызметке кіріспе
Функционалды-рөлдік дайындықты дамыту
Кәсіби-тұлғалық бағдарлауды, мотивация, сапа, нәтижелілік пен қызмет сәттілігіне
Кәсіби танымды дамыту мен қалыптастыру және өзін-өзі тану
Әлеуметтік жұмыскердің кәсібилігі мен компетенттілігі жайлы, тұлғаның мамандыққа
Аталған міндеттерге жетудегі әлеуметтік жұмыскердің студенттік кезеңінің тетіктерін
Өзін-өзі тануды және басқаларды тани білуді дамыту
Өмірлік жоспарларды қалыптастыру, әрекетті мотивациялау, құндылықтарды бағдарлау
Өмірлік жағдайларда эмоционалды тұрақтылықты дамыту, өзін-өзі бақылау
Өмірлік қиындықтар мен мәселелерге шешім таба білуді дамыту.
Әлеуметтік жұмыс бойынша маман өз қызметі барысында түрлі
1.5 Студенттік кезеңде әлеуметтік жұмыскерлердің этикалық сапаларды тану
Әлеуметтік жұмыс өз негізінде нормативтік қызмет екенін көрсетеді.
Әрбір индивидтің шығармашылық мүмкіндіктері мен адамгершілігі, құндылықтарға деген
Әрбіреуінің өз сенімі мен көзқарасына құқығы бар екеніне
Әр адамның тұрақты қоғамдағы өз таңдауын жасап және
2.Әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудың практикасында қолданылатын оқыту технологияларының болашақ
2.1 Кредитік оқыту технологиясының әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудағы тиімділігі
Әлеуметтік жұмыскерлерді даярлау және қайта даярлауды кең жүйеде
Әлеуметтік жұмыскерлерді даярлауға келесідей талаптар қойылады:
гуманизм принциптері және адамгершілік көріністері ретінде әлеуметтік жұмысқа
оқыту процесінің шығармашылық процессін күшейту, оның салдары ретінде
оқушыны профессионалдық «адам-адам» адам қызметіне кірісіп бейімделуіне даярлау
өзіндік реттелу, өзіндік басқару мен өзіндік ұйымдастыру тәсілдерін
әрбір оқушының позитивті тұлғалық «мен-концепциясы» мен болашақ ісінің
оқу тобын тұлғаның жан дүниесін қалыптастырушы фактор ретінде
Қазіргі білім беру технологияларын оқыту жүйесіне енгізудің басты
Оқыту әдістемесіндегі өзгерістер;
Мұғалім мен оқушының әрекетіндегі өзгерістер;
Мұғалімнің көзқарсының өзгеруі;
Оқушылар талаптарының өзгеруі;
Оқу әрекетінде ұйымдастырушылық формалардың өзгеруі;
Құзыреттіліктерді бағалау жүйесі.
Құзыретілікке бағытталған білім беруді мына технологиялар арқылы жүзеге
Модульдік оқыту технологиясы;
«оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясы;
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы;
Оқыту үрдісін жобалар технологиясы;
Проблемалық оқыту технологиясы;
Дамыта оқыту технологиясы;
Қашықтықтан оқыту технологиясы;
Кредиттік оқыту технологиясы.
Кредиттік оқыту технологиясы Қазақстанның жоғары білім жүйесіне ұлттық
білім алушылар үшін оқу жоспары пәндерін таңдау кеңдігі;
әр студенттің өз жеке оқу жоспарын қалыптастыру
сынақ бірліктері - кредиттер жүйесін жүргізу;
оқу үрдісінің баспа және электронды түрдегі қажетті әдістемелік
студенттердің оқу пәндерін меңгеруін бағалауда балдық-рейтингтік жүйенің міндетті
Кредиттік оқыту жүйесінің артықшылықтары
Қазақстан жоғары оқу орындарының жоғары білім туралы дипломдарын
Білім сапасының халықаралық стандарттарға сәйкестігі, сол арқылы қазақстандық
Академиялық еркіндік және оқу бағдарламаларының көп нұсқалылығы, пәндер
Оқу үрдісі мен жеке білім алу жолын және
Студенттерге академиялық ұтқырлықтарды қамтамасыз етумен шектелмей, сонымен қатар
Оқу үрдісін барлық қажетті оқу және әдістемелік материалдармен
Оқытудағы мәжбүрлеу әдісінен студенттің өзін білім алуға
белсенділендіруге көшу. Мұнда студенттің өздік жұмысына баса назар
Студенттердің аудиторлық және өздік жұмыстарының тиімді арақатынастарын белгілеу.
2.2 Жаңадан енгізіліп отырған модульдік және инновациялық
Жеке тұлғаның дамуына бағытталған оқыту технологиясына жасалған талдаулардың
2.3 Оқыту технологияларының қайсысының студенттерге қолайлылығын зерттеу жұмысын
Зерттеу – әлеуметтік жұмыстағы ең маңызды қызметтердің бірі.
Зерттеу объектісі болып табылатын индивидке және топқа кұрметтеушілік;
Зерттеу барысындағы шыншылдық пен ашықтылық;
Зерттеуге қатысуға зерттеу объектісі болып табылатын клиенттердің толықтай
Клиенттің зерттеу нәтижелері мен мақсаты туралы қажетті және
Зерттеу мақсатын ашу
Клиенттен алған мәліметке конфиденциалдық
Зерттеу мәнімен таныстыру
Кез-келген этапта клиент құқығының қорғалуы
Құқықтарының қорғалуына толықтай кепілдік беру
Зерттеу нәтижелері туралы хабарландыру.
Зерттеуге қатысты құпиялардың сақталуына кепілдік беру
Зерттеу барысын бақылау
Зерттеу нәтижелерін тек клиенттің игілігі үшін пайдалану.
Әрбір әдістеме сыналушы не келісуге, не келіспеуге болатын
Қорытынды
Тақырып бойынша қарастырылған деректер мен студенттер арасында жүргізілген
Пайдаланылған әдебиеттер:
Шмелева Н.В. Формирование и развитие личности социального работника
Новак Е.С. Социальная работа за рубежом:Учебное пособие, Изд
Медведева Г.П. Этика социальной работы. — М.:
Фирсов М.В., Студенова Е.Г. Теория социальной работы: Учеб.
П.Д. Павленок. ОСНОВЫ СОЦИАЛЬНОЙ РАБОТЫ: Учебник / -
Зимняя И.Г. Социальная работа как профессиональная деятельность //
Фирсов М.В. Введение в специальность и основы профессиональной
Профессиональная деятельность социального работника: содержание и организация. М.:
www.google.kz
0




Ұқсас жұмыстар

Қашықтықтан оқыту технологиясы
Қашықтықтықтан оқытуды ұйымдастыру технологиялары. Кезеңдеп оқыту технологиясы
Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастырудың ЕРЕЖЕСІ
Оқудың педагогикалық технологиялары түсінігі
Эксперименттік топтар
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖЕТІЛДІРУ
Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі
Жаңа ақпараттық педагогикалық технологиялар пәнінен оқу-әдістемелік кешен
СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХИКАЛЫҚ ТАНЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ 7 ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Оқыту технологиясы мен әдістері