Тұран университетіндегі туризм факультеінде мамандарды даярлау
Жоспар:
І. Кіріспе
1. Туристік кадрларды даярлаудың алғышарттары
ІІ. Негізгі бөлім
2. Қазақстандағы мамандарды даярлайтын оқу орындары
3. "Тұран" университетіндегі туризм факультеінде мамандарды даярлау
4. "Қазақтың Спорт және Туризм Академиясындағы" туризм факультетіндегі мамандарды
5. Туризм саласы үшін мамандар даярлаумен айналысатын жоғары оқу
6. Туризм саласы үшін жоғары білім бар мамандар даярлау
7. Туризм саласы үшін орта кәсіптік білімі бар мамандар
ІІІ. Қорытынды
ІV. Қолданылған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Туристік кадрларды даярлау Қазақстанда әскери уақытқа дейін де жүргізілген.
Адамдардың көбісі саяхаттарға шыға бастады, туристік базаға келе бастады.
1966-1967 оқу жылында туризм бойынша Алматы облысының кеңесі тау
1968 жылдан 1990 жылға дейін әр жаз сайын Республикалық
1968 жылдан бастап бүкіл КСРО-да және Қазақстанда бір жүйе
Бағыттаушылардың басым бөлігі, орта нұсқаушыларды даярлау бағдарламасымен даярланды. Бұл
1) массалық туризм жұмысшының негізгі бағыты
2) тәрбие-оқу дайындық
Теориялық және практикалық жүйеде оқу жүргізілді. Практикалық сабақтың көбісі
Қазақстанда Республикалық мектепте келесі көрсеткіштер бойынша нұсқаушылар даярланған:
1982 жыл – 20 адам;
1983 жыл – 30 адам;
1984 жыл – 29 адам;
1985 жыл – 19 адам;
1988 жыл – 20 адам;
1990 жыл – 28 адам; \1\
22 жылдың ішінде мектеп 1000-нан астам тау, су, шайтанарба
Негізгі бөлім
1987 жылы Алматы облыстық тау туризмі бойынша кеңес өтті.
1989 жылы қазақстандық туристер бүкілодақтық семинарларда даярланған.
Қазақстанда экономикалық туризмді дамыту үшін республика бойынша шет елдік
Практиканың көрсеткіштері бойынша Қазақстандағы турфирмалардың көбісі, мысалы, Қазтуркеңес, Интурист
Бірақ уақыт өте келе туризм саласы бойынша көзқарас өзгере
Қазіргі кезде Қазақстанда туризм саласы бойынша мамандарды даярлайтын келесі
1. Аль-Фараби атындағы Қазақстанның ұлттық мемлекеттік университеті география
2. Абай атындағы Алматы мемлекеттік университетіндегі эколо-география факультетінде халықаралық
3. Қазақстанның мемлекеттік халықаралық қатынастар мен әлемдік тілдер университеті
4. Алматы технология және бизнес институты (Алматы қаласы).
5. Х.А. Яссауи атындағы Қазақ-Түрік халықаралық университеті (Түркістан қаласы).
6. Россиялық халықаралық туризм академиясы, Қазақстандағы фелиалында (Алматы қаласы).
7. Мәскеулік мемлекеттік әлеуметтік университеті, Қазақстандағы филиалында (Алматы қаласы).
8. Мәскеулік мемлекеттік қызмет көрсету және сату академиясы, Қазақстандағы
9. Санк-Петербургтік гуманитарлық профодақ университеті, Қазақстандағы фелиалында (Алматы қаласы).
10. Қазақстан-Американ университеті (Алматы қаласы).
11. Мәскеулік инновация менеджменті академиясы, Қазақстандағы филиалы (Алматы қаласы).
12. "Тұран" университетінің туризм факультеті (Алматы қаласы).
13. Орталық-Азия университетінің гуманитарлық факультеті (Алматы қаласы).
14. Алматы коммерциялық институт (Алматы қаласы).
15. Қазақтың Спорт және Туризм Академиясында, туризм және серфис
16. "Унат" университеті (Алматы қаласы).
17. Қарағанды экономикалық университет (Қарағанды қаласы).
18. Алматы экономикалық университет (Алматы қаласы).
Қазақстан Республикасының туризм саласы бойынша мамандандыру әлемдік жүйе интеграциясы
1997 жылдың соңында Минск қаласында "Туристкое пространство СНГ" атты
Бұл кеңсете біркелкі СНГ туристік аумақтың болуы қарастырылды. Сонымен
"Тұран" университеті. "Тұран" университеті жоғары оқу орны болып 1992
Университеттің басты мақсаты – экономика саласы бойынша мамандарды даярлау,
"Тұран" университетінің басты білім беру кампоненттерінің негізін келесі көрсеткіштер
а) университеттегі ғылыми-техникалық паркте тәжірибелер, ғылыми жұмыстар, оқу-әдістемелі жұмыстар
ә) тиімді және ыңғайлы оқу жоспарларын ұйымдастыру, қазіргі заманға
б) студенттік қызметті қатты қадағалау, себебі ол университеттің негізгі
в) оқытушы мамандар арасынан ең жақсысын таңдап алып, оқу
Университет төрт факультет бойынша мамандарды даярлайды:
- эканомика және финанс факультету;
- бизнес және менеджмент факультеті;
- құқық факультеті;
- туризм факультеті, 0702 – "Туризмдегі экономика және менеджмент"
Студенттердің қалауы бойынша ақырғы оқу курсында олар келесі мамандықтарды
1. Қазақстан азаматтарының рекреациялық-танымдық мақсат бойынша басқа шет елге
2. Қазақстан Республикасындағы шоп-туризмді ұйымдастыру мен экономика.
3. Белсенді саяхаттың түрімен шетел туризімін ұйымдастыру мен экономика.
4. Қонақ үй менеджменті.
Туризм саласы бойынша мамандарды даярлау барысында жоғарғы санатты оқытушылардың
- мамандыққа кіріспе
- аймақтық-туристік жүйе негіздері
- туристік бизнесті картографиялық қамтамасыз ету
- географиялық туризм негіздері
- экскурсия негіздері
- туристік бизнесті ұйымдастыру
- белсенді туризм түрінің техника және тактика негіздері
- қонақ үй менеджменті және т.б.
Әр факультетте екі оқу жүйесі жүргізіледі: күндізгі және сырттан.
Ең басында студенттердің арасында таңдау жүргізіледі. Ол тест және
"Тұран" университетінің бітірушілеріне шетел мемлекеттірің қолдауы бар және мамандығы,
"Тұран" университетін аяқтаушылар менеджмент, бас менеджер, туристік фирмаларда бастық
"Тұран" университетіндегі болашақта мамандандырылған кәсіпкерлер шығу үшін студенттердің оқуға
Қазақтың Спорт және Туризм Академиясы. Туризм кафедрасының қалыптасуы 1998
0619 – халықаралық туризм
0902 – спорт және экономикалық туризм
0618 – мәдени-әлеуметтік қызмет көрсету және туризм
Сонымен қатар туризм индустриясын зерттейтін ғылыми-тәжірибелік орталық құрылды. Ал
1999 жылы кафедра басқарушысы болып педагогика ғылымының кандидаты, доцент,
В.Н. Вуколов келді. Ол 1967 жылдан бастап туризм саласында
Бірінші деңгейде (1967-1981 жж.) туристік қызметті зерттеу, вузға дейінгі
Ал екінші деңгейде (1982-1992 жж.) Қазақстан Республикасының туристік рекреациялық
Үшінші деңгей (1993-1999 жж.) эксперименттік жұмыс қосылды – конструкциялау,
Бірінші мәліметтердің жиналуы автордың 1967 жылы нұсқаушы болып жұмыс
Бүкіл зерттеуге 4850 туристер, 390 туризм және алпинизм бойынша
Туризм менеджерін туризм факультетінде даярлау үшін менеджер саласымен тығыз
Мамандарды даярлау моделі мәселелерді қарау мақсатында жүзеге асырылуы тиіс.
Мамандарды даярлау тек бес дәрежеге байланысты жүзеге асырылады:
1. студенттердің құрамын ұйымдастыру, белгіленген маманның талаптары;
2. факультеттің оқу кестесін құру және арнайы даярланған оқытушыларымен
3. оқу кестесіне кіретін тәрбиелік кесте құру;
4. тәрбиелік кестені жүзеге асыратын арнайы кесте құру және
5. ұйымды-методикалық талаптардың құрамы мен қалыптасыуын қадағалау және оқытушылар
Туризм саласы үшін мамандар даярлаумен айналысатын жоғары оқу орындары
\1\
Оқу жылы басына 2003 2004 2005
Жоғары оқу орындары 51 40 38
Орта кәсіби оқу орындары 10 13 23
мемлекеттік меншік нысаны
Жоғары оқу орындары 18 14 11
Орта кәсіби оқу орындары 3 3 7
мемлекеттік емес меншік нысаны
Жоғары оқу орындары 33 36 27
Орта кәсіби оқу орындары 7 10 16
Туризм саласы үшін жоғары білімі бар мамандар даярлау
оқу жылы басына, адам 2003/04 2004/05 2005/06
Барлығы
Студенттер қабылданды барлығы 1051 1102 1371
олардың әйелдер 779 729 952
Оқушылардың саны, барлығы 3381 3712 3676
олардың әйелдер 2328 2555 2541
Бітірген мамандар, барлығы 445 579 843
олардың әйелдер 308 379 549
мемлекеттік меншік нысаны
Студенттер қабылданды, барлығы 388 461 597
олардың әйелдер 286 307 402
Оқушылардың саны, барлығы 1307 1507 1597
олардың әйелдер 861 1000 1074
Бітірген мамандар, барлығы 151 267 425
олардың әйелдер 67 159 271
жеке меншік нысаны
Студенттер қабылданды, барлығы 663 641 774
олардың әйелдер 493 422 550
Оқушылардың саны, барлығы 2074 2205 2079
олардың әйелдер 1467 1555 1467
Бітірген мамандар, барлығы 294 312 418
олардың әйелдер 241 220 278
Туризм саласы үшін орта кәсіптік білімі бар мамандар даярлау
оқу жылы басында 2003/04 2004/05 2005/06
Студенттер қабылданды, барлығы 399 534 531
олардың әйелдер 309 377 413
Оқушылардың саны, барлығы 775 1033 1344
олардың әйелдер 634 785 1047
Бітірген мамандар, барлығы 166 142 105
олардый әйелдер 139 113 92
Қорытынды
Қазірге кезде туризм саласы бойынша мамандарды даярлайтын мекемелер көптеп
Қолданылған әдебиеттер:
1. Қазақстан Республикасының статистикалық көрсеткіштері
2. В.Н. Вуколов – " Подготовка специалистов в сфере
3. www.kazacademsport.kz
Туристік кадрларды даярлаудың алғышарттары
Туризм саласындағы мамандарды даярлау
Туристік сала мамандарын даярлау тарихы
Туризм саласындағы мамандарды даярлаудың теориялық аспектасы
Қазақстан Республикасының туристік кластерін дамытудағы кадр мәселесі
Экологиялық туризмнің қазіргі тұжырымдамасы жəне негізгі ұстанымдары
Қазақстандағы білім беру жүйесіне сипаттама
Жоғары оқу орнында болашақ география мұғалімдерін этнопедагогикалық даярлауды жетілдіру
Қызмет көрсету нарығы
Туризм – бұл халықтың рекрациялық қажеттіліктерін тиімді түрде қанағаттандыратын экономиканың өндірістік емес саласы