Бәсекеге қабілетті өнім өндірудың тиімді тетігі – кәсіпорынның маркетингтік жүйесін жетілдіру
ЖОСПАР
1. Ауыл шаруашылығындағы бәсекеге қабілеттілік 3
1.1 Бәсекелестік факторы 3
((( Бәсекеге қабілеттіліктің негізгі көрсеткіштері және оған әсер ететін факторлар 9
1.3 Өнімнің бәсекеге қабілеттілік деңгейін бағалау 11
( «Алатау» ЖШС өнімінің бәсеке қабілеттілігіне баға беру 12
((( Қазақстан Республикасындағы құс еті және жұмыртқа өнімдері нарықтарын талдау 12
((( «Алатау» ЖШС-нің техника – экономикалық көрсеткіштерін талдау 17
((( «Алатау» ЖШС-нің маркетингтік қызметін және бәсекеге қабілеттілігін талдау 22
( Кәсіпорын өнімінің бәсекеге қабілеттілігін жетілдіру жолдары 29
3.1 Бәсекеге қабілетті өнім өндірудың тиімді тетігі – кәсіпорынның маркетингтік жүйесін жетілдіру 29
((( «Алатау» ЖШС-нің бәсекеге қабілеттілігін көтеру жөніндегі ұсыныстар 30
Қорытынды 33
Пайдаланылған әдебиет көздері
«Алатау» ЖШС өнімінің бәсеке қабілеттілігіне баға беру
Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Қазақстан Республикасының азық-түлік нарығындағы кәсіпорын тауарларының бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы маркетингтің рөлі
Маркетинг- өнімнің бәсеке қабілеттігіне жетудің кешенді жүйесі
Өсімдік майларын өңдеуші кәсіпорындардың міндеттерін жан-жақты сараптай отырып, олардың өнімдерінің бәсекелік қабілеттерін арттыру тетіктерін негіздеу және оларды қолдану бойынша нақты ұсыныстар жасау
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігі туралы
Аудандағы шаруа қожалықтарының жұмысын тиімді арттырудың негізгі жолдары, жергілікті мемлекеттік органдардың рөлі
Тауардың бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын факторлар
Кәсіпорынды маркетинг басқару жүйесінің отандық тәжірибелері
Тауардың бәсекеге қабілеттігін бағалау