Салық органдары



Мазмұны
1 Тарау. Қазақстан Республикасындағы салық құқығы бұзудың негізгі
мәселелері.
1.1 Салық түсінігі мен оның белгілері.
1.2 Салық құқығын бұзушылықтық пайда болу себептері.
2 Тарау. Салық құқығын бұзғаны үшін жауапкершілік шаралары.
2.1 Салық құқық бұзғаны үшін әкімшілік жауапкершілік
2.2 Салық құқын бұзудағы қылмыстық жауапкершілік шаралары.
3 Тарау. Салық органдары.
3.1 Салық құқын бұзудағы жауапкершілік.
Қорытынды.
Кіріспе
Салық құқын бұзу – салық құқы қатынсы субъектілерінің,
Салық құқын бұзудың мұндай анықтамасын осы тақырыпшаға көптеген
Салық құқық қатынасының субъектісі дегеніміз не? Осы
келу орнын байланысты (кіріс қайнар көзі бойынша);
заңды статусы бойынша (заңды және физикалық тұлға);
міндеттері мен құқы бойынша оыс жұмыстың тақырыбын аша
жай тұлғалардың резиденттер мен нерезиденттердің позициясында қарастырылады
Осы жұмыстардың авторлары оны екі негіз бойынша жіктей
салық төлеушілер;
салық органдары;
салық органдары.
Менің зерттеуімнің негізгі объектісі салық қатынасының қайсібір субъектісі
1 Тарау. Қазақстан Республикасындағы салық құқығы бұзудың негізгі
мәселелері.
1.1 Салық түсінігі мен оның белгілері
Кез-келген мемлекет, өзінің жеке қаржы базасы болғанда, басқалай
Мемлекет өзіне ақшалай қаражаттарды әр түрлі тәсілдемен табады:
Мәжбүрлі салымдар жалпымен ақшаны алу.
Салықтар, әскери салым мен банк салығы сияқты, мемлекеттің
Мемлекетті қаржыландырудың негізгі қайнар – көзі ретіндегі салықтың
Мемлекеттің кейпі, экономиканың кейпі сияқты
Бірақ, салықты төлеудің көп ғасырлы тарихына, олар жөніндегі
Салықтың мажмұнын анықтау үшін, оның мазмұнын анықтау үшін,
Сонымен қатар, біздің көзқарасымыз бойынша, салық бір уақытта
Мемлекет пайдасына жүзеге асырылатын салықтың белгілерін,
Қазақстан Республикасының Конституциясы тек салық төлеу ғана емес,
Бірақ, ең алдымен «міндетті төлемдер» түсінігінің мағынасын анықтаймыз,
«Төлем сөзінің өзі дәл мәнінде қолданыла алмайды
(нақты түрде тәжірибеде қолданылады) өйткені әр-түрлі натуралды түрдегі
Конституцияда «төлем» байламында қолданылатын «міндетті» ұғымына келсек, онда
«Міндетті» термині қызмет етудің императивті категориясын сипаттайды.
Салықтың материалдық белгісі ретінде, оның салық төлеушінің мемлекетке
Салықтың заңды белгілеріне төмендегілер жатады: 1) мемлекет арқылы
Біздің көзқарасымыз бойынша, салықтың экономикалық белгілеріне келесілерді жатқызуға
1) Салық мемлекетке төлем төлеу түрінде болады;
2) қайтарымсыздығы;
3) эквивалентсіздігі;
4) салық қатынасының тұрақты сипаты;
5) салық салу объектісінің болуы;
6) салық субъектісінің анықтығы;
7) салық мөлшерінің анықтығы;
8) салық төлеу мерзімінің тіркелуі;
9) салық мемлекетінің кірісі болып табылады;
10) салық төлеуде меншік нысанын өзгерту.
Салықтың осы көрсетілген белгілерін қарастырайық.
Салықтың осы көрсетімін белгілерін қарастырайық.
Салық – бұл мемлекеттің қаулысы. Тек қана ол
«Салық – деп жазады П.М.Гадме, - мемлекеттің тәуелсіздігінің
Төлемді бекітудің субъектісінің белгісі ретінде салық мемлекеттік емес
Салық бұл мемлекеттің бір жақты көңіл бөлуінің өнімі.
Осындай тәртіп Қазақстанда да орнатылған. 1995 ж 2
Сөзсіз құрылыс күші бойынша, парламент халықтың даусы қатты
Салықтың келісім сипаты түрінде осы елдің Заңнамасына сәйкес
Бұл жерде де салықты бекіту мемлекеттің бір жақты
Салықты бір жақты тәртіпте белгілеу оларды мемлекеттік займдардан,
Салық әрдайым құқықтық нысанда болады. Жоғарыда біз М.Т.Оспановтың
Салықтың құқықтық мысалы негізіде мемлекеттік емес органдардың, азаматтардың
Салық – бұл заңды белгіленген төлем. ҚР –ң
Салықты белгілеудің заңдылығына қойылатын талапқа біз төменде тоқталамыз.
Салық мәжбүрлік сипатында болады. Салықтың мәжбүрлеу кезеңі екі
Салықты алудың мәжбүрлі сипаты оны мемлекетке әр түрлі
Салық міндетті төлем болып табылады.
Салықтың міндетті белгісі, жоғарда айтылғандай лауазымдылық категориясын көрсетеді
Салықты белгілеумен және оның конструкциясымен қарастырылған жағдайларда (мысалы,
Салықтың міндеттілігі оны әлдекімнің төлемеуімен ғана емес, сонымен
Біз салықтың міндеттілігі белгісінің оның мәжбүрлілік белгісімен тығыз
Салықты төлеу салық төлеушінің заңды міндеті болып табылады.
Е. Дороховтың салық – бұл салық төлеушіде мемлекеттік
Салықты белгілей отырып, мемлекет салық төлеуші белгісіне түскен
Келесі жағдай өзіне көңіл аударады. Конституцияның 35 бабы
Конституция саяси деклорация, тіптен әдеби өнімі болмай, нормативті
Біздің ойымыз бойынша «парыз» бұл жағдайда «
Адам құқының Жалпы Деклорациясының 29 бабына
Конституцияда қолданылған «парыз» ұғымы осы сөздің «қарызға алынған»
Конституцияда айтылғанжай азаматтың парызы (оның азаматтық міндеті сияқты)
«Міндет» категориясы қаржылық-құқықтық сипатта болады және салық
Салықты төлеудің конституциялық міндеті тек ақшаның белгілі сомасын
Салық тұрақты қаржылық міндетті туғызады. Салық бұл мемлекеттің
Кредитор, (мемлекет өкілетті органы арқылы) және борышкер (салық
Салықта ақшаны заңды алу орын алады. Бір жағынан
Салық салық төлеушінің қайсібір құқықты бұзып жазалау немесе
Салықты талап ету мемлекеттің өзге меншікті өз падасына
Көрсетілген бапта: «ешкімде өз мүлкінен айырылмайды, тек сот
Мәселенің мәні төмендегіше: салыққа Конституцияның 26 бабындағы
Сыртқы белгілеріне қарай салықтар осы баппен қамтылатын сияқты.
Бірақ 35 баптың контекстісінде азаматтарға салық төлеуге міндеттейтінін,
Осыдан салықты төлеу жүйелі сипатта болады, ал айыру
Осылайша бұл баптың әрекеті мүлікті айыруға салықты
Салықты төлеу мемлекеттік жауапкершілік шараларымен қамтамасыз етілген.
Егер де ақшаны талап ету салықты төлеу процесінде
Түзетілмейтін салық төлеуші жазасы туралы айта отырып, осындай
Салық міндеттемесін орындамау ретіндегі осы конструкцияны қарастырғанда, жауапкершіліктің
Нәтижесінде, біздің көзқарасымыз бойынша, төмендегіде сипатталады: жауапкершілік субъектісі
Енді салықтың экономикалық белгілерін қарастырайық.
Салық – бұл материалдық төлем, яғни салықты төлеу
Көбінесе әдебиеттер салық ақшалай төлем ретінде сипатталады. Бұл
Бірақ сонымен қатар натуралды салықтар да белгілі.
Кіріс салығы субъектіні, өндірген, өсірген, тапқандарының бір бөлігін
Қазақстан Республикасының салық заңнамасы салық төлеудің натуралды нысанын
Шын мәнінде сөз «өнімді бөлу туралы келісім шарт»
Сонымен қатар пайдалы қазбалар қойнауында бола тұрып мемлекеттің
Осыған орай, жер қойнауын пайдалаушы өндірген өнімнің бір
Осылайша, салық туралы жарлық натуралды салыққа жатқызады, ал
Сонымен қатар натуралды салықтар тарихи категория ретінде нақты
Жалпы олардың өмір сүруі ақша жүйесінің әлсіздігімен байланысты
Натуралды салық кезінде салық төлемінің заты ретінде тустас
Салық - бұл ақшаны қайтарымсыз алу. Салықты
Осымен салық, ақша ең алдымен төлеушіден мемлекетке, содан
Әлеуметтік қаржылар жүйесіне тән «әлеуметтік қайтарым» деп аталатын
Мемлекеттік ақшалай ресурстарының жалпы қорына түсе отырып олар
Кіріс салығы эквивалентсіз төлем болып табылады. Экономикалық тілмен
ҚР-ң Конституциясының 35 бабы салық пен бірге міндетті
Салықтар мен алымдардың негізгі ерекшеліктері төмендегіше:
Біріншіден, алым бір реттік төлем болып табылады, ал
Екіншіден қайтарымсыздық (заңды критерийі) және эквивалентсіздің (экономикалық кретерий)
Үшіншіден, тұлғаның мемлекеттен салықты төлеу жөнінде қатынасқа түсуі
«алымдар» ұғымының берілген анықтамасы оны «банк салығынан» айыруды
Аударулардың ішінен қазіргі кезде, типті салық болып есептелетін,
Жарна термині міндетті әлеуметтік сақтандыру қорларына жасалатын төлемдермен
Әдебиеттер осы төлем түрінің табиғаты туралы тартыс туып
С.Г.Пепеляев Зейнеткерлер қорына жарнаның компенсациялық сипаты туралы жалпы
Осы таласқа үңілмей-ақ бұл төлемдердің табиғаты елдегі әлеуметтік
Ол оларды мақсатты салық ретінде қарастыруға мүмкіндік беретін,
Әлеуметті сақтандыру қарсылық (яғни салықтық емес) құқық емес,
«Ақы» түсінігіне келсек (мемлекеттің қаржы қызметіне қатысты),
Салықтың ақыдан негізгі ерекшелігі төменде: салық қайтарымсыз және
ҚР-ң Азаматтық кодексінің 111-112 баптарына сәйкес әкімшілік-аймақтық бірліктер
Қазақстан Республикасының атынан (әкімшілік аймақтық бірліктер) өз қызметімен
ҚР-ң қатысуымен азаматтық-құқықтық таластар сот арқылы шешіледі.
1.2 Салық құқын бұзушылықтың пайда болу себептері.
Менің көзқарасым бойынша Қазақстанда салық құқын бұзушылықтың пайда
құқықтық
экономикалық
моральды
Қазақстанның салық заңнамасы өте көлемді, олардың нормалары көптеген
Экономикалық себептері өте жоғарғы салық ставкалары мен кейбір
Оның себебі, менің көзқарасым бойынша заң шығарушы
Моральды себептерге менің көзқарасым бойынша, төменгі құқықтық мәдениет,
Қолда бар салық жүйесіне бұрыс қатынас алғашқы себептерге
Пайдакүнемдік, салықты төлеуден қашу, салық құқын бұзудың себептерінде
Басшылар салық салудан жасырып қалған қаражаттарын өз кәсіпорнын
Жоғарыдағылардан салық құқын бұзудың пайда болуына тек қана
Салықтық құқықты бұзушылардың ең көп кездесетін топтары
экономикалық;
моральды;
техникалық;
Саяси себептер мемлекеттің салықты тек қазна кірісін қамтамасыз
Экономикалық себептер салық төлеушіге көп әсер етеді.
Салықты төлеуден жалтарудың моральды себептері кей кезде салық
Салықты төлеуден жалтарудың техникалық себептері бақылаудың жетілдірілмеген тәсілдері
2 Тарау. Салық құқын бұзғаны үшін жауапкершілік шаралары.
2.1 Салық құқық бұзғаны үшін әкімшілік жауапкершілік шаралары.
Жоғарыдағы параграфтарда көрсетілгеніндей салық заңын бұзуда салық қатынасының
Салық төлеушілер үшін заңнамалары салық құқығының басқа қатысушыларымен
Салық төлеушіге тән құқық бұзушылықтың жалпы құрамын қарастырайық,
Салықты төлемеу немесе дер кезінде төлемеу1, яғни салықты
Осы құқық бұзушылықтың объектісі ретінде салықты төлеудегі заңмен
Объективті жағы ретінде салық төлеушінің әрекетсіздік және әрекеттілік
Салықты төлемеген жағдайдағы субъективті жағы қасақаналық нысанда болады,
Салық бойынша жеңілдіктерді заңсыз пайдалану - салық
Осы құқық бұзушылықтың объектісі ретінде жеңілдіктерді беру мен
Құқықты бұзудың объективті жағы салық органдарына осындай құжаттарды
Осы құқық бұзушылықтың субъективті жағы белгілі ой нысанында
Құқық бұзушылықтың осы тобының объектісі ретінде бухгалтерлік және
Бухгалтерлік есеп құқын бұзу
Салық төлеуші жүзеге асыратын шаруашылық операцияларының, егер
Бухгалтерлік есепті жүргізу тәртібін бұзу, яғни мүліктерді инвентаризациялау
Бухгалтерлік және салық есептерін жасау тәртібін бұзу, бұл
Бухгалтерлік және салық есептерін ұсыну тәртібін бұзу,
Бухгалтерлік және салық есебін ұсынудан жалтару , яғни
Бұдан әрі қарастырылатын құқық бұзушылқтың құрамы бір түрлі
Салық төлеушінің заңсыз шот ашуы, яғни салық төлеушінің
Заңсыз есептер яғни нақты ақшалай қаражаттарымен есеп айырысу
Касса тәртібін бұзу, бұл жерде заңмен белгіленген тәртіпті
Салық органдарына, салықты есептеуге керекті мәліметтідер кезінде берілмеуі
Салық органдарына, салықты есептеуге керекті мәліметтерді беруден жалтару,
Төменде қарастырылатын құқық бұзушылқ та бірдей объектіге
Салық органда дер кезінде тіркемеу, яғни органына салық
Салық органында тіркеуден жалтару, яғни қасақана, салықты төлеуден
Бақылау әрекеттерін жүзеге асыруға кедергі келтіру, бұл жерде
Заңды талапқа немесе салық органының лауазымды тұлғасының нұсқауына
Салық органдарының лауазымды тұлғасын балағаттау, яғни салық органының
Салық органының лауазымды тұлғасының қатынасында күш жұмсау немесе
§ 2.2. Салық құқық бұзудағы қылмыстық жауапкершілік шаралары.
Салық қатынасы сферасындағы қылмыстық құқық бұзушылық салық қылмысы
«Салықтар және бюджетке басқалай міндетті төлемдер туралы» жарлыққа
Азаматтың салық төлеуден кіріс декларациясын өткізу міндетті болған
Құқықтың бұл нысаны жай тұлғаның салық төлеуден кіріс
Кірістер декларациясына енгізілген, бұрмаланған мәліметтер онда қайсібір кірісітің
Қылмыстың субъектісі 16 жасқа толған тәуелсіз кірісі бар
Қылмысытың субъективті жай жағы тікелей қасақаналықпен сипатталады. Тұлға
Салық төлеуші онда салық салу объектісінің бар болғаны
Құқықытың төменде келтірілген нормасының субъектісі кәсіпорында бухгалтерлік есепті
Ұйымдардың салықты төлеуден бухгалтерлік құжаттарда кіріс пен шығын
Құқықтың басқа нормасы ұйымдардың салықшы төлеуден бухгалтерлік құжаттарда
Төменде мен ҚР-ң ҚК-ң 221 және 222
«221 бап. Азаматтың салық төлеуден жалтаруы».
Азаматтың салық төлеуден декларация тапсыру міндетті түрде болғанда
Бұрын да салқты төлеуден жалтарғаны үшін сотталған тұлға
Ірі көлемде салықты төлемеу деп, егер төленбеген сома
ҚР–ң Конституциясына сәйкес заңмен бекітілген салықтар мен алымдарды
Жай тұлғалардың саық төлеу тәртібі заң күші бар
Қылмыстың объектісі - мемелекеттің қарсылық мүддесі.
Қылмыстың объективті жағы төмендегіше сипатталады:
декларацияны өткізу міндетті түрде болған кезде кіріс туралы
декларацияға кіріс пен шығыс туралы мәліметтерді бұрмалау жолымен
Бұл әрекеттер үлкен мөлшерде жасалған жағдайда қылмыстық жауапкершілік
Салықты төлемеу, осы баптағы ескертуге сәйкес, егер төленбеген
Қылмыс тек қасақана жасалады. Айыпкер ірі мөлшерде салықты
Қылмыс субъектісі тұлға. Салық төлеуден азаматтардың жалтаруының түрі
«222 бап. Ұйымдардың салық төлеуден жалтару».
Салық төлеуден және ұйымдардан міндетті төлемдерді төлеуден декларация
Бірнеше рет қайталанған осы әрекет – белгілі қызметті
Егер де төленбеген салық сомасы 2000 айлық есепті
Қылмыстың объектісі – мемлекеттің қаржылық мүдделері. Қылмыстың объективті
декларация тапсыру міндетті болған жағдайда жылдық жиынтық кіріс
декларация мен бухгалтерлік құжаттарға кіріс немесе шығыс туралы
салық салудың немесе басқалай міндетті төлемдерді жасыру жолымен
Бухгалтерлік құжаттарға салық салу базасын есептеуге керекті кіріс
Алдын ала бұрмаланған деп арнайы өзгертілген және салықты
Алдын ала бұрмаланған мәліметтер мәліметтер бухгалтерлік есепке, егер
Салық салудың басқалай объектілері кәсіпорын мүлкі, қосымша құн,
Салық салудың көрсетілген және басақалай объектілерін жасыру бхгалтерлік
ҚК–ң 222 бабының 1 тармағы бойынша қылмыстық
ҚК–ң 222 бабына ескертуге байланысты егер төленбеген
Субъективті жағы бойынша қылмыс тікелей қасақаналықпен жасалады.
Осы қылмыстың субъектісі лауазымды тұлғалар, сонымен қатар коммерциялық
Төменгі кестеде салық құқын бұзушылық ұйымдасқан қылмыспен байланысты.
3 Тарау. Салық органдары.
§ 3.1. Салық құқын бұзудағы жауапкершілік.
Біз «салық құрылымы» ұғымы арқылы мемелкеттің мамандандырылған салық
Осы жүйеге қатысты әр түрлі атаулар қолданылады. Салық
Заң әдебиетінде «басқару» термині үш мағынаада қолданылады. Бірінші
В.И.Гуреев салық органдарын салық бақылауы мен қаржы полициясына
Сонда біз өз таңдауымызды «салық құрылымы» түсінігіне тоқтаттық.
Өзінің өмір сүруінің салыстырмалы қысқа мерзімде Қазақстанның салық
Қазіргі кезде мемлекеттің салық қызметі біріншіден, ҚР–ң қаржы
Салық комитеті органдарына салық заңнамасы мн басқалай заңды
Қаржы полициясы қылмыс пен құқықтық бұзушылықты анықтау, мен
ҚР–ң қаржы Министрі. Салық қызметінің
Қыржы Министрлігінің Салық комитеті мен қаржы полиіциясы Агенттілігі
Барлық деңгейдегі салық қызметі органдары заңды тұлға болып
Салық қызметі органдары республикалық бюджеттен қаржыландарылады.
Осылайша ұйымдастыру–құқық нысандағы заңды тұлға ретінде салық қызметі
Салық қызметінің аймақтық органдары вертикаль бойынша тікелей салық
Салық қызметінің салық туралы жарлығының 169 бабына сәйкес
Республикалық және жергілікті бюджетке сәйкес жылға бекітілген мөлшерде
Осыған орай, салық қызметіне мемлекеттік кірісті жинау жүктелген
Келтірілген құрылымда жіберілген заңды кемшілік: қаржылық міндеттемеле
Салық заңнамасының тиімділігін зерттеу;
Басқа мемлекеттермен салық сұрақтары туралы заңдарды, келісімдерді дайындау
Салық төлеушіге құқықытары мен міндеттерін түсіндіру, салық төлеушіні
Салықты төлемеумен байланысты немесе кірісті жасыру мен төмендету,
Салық қызметінің осы тапсырмасын қарастыра отырып қылмыстың құқық
Салық қызметі органдары орталық және жергілікті атқару, қорғау,
Салық туралы Жарлық мемелкет органдарын салық қызметі органдарына
Салық комитеті жүйесі облыстар бойынша, Аламаты және Астана
Салық комитетін Қаржы Министрлігінің ұсынысымен ҚР–ң Үкіметі белгіленген
Облыс, Алматы және Астана қалалары салық комитеттерінің Төрағалары
Салық комитетінің Орталық аппараттарының қызметкерлерін Төраға тағайындайды.
Аудандық және қалық салық комиттетерінің қызметкерлерін облыстық
Осылайша, Салық комитетінің жүйесі қатаң тік бағынушылықпен сипатталады.
1997 жылдың 8 маусымында ҚР-ң Қаулысымен бекітілген салық
Салық комитетінің құрылымы мен штатты саны, сонымен қатар
Салық комитеті және оның аймақтық органдары республикалық
ҚР–ң қаржы Министрлігінің Салық комитеті және оның
Салық комиттетінің өз қызметі шеңберіндегі негізгі тапсырмасы мемлекттік
басқа мемлекеттермен салық салу туралы сұрақтар бойынша заң,
салық заңнамасының орындалуын қамтамасыз ету, оынң тиімділігін зерттеу;
Салық төлеушілерге олардың құқықытары мен міндеттемелерін түсіндіру, салық
Артылған тапсырмаларға сәйкес комитет келесі негізгі қызметтерді атқарады:
салық салу сұрақтарын реттейтін салық заңнамасы мен басқалай
салық пен басқалай міндетті төлемдердің дұрыс есептелуін, бюджетке
салық заңнамасын бұзу туралы түскен арыздар мен басқалай
салық төлеушілер арасында салық заңнамасын қолдану туралы түсіндіру
салық заңнамасын дұзудың бағасы мен талдауын жүргізеді және
салықтың түсуі туралы есепті алады, қамтиды және талдайды,
бюджетке салық және басқалай міндетті төлемдерді жинау туралы,
тексерулер нәтижесі бойынша анықталған кемшіліктерді жою шараларын қолданады;
салық комитетінің құрыылымдық бөлімшелері мен аймақтық салық органдарының
аймақтық салық органдарына әдісте мелік және тәжірибелік көмек
салық органдарының жұмысының тәжірибесін зерттейді және ендіреді;
кадрлардың мамандануын жоғарылату шараларын жүргізеді;
қолдағы келісімдерге байланысты шетелдік мемлекеттермен халықаралық салық ұйымдарының
өзінің компетенциясы шеңберінде салық салу сұрақтары бойынша мемлекет
белгіленген тәртіпте әдістемелік және нұсқаулық материалды жасайды және
салық органдарының мәліметтік жүйесі мен автоматтандыру мен компьютерлеудің
Өзіне аршылған тапсырмалар мен қызметтерді жүзеге асыру үшін
Салық кызметі ҚР–ң қаржы Министрлігінің бірыңғай
Салық комитеті өзіне берілген өкілеттік шеңберінде ерекше атқару
Салық комтетінің Төрағасы:
Салық комитеті мен оның аймақтық органдардың жұмысын ұймдастырады
Салық комитетінің орынбасары мен құрыылымдық бөлімшелердің басшыларының міндеттемелері
Салық комитетінің басқармасы мен бөлімдері және аймақтық салық
Өз компотенциясы шеңберінде заң шығарады;
Облыс бойынша, Алматы қласы бойынша салық комиттетерінң құрылымы
Тәртіпті бұзу алымдарын қояды;
Өз компотенциясы шеңберінде басқалай сұрақтарды шешеді.
Салық органдарының барлық деңгейінде әлеуметтік – дамыту және
Салық қызметі органдарының әлеуметтік дамыту және материалды
Салық комитеті облыстар мен Алматы қаласының, аудандардың, заңнамаға
Салық комитетінің қызметкерлері қызмет міндеттемелерін орындауда қорғалады.
Салық комитетінің қызметкерлері республикалық бюджет есебінен міндетті жеке
Салық комитетін тарату мен қайта құру ҚР-ң қазіргі
Осылайша Салық комитеті өзінің компетенциясының сиапты бойынша, әкімшілік
Бір мезгілде мемлекеттің салық қызметі органы және
Қаржы полициясы Агенствосының құрамына облыстар, Алматы және Астана
Қаржы полициясының Агенствосын Директор басқарады, оны ҚР-ң Үкіметі
Қаржы полициясы Агенствосының қызметкерлерін облыс, Алматы және Астана
Қаржы полициясының облыстық және қалалық басқармаларының, аймақ аралық,
Қаржы полициясының Агенствосы
қаржы плоициясы органдары жүйесінің бөлімшелерінің қызметіне басшыылық ету
қаржы полициясы органдарыынң негізгі бағыттағы әрекеттерін келіседі;
қаржы комиссиясының бөлімшелерінің қызметінің негізгі бағыттары бойынша
ведомостволық мәліметтер мен статистикалық көрсеткіштердің талдауын жасайды;
қаржы полициясы қызметкерлерінің кәсібін арттыру жұмыстарын ұйымдасытрады;
қаржы полициясының қызметкерлерінің арнайы есебін жүргізеді;
салық құқын юұзу мен қылмыстармен күресу жөніндегі сұрақтар
Қаржы полициясының қызметкерлеріне қаржы полициясының органдарында қызметте тұратын,
Қажы полициясы қызыметіне жасы 20 дан жасемес ,
Қаржы полициясы органдарына бүрын сотталған ребелитациясыз негізде қылмыстың
Қаржы полицияясы қызметкерлері, текстін ҚР-ң Үкіметі бекітетіин,
Салық комиссиясы органдарындағы қызмет келісім – шарт негізінде
Келісім шарт Республиканың аазаматы мен қызметке алу мен
Келісім шарт 5 жылдан артық емес уақытқа жасалады.
Келісім шартта аазаматтың қаржы полициясы органдарындағы қызмет
Келісім шартта сонымен қатар жақтардың өзіне алған міндеттемелерін
Қаржы полициясының бөлімшелерінің қызметкерлеріне бірыңғай киім түрлері мен
а) кіші басқарушы құрам:
- қаржы полициясының прапорщегі;
- қаржы полициясының аға прапорщигі;
б) орта басқарушы құрам:
- қаржы полициясының кіші лейтенанты;
- қаржы полициясының аға лейтенанты;
в) аға басқарушы құрам:
- қаржы полициясының майоры;
- қаржы полициясының подполковнигі;
г) жоғары басқарушы құрам:
- қаржы полициясының генерал – майоры;
- қаржы полициясының генерал – лейтенанты;
Жоғарғы басқарушы құрамының арнайы атағын ҚР-ң Президенті береді.
Орта және аға басқару құрамының бірінші ерекше атағы,
Кіші басқарушы құрамының арнайы атағын, оларды қызметке тағайындау,
Жоғарыда аталған талаптарға сәйкес, сонымен қатар қызметке қатысын,
қаржы полициясының летейнантынан қаржы салық полициясына дейін –
қаржы полициясының майорымен подполковнигі мен – қаржы полициясының
жоғарғы басқарушы құрымының атағы – ҚР-ң заңнамасына сәйкес.
Қаржы полициясының қызметкерлерінің арнайы атағы мерзімі
қаржы полициясының прапорщигі атағында – 5 жыл.
Қаржы полициясының аға прапорщигінің арнайы атақтағы мерзімі белгіленбейді:
қаржы полициясының кіші летейнанты атағында – бір жыл;
қаржы полициясының летейнанты атағында – 2 жыл;
қаржы полициясының аға летейнанты атағында – 3 жыл;
қаржы полициясының капитаны атағында – 3 жыл;
қаржы полициясының майоры атағында – 4 жыл;
қаржы полициясының подполковнигі атағында –5 жыл.
Қаржы полициясының полковнигі атағыының мерзімі белгіленбейді.
Жоғарғы аяқталған білімі бар қызметкерлер үшін қаржы олициясында
Қаржы полициясының органыныдағы қызмет ҚР-ң Үкіметі 1996 жылдың
Мемлекеттік салық инспекцияларының лауазымды тұлғалары өз міндеттемелерін
Тәртіптік құқық бұзушылық жапуапкершілігі заңнаманың жалпы нормаларына негізделген,
Материалдық жауапкершілік термині екі мағынада түсінілуі мүмкін. Біріншіден
Салық құқын бұзудың, салық органдарына қатысты, бірнеше құрамын
Салықты төлеуден заңсыз босату, яғни салық төлеушіні салық
Осы құқық бұзушылқтың объектісі заңмен белгіленген, орындалуын салық
Төменде келтірілген құқық бұзушылық құрамы құқық бұзудың бірдей
Салық төлеушінің шаруашылық қызметіне заңсыз кедергі келтіру, бұл
Кеңес беруден бас тарту немесе кеңес бермеу, яғни
Салық құпиясын жариялау, яғни заңнамаға сәйкес салық
Құқық бұзушылықтың келесі құрылымының объектісі екінші тараудың бірінші
Құжатты заңсыз беру, яғни тұлғаның салық төлеу фактын
Қылмыстың жауапкершілік шаралары салық ограндарының өзіне қолданыла алмай,
Қорытынды.
Салық құқын бұзуды реттеудің құқықтық негізін талдау осы
Қазіргі нарықтық экономикада салық мемелкеттің өз аппаратын ұстауға
Салықтың функцияның жүзеге асырылуы, мен оның қалыптасуы Мемлекеттің
Салық жүйесіндегі мемекеттің саясаты тек қана құқықтық формаға
Мемелекет өмірінде салық қандай жоғары орын алса, салық
Бұл мәселені тек мемлекетке ғана қатысты деуге болмайды.
Сонымен қатар салық төлеушілерге де, олардың қатарына заңды
Салық заңнамасын білу көп адамдарға қатысты. Ең біріншіден,
Сонымен қатар, салық заңнамасының негізін білу, әрбір азаматтың,
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
1. Найманбаев С.М. Салықтық құқық. Алматы, 1996ж.
2. Найманбаев С.М. Салықтық құқық. Алматы, 2002ж.
3. Налаоговые преступление: Методика и тактика расследования. М,
4. Алиев Р.М. Расследование уголовных дел налоговой полцией.
5. Гоеме П.М. Финансовое право. М, 1978г.
6. Виницкий Д.В. Субъекты налаогаового права. М, 2000г.
7. 12.06.2001ж. Салық және бюджетке төленетін басақа да
8. Худяков А.И. Финансовое право РК. Алматы, 2002.
9.13.05.2003 жылғы «Акционерлік қоғамдар туралы» ҚР заңы.
10. Истомин П.А. Проблемы налоговых преступлений. Ставрополь, 2000.
11. Кучеров И.И. Преступления в сфере нологооблажения: Научно
12. Расследование преступлений в сфере экономики. Руководство для
13. 23.01.2001 жылғы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару
14. 24.04.2004 жылғы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі.
15. 05.04.2003 жылғы Қазақстан Республикасының Кеден кодексі.
16. Налоговое право (под ред. С.Г.Пепеляева) М., 2000.
17. Серинов У.С. және басқ. Салықтық заңдарды бұзғаны
18. Таранов А.А. Административное право РК (Особенная часть).
19. Сологуб Н.М. Налоговые преступления: методика и тактика
20. Таранов А.А. Административное право РК.
21. Гражданский кодекс РК (Особенная часть) от 01.07.1999.
22. Закон РК от 30.03.1995 года «О национальном
23. Кодекс РК «Об административных правонарушениях» от 30.01.2001.
24. Худяков А.И. Финансовое право РК. Общая часть.
25. Найманбаев С.М. Финансовая права РК. Алматы, 1994.
26. Основыи налаогового права: учебно – методическое пособие
27. Карасева М.В. Финовое правоотнешение. Воронеж, 1997.
28. Теория государства и права. М., 1972. Общая
29. Герцензон А.А. Квалификация преступлений. М., 1987.
30. Волженкин Б. Преступления в сфере экономической деятельности.
31. Миляков Н.В. Налоги и налогооблажения. М., 2001.
32. Мухамеджанов Э.Б., Межибовская И.В., Садвакасова И.К. Казахстан
33. Орлов М.Ю. Основные вопросы теории налогового права,
34. Сабикенова З.С. Субъекты налоговых правоотношений. Алматы, 2004.






Ұқсас жұмыстар

ҚР салық органдары
Салықтық бақылау
Мемлекеттің салық қызметті. Салық қызметтің мемлекеттік басқару. Салық комитетінің құқықтық мәртебесі. Салық органдар қызметкерілірінің құқықтық мәртебесі
Салық әкімшілігін жүргізу
Мемлекеттің салықтық қызметінің құқықтық негіздері туралы ақпарат
Салық жүйесінің қызмет етуінің тиімділігін салықтық бақылау қызметін ұйымдастыру арқылы реттеу
Мемлекеттің салықтық қызмет
Салық қызметі органдарының салықтық әкімшілік ету қызметін ұйымдастыруды және құқықтық негiзiн кешендi зерттеу арқылы салық органдарының қызметiн талдау және жалпылау негiзiнде салық органдарының бақылау-экономикалық қызметiн жетiлдiруге байланысты тәжiрибелiк ұсыныстар
Жалпы мемлекеттің салық қызметтiң түсiнiгi
Мемлекеттің салықтық қызметінің құқықтық негіздері