Кәсіпорынның маркетингтік қызметін жетілдіру бәсекеге қабілеттілігін көтеру шараларын жасау
МазмҰны
КІРІСПЕ……………………………………………………………..3
1. ШаруашылыҚ жҮргізудіҢ акционерлік формасыныҢ теорИЯлыҚ негіздері
Акционерлік қоғамдардың пайда болу тарихы және олардың дамуы……………………………………..…………………… 6
Акционерлік меншіктің мәні мен мазмұны….………….. 11
2. ҚазаҚстан Республикасында АҚ-дыҢ Қалыптасу мен даму ерекшеліктері
2.1.Қазақстандағы АҚ-дың жағдайын талдау және қызмет жасау шарттары………………………………………………………….19
Кәсіпорынның маркетингтік қызметін жетілдіру бәсекеге қабілеттілігін көтеру шараларын жасау………….……….20
ҚазаҚстан Республикасында акционерлік ҚоҒамдардыҢ Қалыптасу мен даму ерекшеліктері
3.1 Қазақстандағы акционерлік қоғамдардың жағдайы мен қызмет ету шарттарын талдау………………………………..………..24
Қорытынды……………………………………………….…….27
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ……………………
Маркетинг- өнімнің бәсеке қабілеттігіне жетудің кешенді жүйесі
Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігінің теориясы
Денсаулық сақтау (фармация) саласын стратегиялық басқару
Кәсіпорынды маркетинг басқару жүйесінің отандық тәжірибелері
Маркетинг өнімнің бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізудің кешенді жүйесі ретінде
Агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті жетілдіру
Кәсіпорын қызметінде маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері
Тауардың бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын факторлар
Кәсіпорын процестерін басқарудағы маркетинг қызметі