Мазмұны
Мазмұны
I Кіріспе.......................................................................................................................3
II Негізгі бөлім
2.1 Информатиканың жаратылыстану ғылымдары арасындағы алатын
2.2 Информатиканың математика, физика, химия пәндерімен
III Қорытынды.........................................................................................................21
IV Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...................................................................24
Кіріспе
XVIII-XIX ғ.ғ. техникалық жетістіктер толығымен физика
XXI ғасырдың басы адамзаттың индустриялық эрадан
Информатика – ЭЕМ арқылы информацияны жинау,
Информатиканы оқытудың маңыздылығы бұл ғылымның тек
Информатиканың маңызды ерекшелігі – оның қоғадық
Қазіргі әлемнің ғылыми бейнесі негізгі сипаттамасы
Жаратылыстану ғылымдары пәндерінің жаңа мазмұны жалпы
«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» демекші білім
Ғылым дамыған сайын сол ғылымның жетістіктерін
Информатиканың жаратылыстану ғылымдары арасындағы
алатын орны
Білім мазмұнын жаңарту пәндердің әр
Мазмұнды таңдап алу мен оқу материалын
Ғылыми дүниетанымды қалыптастыру мектепте оқытылатын барлық
Математика мектепте оқытылатын пәндердің ішіндегі негізгі,
Математиканың көптеген қырлары бар, осы адамның
Оқу процесіне жаңа информациялық технологияларды енгізу
Математикадан сабақ беру әдістемесі педагогикалық ғылымдар
Оқушылардың пәнді жақсы игеруінің басты шарты
Осындай сабақтарды жасау қажеттілігі мынадай факторлармен
математикада компьютерді пайдалану арқылы оқу сапасының
компьютерлік технологияның бұрынғы дәстүрлі пәндерге,
оқушылардың әр түрлі компьютерлік техникалық құралдарды
математикалық түсініктер мен концепцияларды оқып үйренуге
Қазіргі кезде компьютер арқылы математиканы оқытудың
Компьютермен оқытудың өз мақсаты, мазмұны, формасы
Осындай сабақтар жасаудың мынадай негізгі кезеңдерін
оқыту мақсатын анықтау;
өтілетін тақырыптың, бөлімнің материалдарын талдау, керектілерін
оқыту тәсілін таңдау;
сабақты жобалау, яғни оның сценарийін құрастыру;
сабақты жүргізудің программасын (программалау тілінде) жасау;
пән мұғаліміне арналған әдістемелік құрал жасау;
педагогикалық эксперимент;
оқу процесіне компьютерлік сүйемелдеуі бар сабақтарды
Компьютерлік сүйемелдеуі бар сабақтарды жасаудың алғашқы
Білім беру мақсатын жүзеге асыру нәтижесінде
оқушылардың білім негіздерін, нақты фактілермен, түсініктермен,
жалпы әлеуметтік пәндік және пәнаралық біліктілікті,
Дамыту мақсаттары жеке тұлғаның бойындағы сапалық
ойлау аймағына жататын іс-әрекеттерді табысты түрде
іздеу әрекеттері;
кейбір интеграциялық әрекеттерді - әр түрлі
Тәрбие мақсаттарына жеке тұлғаны өндіріс пен
Компьютер арқылы оқыту үшін даярланған сабақты
Информатиканың математика, физика, химия пәндерімен пән
байланысы
Жаратылыстану ғылымдарының зерттейтін объектілері өмірдегі нақты
Жаратылыстану – математика цикліндегі пәндерді оқытуда
Пәндер арасындағы неғұрлым күрделі, терең байланыстарды
Компьютердің оқушылардың танымдық ізденімпаздығын қалыптастырып және
ЭЕМ – ді физика сабағында қолдану
тексеру, ұқсастыру;
қалпына келтіру, репродукциялау;
типтік жағдайдағы білімді қолдану;
ебдейлікті, дағдыны, білімді жаңарту.
Мұндай деңгейлік меңгерту тәсілін пайдалану –
Компьютерді физика сабағында қолданудың ең қажетті,
Ғылыми – техникалық прогресс өндірістің көптеген
Физика курсын оқыту үрдісінде компьютерді пайдалану
Диагностика. Бұл - студенттердің оқу
Оқыту режимі. Бұл жағдайда студенттердің жаңа
Компьютерлік оқыту жағдайында физика курсынан өтілген
Зертханалық жұмыс жүргізу кезіндегі өлшеу режимі.
Техникалық жоғары оқу орындары оқытушыларының пікірінше,
Күрделі процестерді модельдеу режимінде компьютерлік оқыту
Компьютерді модельдеу құрылғысы ретінде пайдаланудың тағы
Қарастырылған жұмыстарды талдау көрсеткендей, модельдеуші компьютерлік
Сонымен қоса, компьютерді моделдеу құралы ретінде
Оқытылатын материалдың сызбалық иллюстрациясы. Компьютердің сызбалық
Деректер базаларымен жұмыс. Студенттер мыналарды үйренеді:
Компьютерді пайдалану студенттерді кәсіби білімін дамытуға
Енді компьютерді оқу үрдісінде оқыту құралы
Қазіргі дербес компьютерлердің техникалық мүмкіндіктері жұмыс
Дидактикалық циклдың келесі кезеңі - өңделген
Компьютерлік оқыту жағдайында қате шешім басқаша
Мотивацияны дамытумен қатар, компьютер оқыту
Сонымен, біз ЭЕМ-ді оқу үрдісінде қолданудың
Студенттердің ғылыми-зерттеу және оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға
Компьютерді оқу үрдісінде пайдалану мүмкіндіктеріне
Есептегіш техника пайдаланылатын сабақтарға әзірленгенде
Компьютерлік оқыту құралдарының тың мүмкіндіктері физика
Мұнай-газ өндірісі студенттерінің кәсіптік білімін қалыптастыру
Компьютерді қолдану үшін алгоритм ұғымын оқушылар
Әсіресе, математиканың орны ерекше және шешуші
Машинаны пайдалану сабақтардың оқыту әдісін
Компьютерді қолдану үшін оқушы алдын-ала дайындық
Жаратылыс – математика тобындағы пәндерді
Жаратылыстану ғылымдары пәндерінің жаңа мазмұны және
Қорытынды
ХХІ ғасырды компьютерді
Компьютерді қолдану үшін алгоритм ұғымын оқушылар
Әсіресе, математиканың орны ерекше және шешуші
Машинаны пайдалану сабақтардың оқыту әдісін
Компьютерді қолдану үшін оқушы алдын-ала дайындық
Компьютерді физика сабағында қолданудың ең қажетті,
Мектепте физиканы оқытудағы компьютерді пайдалануға байланысты
Компьютердің көмегімен физиканы оқыту оқушылардың пәнге
Физикалық процестерді зерттеуде оқушының шығармашылық, өз
Алайда, зерттеулерді талдау арқылы біздің байқағанымыз,
Физика сабағында компьютердің қолданылуы жөніндегі мәселелер
Ғылыми-техникалық прогрестің қарыштап дамуы мен қоғамның
Компьютерді физика сабағында пайдалану оқушылардың шығармашылық
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
«Информатика негіздері» ғылыми
«Информатика негіздері» ғылыми
«Информатика негіздері» ғылыми
«Информатика негіздері» ғылыми
«Информатика негіздері» ғылыми
«Информатика негіздері» ғылыми
«Информатика негіздері» ғылыми
Н. Ермеков, Ж. Қараев, Н. Стифутина
Газ реттеуші пункттер
Бухгалтерлік есеп бойынша есептер жинағы
Оқу бағдарламалары
Delphi программасының базалық компоненттері
СТУДЕНТТІҢ ЖАТТЫҚТЫРУШЫЛЫҚ ІС-ТӘЖІРИБЕ КЕЗІНДЕГІ БАҚЫЛАУ-ТІРКЕУ КІТАПШАСЫ
Сауат ашу кезеңіндегі оқыту типтері
Білім беру мазмұны
Білім берудің мазмұны туралы ұғым. Білімнің мемлекеттік стандарты
Есептеу математикасына кіріспе пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен
Білім мазмұны