АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ӨНІМДЕРІН ТАРАТУ САЛАСЫНДАҒЫ ШАРТТАРДА ЕРЕКШЕ МӘНДІ ЖАҒДАЙ РЕТІНДЕ ТАНЫЛАТЫН ӨНІМ САПАСЫН МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ НЕГІЗДЕРІ



Нарық жағдайында ауыл шаруашылық өнімдерін тарату саласындағы қызметті
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..................................................................................................................3
1 ҚР АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ӨНІМДЕРІН
ТАРАТУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТТІ МЕМЛЕКЕТТІК-
ҚҰҚЫҚТЫҚ РЕТТЕУ КЕЗЕҢДЕРІ................................................................6
1.1 Кеңес Одағы кезіндегі ауыл шаруашылық өнімдерін тарату
саласындағы қызметті мемлекеттік-құқықтық реттеу........................................6
1.2 Өнеркәсіп сауда арасындағы тауар айналымын мемлекеттік-
құқықтық реттеу және қазіргі кезге дейінгі ауыл шаруашылық
өнімдерін тарату саласындағы қызметті мемлекеттік-құқықтық реттеу..........22
2 АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ӨНІМДЕРІН
ТАРАТУ САЛАСЫНДАҒЫ ШАРТТАРДА ЕРЕКШЕ МӘНДІ
ЖАҒДАЙ РЕТІНДЕ ТАНЫЛАТЫН ӨНІМ САПАСЫН
МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ
НЕГІЗДЕРІ ............................................................................................................41
2.1 Өнім сапасын мемлекеттік басқару механизмі, нормативтік
базасы және сертификаттау...................................................................................41
2.2 Сапаның сәйкестік белгісі, қолданылу мерзімі, сәйкестік белгісінен
айыру .......................................................................................................................68
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................75
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................77
КІРІСПЕ
Жұмыстың жалпы сипаттамасы. Бұл жұмыста ауыл шаруашылық өнімдерін тарату
Зерттеу тақырыбының өзектілігі. Өнім сапасын жақсарту шаруашылықтың маңызды мақсаты
Соңғы жылдары сапаны бақылау жүйесінің орнына басқару жүйесі -
Қазіргі кезде өнім сапасын жүйелі түрде дамыту мәселесі жалпы
Біздің ойымызша, өнім сапасын жүйелі түрде мемлекеттік реттеу қажеттілігі
Өнім сапасы мәселесі, жалпы ауыл шаруашылық өнімдерін тарату саласындағы
Ауыл шаруашылық өнімдерінің сапасы мәселесінің қажетті деңгейде ғылыми зерттелмеуі,
Дипломдық жұмыс тақырыбының ғылыми зерттелу деңгейі. Өнімнің сапасына қатысты
Ғалымдардың өнім сапасы, стандарттау, сертификаттау мәселелері бойынша зерттеумен кең
Зерттеудің әдістемелік, теориялық және нормативтік-құқықтық негізі.
Зерттеудің нормативтік базасын ҚР Конституциясы, ҚР өнім сапасы саласындағы
Дипломдық жұмыстың құрылымы және көлемі кіріспеден, екі тараудан, қорытындыдан
1 ҚР АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ӨНІМДЕРІН ТАРАТУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТТІ МЕМЛЕКЕТТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ
1.1 Кеңес Одағы кезіндегі ауыл шаруашылық өнімдерін тарату саласындағы
Ауыл шаруашылық өнімдерін сатып алуды жүзеге асыратын дайындау
Ауыл шаруашылық өнімдерін таратуды жүргізудің нысандары мен әдістері әртүрлі
Кеңес мемлекеті қабылдаған алғашқы құқықтық актілер келісім шарт жасасу
РСФСР Халық Комиссарлар Кеңесінің 1921 жылғы 17 мамырдағы «Билік
РСФСР Бүкілодақтық Орталық атқару Комитеті мен Халық Комиссарлар Кеңесінің
РСФСР Халық Комиссарлар Кеңесінің 1921 жылғы 04 қазандағы «зығырды,
РСФСР Халық Комиссарлар Кеңесінің 1921 жылғы 05 желтоқсандағы декретінде
Мемлекеттік органдар мен тұтыну кооперацияларының арасында жасалатын шарттың негізгі
Мақта дайындауға мемлекеттік монополияның енгізілуіне байланысты РСФСР-дің және басқа
Бұл қаулымен Еңбек және Қорғаныс Кеңесі Бас мақта Комитеті
Бұл нормативтік актіден келісім шарт жасасу институтының 1921 жылдан
Ал негізінен келісім шарт жасасу шарты барлық ауылшаруашылық өнімдерінің
Еңбек және Қорғаныс Кеңесінің 1927 жылғы 25 ақпандағы "Ауылшаруашылық
Ауылшаруашылық кооперациялары Одағы бір жағынан жергілікті май трестерімен, екінші
Басты шарттар бойынша астық дайындау тәжірибесі туралы ұйымдастыру-жоспар бөлімінің
Бұл кезеңнің негізгі міндеттерінің бірі астық шаруашылығын ұжымдастыру болып
Сібір Ауылшаруашылығы Одағының астықтық дақылдарын келісім шарт жасасу бойынша
Сібір ауылшаруашылығы Одағы келесі шараларды жүзеге асыруды ұсынды. Астық
Егістікке келісім шарт жасасу мынадай есеппен жүргізілді: олар мал
Бұл құжатта "Сібір Ауылшаруашылығы Одағымен келісім шарттық қатынастарға түсетін
Сонымен келісім шарт жасасу шарты ұжымдастырудың бұл кезеңінде елеулі
Астық Орталығы материалдары бойынша осы кезеңде шаруа қожалықтарына келісім
Ауылшаруашылық кооперациясымен шарт жасасу қатынастарына түсудегі жеңілдіктер мынадай болды:
таза, жоғары сортты тұқымдарға пайызсыз нақты кіріс-қаржы беру;
астық өнімдерін кіріс-қаржылық тұқымдардың бағасынан төмен емес бағамен сатып
жақсартылған тұқымдарды таратудан түскен ауылшаруашылық кооперациясының таза табыстарынан белгіленген
Келісім шарт жасасу процесі шаруашылық артықшылықтарына және жақсы түсімдігіне
Өнімді таратушы үшін де кепілдіктер қарастырылды. Міндеттемені орындамағаны үшін
БКП (б) 1927 жылдың желтоқсанында болған ХV съезінің материалдарына
Ауылшаруашылық өнімін дайындау саласына келсек, онда мемлекеттік органдар және
Съезд мемлекеттің күші өнеркәсіптік тауарларға бағаны жүйелі түрде түсіре
Съезд бұл тәжірибенің толығымен ұсақ шаруа шаруашылықтарын біріктіру туралы
Съезд келісім шарт жасасу әдісінің дамуының алғышарттарын көрсете отырып,
Партияның V съезді ауылшаруашылығын ұжымдастыруға бағытталған басқа да шаралармен
Келісім шарт жасасудың сол жылдардағы ролін 1928 жылғы 21
Қаулыда таза сортты және жай бидай егістігіне келісім шарт
Жай астықты барлық келісім шарт жасасу КСРО ішкі және
Қаулының үшінші тармағында ескертуде "таза сортты тұқымды келісім шарт
Өндірушілерге жылына алты пайыз өндіріп алумен аванс берілетіні бекітілген.
Аванс ретінде арнайы келісім арқылы ауылшаруашылық машиналары, тұқымдар, минералдық
Қаулымен шарт бойынша шаруашылықтардың өндірушілерге (контрактанттарға) өсірілген өнімнің артығын
Келісім шарт жасасу шарттарында астықты өткізу мерзімдері уақыт бойынша
Бұл нормативтік актіде ең алғаш ұзақ мерзімді шарттық қатынастарға
Келісім шарт жасасуды келісім шарт жасауға тартылып отырған өндірістік
1930 жылдарға дейінгі кезендегі ауылшаруашылық өнімдеріне келісім шарт жасауды
Қаулыда орталықтар арасында бастапқы шартты қолдану және келісім шарт
Еңбек және Қорғаныс Кеңесі 1927-1928 жылдардағы ауылшаруашылық өніміне келісім
Келісім шарт жасасуды шаруа қожалықтарын техникалық жағынан көтеру үшін
Еңбек және Қорғаныс Кеңесі тасымал астықты кажет ететін аудандарда
Еңбек және Қорғаныс Кеңесі өнеркәсіппен келісім шарт жасасатын ұйымдардың
Өнеркәсіптік кәсіпорындар орналасқан аудандарда кәсіпорындар ауылшаруашылық шикізатына келісім шарт
1928-1929 ж.ж. тәжірибе ретінде агротехникалық және өндірістік қатынастар жағынан
Келісім шарт жасасуды ауылшаруашылығын дамыту бойынша шаралармен неғұрлым тығыз
Келісім шарт жасасудың жоспарын, келісім шарт жасасу бойынша типтік
Осылайша, 1929 жылға ауылшаруашылық өніміне келісім шарт жасасу құқықтық
Өнімді сатып алуды жүзеге асыратын дайындаушының жағынан мұндай үлкен
Ауылшаруашылық кәсіпорындары немесе жеке шаруашылықтар өнімді сатып алуды жүзеге
Келесі жылдары ұжымдық ауылшаруашылық кәсіпорындардың өсуімен, олардың материалдармен және
1929 жылғы күздік егінге келісім шарт жасасуды жүргізген кезде
КСРО Еңбек және Қорғаныс Кеңесінің 1929 жылғы 07 мамырдағы
Еңбек және Қорғаныс Кеңесі келісім шарт жасасу шартында егіншілердің
Ауылшаруашылық өніміне келісім шарт жасасу бойынша шарттық қатынастарға түсу
Бұл кезеңде келісім шарт жасасуға байланысты сұрақтар үнемі Коммунистік
Келісім шарт жасасу шартының әрекет ету аясы жылдан жылға
Бүкілодақтық Коммунистік Партияның Орталық Комитетінің 1929 жылғы 26 тамыздағы
Бүкілодақтық Коммунистік Партияның Орталық Комитеті көлемі жағынан таратыла отырып,
Ауылшаруашылығының астықты (дәнді-дақылды) және басқа да салаларында келісім шарт
Қала мен ауылдың арасындағы жоспарлы өнім алмасудың ұйымдастыру құралы
Келісім шарт жасасуға шарттар типтік шарт негізінде жергілікті ерекшеліктерді,
Орталық Комитет ауылшаруашылығын реконструкциялау бойынша шараларға қарсылықтарды жою мақсатында
Маусымдық келісім шарт жасасудан жылдық (күздік және жаздық егіске
Орталық Комитет келісім шарт жасасу кезінде ауыл кедейлерінің және
Келісім шарт жасасу шарттарының өндірістік жоспарын және жағдайларын ауылдық
«Келісім шарт жасасумен, жаппай өндірістік бірлестірумен және топтастырумен тығыз
КСРО Халық Комиссарлар Кеңесінің 1929 жылғы 07 қазандағы «Ауылшаруашылық
Келісім шарт жасасу шарты тәжірибесінде ұйымдастыру жағынан бірқатар кемшіліктер
Халық Комиссарлар Кеңесі шаруашылықтар келісім шарт жасасу шартын жасай
Осылайша, бұл маңызды нормативтік актіде келісім шарт жасасу шарттарын
Жоғарыда айтылып өткендей, келісім шарт жасасу бұл кезеңде саяси
1927-1929 жылдарда келісім шарт жасасуды жоспарлау және есептеу келесі
КСРО Халық Комиссарлар Кеңесімен келісім шарт жасасу шарттарын оларды
1928-1932 жылдар әлеуметтік қайта құрулар және елді индустриализациялаудың бастамасы
Келісім шарт жасасу шарты қарастырылып отырған кезеңде қала мен
Келісім шарт жасасу институтының дамуын баяндау Кеңес Одағында партия
1931 жылдың 8-17 наурызында өткізілген КСРО Кеңестерінің VІ съезді
Жаппай ұжымдастыру процесінің бітуімен халық шаруашылығын басқарудың әлеуметтік нысаны
Ауылшаруашылығында азық-түлікті және шикізатты негізгі өндірушілер ұжымдық шаруашылықтар және
1933 жылы, ауылшаруашылығын қайта құру процесінің аяқталу уақытында ауылшаруашылық
КСРО Халық Коммиссарлар Кеңесінің және Бүкілодақтық Коммунистік Партиясының Орталық
Осылайша, 1933-ші жылдан бастап келісім шарт жасасу шарты міндеттемені
Қаулымен дайындаушы ұйымдардың ұжымдық шаруашылықтармен, шаруалармен, жеке шаруашылықтармен КСРО
МТС-тар қызмет ететін және қызмет етпейтін ұжымдық шаруашылықтармен және
Келісім шарт жасасу шарттарын жасағанға дейін олардың жағдайлары ұжымдық
Шарттың мазмұнына ұжымдық шаруашылықтар үшін аудандық атқару комитеті, ал
Шартта тағы да стандарттың талаптарына сәйкес мақта сапасының көрсеткіштері
Шартпен егілетін тұқымның 1938 жылдың астығы, шикі мақтаны өткізу
Ұжымдық шаруашылықтарға жіберіліп отырған тұқымның сапасына бақылауды қамтамасыз ету
Шартта ақшалай аванс берудің мөлшері және мерзімі туралы мәліметтер
1932-1933 жылдары келісім шарт жасасудың орнына етке, картопқа, күнбағысқа,
Осылайша, КСРО Министрлер Кеңесінің 1946 жылғы 27 маусымдағы қаулысымен
Қаулымен шарт бойынша міндеттемені орындағаны және артық орындағаны үшін
СОКП Орталық Комитеті және КСРО Министрлер Кеңесі 1955 жылғы
Облыстарға бөлінген Одақтас Республикалардың Министрлер Кеңесіне мемлекеттік жоспарға сәйкес
Ұжымдық шаруашылықтар егіншілік және мал шаруашылығы өнімдерін мемлекеттік өнімді
Мемлекетке жоспарлы өткізуге ұжымдық шаруашылық өнімінің тек бір бөлігінің
Дақылдар бойынша ұжымдық шаруашылықтар жасаған егістік жоспарлары және мал
Бұл қаулымен ауылшаруашылық өндірісін жоспарлау тәртібіне елеулі өзгерістер енгізілді
КСРО Министрлер Кеңесінің 1958 жылғы 30 маусымдағы "Міндетті өнім
Ұжымдық шаруашылықтардан міндетті өнім тапсыру, келісім шарт жасасу бойынша,
Ауылшаруашылық өнімдерін сатып алу кезіндегі тұтыну және өнеркәсіп тауарларын
КСРО Министрлер Кеңесі ауылшаруашылық өнімдерін мемлекеттік өнімді сатып алуды
Ауылшаруашылық өндірісін жоспарлауды және ұжымдық шаруашылықтар мен кеңестік шаруашылықтарда
Аталған қаулылармен ақшалай авансты ұжымдық шаруашылықтардан оны пайдаланған үшін
Осылайша, соғыстан кейінгі кезеңнен 1960 жылдарға дейін бекітілген жоспарларға
1.2 Өнеркәсіп сауда арасындағы тауар айналымын мемлекеттік-құқықтық реттеу
1961 жылдан бастап КСРО қала мен ауыл арасындағы кеңейтілген
Елде ауылшаруашылығын неғұрлым ұтымды ұйымдастырудың нысаны іздестірілді, осыған байланысты
СОКП Орталық Комитеті және КСРО Министрлер Кеңесі СОКП Орталық
1933 жылы кейбір дақылдарға келісім шарт жасасу алынып тасталып,
Келісім шарт жасасу шарттарын ұжымдық шаруашылықтар мен кеңестік шаруашылықтарды
Шарт жасасудан бұрын өндіріс және сатып алу жоспарларының нақтылығы
Осыған байланысты келісім шарт жасасу шартын жасауды құқықтық реттеу
Одақтас Республикалар Министрлер Кеңестеріне және КСРО Министрлер Кеңесінің Мемлекеттік
Аталған қаулыны орындау үшін Одақтас Республикалар Министрлер Кеңестері ауылшаруашылық
Аудандарда барлық ауылшаруашылық өнімдерін және шикізаттарын мемлекеттік сатып алуды
Сатып алу бойынша бас мемлекеттік инспектор әрекет етуші зандарға
Бірақ басқарудың мұндай әдісін тәжірибеде қолдану оның жеткіліксіз екендігін
Ауылшаруашылық өнімдерінің артығын сатып алу кезінде пайда болатын қатынастардың
1962 жылдың наурызында болған СОКП Орталық Комитетінің Пленумы өз
Аумақтық басқармалар шаруашылықтарды сатып алу тәртібімен ауылшаруашылық өнімдерін және
1961 жылдан бастап жыл сайын КСРО Министрлер Кеңесі шарт
Ұжымдық және кеңестік шаруашылықтардың өнімді сатып алуды жүзеге асыратын
СОКП Орталық Комитетінің және Партияның XXIII съезінің 1966
Ауылшаруашылық кәсіпорынның шарттық қатынастарын құқықтық реттеу үшін 1965 жылғы
Бұл ереже 3 тармақта көрсетілген нұсқауларға сәйкес мелекеттік ауылшаруашылық
Мемлекеттік кәсіпорындар туралы ереже қолданылатын ауылшаруашылық кәсіпорындарының тізіміне толықтыру
Осылайша, аталған ереже мемлекеттік ауылшаруашылық кәсіпорындарына және басқа да
Мемлекеттік кәсіпорындар туралы ереже ұжымдық шаруашылықтарға қолданылмады, өйткені олардың
Ауылшаруашылық өнімдерін экономикалық ынталандыруды күшейту және кәсіпорынның жұмысының нәтижесін
Қаулыда толық шаруашылық есепке өткен мемлекеттік ауылшаруашылық кәсіпорындарымен және
Кеңестік шаруашылықтардың және басқа да толық шаруашылық есепке өткізілетін
Бұл қаулының қабылданғанына қарамастан СОКП Орталық Комитеті мен КСРО
Ауылшаруашылық өндірісін ары қарай мамандандыру және экономикалық негізді топтау
Сол қаулымен кеңестік шаруашылықтарға және басқа да толық шаруашылық
Бұл актінің құқықтық реттеу саласындағы мәнін анықтау өте қиын.
Жұмсалған шығындардың түскен пайдамен шамалас болуын қажет ететін шаруашылық
КСРО Министрлер Кеңесі ауылшаруашылық өнімдеріне келісім шарт жасасу кезінде
Мемлекеттік сатып алу жоспарлары бекітілетін тәжірибелік, тәжірибелік-өндірістік, ғылыми-зерттеу мекемелерінің
Осыған орай Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің «Овощ дақылдары тұқымының
Аталған шаруашылықтармен келісім шарт жасасу тәртібі бойынша сатуға жататын
Кәсіпорындардың, ұйымдардың және мекемелердің қосалқы шаруашылықтарына, сонымен қатар КСРО
Бұған сәйкес «Қазақ ССР-інің тұқым өсіруші совхоздарында, колхоздарында және
Емдеу мекемелерінің (аурухана, санаторий), демалыс үйлерінің, балалар үйлерінің, мектептен
Ведомстволық бағыныштылығына қарамастан қосалқы шаруашылықтар, ғылыми- зерттеу мекемелерінің және
Одақтас Республикалар Министрлер Кеңесімен КСРО құс өнеркәсібі жүйесіне кіретін,
КСРО Министрлер Кеңесі келісім шарт жасасу шарттарында мыналар көрсетілуі
ұжымдық шаруашылықтардың, кеңестік шаруашылықтардың және басқа да шаруашылықтардың мемлекетке
дайындаушы ұйымдардың және кәсіпорындардың өнімдерді уақытында қабылдауы, белгіленген баға
ұжымдық шаруашылықтарға және кеңестік шаруашылықтарға ауылшаруашылық өнімдері өндірісін ұйымдастыруға
қабылдаған міндеттемелер орындалмаған жағдайда тараптардың бір-біріне материалдық
1970 жылғы 23 сәуірдегі осы қаулымен ауылшаруашылық өнімдеріне келісім
Ауылшаруашылық өнімдерін сатып алуды жүзеге асыратын Одақтас Республикалар Министрлер
Ұжымдық шаруашылықтардан, кеңестік шаруашылықтардан және ауылшаруашылығының басқа да мемлекеттік
Ауылшаруашылық өнімдеріне келісім шарт жасасу шарттарын жасау және орындау
КСРО Министрлер Кеңесі Одақтас Республикалар Министрлер Кеңестерін, Одақтық дайындау,
КСРО Дайындау Министрлігіне, Одақтық және автономдық республикалардың Министрлер Кеңестеріне,
Мемлекетке ауылшаруашылық өнімдерін сатудың мерзімдері дақылдардың пісу мерзімін, өнімдерді
Ұжымдық шаруашылықтардың, кеңестік шаруашылықтардың және басқа да мемлекеттік ауылшаруашылық
Қиыр Сібірде және оған теңестірілген жерлердегі аудандардың ұжымдық шаруашылықтарынан,
Ұжымдық және кеңестік шаруашылықтармен және басқа да мемлекеттік ауылшаруашылық
Өнімді сатып алуды жүзеге асыратын дайындаушы ұйымдар, ұжымдық шаруашылық,
Келісім шарт жасасудың типтік шартының заңдық күші оның негізгі
Осы сапада типтік шарттар нормативтік актілердің сипатын алды, сонымен
Ереже шаруашылық, қорытынды шығаруда және бәрінен бұрын келісім шарт
Бітімгершілік тәртібі және ауыл шаруашылық өнімдері келісім шарт жасасу
Бұрынғы ереже тек бір ғана Мемлекеттік Комитеттің немесе КСРО
КСРО Мемлекеттік агроөнеркәсіптің 1987 жылғы 15 сәуірдегі №300 бұйрығымен
Біздің көріп отырғанымыздай ауыл шаруашылығын өндіру процесі өңдеушіден тұтынушыға
Типтік келісім шарт жасасу шартында келісім шарт жасасу шартын
Егер келісім шарт жасасу шартын бекіту және орындаудың тәртібі
Осындай қызметті беру экономиканы басқаруды қайта құру Одақтас Республикалардың
Ауыл шаруашылық өнімдерін өндіру және сату қатынастары аясындағы заң
Заң шығарушылықты жетілдіру заң актілерінің мәнін жетілдіруге септігін тигізеді.
Мiндеттемелiк шартты бұзғаны үшін дайындаушының жауаптылығы негiздерiн нақтылауды қажет
Жоғарыда аталған анықтамалар типтiк келісім шарт жасасу шарттарындағы кемшiлiктердi
Негiздiң 52 бабында, ереженiң 13 тармағында көрсетiлген шарттар шаруашылық
Типтiк келiсiмдердегi қарастырған шартта толықтырылып, нақтыландырылғаннан кейiн ауыл шаруашылық
Осыған сәйкес КСРО Мемлекеттiк арбитражының шарты типтiк шарттарды өзгерту
Осындай түсiндiрулер өзгертiлiп КСРО Министрлер Кеңесiнiң 1989 жылғы 5
Мемлекеттегі жүргізіліп отырған экономикалық реформалар жағдайында шарттық қатынастардың және
Келiсiм-шарт жасасу шартының анықтамасы Қазақстан Республикасының Азаматтық Кодексiнiң 478
Келiсiм-шарт жасасу шарты шаруашылық шарттар жүйесiнде ерекше орын алады.
Келiсiм шарт жасасу шарты бойынша өнiмдi өндiрушi шарттың бiр
Л.С. Привманның «Договор контрактации сельскохозяйственной продукции» атты еңбегінде «Особенностью
Шарттың құқықтық нысан ретiндегi негiзгi бағыты тараптардың құқықтары мен
Келiсiм-шарт жасасу шартының заты мiндеттеме бойынша өсiрiлуге тиiс және
Осылайша, келiсiм-шарт жасасу шарты шаруашылықтар мен дайындаушылардың арасында байланысты
Қазiргi кезде келiсiм-шарт жасасудың материалдық-техникалық көмек көрсету, агротехникалық бақылауды
Заңдарда шаруашылықтарға өз бетiнше өз өнiмдерiн тарату құқығы берiлген,
Келiсiм - шарт жасасу шартының заты тауарлық сипаттағы ауыл
Келiсiм-шарт жасасу шартына тән ерекшелiктердi ескере отырып оған мынадай
Қазіргі кезде шарт өзiнiң жоспарлық сипатын жоғалтып сатып-алу сату
Бұл кезең келiсiм-шарт жасасу шартын түгелiмен басқа жағынан сипаттайды,
1. Келiсiм-шарт жасасу бойынша ауылшаруашылық өнiмiн өндiрушi өзi өсiрген
2. Осы параграфтың ережелерiмен реттелмеген келiсiм-шарт жасасу шарты бойынша
Егер келiсiм-шарт жасасу шартында өзгеше көзделмесе, дайындаушы өндiрушiден ауылшаруашылық
Ауылшаруашылық өнiмiн қабылдау дайындаушы орналасқан жерде немесе ол көрсеткен
Дайындаушы өнiм сапасын стандарттарға сәйкес дәл анықтауды қамтамасыз етуге
3. Келiсiм-шарт жасасу шартында ауыл шаруашалық өнiмiн ұқсатуды жүзеге
Ауылшаруашылық өнiмiн өндiрушi дайындаушыға өсiрген (өндiрген) ауыл шаруашалық өнiмiн
Келiсiм-шарт жасасу шарты 3 негiзгi бөлiмнен тұрады:
Ауылшаруашылық өнiмiн өндiрушiнiң мiндеттемесi.
Өнiм дайындаушының (контрактанттың) мiндеттемесi.
Жақтардың (тараптардың) жауапкершiлiгi.
Келiсiм-шарт жасасу шартының мәндi пункттерiне шарттың заты, бағасы, мерзiмi,
Шарттың заты саны, сапасы, және ассортиментi бойынша анықталатын ауылшаруашылық
Келiсiм-шарт жасасу шартын орындау барысында тараптардың арасында ауылшаруашылық өнiмiн
Сонымен жоғарыда айтылғандардан келiсiм-шарт жасасу шарты елеулi өзгерiстерге ие
Қазiр мемлекет ауылшаруашылық өнiмiн өндiрушiлерге өз тарапынан қолдау көрсете
Шынын айтқанда, шарттың еркiндiгi қағидасына сүйенетiн болсақ, мұндай нормаларды
Келiсiм-шарт жасасу шартының заңдарда көзделмеген көптеген кемшiлiктерi жеткiлiктi. Сол
Келісім шарт жасасу шарттарында өнімнің сапасы ерекше мәнді жағдай
2 АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ӨНІМДЕРІН ТАРАТУ САЛАСЫНДАҒЫ ШАРТТАРДА ЕРЕКШЕ МӘНДІ
2.1. Өнім сапасын мемлекеттік басқару механизмі, нормативтік базасы, сертификаттау
Елдің әлеуметтік-экономикалық тұрғыдан жедел дамуы ғылыми-техниканың дамуынсыз, яғни өндірістің
Кез келген азаматтың сапалы өнімге, өнім туралы толық та
15467-79 Мемлекеттік стандартына сәйкес, өнім сапасы дегеніміз - өнімнің
Ең алғаш сапаны бақылау В. Шехарттың (Walter Shewhart) еңбектерінен
А.К. Хайрулинованың «Роль государства в стимулировании качества продукции» атты
Ғылым мен техниканың қазіргі кездегі өндіріс көлемінің өсуі және
Осылайша, өнімнің сапасын көтеру шешімі өнім өндірушілерге техникалық, ұйымдастырушылық,
Қатаң белгілі бір мақсатқа бағытталған, бір бағытта әрекет ететін,
Қазіргі кезде өнімнің сапасын жоспарлы, жүйелі түрде көтеруге бағытталған
Сапаны басқару әлеуметтік санат ретінде материалдық өндіріс және басқа
Өнімнің сапасын қамтамасыз етумен байланысты пайда болатын қоғамдық қатынастарды
өнімнің сапасын көтеру бойынша жұмыстарды жоспарлау және қаржыландыру кезінде;
тауар-ақша нысандарын пайдаланумен және баға, табыс, несие және т.б.
қоғамдық өндіріс барысында жұмысшылар мен қызметкерлердің еңбегін қолданудан туындайтын
Қоғамдық қатынастардың берілген топтарының барлығының объектілері бірдей өнімнің сапасы.
Өндірісті, сонымен қатар өнім сапасын басқару мемлекеттік қызметтің, мемлекеттік
Өндірісті мемлекеттік басқару қоғамдық қатынасты реттеудің маңызды құралы ретінде
Сапаны мемлекеттік басқарудың ұтымдылығын арттыру осындай басқарудың барлық элементтерін
Виталий Сергеевич Лаштун өзінің «Экономика и качество продукции» атты
Өнімнің сапасын мемлекеттік басқаруға жүйелі қарау негізінде оның келесі
Мемлекет өнім сапасын басқаруды жүзеге асыра отырып, өнім сапасын
Әкімшілік әдістер міндетті бұйрық беру сипатында болады. Бұл әдістің
Сапаны басқарудың экономикалық әдістері өнім сапасын көтеруде өндірушілердің белгілі
Идеологиялық әдістер адамдардың санасына, ал сана арқылы олардың әрекеттеріне
Басқару қызметінің барлық нысандары құқықтық әдіспен реттеледі. Бірақ олардың
Бұл әдістер осыған дейін қолданыста болған, бірақ әрекет етуін
Өнім сапасы мәселелерін шешумен байланысты әлеуметтік-экономикалық және саяси процестерді
«Качество и безопасность продукции во многом определяется уровнем нормативных
Өнімнің сапасын мемлекеттік басқарудың нормативтік базасы стандарттау болып табылады.
Өнімнің сапасын мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық нысандарына қоғамдық-ұйымдастырушылық қызметті жүзеге
Өнімнің сапасын мемлекеттік басқару өнімді зерттеу, жобалау, жасау,
Зерттеу және жобалау сатысында берілген өнімді өндіру кезіндегі қоғамдық
Тұтыну және қолдану кезеңінде өнімді дұрыс пайдалануды ұйымдастыру, оның
Асқаров Е.С. өзінің «Управление качеством» атты оқу құралында сапа
«ТКБ Интерсертифика» фирмасының кеңесшісі, бірлескен ресей-швед-швейцария «АББ Унитурбо» кәсіпорнының
Сапаны мемлекеттік басқару жүйесіне осы жүйенің міндеттеріне сәйкес ретке
Сапаны жоғары деңгейде басқару, яғни барлық шаруашылықтарға қатысты, ол
Қоғамдық қатынастардың белгіленген саласында басқаруды нақтылау және қызметті үйлестіру
ҚР Мемлекеттік стандарты мемлекеттік басқарудың арнайы құзыретті органы болып
ҚР Үкіметі сонымен қатар мемлекеттік стандарттардың басқа елдерде де
Өндірісті жоғары сапалы өніммен қамтамасыз ету - министрліктердің салалық
Стандарттау, сәйкестікті растау және аккредиттеу жөніндегі сарапшы-аудиторлар заңдарға сәйкес
Стандарттау бойынша техникалық комитет экономика салаларында мемлекеттік органдардың және
Кәсіпорындар мен бірлестіктерде өнім сапасын басқарудың кешенді жүйесі жүзеге
Шаруашылық механизмді жетілдіру жағдайында тиісті органдар арасында қызметтерді ұтымды
Академик Баймаханов М.Т. «Разнобой и несогласованность в работе порождаемые
Техникалық деңгейді көтерудің және өнімнің сапасын жақсартудың маңызды құралы-стандарттау
Кейінгі кезде стандарттау өте үлкен қарқынмен дамуда, оның экономикалық
Қазақстан Республикасының Техникалық реттеу туралы заңының 41 тармағы
Стандарттаудың негiзгi мақсаттары мыналар болып табылады: өнiмге, процестерге (жұмыстарға),
Ол туралы ҚР Индустрия және сауда Министрлігінің техникалық реттеу
М.М. Нұрпеисованың «Качество-ключ к завоеванию рынка» атты көпшілікке арналған
Стандарттау ғылым мен техниканың жетістіктерін дамыта отырып, неғұрлым прогрессивті
Стандарттауды ерекшелеудің бір белгісі неғұрлым жетік ғылыми және техникалық
Техникалық реттеу туралы заң нормативтік құжатты қызметтің белгілі бір
Стандарттау жөнiндегi нормативтiк құжаттар белгiлейтiн талаптар ғылымның, техника мен
Стандарттау жөнiндегi нормативтiк құжаттарды әзiрлеу кезiнде олар адамдардың өмiрi
Стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттарды қабылдау және олардың пайдаланылуын қамтамасыз
Стандарттау жөнiндегi нормативтiк құжат жобасын әзiрлеу кезеңiнде халықаралық стандарттар
Мемлекеттік стандарттар мен ТЭА жіктеуіштерін әзірлеу мемлекеттік стандарттау жоспарлары
Қазақстан Республикасының аумағында шет мемлекеттердің стандарттау, сәйкестікті растау және
Ереже халықаралық стандарттарға және шет мемлекеттердің стандарттау жөніндегі нормативтік
Мемлекеттік стандарттар:
1) мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің жалпы ұйымдастыру-әдістемелік ережелерін белгілейтін
2) өнімнің біртектес топтарына қойылатын талаптарды белгілейтін өнімге, қызмет
3) процестерге арналған стандарттарға;
4) өнімді, қызмет көрсетуді, процестерді бақылау әдістеріне арналған стандарттарға
Cтандарттарды және стандарттау, метрология, сертификаттау, аккредиттеу жөніндегі нормативтік құжаттарды,
Өнімді басқарудағы стандарттардың және техникалық шарттардың ролі олардың өнімнің
Қазақстан Республикасы мемлекеттік стандарттары ретінде халықаралық және шет мемлекеттердің
Стандарттауға байланысты мәселелерді шешуде құқыққа ерекше орын берілген. Стандарттаудың
Стандарттау өз табиғаты бойынша ғылым мен техниканың, өндірісті басқарудың
Осылайша, стандарттау (стандарттарды жасау, бекіту және қолдану)- заңдық құқық
Стандарттаудың негiзгi қағидалары ретінде: келiсу; бүкпесiздiк; ерiктiлiк; отандық және
Келісу стандарттаудың қағидасы ретінде ол осы саладағы барлық жүзеге
Бүкпесіздік қағидасы бұл стандарттау жұмыстары жүргізілу кезінде барлық өнімдерге
Еріктілік стандарттаудың маңызды қағидасы ретінде саналады және ол стандарттау
Отандық және шетелдiк өндiрушiлер мен өнiм берушiлер үшiн стандарттау
Экономикалық қисындылық бұл елдегі барлық жүргізіліп отырған саясаттың экономикалық
Мемлекеттік басқару стандарттаудың қағидасы ретінде біздің елімізде шаруашылықты мемлекеттік
Қазақстан Республикасында стандарттау жөнiндегi жұмыстарды басқаруды стандарттау, метрология және
Қазақстан Республикасының мемлекеттiк басқару органдары стандарттау жөнiндегi жұмыстарға өздерiнiң
Жеке және заңды тұлғалар стандарттау жөнiндегi қызметiн заңға, стандарттау
Ол стандарттауды ұтымды дамытуды және сала аралық бірыңғайлықты, ғылым
Стандарттаудың мәнді белгісі ретінде оның міндеттілігін айтуға болады. Осыған
Сонымен қатар, стандарттардың нормативтік акт ретіндегі міндеттілігі стандарттардың талаптарымен
Мемлекетте стандарттау бойынша жұмыстар кешенділік қағидасының негізінде де жүргізілуі
Өнім сапасының көтерілуі сапасы шаруашылықта тұтынылатын тауарлар мен өнімдерге
Стандарттар мен техникалық шарттарға ең ұтымды нормалар, ережелер, көрсеткіштер
Біздің елімізде көп ретте ұдайы өндiрiлу және (немесе) пайдалану
2004 жылғы 9 қарашадағы № 603-II Техникалық реттеу туралы
Мемлекеттік стандарттар мен техникалық-экономикалық ақпарат жіктеуіштерін әзірлеу, келісу, есепке
Экономикалық өзара көмек көрсету кеңесі шегінде стандарттау бойынша негізгі
Қазiргі уақытта республикада негізгі ережелерi Дүниежүзілік сауда ұйымының халықаралық
Республикада 39 мыңнан астам саналатын нормативтiк құжаттардың атаулары, оның
МСҚ кеңейту және жаңарту жөнiндегі, сондай-ақ ақпарат алмасу жөнiндегі
Жүргізiлген талдау көрсеткендей мемлекеттiк стандарттарды жаңарту қарқыны соңғы 10
Салалардың стандарттарды әзiрлеуге қызығушылығының әлсiздігі, салалық бағдарламалардың қаржыландырылмауы немесе
Экономиканың түрлi салаларында стандарттау жөнiнде жұмыстар жүргiзу мақсатында қызмет
Қазақстан Республикасында қолданыстағы стандарттар мен сәйкестікті бағалау рәсiмдерi туралы
Мүдделi тұлғаларды нарық жағдайы туралы ақпаратпен қамтамасыз ету мақсатында
Республикада түрлі ведомстволармен әзiрленген 25 сыныптауыш қолданыста, олардың 10
Отандық өнiмнiң бәсекеге қабiлеттілігі өндірiсте сапа менеджментi жүйесiнiң болуына
Одан әрі стандарттау саласындағы жоспарлар мен бағдарламаларды әзірлеу және
Сапа менеджментi жүйелерiн енгiзуде кәсiпорындардың қызығушылықтарының төмендiгінiң негiзгi себептерiнiң
Қазiргі уақытта жалғастырылуы қажет өнеркәсiптiң басым салаларындағы кәсiпорындарда 9000
Отандық кәсiпорындарды бәсекеге қабiлетті өнiм өндiруге ынталандыру мақсатында республикада
Ол 2001 жылдан “Сапа саласындағы жетiстiктерi үшiн" Қазақстан Республикасы
Байқауға қатысушыларға екі топтағы өлшемнен тұратын үлгі бойынша балл
Бірінші топ - "Мүмкіндік" өлшемі ұйымның сапа саласында нәтижелерге
Бұл жасалып жатқан қызметке қоса, сапалы өнімді шығаруға ынталандыру
Қолда бар сертификаттау сынақтары бойынша республиканың сынақ қоры жеткiлiксiз,
Бұдан басқа, республикада халықаралық деңгейде танылған және халықаралық сарапшылар
Сонымен бірге, тамақ өнімдері және бірқатар басқа салаларға қойылатын
Осыған орай, Стандарттау, метрология және сертификаттау бойынша мемлекетаралық кеңестің
Сонымен қатар ҚР Экономика және сауда Министрлігінің стандарттау, метрология
Бірақ бұл актіден басқа жалпы өнімнің сапасын анықтау мақсатында
Сынақ қорын жабдықтау үшiн өнiмнiң, шикiзаттың және материалдардың қауiптi
Осылайша, қазiргі уақытта қолданыстағы ұлттық стандарттау және сертификаттау жүйелерi
Бұдан шығатыны Қазақстан Республикасының әлемдiк нарыққа шығуы, сондай-ақ Дүниежүзiлiк
Көзделген ұлттық стандарттау және сертификаттау
Бұл әрекеттерді iске асыру отандық өнiмнiң сапасын арттыруға және
Өнімнің сапасын мемлекеттік басқарудың арнайы функцияларының ішінде сертификаттау маңызды
Cәйкестікті растау жөніндегі органдар - меншік нысанына қарамастан, өнімді,
Техникалық деңгейді және өнім сапасын көтерудегі сертификаттаудың үлкен ролін
Заңға сәйкес, сәйкестікті растаудың міндетті және ерікті түрлері
Міндетті сәйкестiктi растауға жататын өнімдерді, жұмыстарды, қызмет көрсетулерді сәйкестік
Міндетті сәйкестiктi растауға жататын, Қазақстан Республикасында сертификаттаудан өтпеген, өнімдерді,
Міндетті сәйкестiктi растауға жататын импортталатын өнімді беруге жасалатын келісім-шарттарда
Міндетті сәйкестiктi растауға жататын және бөлшек саудаға арналған импортталатын
Сәйкестікті растаудың негізгі мақсаттары мыналар болып табылады: адамдардың өмірі
Сәйкестікті растаудың көмегімен өнім дайындаушы-кәсіпорын және ұйымдардың, өнеркәсіп салаларының
Шетелдік тауарларға берілген сәйкестік сертификаттары осы туралы ережелерге сәйкес
Өнімді өндірушілерге, оны берушілер мен тұтынушыларға тәуелсіз (осы қызметтерді
Сертификаттау жөніндегі нормативтік құжаттарды әзірлеу үшін негіз ретінде халықаралық
Сертификатталған өнімнің, жұмыстардың, қызмет көрсетулердің қауiпсiздiгіне және сапасына мемлекеттік
Сертификатталған өнімдерді, процестерді, жұмыстарды және қызмет көрсетулерді инспекциялық бақылауды
Еліміздегі жүзеге асырылып отырған және қолданылатын шаралардың арқасында жоғары
Сертификаттау саласында сертификаттау жөнiндегі органдар мен сынақ зертханаларын аккредиттеу
Ол үшiн: сертификаттық сынаулар жүргiзу жөнiндегi сынақ орталықтарының (зертханаларының)
Өнімді халықаралық деңгейде аккредиттеу үшін көп жағдайда қаражат мәселесі
Сонымен қатар Ресейлік ғалымдар Л.В. Бесфамильная және
Ауыл шаруашылығын мемлекеттік қолдау шарасы ретінде, сапалы өнім өндірудің
Өсімдік шаруашылығындағы міндетті сақтандыру туралы 2004 жылғы 10 наурыздағы
Қолайсыз табиғи құбылыстардың болуы ауыл шаруашылық өнімдерінің жойылуына және
Қолайсыз табиғи құбылыстардың теріс нәтижелерін болдырмаудың сенімді қаржылық құралы
Сонымен әрекет етуші «Өсімдік шаруашылығындағы міндетті сақтандыру туралы» заңға
Сол себептен ауыл шаруашылығындағы сақтандыруды, яғни ауыл шаруашылық өнімдерін
Сапаның сәйкестік сертификаты сертификаттаудағы жоғары бағалаудың қорытындысының қатарында. Сапаның
Өнімдер, процестер, жұмыстар, қызмет көрсетулер техникалық регламенттерге, стандарттарға немесе
Техникалық реттеу туралы заңға сәйкес, сәйкестік сертификатына мынадай анықтама
Сонымен жоғарыдағыларға сүйене отырып, мынадай анықтама беруге болады: сәйкестік
2.2 Сапаның сәйкестік белгісі, қолданылу мерзімі, сәйкестік белгісінен айыру.
Өнімнің сапасын сертификаттауға арналған нормативтік актілерде, арнайы әдебиеттерде өнімге
Техникалық реттеу туралы заңда сәйкестiктi растау жөнiндегi органдар
Сәйкестік белгісі ТМД елдерінде әрекет ететін құжат ретінде танылады.
Сәйкестiктi растау жөнiндегi органдар өтiнiм берушiнiң сәйкестiктi растау ережелерi
Осыған орай, «Вестник ВЭД» журналы журналистінің «Ұлттық сараптама және
Мәліметтердің заңда жазылғандығына қарамастан тәжірибеде қолдану кезінде сапалы өнімге
Осыған байланысты сапаның сәйкестік белгісінің - сертификаттау жүргізу үшін
Бұған байланысты айта кететін жағдай Алматы сауда-өнеркәсіптік палатасы төрағасының
Сәйкестiк белгiсi сәйкестiктi растау рәсiмiнен өткен өнiмдi таңбалауға арналады.
Сәйкестiгі мiндеттi расталуға жататын және техникалық реттеу саласындағы нормативтiк
Мұндай рұқсат беру формальды сипатқа ие, бұл ҚР Мемлекеттік
Қазіргі кезде ҚР Техникалық реттеу туралы заңына сәйкес куәліктердің
Сонымен қатар осыншама көп органдардың тексерісінен өтетін өнім оның
Сапа белгісін қолдануға құқық-мерзімді құқық. Сапа белгісі белгілі бір
Аталған мерзімдердің ең жоғары шегінің белгіленуіне байланысты, нақты бір
Мерзім жөніндегі мәселелерді шешудің өзге жолы болуы мүмкін: сапа
Өнімнің сапасы туралы заңдарға талдау жасайтын болсақ, белгіленген шектердегі
Сапа белгісі берілуі мүмкін шекті мерзімдер императивті. Алайда мемлекеттік
Өнімге сапа белгісін беру аталған өнімді шығаруды жоспарлау және
Заңдар аталған жағдайларды толығымен қамтымайды.
Оларда сертификаттау органдарының өнімге сәйкестік белгісін беру ҚР Мемлекеттік
Сапаның сәйкестік белгісінің әрекет ету мерзімінің аяқталуы сертификаттау органдарының
Өнімді сертификаттау мен тіркеу тәжірибесі бірқатар қиындықтардан өтті. Сапаның
Тиісті органдардың нұсқаулары да қарама-қайшылықтарға толы. Мәселен, олардың жекелеген
Қарастырылып отырған мәселе бойынша бұқаралық ақпарат құралдарында әртүрлі пікірлер
Жоғарыда шешімдерді тіркеу тәртібі туралы уақытша нұсқаудың өнімнің сәйкестік
Кәсіпорын шешімінің тіркелгендігі туралы тіркелу күнінде білмейді, сондықтан іс
Әрине, сертификаттау органдарының шешімі мен өнімді сапаның сәйкестік белгісімен
Сәйкестік белгісін беру мәселесімен оны қолдану мәселесі тығыз байланысты.
Заңдарда сәйкестік белгісін қолдануды көздей отырып, аталған ұғымның мәнін
ҚР Мемлекеттік стандарты сапаның бірыңғай мемлекеттік белгісінің жоғары сапалы
Өніміне сапаның сәйкестік белгісі берілген кәсіпорын белгілерінің көлемін, олардың
Сапаның сәйкестік белгісімен сертификатталған өнімге нормативтік құжаттарда сапа белгісі
Мәселен, Тамақ өнімдері және сатылатын шикізаттар. Инверсиондық-вольтамперометрикалық әдістермен токсикологиялық
Егер сапаның сәйкестік белгісі берілген өнім арнайы емес, жалпы
Сонымен сапаның сәйкестік белгісін қолдану олардың өнімде немесе буып-түйілуінде
Техникалық реттеу туралы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, сондай-ақ
Сәйкестік туралы декларация - дайындаушы (орындаушы) айналысқа шығарылатын өнiмнiң,
Егер бұл техникалық реттеу саласындағы нормативтiк құқықтық актілерде көзделген
Сәйкестiк туралы декларацияның қолданылу мерзiмi аяқталған кезден бастап үш
Сәйкестік туралы декларация сәйкестігі сәйкестік туралы декларациямен расталатын, Қазақстан
Сәйкестік туралы декларацияның қолдану мерзімі аяқталған соң өтінуші Ережелермен
Техникалық реттеу туралы 2004 жылғы 9 қарашадағы № 603-II
Сәйкестiк туралы декларация осы өнiмдi шығарудың жоспарланған мерзiмiне сүйене
Сәйкестiк туралы декларацияның қолданылу мерзiмi аяқталған кезден бастап үш
Стандарттар мен техникалық талаптарға сәйкес жеткізілетін өнімдердің міндетті түрде
Сапаның сәйкестік белгісін қолдану құқығы қолдану мерзімінің аяқталуымен немесе
ҚР Техникалық реттеу туралы заңдарына сәйкес сәйкестік белгісін қолдану
Сапаның сәйкестік белгісін алғаннан кейін өнімдерді сапаның сәйкестік белгісін
Заң әдебиеттерінде сәйкестік белгісінен айыру негізі ретінде белгілі бір
Техникалық реттеу туралы заңына сәйкес, техникалық реттеу саласындағы нормативтiк
Аталған талаптарды орындамау сертификаттау талаптарын бұзу мен сапаның сәйкестік
Мемлекеттен шығарылатын өнімдерге де қойылатын арнайы талаптар сақталмаса да
1) сертификат бланкiсiнiң көлемi 210х297 мм. болуы керек, сонымен
2) сертификат бланкiсi басылған, түстi гильотировкалы: "А" нысаны жасыл,
Тауар шығарылған елдi анықтау жөнiндегi сараптау жұмыстарына байланысты жұмыстар
Сапаның сәйкестік белгісін қолдану құқығынан айырудың негізіне кәсіпорынға байланысты
Өнімге берілген сапаның сәйкестік белгісі өнім жойылған, бұзылған немесе
Кәсіпорынды оның жеке өтініші негізінде берілген құқықтан айыруға бола
Өнім сапаның сәйкестік белгісінен айырылғаннан кейін тарату құқығынан да
Егер кәсіпорын сапаның сәйкестік белгісінен айырылған өнімдердің сапасын жақсартатын
Осындай мақсат үшін жариялылықты да нығайту керек. Өнімнің сәйкестік
Техникалық реттеу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы
Сәйкестiктi растау жөнiндегi органдар белгiленген талаптарға сәйкес еместiгi анықталған
Сәйкестік белгісін қолдану құқығынан айыру кезінде заңдылықты қамтамасыз ету
Бұзушылықтар елеулі болмаған және аз уақытта жойылуы мүмкін болған
Сонымен, Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігінің Техникалық реттеу
Сәйкестікті растау органы берілген сәйкестік сертификаттарының қолданылу мерзімін мына
Сәйкестік сертификатының қолданылу мерзімі бір айға дейінгі мерзімге тоқтатылады.
Сәйкестік сертификатының қолданылу мерзімін тоқтату жөніндегі шешім сәйкестікті растау
ҚР Мемлекеттік стандарты, сынақ зертханаларына мемлекеттік сертификаттау талаптарын бұзу
Кәсіпорынды сәйкестік белгісінен айыру құқығына ие орган заңдарда түпкілікті
Сәйкестік сертификатын қолдану мерзімі мына жағдайларда күшін жояды:
Сәйкестік сертификатын қолдану мерзімін тоқтату немесе күшін жою туралы
Сәйкестік сертификатын немесе сәйкестік туралы декларация тіркеуін қолдану мерзімінің
Күші жойылған сертификат оны берген органға өтінім берушіге сәйкестік
Сәйкестікті растау бойынша орган өкілетті органға сәйкестік сертификатының қолданылу
Сәйкестік туралы декларация тіркеуінің қолдану мерзімінің күшін жою туралы
Кәсіпорынды өнімді сәйкестік белгісімен белгілеу құқығынан айырудан көрініс табатын
Кәсіпорынды сәйкестік белгісінен айыру құқығы ҚР Мемлекеттік стандарты және
Мемлекеттік басқарудың аталған органына бағынбайтын кәсіпорындардың, мекемелер мен ұйымдардың
Қарастырылып отырған құқықпен ҚР Мемлекеттік стандартын қамтамасыз еткен акт
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстанның экономикасын реформалау процесіндегі қайшылықтар мемлекеттің орны мен ролін
Қазіргі кездегі қазақстандық өнім сапасы саласындағы қызмет қажет деңгейде
Қазақстандағы қайта құрулардың нәтижесінде өнім сапасын жүйелеу реформаланды. Өнім
Республикадағы жалпы нарық жағдайындағы сапаны басқару мәселесін зерттей келе,
Жалпы ауыл шаруашылық өнімдерін сақтандыру жағдайларын толығымен зерттей келе,
Мемлекеттік материалдық қорларын құру арқылы және оны нормативтік бекіту
Өнім сапасын сараптамадан өткізетін органдардың қызметін және осы саладағы
Өнімнің сапасы, сертификаттау және жалпы өнімдерді тарату қызметіне байланысты
Стандарттар мен техникалық шарттарға сәйкес келмейтін өнімдерді жеткізгені үшін
Осыған орай, жүргізілген зерттеу ауыл шаруашылық өнімдерін тарату саласындағы
Соңғы кездерде Қазақстанда өнім сапасы саласындағы құқықтық базаны құрастыруда
Сонымен, Қазақстанның өнім сапасы саласындағы қызметі бастапқы даму сатысында,
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 6 ақпандағы N 148
Техникалық реттеу туралы 2004 жылғы 9 қарашадағы № 603-II
РСФСР Халық Комиссарлар Кеңесінің 1921 жылғы 17 мамырдағы «Билік
РСФСР Бүкілодақтық Орталық атқару Комитеті мен Халық Комиссарлар Кеңесінің
РСФСР Халық Комиссарлар Кеңесінің 1921 жылғы 4 қазандағы Зығырды,
РСФСР Халық Комиссарлар Кеңесінің 1921 жылғы 5 желтоқсандағы декреті
Еңбек және Қорғаныс Кеңесінің 1922 жылғы 23 тамыздағы қаулысы
Рахманкулов Хаджи Акбара. Договорные отношения в АПК. -Ташкент: Фан,
Еңбек және Қорғаныс Кеңесінің 1927 жылғы 25 ақпандағы Ауылшаруашылық
КПСС в резолюциях и решениях съездов, конференции и пленумов
КСРО Халық Комиссарлар Кеңесінің 1928 жылғы 21 шілдедегі 1928
Еңбек және Қорғаныс Кеңесінің 1928 жылғы 14 желтоқсандағы 1928-1929
КСРО Еңбек және Қорғаныс Кеңесінің 1929 жылғы 07 мамырдағы
Бүкілодақтық Коммунистік Партияның Орталық Комитетінің 1929 жылғы 26 тамыздағы
КСРО Халық Комиссарлар Кеңесінің 1929 жылғы 07 қазандағы Ауылшаруашылық
1931 жылдың 8-17 наурызында өткізілген КСРО Кеңестерінің VІ съездінің
КСРО Халық Коммиссарлар Кеңесінің және Бүкілодақтық Коммунистік Партиясының Орталық
Орталық Атқарушы Комитеттің және КСРО Халық Комиссарлар Кеңесінің 1935
СОКП Орталық Комитеті және КСРО Министрлер Кеңесі 1955 жылғы
КСРО Министрлер Кеңесінің 1958 жылғы 30 маусымдағы Міндетті өнім
Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің 1958 жылғы 31 маусымдағы №661
Постановление Совета Министра СССР О перестройке и улучшении организации
СОКП Орталық Комитетінің және КСРО Министрлер Кеңесінің 1961 жылғы
КСРО Министрлер Кеңесінің 1961 жылғы 6 қарашадағы Ауылшаруашылық өнімдерінің
СОКП Орталық Комитеті Пленумының 1962 жылдың 10 наурызындағы қаулысы
1966-1970 жылдардағы КСРО Халық шаруашылығын дамытудың бес жылдық жоспары
КСРО Мининистрлер Кеңесінің 1965 жылғы 4 қазандағы №731 қаулысымен
Партияның Орталық Комитеті және КСРО Министрлер Кеңесінің 1967 жылғы
СОКП Орталық Комитеті мен КСРО Министрлер Кеңесінің Ауыл шаруашылық
Овощ дақылдары тұқымының сатып алу бағалары туралы 1971 жылғы
Қазақ ССР Министрлер Кеңесінің Жас шие бүлдіргеннің сатып алу
Қазақ ССР Министрлер Кеңесінің Қазақ ССР-інің колхоздары, совхоздары және
Қазақ ССР Министрлер Кеңесінің Ерте пісетін картоптың сатып алу
Қазақ ССР Министрлер Кеңесінің Колхоздардың мемлекетке сататын пиязы мен
Қазақ ССР Министрлер Кеңесінің Колхоздар мемлекетке сататын жас және
КСРО Министрлер Кеңесінің Ауылшаруашылық өнімдерін мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру
Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің Қазақ КСР Үкіметінің ауыл шаруашылығы
Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің Овощ дақылдары тұқымының сатып алу
Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің Қазақ ССР-інің тұқым өсіруші совхоздарында,
КСРО Министрлер Кеңесінің 1966 жылғы 4 қаңтардағы №3 қаулысының
КСРО Министрлер Кеңесінің Бітімгершілік тәртібі және ауыл шаруашылық өнімдеріне
КСРО дайындаушы Министрлігінің Бітімгершілік тәртібі және ауыл шаруашылық өнімдеріне
КСРО дайындау Министрлігі және КСРО ауылшаруашылық Министрлігінің 1983 жылғы
КСРО Министрлер Кеңесінің Ауыл шаруашылық өнімдеріне келісім шарт жасасу
СОКП Орталық Комитетінің және КСРО Кеңес Министрлігінің 1986 жылғы
Постановление Совета Министров СССР от 5 апреля 1989 г.
Постановление Пленума ЦК КПСС от 16 марта 1989г. Об
Инструктивное письмо Госарбитража СССР при Совете Министров СССР от
Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі 1999 ж. 1 шілдедегі N
Привман Л.С. Договор контрактации сельскохозяйственной продукции
Қазақ Советтік Социалистік Республикасының Заңы «Тұтынушылардың праволарын қорғау
15467-79 МемСТ (СЭВ СТ 3519-81) ӨНІМ САПАСЫН БАСҚАРУ. Негізгі
Баронов В., Титовский В.И. Всеобщее управление качеством: зачем оно
Хайрулинова А.К. Роль государства в стимулировании качества продукции //
Лаштун В.С. Экономика и качество продукции // ЮРИСТ
Аскаров Е.С. Управление качеством: Учебное пособие. – Алматы, 2005.-
Балашов Е.А. Качество управления и качество продукции. Материалы подготовлены
Баймаханов М.Т. Функции государственных органов и их компетенции //
Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Армения Республикасы Үкіметінің арасында Стандарттау,
Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Болгар Республикасының Үкіметі арасында Стандарттау,
Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Украинаның Министрлер Кабинеті арасында Стандарттау,
3





Ұқсас жұмыстар

Жай астықты барлық келісім шарт жасасу КСРО ішкі және сыртқы сауда
Қазіргі кезеңге сай әлеуметтік -экономикалық даму аймақтарының басқару органдары
Кәсіпорын процестерін басқарудағы маркетинг қызметі
Шитті мақта мен мақта-талшығын өңдеумен айналысатын өңдеуші кәсіпорындардың маркетингтік басқару
Агро маркетинг
Маркетингтің негізгі принциптері өндіру, сату мен тұтынушы қажеттілігін анықтау
Агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті жетілдіру
БСҰ-ға кіру жағдайындағы ауыл шаруашылығының бүгінгі жағдайын ғылыми-теориялық тұрғыда талдап, оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Ауыл шаруашылығы кешенін экономикалық дамытудың мәселелері
Қазақстанның агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті ұйымдастырудың бағыттары